| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 07.03.2026 00:08 Post subject: Toppserien 2026 |
|
|
To kamper skal bli til fire. Det bekrefter daglig leder Tore Bjørseth Berdal.
– Så kan det bli flere, men det er det som er utgangspunktet, sier han.
Kampene mot Bodø/Glimt (8. mai), LSK Kvinner (30. mai), Aafk (26. september) og Brann (17. oktober) er lagt til Lerkendal.
Les mer: Dobler antall kamper på Lerkendal |
|
| Back to top |
|
 |
NA Junior
|
Posted: 07.03.2026 11:11 Post subject: |
|
|
| Hvorfor er ikke Enga kampen en av de fire? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.03.2026 13:03 Post subject: |
|
|
| Uten at jeg har sjekket, så handler det kanskje om kollisjoner med herrekamper? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.03.2026 14:07 Post subject: |
|
|
Med sine 63 scoringer, har Rosenborg aldri scoret flere mål enn de gjorde forrige sesong.
I tillegg bærer det bud om en lovende fremtid når man ser på Rosenborgs 16 mest brukte spillere i fjor. De holdt en gjennomsnittsalder på 21,5 år. For Brann og Vålerenga lå det tallet på rundt 25 år.
– Det er en grunn til at vår tropp er yngre, det er en grunn til at vi signerer de spillerne vi gjør. Det er en grunn til at vi, som klubb, jobber på den måten. Vi føler at det gir oss best sjanse til å vinne i det lange løp. Om Brann og Vålerenga klarer å erstatte spillere som Signe Gaupset, Olaug Tvedten og Karina Sævik … vi får se, sier Shroot.
(...)
– Vi er det eneste laget som har avsluttet innenfor topp tre hvert år de siste seks årene. Gjennom å jobbe på denne måten, tror jeg vi til slutt vil bli så god at vi vinner ligaen. Vi må kanskje, som Bodø/Glimt, vente litt lengre på en gullmedalje, avslutter Shroot.
Les mer: Seks år med RBK Kvinner: – Ikke kommet langt nok
Lørdag skrives det ny fotballhistorie i FK Haugesund. For første gang skal et damelag i klubbens regi spille seriekamp på øverste nivå når trener Ole-Petter Pedersen Bremstein leder laget i serieåpningen borte mot Rosenborg.
Les mer: - Vi kan slå selv de beste lagene i Norge
Avspark på Lade klokka 14. tv2.no sender. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 21.03.2026 23:35 Post subject: |
|
|
Dette laget slutter aldri å skuffe.
Hadde de spilt mot seg selv så er jeg overbevist om at begge lagene hadde tapt. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
orkdal,n Rutinert

|
Posted: 22.03.2026 00:56 Post subject: |
|
|
Egentlig har de vist mye bra og underholdende fotball i kampene i vinter. Alt lå til rette for at de skulle ta det siste steget opp når serien startet.
Derfor var det veldig skuffende at det ble med det ene poenget mot nyopprykkede Haugesund. _________________ Nattbussen går halv ett! |
|
| Back to top |
|
 |
NA Junior
|
Posted: 22.03.2026 11:56 Post subject: |
|
|
| De presterer jo bedre enn herrene, og har det helt siden de ble RBK |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.03.2026 21:23 Post subject: |
|
|
– Selv om det var treningskamp var det et slag i trynet, det var karrierens første røde kort. Og jeg er ennå uenig i at det skulle være så strengt, sier Lovera til BA.
Hun fikk det røde etter å ha truffet Rosenborgs Cille Nilsen i låret med knottene sine, men rett skal være rett – Lovera var først på ballen.
– Og etter det ble det sagt ting som bare gir meg mer motivasjon til å slå dem denne gangen, sier amerikaneren.
– Fra hvem?
– Sidelinjen ... Rosenborg-benken ...
– Robin Shroot?
– Ja.
Les mer: Reagerer på RBK-treneren: – Jeg skal ikke gjenta det han sa |
|
| Back to top |
|
 |
orkdal,n Rutinert

|
Posted: 28.03.2026 19:07 Post subject: |
|
|
God kamp i Bergen av damelaget. Det ble poengdeling 1-1 etter en redusering i det 89 minutt av Brann.Dette til tross for mange ute av laget med skader.
Ikke utenkelig at Rbk kan nå helt til topps i år. De spiller god fotball, både Brann og VIF er svekket i forhold til i fjor. _________________ Nattbussen går halv ett! |
|
| Back to top |
|
 |
|