English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 133, 134, 135  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 13.01.2005 16:30    Post subject: Reply with quote

Mange forumrykter rundt RBK for tida, jf. Zidan og George-prøvespillet. I alle fall:

Ifølge en bruker på VG Nett-forumet er ikke Ardian Gashi like motvillig til en RBK-overgang, som Oslo-pressen først skrev.

Les mer: Gashi til RBK før seriestart

Det er ikke sikkert at det er noe i dette, men det er en del folk på dét forumet med inside-info fra VIF. Tirsdag var det f.eks. en som kunne melde om Steffen Iversen-avtalen flere timer før media gjorde det samme.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 13.01.2005 17:02    Post subject: Reply with quote

olaola80 wrote:
Anders Svensson får etter de siste nyhetene ikke ny kontrakt med sin klubb Southampton!

"Dragkampen om Anders Svensson, 28, är i full gång. Den står mellan tre klubbar: Elfsborg, IFK Göteborg - och spanska Espanyol."

Läs mera: Dragkamp om Anders Svensson
Back to top
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 13.01.2005 17:03    Post subject: Reply with quote

Ingenting hadde vært bedre enn om dette stemte... Ardian Gashi er en av de spillerne jeg aller helst ville ha likt å sett i RBK-trøya. Trønder er han også. Her kan det imotsetning til Andresen være vært å spandere noen millioner...

Setter et kryss i taket nå. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
mat
Junior

PostPosted: 13.01.2005 17:37    Post subject: Reply with quote

gashi har nettop fått barn. selvsagt vil han da "tilbake" ellers kommer jo poden til å ende opp med den ekle, uendelig feminine oslodialekta. RBK
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 13.01.2005 18:21    Post subject: Reply with quote

mat wrote:
poden

Evt. datteren. Spør du meg, er vel den nye tilveksten til fam. Gashi noe av det som taler i mot en RBK-overgang; samboeren er vel fra Horten, og der er det vel også et sett besteforeldre ++.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 14.01.2005 11:44    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Glimt jakter stoppertalent

Otto Ulseth liker ikke at Glimt har kastet seg inn i kampen om å få Tore Reginiussen. TIL har et samarbeid med Alta, og Ulseth vil nekte stoppertalentet å trene med Glimt:

- Skjer det, vil all samarbeid være over, sier Ulseth.

Les mer: Truer med å droppe Alta IF
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 14.01.2005 17:03    Post subject: Reply with quote

TORE REGINIUSSEN:
For de av dere som er slengere og som ikke leser alt (FY!). PÃ¥ side 53 vil dere finne mer INFO om Tore Reginiussen.

Til RBK Sandvika:
Du må se Koppinen spille før du bør uttale deg om ham. Det du skriver blir ellers bare tøv! Uttal deg om det du har greie på.
Jeg har sagt det før og sier det igjen: Koppinen er bedre enn både Riseth og Hoftun. Riseth og Koppinen vil utfylle hverandre meget godt. Koppinen er en bauta!

Vent med stopperkrise til Riseth og Koppinen har spilt! Etter det kan vi ta opp den diskusjonen. Vi har jo en god stopperreserve i Basma i tillegg.
Men, vi kunne selvfølgelig hentet Muri. Rart vi ikke hører mer fra den kanten. Jeg tror ikke RBK enda har pratet med spilleren - kun agenten...
Takk.
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 14.01.2005 17:50    Post subject: Reply with quote

TomH wrote:

Til RBK Sandvika:
Du må se Koppinen spille før du bør uttale deg om ham. Det du skriver blir ellers bare tøv! Uttal deg om det du har greie på.
Jeg har sagt det før og sier det igjen: Koppinen er bedre enn både Riseth og Hoftun. Riseth og Koppinen vil utfylle hverandre meget godt. Koppinen er en bauta!.

Du siger han ikke skal udtale sig om spilleren før han har set ham spille, men udtaler du selv lige bagefter at Koppinen er bedre end Riseth og Hoftun?

TomH wrote:

Vent med stopperkrise til Riseth og Koppinen har spilt! Etter det kan vi ta opp den diskusjonen. Vi har jo en god stopperreserve i Basma i tillegg.
Men, vi kunne selvfølgelig hentet Muri. Rart vi ikke hører mer fra den kanten. Jeg tror ikke RBK enda har pratet med spilleren - kun agenten...
Takk.

