| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
robbie Veteran

|
Posted: 15.06.2026 16:31 Post subject: |
|
|
| Hvit mann som pusher 50 wrote: | Wikipedia:
| Quote: | | On 4 January 2026, following a run of disappointing results and performances, Thelin was sacked by Aberdeen |
Høres jo ut som den perfekte RBK-trener det.... Tydelig at desperasjonen har tatt Brakka ja |
Jeg har ikke følgt veldig mye med Aberdeen. Men basert på det har sett av kampsammendrag og lignende fra tiden hans her i traktene er jeg mildt sagt lite imponert og veldig skeptisk til fyren.
Inntrykket jeg har av fyren er en klassisk traust svenske farlig lik stereotypen til Neeskens. |
|
| Back to top |
|
 |
eksilbaill Senior
|
Posted: 15.06.2026 17:13 Post subject: |
|
|
| BGFE_1916 wrote: | | Ledet dagens trening. KK må opereres pga prolaps, så Helstrup blir vel sjef ei stund. |
Der var det håpet drept ja. Men takk.
Om Finnbogason fortsatt reiser rundt og snakker med folk som ikke er aktuelle av den ene eller andre grunnen, står det virkelig dårligere til enn jeg hadde trodd. Jeg var overbevist om at han skulle klare å få noen på plass til ferien var over, men ut fra dagens oppdateringer i Adressa og Nidaros virker det jo absolutt ikke sånn.
Blærgh! |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 15.06.2026 18:52 Post subject: |
|
|
Når vi 1000 sider før man får ny trener da? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 15.06.2026 18:55 Post subject: |
|
|
Er vel bare å begynne å nevne tilfeldige trenere i Europa, som kan balle på seg til en diskusjon. Som senere blir "jeg har hørt rykter om at x trener er aktuell" for så en lengere diskusjon der vi er ganske sikre på at [insert tilfeldig trener] er aktuell i løpet av neste uke.
Jeg har troa på 1000 sider jeg.
Kanskje Finnboggason sitter og trykker F5 her på forumet i påvente av en god kandidat! |
|
| Back to top |
|
 |
digre Proff
|
Posted: 15.06.2026 19:10 Post subject: |
|
|
| I så fall er det vel ikke lenge før de kontakter meg. Jeg ledet tross alt et par vintertreninger for Gangsås' småguttelag i 2002. |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 15.06.2026 19:21 Post subject: |
|
|
| Du er på lista |
|
| Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 15.06.2026 19:31 Post subject: |
|
|
| Alt ligger til rette for Andre Bergdølmo. |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 15.06.2026 19:36 Post subject: |
|
|
| Vil ta lengre tid å startet prosessen med å få inn spillere til sommervinduet? Er det åpent? |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 15.06.2026 20:03 Post subject: |
|
|
| Mortenlj77 wrote: | | Jimmy Thelin blir nevnt i Adressa nå. Det ser ikke ut til å bli ham, men de har visst hatt møte da. |
Vi er så langt nede på lista ja… |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 15.06.2026 20:10 Post subject: |
|
|
| robbie wrote: | Jeg har ikke følgt veldig mye med Aberdeen. Men basert på det har sett av kampsammendrag og lignende fra tiden hans her i traktene er jeg mildt sagt lite imponert og veldig skeptisk til fyren.
Inntrykket jeg har av fyren er en klassisk traust svenske farlig lik stereotypen til Neeskens. |
Bare å se på poengfangsten hans i hele hans trenerkarriere samt hva han str for, så kan man spenne setebeltet fast og forberede seg på neste trenerjakt om han skulle bli ansatt.
De må jo drikke ren sats i styrerommet om han er/var aktuell  |
|
| Back to top |
|
 |
Maro Veteran

|
Posted: 15.06.2026 20:41 Post subject: |
|
|
Hårreisende. Trenger vi ny sportsdirektør også? _________________ Det kan stort sett bare gå oppover |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 15.06.2026 21:07 Post subject: |
|
|
Har Affur tidligere erfaring som SD i det hele tatt? Han var vel aktiv spiller i hvert fall fram til 2024? _________________ De som tror de vet best er en plage for oss som vet bedre |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 15.06.2026 21:24 Post subject: |
|
|
Vi har vel kun ansatt tidligere spiller med null erfaring som SD
Så Finnbogason er vel noe bedre med 1år i liten klubb på Island
Det sier jo litt.
Det ser ikke så lyst ut akkurat.
Krysser fingrene for at de lykkes _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 15.06.2026 23:28 Post subject: |
|
|
Synes det er unødvendig å begynne å sage Finnbogason før han har hatt en sjangs til å gjøre jobben sin.
Vi får evaluere etter hvert tenker jeg.
For alt vi vet så står det overhode ikke på ham i Trenerjakten, det kan stå på flere ting.
- Tilgjengelighet
- Økonomi
- Sportslig visjon og ambisjon
- Uforutsette hendelser.
For alt vi vet så kunne Horneland vært interessert før Malmø kom inn.
Helstrup/Bjørkan kunne vært klar om det ikke Glimt kom i veien (Ukjent)
Det er mange faktorer som kan spille inn, men likevell altså så er vi så desperate etter svar nå at vi begynner å planlegge myteri mot den splitter nye SD FØR han i det heletatt har hatt en sjangse til å bevise noe som heldst, og det i en tid der klubben allerede er i kaos.
JA det ER frustrerende å ikke ha rykter/svar/trener, men det eneste vi kan er å smøre oss med Tålmodighet og vente å se.
Bare mine tanker. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 15.06.2026 23:38 Post subject: |
|
|
| Bergdølmo inn i trenerteamet hadde vært spennende i alle fall, men litt usikker på om han er riktig mann som hovedtrener på nåværende tidspunkt. Har begrenset med hovedtrenererfaring utenom LSK Kvinner, men fremstår som veldig kompetent og dyktig så kunne som sagt vært spennende å fått inn som en del av et team. |
|
| Back to top |
|
 |
Mighty Proff

|
Posted: 16.06.2026 08:42 Post subject: |
|
|
To dager før spillerne samles. Nå må vel Rosenborg på et eller annet vis kommunisere hva som er planen for oppkjøringen til høstsesongen. Noen må da lede treningene neste uke.
Forhåpentligvis er de veldig nære en ny trener. Hvis ikke må de gi engasjementet til Naustan-Tettey ut året, sånn at de kan legge en solid slagplan for resten av sesongen. |
|
| Back to top |
|
 |
siggen1 Rutinert
|
Posted: 16.06.2026 08:57 Post subject: |
|
|
| Mighty wrote: | To dager før spillerne samles. Nå må vel Rosenborg på et eller annet vis kommunisere hva som er planen for oppkjøringen til høstsesongen. Noen må da lede treningene neste uke.
Forhåpentligvis er de veldig nære en ny trener. Hvis ikke må de gi engasjementet til Naustan-Tettey ut året, sånn at de kan legge en solid slagplan for resten av sesongen. |
Styret ferierer som forventet,kommer noe halvhjertet info denglende til uken |
|
| Back to top |
|
 |
enur81 Senior
|
Posted: 16.06.2026 09:36 Post subject: |
|
|
Det skjer nok noe i dag eller i morgen  |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 16.06.2026 10:08 Post subject: |
|
|
Setter du ut julegrøt til nissen også? _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
enur81 Senior
|
Posted: 16.06.2026 10:14 Post subject: |
|
|
Gjør det med ungene ja  |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 16.06.2026 10:16 Post subject: |
|
|
| enur81 wrote: | Det skjer nok noe i dag eller i morgen  |
Er du entusiastisk til det som skjer i dag eller i morgen? |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 16.06.2026 10:27 Post subject: |
|
|
| Hvit mann som pusher 50 wrote: | | Har Affur tidligere erfaring som SD i det hele tatt? Han var vel aktiv spiller i hvert fall fram til 2024? |
Bratseth og Hoftun kom direkte fra spiller. Bjørnebye var såvidt innom NFF for SD-jobb, og Dorsin var litt agent før SD-jobb. Så lite praksis er helt normalt. |
|
| Back to top |
|
 |
Maro Veteran

|
Posted: 16.06.2026 10:28 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | Synes det er unødvendig å begynne å sage Finnbogason før han har hatt en sjangs til å gjøre jobben sin.
Vi får evaluere etter hvert tenker jeg.
For alt vi vet så står det overhode ikke på ham i Trenerjakten, det kan stå på flere ting.
- Tilgjengelighet
- Økonomi
- Sportslig visjon og ambisjon
- Uforutsette hendelser.
For alt vi vet så kunne Horneland vært interessert før Malmø kom inn.
Helstrup/Bjørkan kunne vært klar om det ikke Glimt kom i veien (Ukjent)
Det er mange faktorer som kan spille inn, men likevell altså så er vi så desperate etter svar nå at vi begynner å planlegge myteri mot den splitter nye SD FØR han i det heletatt har hatt en sjangse til å bevise noe som heldst, og det i en tid der klubben allerede er i kaos.
JA det ER frustrerende å ikke ha rykter/svar/trener, men det eneste vi kan er å smøre oss med Tålmodighet og vente å se.
Bare mine tanker. |
Det er selvfølgelig ingen som på alvor mener at Finnbogason burde vurderes. Fyren har så vidt fått satt fra seg stresskofferten på kontoret. Det var skrevet med et glimt i øyet fra min side. _________________ Det kan stort sett bare gå oppover |
|
| Back to top |
|
 |
enur81 Senior
|
Posted: 16.06.2026 10:31 Post subject: |
|
|
| Jeg har ingen navn, der er det potte tett (som jo er bra). Men det er vel kjent at to er sjekket ut av prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 16.06.2026 10:32 Post subject: |
|
|
| Ratatosk wrote: | | Alt ligger til rette for Andre Bergdølmo. |
Han har i værtfall Pro Lisens, han var på samme kurs, 2014 -2016, som bl.a Erik Hoftun, Lars Bohinen, Tore Andre Flo og Gaute Helstrup m.fl |
|
| Back to top |
|
 |
|