| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
FamousGrouse Senior
|
Posted: 18.04.2007 19:19 Post subject: |
|
|
| Akkurat det stusset jeg litt på også, hehe. |
|
| Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 18.04.2007 21:28 Post subject: |
|
|
| HoldBrillan wrote: | | martibs wrote: | | Synes også Traore skal få fortsette å spille, men at det er Storflor (eller kanskje Jamtfall) og IKKE Braaten som skal byttes inn. Tiden med Braaten i som en joker-rolle er forbi. |
Å, mener du det? :p Braaten spillte kansje ikke en joker rolle mot Tromsø, men mot Viking var han en avgjørende faktor. |
Hmm, du har et poeng, men jeg vet ikke hvor godt det er. Han skaffet frisparket som ga mål, og spilte litt bedre enn mot Tromsø. Uansett synes jeg vi har spillere som gjør mer, og kan skape mer enn bare frispark. |
|
| Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 18.04.2007 21:36 Post subject: |
|
|
Nå kan vel Braaten definitivt mye mer enn å skape frispark, gjør han ikke det? Braaten har en evne til å passere motspillere, en fart og fysikk som ingen andre og han har et skudd som det kan scores på fra 30 meter. Lager han frispark er det jo flott, men å bruke det som et argument for at han ikke skal spille synes jeg blir for dumt. Uforutsigbarheten til Braaten er gull verdt, ulempem er at du ikke vet hva du får  _________________ Simon - Barcelona og RBK
-------------------------------
PlanetBarca
``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt |
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 18.04.2007 22:13 Post subject: |
|
|
| AndreasR wrote: | | Kan du kjøre da? |
pappa kjører ... men:
Jeg har bestilt 3 billetter, 1 til pappa. 1 til søstra og 1 til meg.. i går... det har jeg fått bekreftelse på at er i orden nå.. Men i dag skulle jeg bestille til 2 venner da sto det:
Billet.:
Venteliste stabæk - rbk  |
|
| Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 19.04.2007 08:43 Post subject: |
|
|
^
Haha!
Du burde ha kjøpt tidligere. |
|
| Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 19.04.2007 08:46 Post subject: |
|
|
| rosenborg-gutten94 wrote: | | åssen kan jeg være sikker på at den veien før meg til nadderud stadion? |
Hvis du kommer deg til Stabekk ville det vært en god start. |
|
| Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 19.04.2007 10:55 Post subject: |
|
|
| simonfcb wrote: | Nå kan vel Braaten definitivt mye mer enn å skape frispark, gjør han ikke det? Braaten har en evne til å passere motspillere, en fart og fysikk som ingen andre og han har et skudd som det kan scores på fra 30 meter. Lager han frispark er det jo flott, men å bruke det som et argument for at han ikke skal spille synes jeg blir for dumt. Uforutsigbarheten til Braaten er gull verdt, ulempem er at du ikke vet hva du får  |
Braaten har vært svak i de to innhoppene sine, sannsynligvis fordi han er ute av form og ikke helt restituert etter skade. Det er på mange vis det som har plaget ham under hele perioden i RBK, skader og formsvikt gjør at han ikke får vist sitt beste over tid.
Tror aldri du kommer til å se Braaten score fra 30 meter noen gang, med den fysikken han har er skuddfoten høyst ordinær. Kan bare komme på en scoring han har hatt utenfor 16-meteren, og det var borte mot Molde da han sjøl innrømmet etterpå at han sleivet. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 19.04.2007 11:39 Post subject: |
|
|
Jeg kan være enig i at Braaten var svak i Tromsø kampen, men mot Viking var han god da han kom ind. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Buran Senior
|
Posted: 19.04.2007 11:59 Post subject: |
|
|
| simonfcb wrote: | | ...Braaten har en evne til å passere motspillere, en fart og fysikk som ingen andre og han har et skudd som det kan scores på fra 30 meter.... |
Det må i såfall være mot et lag som spiller uten keeper eller mot Viking med Thomas Myhre i mål Neida, Thomas Myhre har vært og kommer sikkert med kamptrening til å bli norges beste keeper igjen.
Hvis Braaten finner tilbake til formen fra i fjor høst vil han igjen være aktuell for 11'ern. Selv om han ikke skaper så mye er han et aktivum som skaper trøbbel for motstanderne. Spesielt i kamper RBK leder og angriperne ofte får mer rom/bakrom. Synes Braaten sliter mer i typiske stangekamper som mot Tromsø. Da blir det mer at han stopper opp med ballen i bena og ikke bruker farten sin. I slike kamper har jeg trua på at spillertyper som er bedre på småeflater og ikke minst innlegg (som vi kommer til veldig ofte hjemme) som Traore og Konan gjør mer nytte for laget. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 19.04.2007 13:49 Post subject: |
|
|
| Jeg gruer meg allerede til å se spurtduellene med kvarme/koppinen mot Nannskog. Det blir rått parti. Tørum, dette blir for dumt. Man må ta affære når man ser hvordan det var mot Tromsø. |
|
| Back to top |
|
 |
DiggeFJ Senior
|
Posted: 19.04.2007 13:53 Post subject: |
|
|
| Inn med Norvik sier jeg bare. Nå kan de ikke vente lenger, det er hans tur nå!! |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 19.04.2007 13:54 Post subject: |
|
|
| Helt enig! At de ikke evner og ser det skremmer meg ganske mye. I noen sammenhenger så hjelper det lite hvis man ikke eier et snev av taktisk talent. Det kan ikke Tørum og co ha akkurat nå. |
|
| Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 19.04.2007 13:58 Post subject: |
|
|
| Synes det er litt godt å se at vi for en gangs skyld kan starte med samme lag to kamper på rad. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 19.04.2007 14:00 Post subject: |
|
|
Vi får se hvor godt det er når Nannskog springer forbi Koppinen/kvarme og skårer sitt 4mål for dagen. Da er det ikke godt å tenke på.
Vi så jo hvordan disse to ble parkert av Douglas på Tromsø. Han sprang rundt og forbi Koppinen. Det var farlig med en gang Tromsø kom over midten. Det er for dårlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 19.04.2007 14:10 Post subject: |
|
|
Frykter at Pall Gunnarsson kommer til å leke seg med Roar Strand i mellomrommet. Jeg ville heller hatt Koppinen som defensiv midtbane enn Strand, når vi spiller mot et lag som har såpass bra spillere i rommet mellom midtbane og angrep.
Regner med at Tettey er uaktuell grunnet sykdom. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 19.04.2007 14:19 Post subject: |
|
|
| Står at han mest sannsynlig vil være klar til helgen. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 19.04.2007 15:10 Post subject: |
|
|
Senador,
er du oppegående?
Skjønte ikke det siste innlegget ditt...
Det kan selvfølgelig hende at det er jeg som ikke helt med... _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 19.04.2007 15:46 Post subject: |
|
|
Jeg kan informere om at de fleste stabæk supportere er pessimistiske før kampen 1-2 og 1-3 sier de fleste. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 19.04.2007 16:01 Post subject: |
|
|
du husker hva brann supporterne tippet....
4-0
5-0
6-1
og sånn til brann
men rbk vant 1-3 |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 19.04.2007 16:07 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | Senador,
er du oppegående?
Skjønte ikke det siste innlegget ditt... |
Ser ut til at han har blandet sammen Ademolu og Sequeria. |
|
| Back to top |
|
 |
DiggeFJ Senior
|
Posted: 19.04.2007 16:53 Post subject: |
|
|
Noen som veit hvordan situasjonen til Basma er?
Han hadde sikkert startet om han hadde vært spilleklar, men er det noen mulighet for at han kan komme innpå i løpet av kampen? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 19.04.2007 20:29 Post subject: |
|
|
Laget.
Lars Hirschfeld - Fredrik Stoor, Bjørn T. Kvarme, Miika Koppinen, Mikael Dorsin - Marek Sapara, Roar Strand, Per Ciljan Skjelbred - Didier Konan, Steffen Iversen, Abdoul Traoré.
En komplett skandale at Nordvik ikke spiller. Men han skal visst matches forsiktig og lære etter hvert. Man lærer så mye mer av å se på enn å prøve selv... _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 19.04.2007 20:33 Post subject: |
|
|
Vi er vel litt på "ingen ting å tape"-stadiet på det defensive trekløveret for tida. Hvorfor da ikke prøve noe nytt, i hvertfall inntil Basma og Riseth er tilbake? _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 19.04.2007 20:35 Post subject: |
|
|
Komplett skandale. Gutten som ikke går av veien for kraftuttrykk.
Dette er serien. Ikke treningskamper eller RL. Kampen betyr mye for Rosenborg, og da er det viktig å komme godt i gang med serien. Tap mot Stabekk kan sende oss langt ned på tabellen.
Helt enig i at Nordvik bør satses på, men vi må ta litt flere poeng før vi begynner å prøve ut nye spillere. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
|