Synes stadig vi skal have fat i en ung og lovende stopper, nytter ikke noget at Basma er vores stopper-reserve, det er alt for uholdbart i længden.
Hvis RBK hentede en ung og lovende midtstopper, mener jeg at forsvaret bliver komplet.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
HoldBrillan
Veteran

PostPosted: 14.01.2005 19:32    Post subject: Reply with quote

Synes du skal ta et Norsk kurs Harald Very Happy Razz Twisted Evil
Forumsjef

PostPosted: 14.01.2005 20:52    Post subject: Reply with quote

siggetheman wrote:
Synes du skal ta et Norsk kurs Harald Very Happy Razz Twisted Evil

Gidder ikke Very Happy

Jeg kunne sikkert fremstamme nogle norske gloser men det er efterhånden så længe side at jeg flyttede til Danmark at det vil være fuldt af fejl. så jeg skriver på dansk istedet.

Medlem nr. 2477
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 14.01.2005 21:11    Post subject: Reply with quote

Hei Harald!
Vet ikke om jeg forsto helt hva du skrev, men jeg har sett Riseth, Hoftun og Koppinen spille flere ganger LIVE. Min bedømmelse er at Koppinen er bedre enn de to forannevnte.

Ellers er jeg helt enig; en ung god midtstopper som back-up til Basma og Hoftun/Riseth vil være perfekt. Plutselig slår det meg at Muri kunne være en spiller som man kunne prøve å hente...(men han vil vel ikke være back-up i en sesong...).
Takk.
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 14.01.2005 21:15    Post subject: Reply with quote

Forøvrig er det spennende med Gashi....
(ellers er jo Risholt FFK/Bernier TIL/ og kanskje Strømstad START spennende).
Takk.
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 15.01.2005 16:27    Post subject: Reply with quote

TomH wrote:
Hei Harald!
Vet ikke om jeg forsto helt hva du skrev, men jeg har sett Riseth, Hoftun og Koppinen spille flere ganger LIVE. Min bedømmelse er at Koppinen er bedre enn de to forannevnte.
.

Hej TomH

OK at du har set dem live, men han kan jo også have set dem live?
Men altså alle har jo forskellige meninger om spillere. Jeg har ikke set Koppinen live, men da du har vil jeg da håbe at han er så god som du siger Smile.

PS. Læser at Kvarme er blevet ny Rosenborg spiller, håber at han holer gammelt niveau. Så mangler vi bare en central-midtbane, så vil jeg være tilfreds med spillerkøbene for denne sesong.

Medlem nr. 2477
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 16.01.2005 01:38    Post subject: Reply with quote

Djurgår'n sliter litt med det samme som RBK: Få spillere som er gode nok i hjemlig serie, og de få som er gode nok er for dyre eller uaktuelle på annen måte.

Derfor har DIF begynt å lete utenlands i stedet:

- Vi söker aktivt efter etablerade spelare i Europa. På den allsvenska marknaden ser vi inga direkta möjligheter just nu, säger ordföranden Bosse Lundquist.

En av de aktuelle spillerne, er den tidligere franske landslagsmannen Ibrahim Ba: Från Milan till — Dif
Back to top
RBK4EVER
Proff

PostPosted: 16.01.2005 02:07    Post subject: Reply with quote

Når det gjeldet tore reginiussen så vil jeg bare si at det er helt klart et talent av de store... faktisk trur jeg lille broren tilogmed snart er så god at vi kan hente han(16 år gammel, og har kanskje større talent enda til)... og dette er ikke langt fra seriøst... det ligger nok talent i tore... og noen år til i riktig utviklingsmilijø, og dette kan bli en landaslagsspiller om 2 år... fast... en i klasse med de store... han har det meste... fart, hodestyrke, teknikk, skudd, fysikk er jeg ikke sikker på... men ligner han på broren har han værtfall et solid balansepunkt og vil nok være i høy klasse på fysikken, til tross for at han er litt av den mer høye å tynne typen...

Rosenborg burde kanskje sikre seg at han havner hos oss om 1-2 år... han vil være det vi trenger... om vi ikke klarer å beholde han vil han nok sikre oss en del penger ekstra på konto... det eneste jeg kansje er usikker på med tore, er om han kanskje ikke er så veldig jordnær... noe som kan utarte seg veldig negativt med tanke på utviklingen...
HoldBrillan
Veteran

PostPosted: 16.01.2005 12:33    Post subject: Reply with quote

Stenger markedet 31 Januar? I så fall bør Rbk få på plass en ny spiller snart..
Junior

PostPosted: 16.01.2005 13:25    Post subject: Reply with quote

det norske markedet stenger 31 mars tror jeg
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 16.01.2005 13:46    Post subject: Reply with quote

Harald:
Du har selvfølgelig helt rett. Klart RBK Sandvika kan ha sett Koppinen, Riseth og Hoftun LIVE, men det han skriver tyder ikke på det....
Takk
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 16.01.2005 19:06    Post subject: Reply with quote

Kanskje RBK burde ta en nærmere titt på denne karen?

