| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
| Tangvik |
|
19% |
[ 4 ] |
| Mortensen |
|
9% |
[ 2 ] |
| Volden |
|
4% |
[ 1 ] |
| Nemcik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jenssen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Fossum |
|
9% |
[ 2 ] |
| Selnæs |
|
0% |
[ 0 ] |
| Duris |
|
4% |
[ 1 ] |
| Reitan-Sunde |
|
9% |
[ 2 ] |
| Islamovic |
|
19% |
[ 4 ] |
| E. Ceide |
|
4% |
[ 1 ] |
| Dahl |
|
4% |
[ 1 ] |
| Zeidan |
|
9% |
[ 2 ] |
| Pereira |
|
4% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 21 |
|
| Author |
Message |
waterfalls Veteran
|
Posted: 01.11.2025 21:06 Post subject: |
|
|
| gisp! wrote: | | enojado wrote: | | gisp! wrote: | | Oppsiktsvekkende at kaptein Selnæs nærmest skylder på "de andre" som slipper inn fire mål. Han kunne og burde selv ha forhindret eller ryddet opp i mange situasjoner pluss ledet laget mer voksent. Fremstår dessverre ikke som et godt forbilde og en motiverende leder. |
Han er direkte skyld i 1 mål, og burde vært aktiv i minst 1 annet mål også.
Det han sier i intervjuet er at lagdelene ikke henger sammen og det har han forsåvidt rett i. |
Men hvor er da selvinnsikten til kaptein Selnæs?
Og hvordan er det med evnen til å styre, motivere og justere? |
Selnæs er alltid het i toppen og burde egentlig aldri stå foran en mikrofon rett etter en kamp. Da sier han ting som ser dumt ut. Mitt inntrykk er at han har mer selvinnsikt når han får ting mer på avstand, men jeg kjenner ham ikke altså.
Men at han kan være veldig egosentrisk, det tror jeg. Samtidig tror jeg også han er blant de som setter hardest krav til resten og jeg tror ikke han er noe snillere med seg selv sånn egentlig.
Vanskelig å si når man ikke har særlig kjennskap til spillerne dog. |
|
| Back to top |
|
 |
siggen1 Proff
|
Posted: 01.11.2025 21:12 Post subject: |
|
|
Problemet er at Johansen har jobbet frem denne kulturen og handlet mange av disse spillerne.
Det vil bli feil uansett,Johansen må vekk og veldig mange av disse spillerne må vekk. Ett fåtalls av seniorene og ungdommene må satses på.
Nå må man handle mye bedre fotballspillere og ikke avdanka rosenborgere og gjerne satse på unge fremadstormende talenter.
Meget skuffet over Selnes både som spiller og leder,jeg vet ærlig talt ikke om han bør satses på. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 01.11.2025 21:20 Post subject: |
|
|
Jeg er mye mer skuffet over de som lekker i garderoben og ikke drar i samme retning som resten i alle fall. Disse må bort før noen andre forsvinner. Når disse er borte så kan man se på både Selnæs, Johansson og alle andre men om disse får fortsette så kommer de samme problemene til å vedvare også i fremtiden.
Denne ukulturen var her lenge før Johansson kom og vil være her lenge etter Johansson om han får sparken nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
Posted: 01.11.2025 21:23 Post subject: |
|
|
| Er det at hverken Sæter eller Reitan fikk spilletid i dag et tegn på hvem Alfred mener står bak? |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 01.11.2025 21:34 Post subject: |
|
|
| Jeg tolker det som et signal i alle fall når han tar ut en høyreback og setter inn Borgersen som høyrekant i stedet for de to. Om de står bak lekkasjene eller om han bare er lei av de to av andre årsaker aner jeg ikke, men tolker det som at han sender en tydelig beskjed ja. Hadde vel også muligheten til å gjøre et dobbeltbytte på det tidspunktet? |
|
| Back to top |
|
 |
FormerlySlaves Junior
|
Posted: 02.11.2025 08:52 Post subject: |
|
|
| Tre kamper igjen av annus horribilis. Dahl var god. Det var eneste positive med denne kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
Fosningen Rutinert
|
Posted: 03.11.2025 08:41 Post subject: |
|
|
| Hvem som lekker til media får vi neppe svar på uansett... ingen finner det ut. |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 03.11.2025 12:46 Post subject: |
|
|
| Ståle wrote: | | Er det at hverken Sæter eller Reitan fikk spilletid i dag et tegn på hvem Alfred mener står bak? |
Er i det aller minste et klart tegn på hvem treneren ikke satser på. Reitan og Sæter er også sannsynligvis de mest misfornøyde spillerne i troppen, med tanke på ansiennitet kontra spilletid. |
|
| Back to top |
|
 |
|