| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
gisp! Legende
|
Posted: 14.04.2026 18:48 Post subject: |
|
|
FK Boligløft
 _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 27.04.2026 20:55 Post subject: |
|
|
https://www.vg.no/sport/i...orstaaelig
KK ute og klager på kampskjema, sen sesongstart og det vanlige. Før i tiden var det en forventing at topplag hadde bredde i troppen og brukte den slik at man tålte å spille mer enn én kamp i uka. Nå er det NFF sin jobb å tilrettelegge fra uke til uke. |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 28.04.2026 15:23 Post subject: |
|
|
Han er ikke så begeistret for medlemmer som gjør noe annet enn å betale heller. De skal helst bare betale kontigent sesongkortene men ikke ha sysnpunkt på ting. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 13.05.2026 11:11 Post subject: |
|
|
Er det en internettspøk eller faktisk på ekte at Glimt har bestemt at laget ikke skal gå i 17 mai toget grunnet for hardt kampprogram?
Jeg klarer bare ikke å tro at dette er ekte? Bare å legge ned den tulleklubben om det er tilfellet hahaha |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 13.05.2026 11:49 Post subject: |
|
|
https://www.glimt.no/nyhe...-pa-17.mai
Det står vitterlige "Publisert: 12.05.26" så det er godt gjort om de har blingset såpass kraftig på aprilsnarren sin. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 13.05.2026 13:07 Post subject: |
|
|
| Tenk hvis Rosenborg hadde gjort det samme. Folk hadde klikka. |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 13.05.2026 14:01 Post subject: |
|
|
| Hahaha aldri møtt makant til dramalag. Klager og sutrer og skal ha alt tilrettelagt, men dette tar kaka. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 13.05.2026 14:36 Post subject: |
|
|
| Eller kan det være at årets 16-delsfinalist i Champions League har skjønt noe resten ikke har skjønt? Jeg får litt vibber til når Warholm fikk kritikk for ikke å stille opp for journalister i etterkant av løp for å restituere max til neste løp. Hovedkonkurrenten gjorde det ikke. Warholm endte med å knuse han. Idk, selvfølgelig ikke helt sammenliknbart men de jakter marginer for å ta igjen Viking. OK, skjønner det. Om RBK ikke stiller i borgertoget så hisser jeg meg ikke veldig opp av det. |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 13.05.2026 20:16 Post subject: |
|
|
Akkurat når du tror Glimt har nådd toppen av å være høy på seg selv.
| Quote: | Glimt-trener Kjetil Knutsen forklarer:
– Det er ikke bare det at du går de kilometerne. Det er autografskriving. Folk detter av i toget. Det må de ta igjen. Jeg håper folk forstår det, sier han til TV 2. |
Snakk om å jage marginer tre dager før kamp mot fuckings Start. Vil helst ikke være medlemsstyrt klubb, vil helst ikke være ute blant fansen, vil helst få flytta hver eneste kamp i terminlista. |
|
| Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3664 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 13.05.2026 22:46 Post subject: |
|
|
| Glimt gjengen blir mer og mer ufyselig |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 14.05.2026 06:59 Post subject: |
|
|
Det som er lett å glemme i debatten om å hente det ytterste i å jakte sportslig suksess, er at klubben Bodø Glimt ikke bare er fotballag de bør være en hjørnestein i sin region. En storklubb har et samfunnsoppdrag som handler om langt mer enn det som skjer i de 90 minuttene på banen. Det handler om å bygge relasjoner, gi noe tilbake til lokalmiljøet og være en samlende kraft for regionen.
Når Glimt nå opptrer slik de gjør, fremstår det for meg som om de spytter på det samfunnet de er en del av. De har beveget seg inn i en elitistisk boble der de virker "høye på seg selv".
Hvis jeg hadde sittet på andre siden av bordet som sponsor, hadde jeg reagert kraftig. Man sponser ikke bare et lag som vinner kamper, man sponser verdier, tilhørighet og omdømme. Når klubben begynner å se ned på omgivelsene sine, blir det raskt et giftig prosjekt å bli assosiert med. |
|
| Back to top |
|
 |
|