| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Solecito Junior
|
Posted: 30.01.2026 22:04 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Solecito wrote: | | Seriøst. Trent kun noen få ganger. Og det er første treningskampen for sesongen. Og folk er negative og oppfører seg som om man aldri har sett en fotballkamp før. Enn mindre spillet fotball selv. |
Skjønner du er ny her. Rbkweb er stedet der gubbene møtes for å være sure, kampstråder er episenter for surhet. Hvis du ikke aksepterer det, er ikke dette et blivende sted (noe rundt 80% av brukerne har innsett for en stund siden). Her er det helt innenfor å slakte noen etter tre minutter i første treningskamp. |
Haha.
Følgt forumet lenge. Men ikke så aktiv. Mest pga. det du skrev.
Vært medlem på SvenskaFans i over 20 år (Manchester United). Og det er samme der de seineste årene. Man blir lei av folk som inte kan fotball. Eller skal slakte spillere og eget lag uten grunn. |
|
| Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2827 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 30.01.2026 22:08 Post subject: |
|
|
Gledelig overrasket over kunnskapsnivået på kommentatoren.
Og det, sammen med å få sett noen av ungguttene i aksjon, er vel stort sett det eneste å glede seg over i denne kampen.  _________________ "En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE |
|
| Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 30.01.2026 22:11 Post subject: |
|
|
| Ser Svensson bra ut? |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 30.01.2026 22:13 Post subject: |
|
|
Vi har en del spennende juniorer da! blir litt brutalt med nesten ren jr 11er men.
Er jo tullete mye frafall fra A, A-laget. |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 30.01.2026 22:13 Post subject: |
|
|
| gm wrote: | | Ser Svensson bra ut? |
Tok for seg i duellene. Solid. Lå som inverted venstreback (trekker inn som støttende på midten), byttet ut etter 45 som store deler av laget ble. |
|
| Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 30.01.2026 22:19 Post subject: |
|
|
| Som forventet. Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Toilling Veteran
|
Posted: 30.01.2026 22:24 Post subject: |
|
|
Nye signeringer virker positive, unggutta får tid.
Der ender vel det positive. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 30.01.2026 22:29 Post subject: |
|
|
| Bra første 15, så ebbet det sakte ut. Salmar-akademiet klarte seg bra i 2. omgang. Duris så alvorlig syk ut. |
|
| Back to top |
|
 |
Maro Veteran

|
Posted: 30.01.2026 22:42 Post subject: |
|
|
| Solecito wrote: | Følgt forumet lenge. Men ikke så aktiv. Mest pga. det du skrev.
Vært medlem på SvenskaFans i over 20 år (Manchester United). Og det er samme der de seineste årene. Man blir lei av folk som inte kan fotball. Eller skal slakte spillere og eget lag uten grunn. |
Kan du som selvutnevnt faglig alibi gi oss din analyse av kampen?  _________________ Det kan stort sett bare gå oppover |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 30.01.2026 23:18 Post subject: |
|
|
| Heldigvis bare første treningskamp. Samtidig hadde jeg håpet å se at vi prøver på noe som gir meg håp om mer struktur og offensiv samhandling i år. Virker som om vi prøver på nøyaktig det samme som tidligere - som ikke har fungert. Håper og tror at jeg tar feil. |
|
| Back to top |
|
 |
Snackpack Junior
|
Posted: 31.01.2026 00:09 Post subject: |
|
|
| trøndergutten wrote: | | Bonnien wrote: | | Ja, JRS er helt ubrukelig. 100% innsats og gir alt? Hvis det malen for hva som er akseptabelt for en angrepsspiller i RBK bommer du totalt. Han er meget svak teknisk, han er særdeles begrenset relasjonelt og det finnes ikke sluttprodukt på noe av det han bedriver. Hvis du ikke ser at JRS er langt, langt unna det nivået en RBK-spiller bør ha så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. |
Jeg har ikke sagt noe om at Reitan-Sunde er god nok eller ikke for oss. Jeg reagerte på at han liksom var den mest ubrukelige spilleren du og Maro har sett. For å si det sånn, det finnes mye mer ubrukelige spillere i verden. Jeg har sett fotballkamper fra 6. divisjon. |
Kan bekrefte. Spiller sjæl i 6. div og er vesentlig mer ubrukelig enn JRS. Det er alle jeg spiller sammen med og har møtt i 6. div også. |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 31.01.2026 02:31 Post subject: |
|
|
| JRS er fantastisk. Min favorittspiller i fjor jupp jupp. Hvis alle jobber som han vinner vi eliteserien. |
|
| Back to top |
|
 |
Solecito Junior
|
Posted: 31.01.2026 10:56 Post subject: |
|
|
| Maro wrote: | Kan du som selvutnevnt faglig alibi gi oss din analyse av kampen?  |
Prater du med meg? |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 31.01.2026 14:45 Post subject: |
|
|
| Dynes Holmen var positiv på midtbanen, bedre enn Fossum. |
|
| Back to top |
|
 |
HupOranje Senior
|
Posted: 01.02.2026 11:25 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Solecito wrote: | | Seriøst. Trent kun noen få ganger. Og det er første treningskampen for sesongen. Og folk er negative og oppfører seg som om man aldri har sett en fotballkamp før. Enn mindre spillet fotball selv. |
Skjønner du er ny her. Rbkweb er stedet der gubbene møtes for å være sure, kampstråder er episenter for surhet. Hvis du ikke aksepterer det, er ikke dette et blivende sted (noe rundt 80% av brukerne har innsett for en stund siden). Her er det helt innenfor å slakte noen etter tre minutter i første treningskamp. |
Det var ikke meningen, men her argumenterer du ganske overbevisende for at større variasjon i hvem som er brukere på forumet. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 01.02.2026 12:16 Post subject: |
|
|
| Jeg er sikkert dum, men jeg skjønner ikke hva du mener. |
|
| Back to top |