|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 02.08.2026 21:49 Post subject: |
|
|
| Jeg har vel vært Fossums største kritiker, men etter Freyr kom har han virkelig vært god. Typisk om han da får en skade som holder han ute en stund... |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 03.08.2026 10:52 Post subject: |
|
|
| Fossum har vært klasse de siste kampene. Utrolig stor forskjell når han måtte ut og Bakke inn. |
|
| Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 03.08.2026 19:42 Post subject: |
|
|
https://www.nidaros.no/ma...113-877164
– Det var kjedelig. Jeg strekker meg for å blokkere en pasning, så får jeg en smell når ballen treffer beinet der.
– Hamstringen?
– Det er vanskelig å si, men det var vondt, og det er vondt i dag også. Vi må få sjekket det ut, så får vi håpe det ikke er noe ille, sier Fossum. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 06.08.2026 12:18 Post subject: |
|
|
Bekreftet ute noen uker
| Quote: |
Vi får nok noen nyheter om ham i løpet av dagen, men vi kan nok regne med at han blir ute i noen uker, sier sportssjef Alfred Finnbogason om Fossum til Adresseavisen.
|
Nederst i denne artikkelen:
https://www.adressa.no/sp...perspissen |
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 07.08.2026 13:13 Post subject: |
|
|
Veldig synd at han skulle bli skadet nå. I kampen mot Brann falt vi fullstendig sammen etter at han gikk ut. Bakke var et spøkelse til sammenligning. Håper det ikke blir langvarig og at Bolkan kan steppe inn mot LSK.
Fossum har vært helt utrolig svak egentlig helt siden vi signerte han, men etter Freyrs inntreden har han vært bortimot den perfekte indreløper. Kommer sent inn i boksen og kommer til farlige avslutningssituasjoner. Beveger seg veldig bra og mye der han er solid med og uten ball. _________________ “Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
? Friedrich Nietzsche |
|
| Back to top |
|
 |
siggen1 Rutinert
|
Posted: 07.08.2026 18:25 Post subject: |
|
|
| Har gått fra å være grå og ganske svak til eminent etter trenerskifte. God bedring. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 08.08.2026 11:51 Post subject: |
|
|
Han har imponert meg,men freyr virker og lage klare roller og flink i det strukturelle.
Alfred var god til og coache spillere,ikke lag taktiske ting |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 08.08.2026 14:02 Post subject: |
|
|
| Fossum spilte vel under Freyr i Kortrijk, så det kan jo ha spilt inn. Fossum vet hvordan Freyr ønsker å spille og Freyr kjenner ferdighetene til Fossum og vet hvordan han kan få det beste ut av ham. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |