|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 13.04.2026 16:26 Post subject: |
|
|
| Røsten har spilt EN god kamp. Flott det men en svale gjør ingen sommer jupp jupp. Ceide har spilt mange veldig gode kamper btw. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7382 Location: South-west coast exile
|
Posted: 13.04.2026 19:27 Post subject: |
|
|
| Mikkel Ceide? Nei, det har han ikke. |
|
| Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
Posted: 13.04.2026 19:33 Post subject: |
|
|
| kevinpieter wrote: |
Hvis du tenker på den etter 92 minutter, så var det Väänänen. |
Så høydepunktene på tv2 i dag. Du har helt rett i at den jeg tenkte på var ikke Røsten, men Santeri. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.04.2026 22:05 Post subject: |
|
|
- Jeg syns Tomas er veldig fin å spille med. Jeg rakk kun et par treningskamper med ham i 2024. Jeg har vært i Ranheim siden, så vi har ikke spilt så mye sammen. Men det vi har fått spille sammen nå, har funket fint. Han er jo så trygg og fin å spille med! Jeg føler meg trygg rundt ham, og jeg syns det er en fin relasjon selv om vi ikke har fått så mye kamper ennå, forteller Røsten.
- Hvordan har det vært for deg å starte tre kamper på rad?
- Selvfølgelig veldig fint! Det er det jeg har trent for siden jeg kom tilbake hit. Det at man får muligheter som dette, setter jeg veldig stor pris på. Jeg må bare gripe hver mulighet som jeg får - og forsøke å gjøre mitt beste i hver kamp.
Les mer: - Vi er fire gode stoppere |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |