View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
oxbailla Veteran
|
Posted: 30.09.2025 12:39 Post subject: |
|
|
Dette laget kan lykkes om de får inn mer
- Mot
- Energi
- Spilleglede
- Humør
Fire elementer det ser ut som at de er tappet for i 2025.
Høye skuldre, feige valg, avventende, mutte uttrykk.
Han nye frekke assistenttreneren bidrar vel heller ikke veldig positivt til de ovennevnte punktene. |
|
Back to top |
|
 |
Frank1 Proff
|
Posted: 30.09.2025 12:48 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | I mangel av alternativer, og fordi vi nesten er nødt tiø å bytte heøe teamet og Dorsin når vi sparker igjen; så er jeg tilbøyelig til å la ha få vinteren og frem til sommervinduet.
Men altså, da MÅ ha justere på egen filosofi! Presspillet må tilbake, og laget MÅ implementere kontringer og raskt overgangspill som en av strengene å spille på. Vi sender kula bakover selv når vi er 5 mot 3 i ubalanse fremover, jeg kaster opp om jeg må se det igjen. |
I mangel av alternativer??????? Det er mange alternativer til AJ bare i Norge. Gaute Helstrup, Johannes Moesgaard eller Hans Erik Ødegaard hadde alle vært spennende. |
|
Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 30.09.2025 13:08 Post subject: |
|
|
Jeg tror at det er fruktbart å tenke over hva slags fotball treneren står for - om Alfred har den filosofien klubben vil ha, eller om det finnes andre som i stedet har det. Men å forvente at Alfred eller noen av de andre alternativene, skal klare å "gjenreise" Rosenborg i det tempoet som man kanskje drømmer om, virker urealistisk. Vi har ingen "rett" til å være best, selv om vi var Nordens ubestridte flaggskip for 25 år siden.
Storbritannia fortsatte å oppføre seg som Det britiske imperium også etter andre verdenskrig, men det var et selvbedrag - de ble satt i skammekroken av USA og Sovjet under Suez-krisen, og koloniveldet falt som et korthus de påfølgende årene. Britene var akterutseilt uten at de selv forsto det. Et enda mer latterlig eksempel er Macron som skulle være storkar og satte seg ned med Putin for å forhindre russisk invasjon av Øst-Ukraina, like før den fant sted. (altså i den tro at Frankrike faktisk skulle kunne stagge Putin)
Vi er også akterutseilte og det må mye til for å komme opp på topp igjen. Også klubber som Brann og Viking har gjort mye riktig over tid, og ligger foran oss i løypa. Så om Alfred eller en annen er riktig mann for oss: dette kommer til å ta mer tid enn vi liker å tro. |
|
Back to top |
|
 |
jfudh Junior
|
Posted: 30.09.2025 13:46 Post subject: |
|
|
Svartogkvit wrote: | Godt innspill! Ser ikke bort fra at halmstråene mine brister, men jeg er ikke villig til å gi slipp helt ennå. Ikke uenig i det med spillerutvikler, men jeg tror ikke det kan sees helt adskilt fra lagbygging. Igjen tilbake til det vi så i fjor. På høsten fremstod vi da som et lag, et lag som hadde mange strenger å spille på og med en gjenkjennbar identitet (ikke minst i angrepsspillet). En annen ting jeg mener å huske fra i fjor var at vi fremstod nokså likt også når vi måtte flytte på spillere pga skader ol. Det så ut som at rollene på banen kunne bli fylt av flere. Vi var ikke avhengig av enkeltspillere. Hvor mange posisjoner spilte feks Tagseth? Og når vi ikke hadde spisser tilgjengelig brukte vi vel Nypan? Dette må da tale i favør at treneren ikke bare evner å utvikle enkeltspillere, men også roller i et lag?
Jeg mistenker at stagneringen/tilbakegangen i år handler mye om spillermaterialet. Ikke bare mistet vi Broholm og Nypan, vi mistet også Tagseth og Sasha ble skadet i oppkjøringen, en spiller som virket å være ordentlig på gang i fjor høst. Vi kan også legge til at Selnæs ikke helt har funnet tilbake til seg selv etter sykdom. Han var også i storform når han ble syk (mener jeg å huske). Alt dette sett i lys av klubbens økonomi, med lite mulighet (før storsalgene) til å få inn kvalitetsspillere mener jeg i hvert fall må sees som formildende når vi vurderer treneren. Jeg mistenker at AJ har forholdt seg til dette på pragmatisk vis og gjort det han mener har vært realistisk. Kanskje har han gått på akkord med noen prinsipper, tilpasset spill etter motstander, fokusert mer på forsvar enn angrep?
Som sagt, ser ikke bort fra at jeg driver med selvbedrag her. Men - jeg har veldig lyst til å se hva AJ kan utrette nå fremover. Med forstrekninger på plass, og forhåpentligvis enda flere til neste år, med en økonomi som er litt friskere, og ikke minst utrensking av daukjøtt (som kanskje forsurer miljøet). |
Slik jeg ser det er nestbeste case at AJ kommer tilbake dit vi var i fjor høst, og tar det et steg videre, og etter hvert får til raske overganger, får defensiv trygghet slik vi hadde i vår, osv.
Best case er alt det pluss at han får en åpenbaring av å se hvordan andre trenere i Norge jobber og tenker, og ikke bare satser på at spillerne skal han en grov plan, men faktisk jobber inn helt konkrete mønstre i angrepsspillet (du løper dit, du kommer i mot samtidig, du holder bredden) ved å terpe på treningsfeltet. Han er så ung og flink at han fremdeles kan være åpen for å lære av andre trenere med suksess, som f.eks. Knutsen.
Slik det ser ut nå slår ingen av de casene til. Det blir i stedet bare sirupfotball og fokus på motstander. Vi har så bra spillermateriale at vi hangler oss til en femteplass, men det er kjedelig og uinspirerende å se på.
Spørsmålet er hvor lenge vi skal se på sirupfotball før vi innser at han ikke kommer til å lykkes hos oss, og at det beste for begge parter er om han prøver seg et annet sted. Jeg tenker kanskje to sesonger er nok... I hvert fall hvis man finner en god erstatter, eller en annen klubb løser ham fra kontrakten så vi slipper å betale masse penger for å sparke ham. |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 30.09.2025 14:23 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | I mangel av alternativer, og fordi vi nesten er nødt tiø å bytte heøe teamet og Dorsin når vi sparker igjen; så er jeg tilbøyelig til å la ha få vinteren og frem til sommervinduet.
Men altså, da MÅ ha justere på egen filosofi! Presspillet må tilbake, og laget MÅ implementere kontringer og raskt overgangspill som en av strengene å spille på. Vi sender kula bakover selv når vi er 5 mot 3 i ubalanse fremover, jeg kaster opp om jeg må se det igjen. |
Jeg mener at han må få vårsesongen, med dette vintervinduet som kommer.
For han holder på å kvitte seg med spillere som han ikke ønsker å ha, som har kommer fra tidligere trener regimer, og han har fått kjøpt spillere som han selv ønsker, og som går rett inn på laget i det siste vinduet. Å det er slike spillere han kommer til å kjøpe i vintervinduet. |
|
Back to top |
|
 |
Svartogkvit Junior
|
Posted: 30.09.2025 14:49 Post subject: |
|
|
Måtte kjøre en reprise av innsiden-intervjuet med AJ "I motgang kan du lære deg ekstremt mye". Det er ett år gammelt, og han snakker om motgangen de stod i da. Her er han tydelig på å følge planen uansett om det går opp eller ned, fordi DET i lengden vil føre til fremgang. Han snakker også om at det verste man gjør i motgang er å endre retning/arbeidsmåte, og at det er nettopp da man må tåle å stå i det. Jeg har fortsatt litt sansen for den kompromissløse tilnærmingen om å "stå i det" uansett om resultatene uteblir. Men, jeg blir samtidig litt bekymret for manglende fleksibilitet. Det går jo an å justere kursen og gjøre små endringer underveis uten at man selger sjela si.
Undrer på det kan være den pedagogiske tilnærmingen (eller mangel på) som gjør at spillergruppa ikke helt "får det til" for å si det pent. Både Nils Arne og Kjetil Knudsen har vel lærerutdanning med erfaring fra skole. Det er kanskje ikke tilfeldig? Jeg tror pedagogisk teft er en undervurdert kvalitet hos fotballtrenere. Det er ikke nok med bare fotballfaglig kunnskap. |
|
Back to top |
|
 |
Sobchak Proff

|
Posted: 30.09.2025 15:33 Post subject: |
|
|
Rekdal osv. står for en type fotball som er mye enklere, der man ikke går for å dominere spillet, men heller prøver å ødelegge for motstander og trives med å være underdog – der man ikke har ballen spesielt mye, men ligger og venter på kontringer. Vi kunne prøvd noe av det samme igjen, som enkelte foreslår, og sikkert fått bedre poengfangst og flere mål enn vi har fått i år. En quick fix og "bra" på kort sikt.
Klubben har derimot valgt en annen retning og en måte å spille fotball på, som også er beskrevet ganske detaljert, der vi skal dominere kamper og spille vårt eget spill. Det er selvfølgelig mer komplisert og tar lengre tid å lære seg, spesielt når man er vant til det motsatte.
Derfor blir alternativet om man sparker Alfred, å gå tilbake til en enklere type fotball som gir raske resultater, men som ikke tar oss til det nivået vi ønsker, eller, som klubben har valgt, å finne en trener med tilsvarende filosofi.
Alternativ 1 vil være krise på mange måter og garantert føre til elendig stemning blant supportere og ansatte, antakelig store utskiftninger i sportslig ledelse og styre, med alt det fører med seg av økonomiske tap osv., og vi kommer til å fortsette å være et lag som kjemper bak toppen og ikke lykkes i Europa. Så vil karusellen fortsette med trenersparkinger, og historien gjentar seg.
Alternativ 2 fører til at vi må starte mer eller mindre på nytt med en som har en stil som ligner på Alfreds, men som det helt sikkert tar like lang tid å få til. Det ville være å skyte av seg foten.
Alternativ 3 er at vi får tak i noen som både står for en dominerende og fintspillende, offensiv fotball og som får spillet til å sitte mer eller mindre umiddelbart. Det vil jeg si er ganske lite realistisk.
Antakelig har Alfred vært for kompromissløs og lite pragmatisk i implementeringen av spillestilen og dermed undervurdert hvor lang tid det ville ta og hvor lett spillerne ville tilpasse seg, slik at læringskurven ble for bratt. Kanskje hadde det vært bedre å fase det inn i stedet, selv om det ville tatt lengre tid.
Ta en kikk på FCKs juniorlag i Youth League 2023 for å se hvordan Alfred vil spille:
https://www.fck.dk/uefa-y...eague-2324
https://www.youtube.com/w...IVB2_qHg24
https://www.youtube.com/w...MtYiLW_OBk
https://www.youtube.com/w...a8MC8YXZbw |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 30.09.2025 16:22 Post subject: |
|
|
Om man tar de videoene til utgangspunkt så hersker det jo ingen tvil om at han ønsker å være hissig i press og spille hurtig i lengderetningen.
Sånn fotball som vi ønsker oss
Det løsner etterhvert  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Svartogkvit Junior
|
Posted: 30.09.2025 16:40 Post subject: |
|
|
Takk til Sobchak for nok et halmstrå å klamre seg til!
De videoene viser jo et veldig hissig press-spill, fart fremover og mange spillere i boks. Takker gjerne ja til det. Spørs om spilleren våre har de kvalitetene som kreves.
Kult gjensyn med Sahsah da. Håper virkelig den guten kommer seg på beina igjen. Hvis vi får i gang David og ham har vi tre gode kantspillere å stille med neste år. |
|
Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 30.09.2025 16:41 Post subject: |
|
|
tigerbart wrote: | Jeg tror at det er fruktbart å tenke over hva slags fotball treneren står for - om Alfred har den filosofien klubben vil ha, eller om det finnes andre som i stedet har det. Men å forvente at Alfred eller noen av de andre alternativene, skal klare å "gjenreise" Rosenborg i det tempoet som man kanskje drømmer om, virker urealistisk. Vi har ingen "rett" til å være best, selv om vi var Nordens ubestridte flaggskip for 25 år siden.
Storbritannia fortsatte å oppføre seg som Det britiske imperium også etter andre verdenskrig, men det var et selvbedrag - de ble satt i skammekroken av USA og Sovjet under Suez-krisen, og koloniveldet falt som et korthus de påfølgende årene. Britene var akterutseilt uten at de selv forsto det. Et enda mer latterlig eksempel er Macron som skulle være storkar og satte seg ned med Putin for å forhindre russisk invasjon av Øst-Ukraina, like før den fant sted. (altså i den tro at Frankrike faktisk skulle kunne stagge Putin)
Vi er også akterutseilte og det må mye til for å komme opp på topp igjen. Også klubber som Brann og Viking har gjort mye riktig over tid, og ligger foran oss i løypa. Så om Alfred eller en annen er riktig mann for oss: dette kommer til å ta mer tid enn vi liker å tro. |
TÃ¥lmodighet er en dyd ja.. Men mange her inne som har mistet dyden.. _________________ mvh HeXX
|
 |
Vakker Blomst Rutinert
|
Posted: 30.09.2025 17:52 Post subject: |
|
|
Én ting skal være sikkert, dette 0-4 tapet mot HamKam trigget noe i veldig mange, meg selv inkludert. Jeg har hele tiden vært på Team Affe, men etter denne kjenner jeg på mine første tvil i dette prosjektet. Merker det på folk rundt meg også. Kompiser, kolleger og media.. Etter å latt ting chille et par dager og lest mye her inne velger jeg å fremdeles stå bak Alfred og i allefall se an sesongen i sin helhet før jeg strekker meg etter høygaffelen.
Men det er nå han godeste Alfred skal få kjenne på hvordan det virkelig er å være Rosenborg-trener! Tenker han synes spørsmålene han fikk i starten om "presset og forventingene i å være RBK-trener" var litt merkelige. Alle har jo bare vært supportive og hyggelige.. Vel, spørs om det blir litt mer trøkk fremover. |
|
Back to top |
|
 |
pavel londak fan account Rutinert

|
Posted: 30.09.2025 17:58 Post subject: |
|
|
Først og fremst er det jo egentlig ikke noe vits i å diskutere om Alfred skal få sparken eller ikke. Fordi det kommer han ikke til å få, selv om vi taper resten av kampene i år. Han kommer garantert til å få fram til sommeren neste år, og ser ikke ting bedre ut da kan vi begynne å diskutere trenerbytte.
Jeg tror stemningen i klubben er at vi skal stå i den retningen man har valgt i tykt og tynt. Og Alfred kommer til å få sjansen til å vise at han har lært av denne sesongen, og til å vise hva han kan få til med et par forsterkninger. Men ser vi ikke tydelig forbedring på våren neste år så har man ikke noe annet valg enn å ta grep. |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 30.09.2025 18:14 Post subject: |
|
|
Mulig vi bør ha ny trener etter hvert, men spillermaterialet vårt nå er jo nitrist. Med mindre vi har en ekstremt bra kandidat lined up, er vel ikke AJ så håpløs, at han ikke kan få prøve seg litt til mens vi forhåpentligvis bygger en mer spennende og solid stall. |
|
Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 30.09.2025 18:50 Post subject: |
|
|
Synes ikke spillergruppen er nitrist, men at vi trenger forsterkninger er det ingen tvil om. Usikker på høyreving som jeg har mast om i flere måneder, men bør også forsterke med en ny indreløper, og muligens midtstopper. |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 30.09.2025 19:44 Post subject: |
|
|
Er også uenig i at spillermateriellet er nitrist. Mønstrer vi førsteelleveren vår så er det ganske sterkt. Problemet er at vi i mange kamper i år ikke har hatt det, og først i slutten av vinduet fikk på plass en høyreving som er en nøkkelspiller i RBK sitt 433-system.
Det største problemet er vel per dags dato høyre indreløper der Santi er for svak offensivt, og Fossum rett og slett bare ikke er god nok. Så kan man jo håpe at det skal løsne for Fossum, men han fremstår som en spiller som ikke blir mye annet enn en grei backup.
Det er også et problem at Bolkan Nordli ikke leverer i nærheten av det vi forventet av årets spiller i Superligaen. Han orienterer seg dårlig og pasningene treffer ikke.
I tillegg har vi spilt halve sesongen med JRS på høyreving som ikke skaper noenting. Men Duris virker mye mer spennende.
Resultatet er jo at vi klarer ikke skape sjanser og få skudd på mål. Indreløpere i RBK har jo alltid vært kilde til målpoeng og tidvis mål, men nå skaper begge indreløperne våre ingen verdens ting. Og da spille med en junior helt totalt blottet for sluttprodukt så blir det vanskelig å score mål.
Vi spiller oss inn i motstanderens 16-meter, men vi klarer ikke å avslutte på mål. Så terpe angrepsspill og få spillerne våre til å ta litt bedre valg, ha litt mer fokus på orientering og ikke minst: Trene inn noe bevegelsesmønstre. Så har dette laget masse potensiale.
Men da må vi begynne å få til avslutninger på mål og langt bedre valg på siste tredel. Og det kan trenes og terpes på. |
|
Back to top |
|
 |
jfudh Junior
|
Posted: 30.09.2025 22:48 Post subject: |
|
|
Jeg mener faktisk tvert imot at vi har spillermateriale til å ta seriegull. Glimt har nok litt bedre spillere, men ikke mye. Mye gråstein som har blitt til gull i troppen til Glimt, som blir til gråstein igjen i andre klubber uten Knutsen som trener. Resten av Eliteserien er på vårt nivå eller lavere.
Problemet er at de fleste hos oss ikke blomstrer. I Glimt går de rett inn i et system, de drilles i det systemet med en gang, vet klart og tydelig hva de skal gjøre, og da overpresterer hele gjengen. Hos oss er det helt omvendt. Strukturen i angrepsspillet vårt er fraværende, og enkeltspillere som har vært gode andre steder, som Bolkan Nordli og David Duris, gjør veldig gode ting og tar gode initiativer mens de andre rundt står og ser på, og da dør det hele ut og det de gjør ser dumt ut, der det i Glimt ville sett veldig smart ut fordi alle var med på notene.
Så jeg tror diskusjonen om spillermaterialet egentlig handler om AJ... En god trener vinner Eliteserien med den stallen vi har i dag. Eller gir i det minste Glimt veldig god kamp om gullet, slik Viking gjør nå.
Det jeg skriver her støttes også av Transfermarkt, som har de fire bak Glimt på cirka samme nivå:
https://www.transfermarkt...bewerb/NO1 |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 30.09.2025 23:27 Post subject: |
|
|
jfudh
Klart det fullt mulig å gjør det Viking gjør med stallen vår. Det er bare det at de fleste spillerne ser ut som gråstein i det laget gjør om dagen.
Samtidig som vi har en hel "entourage" med kokker på sidelinja. Det ligner litt på det Høgmo drev med når han var her. Hvor det skulle være en armada med trenere for både det ene og det andre. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.09.2025 23:36 Post subject: |
|
|
Unge Alfred Johansson bossar som bekant över Rosenborgs BK och svensken belönades nyligen med ett nytt kontrakt av den norska storklubben. Även om Johansson på många sätt fortfarande är rätt oprövad så skulle det vara ett statement av Malmö FF att gå in och köpa loss honom från en så stor skandinavisk rival som Rosenborg. Verbalt uttryckte sig även Johansson på ett imponerande sätt efter att man besegrat Hammarby i kvalet till Conference League.
Läs mera: 15 möjliga kandidater som ny MFF-tränare |
|
Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 30.09.2025 23:52 Post subject: |
|
|
Jeg er i tvil om AJ men velger å tro på han litt til , mest fordi det er vanskelig å se andre alternativer nå.
Men når jeg ser Glimt overkjøre Spurs i kveld og var uheldige å ikke få med seg tre poeng så må alle på brakka innse at en uavgjort mot ett slitent Glimtlag er ikke er et bevis på noe som helst, ett Glimt med topp-prestasjon mot tilsvarende topp av oss ville betydd rævkjøring både hjemme og borte.
Vi må starte å rydde i rekkene og starte med de som beviselig feiler gang på gang, da tenker jeg å på Dorsin og speider Henriksen. Å bruke Nordic Sky for å hente middelmådige svensker holder ikke som sportssjef,hans tid bør være over.
Identifiser hvilke ferdigheter som skal til for å hevde seg i Europa og har man ikke penger nok så må man hente talent.
Å hente type Fossum,Santi m flere som har middels ferdigheter på alle parametre og lavt utviklingspotensial holder ikke.
Deretter ut med de som ikke har holdninger gode nok, å spille for RBK bør være ett privilegium og da leverer man ikke Ham-Kam eller Kåffa kamper.
Ser man på Innsiden så er det veldig mye tøys og fjas og lite profesjonalitet.
Til slutt- bruk Glimt som motivasjon og målestokk, sett opp en sammenligning av alle relevante parametre og vær brutalt ærlige.
Hvis man lurer seg til å tro at det man driver på med holder mål så er i den neste IFK Gøteborg, en gang en storklubb som aldri kom på nivå etter storhetstiden. |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 01.10.2025 06:44 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Unge Alfred Johansson bossar som bekant över Rosenborgs BK och svensken belönades nyligen med ett nytt kontrakt av den norska storklubben. Även om Johansson på många sätt fortfarande är rätt oprövad så skulle det vara ett statement av Malmö FF att gå in och köpa loss honom från en så stor skandinavisk rival som Rosenborg. Verbalt uttryckte sig även Johansson på ett imponerande sätt efter att man besegrat Hammarby i kvalet till Conference League.
Läs mera: 15 möjliga kandidater som ny MFF-tränare |
Da er det bare å ønske AJ lykke til i Malmö, og så får vi svelge stoltheten og sende Dorsin ut med lua i handa til Reitan, Witzøe, Koteng og resten av pengefolka i Trondheim for å få dem til å spytte inn nok til å få Kjetil Knutsen til Lerkendal neste år. _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 01.10.2025 07:37 Post subject: |
|
|
Har fått bekreftet i går kveld av en som har kontakt med noen av guttene at det Alfred holder på med er så omfattende og detaljert at det blir for avansert å få til og forstå for mange av spillerne. Trenerteamet må forenkle det de holder på med. Alfred & co for dårlige pedagoger? |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 01.10.2025 07:47 Post subject: |
|
|
Hvit mann som pusher 50 wrote: | Da er det bare å ønske AJ lykke til i Malmö, og så får vi svelge stoltheten og sende Dorsin ut med lua i handa til Reitan, Witzøe, Koteng og resten av pengefolka i Trondheim for å få dem til å spytte inn nok til å få Kjetil Knutsen til Lerkendal neste år. |
Jepp, så får vi inn en trener som vil spille i januar, og så går ikke sesongen helt som ønsket og han får fyken etter 18 mnd. Hvem vil du ha inn etter han? _________________ Påmeldt |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 01.10.2025 09:07 Post subject: |
|
|
josinho wrote: | Har fått bekreftet i går kveld av en som har kontakt med noen av guttene at det Alfred holder på med er så omfattende og detaljert at det blir for avansert å få til og forstå for mange av spillerne. Trenerteamet må forenkle det de holder på med. Alfred & co for dårlige pedagoger? |
Ser for meg dette er ganske vanlig blant unge, uerfarne, akademisk anlagte trenere uten egen spillererfaring.
Det sitter nok svært langt inne for styret å kvitte seg med Alfred, men når man har kommet så langt at man har brønnpissere i spillergruppa som går til media og sutrer så tror jeg dette blir vanskelig å snu for Alfred & co. Dessverre. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 01.10.2025 09:26 Post subject: |
|
|
Sa ikke at det kun var de unge gutta. Det er i ferd med å skjære seg mellom Alfred og flere av spillerne, bla spillere med trøndersk bakgrunn. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 01.10.2025 09:44 Post subject: |
|
|
Jeg har ikke påstått at du sa noe om de unge gutta. Jeg skrev om hva jeg tror kan være et problem for unge trenere. |
|
Back to top |
|
 |
|