View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
longns Veteran
|
Posted: 30.12.2004 00:36 Post subject: Tromsø trener om skandinavas beste lag (haha) |
|
|
sitter og leser litt paa dagbladet.no og kom over denne artikelen.
http://www.dagbladet.no/s...18715.html
et lite sitat fra artikelen: Otto Ulseth: - Brøndby og FC København er de to beste lagene i Skandinavia. Vi må jekke oss ned et par hakk her hjemme i Norge, og vi kan begynne med å erkjenne at de er bedre enn oss individuelt. Da vi spilte mot dem, var det litt som med Rosenborg mot Arsenal. Sjøl ikke i forsvar klarte vi å flytte beina godt nok.
er han serios? Kobenhavn og Brondby de beste laga i skandinavia? |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 30.12.2004 11:01 Post subject: |
|
|
Nei,nei,nei huff... Rbk er fortsatt det beste laget i skandinavia! FCK greide jo ikke og kvalifisere seg til CL med et 0-5 tap på hjemmebane...Og rosenborg har slått Brøndby før.. Rbk er best og neste år kommer vi til og glemme forrige sessong. Vi vinner jo royal league i år! |
|
Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 30.12.2004 17:06 Post subject: |
|
|
Enig med deg siggetheman. Rosenborg er fortsatt det beste laget i skandinavia. Bare fordi de har tapt noen få kamper betyr det ikke at de plutselig ikke er de beste lenger. Rosenborg vinner nok Royal League  |
|
Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 30.12.2004 17:15 Post subject: |
|
|
bruker vi slutten på sesongen som var må man nok bare innrømme at både Vålerenga og Brann var bedre enn oss.
Hvordan det ligger an nå vet jeg ikke. Men tror fortsatt at Brann er et lite hakk bedre. Er noe pågang der i byen. _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 30.12.2004 17:33 Post subject: |
|
|
Vel, jeg skal ikke se bort ifra at de er gode på papiret, men mer skal jeg ikke si før jeg har sett dem spille en kamp... |
|
Back to top |
|
 |
|