Jeg innbilte meg at Mikael Nilsson først og fremst er vant til å spille til høyre på midtbanen i 4-4-2, men ifølge Euro2004.com kan han like godt spille sentralt. I så fall kan han vel kanskje være noe for RBK?

I Southampton får han i alle fall ikke spille. Nå er 26-åringen lei av å sitte på tribunen i Sør-England, og ønsker seg i likhet med landsmann Anders Svensson bort fra klubben:

- Jag kan inte sitta på läktaren en längre tid. Då förlorar jag min landslagsplats, säger Nilsson.

Men att lämna Southampton kan bli svårt.

- Southampton betalade mycket pengar för mig. Jag antar att de vill ha tillbaka de pengarna när de säljer mig. Frågan är om svenska klubbar har råd.

Läs mera: Hellre HBK än bänken
Back to top
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 16.01.2005 19:37    Post subject: Reply with quote

Har Ardian Gashi noe sentralmidtbane rolle potensiale som det ble hevdet på vg debattforumene? Noen som har noen meninger der? Er jo en god del bedre teknisk enn Strand feks.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 16.01.2005 20:24    Post subject: Reply with quote

Mikkmakk wrote:
Har Ardian Gashi noe sentralmidtbane rolle potensiale som det ble hevdet på vg debattforumene?

Selvsagt! Gashi er en spillertype à la Brandhaug og Andreas Johansson, altså en offensiv, sentral midtbanespiller.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 16.01.2005 20:36    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Zidan havnet ikke overraskende i Tyskland, dog kun på utleie - inntil videre.

Bremen virker å ha skaffet seg katta i sekken da de hentet Zidan på lån, Zidan skadet seg nemlig i dag

Så får vi se hva som skjer hvis det skulle vise seg at Bremen ikke får brukt han..
2mas
Sjef

PostPosted: 16.01.2005 20:55    Post subject: Reply with quote

VerneTroyer wrote:
Så får vi se hva som skjer hvis det skulle vise seg at Bremen ikke får brukt han..

Da kommer nok klubber som Galatasaray og Olympiakos raskt på banen igjen. I tillegg var storklubber som Monaco, Bayer Leverkusen, Borussia Dortmund og Ajax alle svært interessert i sommer; like etter CL-finalen var det snakk om at Zidan allerede hadde underskrevet for Monaco.

M.a.o.: Tror ikke Zidan blir arbeidsløs, selv om Werder mot formodning skulle gi ham opp.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 16.01.2005 21:12    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:

Da kommer nok klubber som Galatasaray og Olympiakos raskt på banen igjen. I tillegg var storklubber som Monaco, Bayer Leverkusen, Borussia Dortmund og Ajax alle svært interessert i sommer; like etter CL-finalen var det snakk om at Zidan allerede hadde underskrevet for Monaco.

M.a.o.: Tror ikke Zidan blir arbeidsløs, selv om Werder mot formodning skulle gi ham opp.

Det trodde jeg da heller ikke, men jeg tenkte mer i de baner om prisen vill gå ned, noen av klubbenen ville bli skeptiske og kanskje trekke seg o.l, siden han da vil få et langt avbrekk og sannsyneligvis vil trenge tid for å komme tilbake i form. Og så er det også et lite spørsmål ang. det faktum om at han kanskje ikke vil nå gamle høyder igjen. Men alt dette er bare spekulasjoner, og vi får ta tiden til hjelp å se hva som skjer..
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 16.01.2005 23:08    Post subject: Reply with quote

NÃ¥ trenger vi en offensiv midtbanespilller!
Kanskje Afonso Alves!

Defensiv:
Roar Strand --- Fredrik Winsnes/Ørjan Berg --- Jan Gunnar Solli

Offensiv:
Roar Strand/Ørjan Berg --- /§§§\ --- Jan Gunnar Solli/Fredrik Winsnes

Per Ciljan Skjelbred
Alexander Tettey
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 133, 134, 135  Next
Page 60 of 135

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb