| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
| Wahlstedt |
|
17% |
[ 5 ] |
| Witry |
|
0% |
[ 0 ] |
| Røsten |
|
0% |
[ 0 ] |
| Nemcik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Dahl |
|
7% |
[ 2 ] |
| Bomholt |
|
3% |
[ 1 ] |
| Selnæs |
|
53% |
[ 15 ] |
| Bakke |
|
0% |
[ 0 ] |
| Sahsah |
|
7% |
[ 2 ] |
| Islamovic |
|
3% |
[ 1 ] |
| Nordli |
|
0% |
[ 0 ] |
| Pereira |
|
0% |
[ 0 ] |
| Chiakha |
|
3% |
[ 1 ] |
| E. Ceide |
|
3% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 28 |
|
| Author |
Message |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 01.05.2026 19:35 Post subject: |
|
|
NÅ ser det ikke ut som noen på RBK vil vinne.
Kampbildet tilsier mer 6-0 enn 3 men. Hatt flaks |
|
| Back to top |
|
 |
Orkdal1 Rutinert
|
Posted: 01.05.2026 19:39 Post subject: |
|
|
| Hahahahhahaha herregud Dino din sopp!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
|
|
| Skyter virkelig RETT på keeper der Dino, ganske imponerende. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
|
|
| ca. 15 igjen her til å få dette ydmykende nok til at Alfred må gå. Tror dessverre styret og sportslig ledelse er handlingslammet til å gjør noe med dette. Fordi de må vær "blind" til å tro at det som en holder på med i hverdagen er i nærheten av å holde eliteserieklasse, sannsynligvis er det knapt nok OBOS nivå gitt at vi faktisk har ok spillere ferdighetsmessig. |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
|
|
| RbkUrge wrote: | | Hva i alle dager er det vi holder på med? Er det en stille protest? |
Ta det helt med ro. Alfred har full kontroll og ser mye positivt. Har snart sikret oss Europa nå. Dessuten hadde vi vårt første skudd på mål nå i 79. minuttet så alle piler peker oppover. Snart kan jeg garantere at vi ikke kommer til å havne lavere på tabellen. _________________ Det vi har vært tydelige på er at vi skal konkurrere om Europaplassene i år. Det kommer jeg til å tenke på når jeg legger meg i sengen i dag, svarer Alfred. |
|
| Back to top |
|
 |
guda Junior
|
Posted: 01.05.2026 19:41 Post subject: |
|
|
| Du verden så flott angrepsfotball vi spiller. Henter E. Ceide til 17 mill. Med han på banen spiller vi med 10 mann. Stopper alltid opp for å vurdere om han kan drible.. |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
|
|
| Bananskrue wrote: | | Skyter virkelig RETT på keeper der Dino, ganske imponerende. |
Skudd på mål må feires jupp jupp  _________________ Det vi har vært tydelige på er at vi skal konkurrere om Europaplassene i år. Det kommer jeg til å tenke på når jeg legger meg i sengen i dag, svarer Alfred. |
|
| Back to top |
|
 |
oskisjunior Rutinert
|
|
|
| Jeg kjenner jeg er skikkelig forbannet over at den nye treneren vår må arve en spillerstall med Dino Islamovic. |
|
| Back to top |
|
 |
siggen1 Rutinert
|
|
|
[quote="Aristoteles"] | RbkUrge wrote: | | Hva i alle dager er det vi holder på med? Er det en stille protest? |
Ta det helt med ro. Alfred har full kontroll og ser mye positivt. Har snart sikret oss Europa nå. Dessuten hadde vi vårt første skudd på mål nå i 79. minuttet så alle piler peker oppover. Snart kan jeg garantere at vi ikke kommer til å havne lavere på tabellen.[/quote
En god treningsuke venter og heftige ideer på Laptop |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 01.05.2026 19:44 Post subject: |
|
|
[quote="siggen1"] | Aristoteles wrote: | | RbkUrge wrote: | | Hva i alle dager er det vi holder på med? Er det en stille protest? |
Ta det helt med ro. Alfred har full kontroll og ser mye positivt. Har snart sikret oss Europa nå. Dessuten hadde vi vårt første skudd på mål nå i 79. minuttet så alle piler peker oppover. Snart kan jeg garantere at vi ikke kommer til å havne lavere på tabellen.[/quote
En god treningsuke venter og heftige ideer på Laptop |
100%  _________________ Det vi har vært tydelige på er at vi skal konkurrere om Europaplassene i år. Det kommer jeg til å tenke på når jeg legger meg i sengen i dag, svarer Alfred. |
|
| Back to top |
|
 |
Knutsen92 Junior
|
Posted: 01.05.2026 19:47 Post subject: |
|
|
Det er helt sjokkerende å se på. Vi misser på helt basisferdigheter. Spiller selv 5 div, og det er høyere kvalitet enn det spillerne leverer utpå her. Trist med fallskjermer, for om Alfred hadde visst at han ikke fikk penger for å si opp, tror jeg han hadde kastet inn håndkle nå. Selv ikke han tror på dette.
Viking er gode, men vi gjør dem jo gode. Må være en fryd å spille om dette laget.
Jeg sa det etter Enga kampen, og sier det igjen. Om ikke Alfred er ferdig før neste runde forstår jeg ingenting! _________________ Smell the space behind! |
|
| Back to top |
|
 |
Tvælla Junior
|
Posted: 01.05.2026 19:47 Post subject: |
|
|
En ting å tape for ett bedre lag, men gud hjelpes da, måten det skjer på..
Tror dønn seriøst det blir nedrykk pm vi ikke kvitter oss med Alfred. Hank kan gjerne ta med seg dino ut døra. |
|
| Back to top |
|
 |
Maro Veteran

|
Posted: 01.05.2026 19:51 Post subject: |
|
|
Nå må vi hjem å analysere dette og ha en god treningsuke. Så blir det bra _________________ Det kan stort sett bare gå oppover |
|
| Back to top |
|
 |
guda Junior
|
Posted: 01.05.2026 19:52 Post subject: |
|
|
| Hvis vi ikke begynner å skape flere sjanser og score mer, blir det garantert nedrykk. Vi skaper jo nesten ingenting... |
|
| Back to top |
|
 |
kAZera Junior

|
Posted: 01.05.2026 19:52 Post subject: |
|
|
Det er rett og slett trist. Hver jævla uke. Det må skje noe, ledelsen må faktisk foreta seg noe nå. Hva faen er det vente på? _________________ «Be good or be good at it» |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 01.05.2026 19:53 Post subject: |
|
|
| Barney wrote: | | Vi har faktisk et greit utgangspunkt til denne kampen når alt bedre enn firemålstap kan betraktes som bedre enn forventet. |
Strålende resultat! Her er det bare å jobbe på med fornyet optimisme!  _________________ Pensjonert. |
|
| Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
Posted: 01.05.2026 19:55 Post subject: |
|
|
| Vi er jo to mål bedre enn bodøglimt, så vi har absolutt CL nivå på det vi holder på med! Dette blir bra! |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 01.05.2026 19:55 Post subject: |
|
|
Å ha Dino på spissplass er et handicap som få trenere med ambisjoner om Europa-kvalikplass ville ha valgt.
Synd at ingen voksne i støtteapparatet klarer å innse det. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Per Proff
|
Posted: 01.05.2026 19:56 Post subject: |
|
|
| Vi har alle marginer med oss, slipper unna straffespark og rødt kort, og vi taper fortsatt 3-0. Denne kampen kunne lett endt 8-0. Elendig kamp. Dette er jo fullstendig krise! |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 01.05.2026 19:59 Post subject: |
|
|
| Per wrote: | | Vi har alle marginer med oss, slipper unna straffespark og rødt kort, og vi taper fortsatt 3-0. Denne kampen kunne lett endt 8-0. Elendig kamp. Dette er jo fullstendig krise! |
Hater disse forventningene til Rosenborg som er helt urealistiske. Dette er en godt gjennomført kamp med et godt resultat. Nå må vi gi Alfred tid til å få systemet til å fungere, han har bare vært trener i knappe 2.5 år! Viktig med kontinuitet. _________________ Pensjonert. |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 01.05.2026 20:00 Post subject: |
|
|
Styreleder: "æ tenke at vi må se på begge lagan i helhet. Det er ett produkt, og vi må sørge for at kvinnan og herran oppleve å bli sett å hørt, det e mitt fokus pri 1. Alfred sitt trygt uansett hvilken divisjon vi e i. No må vi være tålmodig over tid og bygg prosjekt stein for stein"
No ala det der tenker hu tydeligvis i eget hode. |
|
| Back to top |
|
 |
Knutsen92 Junior
|
Posted: 01.05.2026 20:01 Post subject: |
|
|
| Barney wrote: | | Per wrote: | | Vi har alle marginer med oss, slipper unna straffespark og rødt kort, og vi taper fortsatt 3-0. Denne kampen kunne lett endt 8-0. Elendig kamp. Dette er jo fullstendig krise! |
Hater disse forventningene til Rosenborg som er helt urealistiske. Dette er en godt gjennomført kamp med et godt resultat. Nå må vi gi Alfred tid til å få systemet til å fungere, han har bare vært trener i knappe 2.5 år! Viktig med kontinuitet. |
En trener i 5.div i en klubb med ambisjoner hadde fått fyken.
Noen som aner hva kostnaden for å sparke han kan være? Er det derfor det sitter sp langt inne å gjøre grep? _________________ Smell the space behind! |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 01.05.2026 20:02 Post subject: |
|
|
Mitt innlegg er (forhåpentligvis) åpenbart sarkastisk. For min del ville jeg bytte trener etter Molde hjemme for et drøyt år siden. Kan ikke ha en feig Rosenborg-trener. _________________ Pensjonert. |
|
| Back to top |
|
 |
siggen1 Rutinert
|
Posted: 01.05.2026 20:03 Post subject: |
|
|
| Barney wrote: | | Per wrote: | | Vi har alle marginer med oss, slipper unna straffespark og rødt kort, og vi taper fortsatt 3-0. Denne kampen kunne lett endt 8-0. Elendig kamp. Dette er jo fullstendig krise! |
Hater disse forventningene til Rosenborg som er helt urealistiske. Dette er en godt gjennomført kamp med et godt resultat. Nå må vi gi Alfred tid til å få systemet til å fungere, han har bare vært trener i knappe 2.5 år! Viktig med kontinuitet. |
Ja vi burde heller tapt 15-0 vi må ikke være så kravstore at vi kunne tapt bare 8-0. Viktig med kontinuitet og en Laptop som er varmere enn sommersola |
|
| Back to top |
|
 |
Churchill Proff

|
Posted: 01.05.2026 20:09 Post subject: |
|
|
WOW! Her var det mye negativitet. Dette kommer til å snu, men det kommer til å ta tid. Tålmodighet folkens. Tålmodighet! _________________ Deserve Victory! |
|
| Back to top |
|
 |
|