English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Haugesund - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Tangvik
0%
 0%  [ 0 ]
Witry
0%
 0%  [ 0 ]
M. Ceide
2%
 2%  [ 1 ]
Nemcik
2%
 2%  [ 1 ]
Jenssen
2%
 2%  [ 1 ]
Fossum
5%
 5%  [ 2 ]
Väänänen
30%
 30%  [ 12 ]
Nordli
2%
 2%  [ 1 ]
Duris
2%
 2%  [ 1 ]
Islamovic
41%
 41%  [ 16 ]
E. Ceide
10%
 10%  [ 4 ]
Total Votes : 39

Author Message
RbkUrge
Veteran

PostPosted: 15.09.2025 10:38    Post subject: Reply with quote

Første kampen på lenge hvor jeg føler vi har god kontroll kampen igjennom og man sitter egentlig bare å lurer på hvor mange mål det blir til oss. Deilig å kunne se en kamp litt bakoverlent til en forandring. Ser Ceide får mye kritikk her inne, jeg synes han var en våre beste. Konstant uromoment og kom seg forbi både 1 og 2 motspillere gang på gang og skapte stort sett det som var av farligheter. Dino virker også sprekere enn noen gang, han hadde noen løpsdueller hvor han faktisk så rimelig rask ut!
enojado
Veteran

PostPosted: 15.09.2025 11:22    Post subject: Reply with quote

Relativt dårlig motstander i går, men skal ikke ta fra at Santi med flere var gode! Synes også at både Nordli og Fossum var solide og gode og synes midtbanetrioen var hel ved, og indreløperne veier fint opp for Santeri sin "manglende" kreativitet og pasningsfot. Synes ikke Santeri er så ille og tar stadig nye steg, men det er vel den eneste akilleshælen til Santeri når Selnæs har vært foretrukket. Selnæs må få opp tempoet om han skal være relevant i posisjonen fremover. Tror AJ fikk litt å tenke på etter kampen i går...
Back to top
View user's profile Send private message
Ståle
Veteran

PostPosted: 15.09.2025 12:42    Post subject: Reply with quote

Kan selvfølgelig være tilfeldig, men den gode sesongavslutningen vår i fjor sammenfalt med at Selnæs ble syk.
Back to top
quentez
Veteran

PostPosted: 15.09.2025 12:44    Post subject: Reply with quote

Betimelig at vi ser så trygge og komfortable ut med Santeri som sentral midtbane igjen. Bevares, vi spilte mot det desidert dårligste laget i ligaen, men synes likefullt han gir laget en større dimensjon i gjenvinning og tempo kontra Selnæs.

Tillot meg å sjekke statistikken:

Santeri fra start som sentral midtbane: 4-2-0, 8-1 målforskjell (77% poengfangst)
Selnæs fra start som sentral midtbane: 5-4-5, 20-22 i målforskjell (45% poengfangst)
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 15.09.2025 14:11    Post subject: Reply with quote

Sjiraff wrote:
Handler jo ikke om at jeg klarer å se positive ting, er bare det at jeg forventer noe framgang offensivt. Der ser jeg ingenting.

Sammenlignet med hva? Du synes ikke angresspillet var bedre i går enn i sommer? Det skjønner jeg i så fall ingenting av. At spillerne i flere situasjoner gjør feilvalg i nest-siste-pasningen er jeg enig i, men det er jo noe annet enn at vi ikke har struktur i angrepsspillet. I går klarte vi gang etter gang å spille oss fri med mange spillere rettvendt med tempo mot FKHs forsvar, det har vi sett veldig lite av tidligere i år, og i første omgang klarte FKH aldri å spille seg ut, noe vi også har slitt med å få til tidligere i år.

Ja, FKH er svake, men det var mye positivt spør du meg. Jeg får nøye meg med å være glad over at jeg evner å kose meg med denne kampen da. Det blir nok få positive opplevelser for deg fremover.
Back to top
EGA
Veteran

PostPosted: 15.09.2025 19:56    Post subject: Reply with quote

Mye fint spill. Deilig å sitte med følelsen av at dette taper vi aldri.
Samtidig en del enkle feil (som ikke er Alfred sin skyld). Vi hadde overganger ofte der Duris var helt alene, men ikke ble brukt.
Back to top
machiavelli
Veteran

PostPosted: 15.09.2025 20:38    Post subject: Reply with quote

Sjiraff wrote:
0,86 xg i første omgang mot det dårligste laget jeg har sett på mange år i ES er for dårlig ja. Det er feilvalg og elendige skudd, pasninger og innlegg hele tiden.

Er en fordel å løfte nesa opp av statistikken og faktisk følge med på kampen.

Vi scorer altså 3 mål i første omgang, ett blir annullert pga. noen få cm utenfor.

Og du klager på at vi "ikke skaper noe" fordi du ser på xG?
Back to top
ODN
Veteran

PostPosted: 16.09.2025 03:54    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
Utenom at "no-brainer" er et ekstremt ullent argument som egentlig ikke sier noen verdens ting, merker jeg meg at nøyaktig samme argument ble brukt for å forsvare Markus Henriksen og Skjelbreds plass i laget de siste sesongene.

Av og til kan det være veldig vanskelig å ta inn over seg at en av favorittspillerne ikke lengre er på det samme nivået som før.

Det er et ganske forenklet argument på at en av lagets beste spillere, selvsagt skal spille når han er frisk. Da har vi to vidt forskjellige oppfatninger av hva folk mente om Henriksen og Skjelbred, for utenom navnet deres - viste de ikke noe som helst av hva som bodde i de som fotballspillere for oss. Det var det nokså bred enighet om, men om noe annet passer narrativet ditt så skal du få stå med den meningen.

Favorittspillere la jeg fra meg i ungdomsalderen. Vi snakker altså om det som har vært blant lagets beste spillere, og så skal det plutselig ikke bety noe fordi Santi var bedre i presset mot det dårligste laget som serien har sett på - ja hvor lenge? Helt fair poeng det altså, og hadde han vært en helt komplett spiller så hadde han ikke vært tilbake her nå. Det betyr ikke at vi skal overse de ekstreme styrkene som han faktisk innehar. Om det ikke begynner å sitte mer nå som vi faktisk har fått inn en midtbanespiller med offensive egenskaper, og enda en kant det faktisk går an å sentre til - så skal jeg være den første til å innrømme at jeg tar feil.
Back to top
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 16.09.2025 05:44    Post subject: Reply with quote

Jeg er overhodet ikke overbevist om at vi er bedre med Ole. Ganske jevngode de 4 midtbanespillerne våre etter min mening. jupp jupp
Back to top
Vakker Blomst
Rutinert

PostPosted: 16.09.2025 07:06    Post subject: Reply with quote

Hva er dette «jupp jupp» greiene du skriver etter hvert innlegg? Plagsomt..
Back to top
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 16.09.2025 08:18    Post subject: Reply with quote

machiavelli wrote:
Sjiraff wrote:
0,86 xg i første omgang mot det dårligste laget jeg har sett på mange år i ES er for dårlig ja. Det er feilvalg og elendige skudd, pasninger og innlegg hele tiden.

Er en fordel å løfte nesa opp av statistikken og faktisk følge med på kampen.

Vi scorer altså 3 mål i første omgang, ett blir annullert pga. noen få cm utenfor.

Og du klager på at vi "ikke skaper noe" fordi du ser på xG?

For det første, å argumentere at vi scorer tre mål i første når "nr 2" er et utspark fra mål, blir for dumt.

Jeg lener meg ikke alene på xG for å se om vi skaper noe, men den viser jo et bilde av omgangen. Vi scorer 2 mål på skudd som egentlig ikke er sett på som store sjanser. Utover et sinnsykt bra mål av Dino har vi nesten ikke skudd på mål.

Du må gjerne slå deg til ro med at vi plutselig er så gode fordi vi slår Haugesund 3-0, men jeg klarer ikke det. Har vært kritisk til angrepsspillet til RBK i hele år, og ingenting i denne kampen demper dette. Jeg ser fortsatt de samme feilene, samme slurvet, samme skuddene som går langt over og innlegg som er slapp og dårlige. Ja Ceide klarer å passere sin back flere ganger, det gjør han nesten hver kamp, betyr ikke at sluttproduktet hans var noe bedre i denne kampen, eller har blitt noe bedre utover i sesongen.

Det er så merkelig her inne, at jeg nesten ikke har lov til å være kritisk mot laget selv i en seier.

Håper selvfølgelig det løsner nå utover høsten, for vi trenger det desperat for å kunne snuse på fjerde plassen
ODN
Veteran

PostPosted: 16.09.2025 15:31    Post subject: Reply with quote

Må være takhøyde for å poengtere at vi ikke spiller en god kamp, til tross for at vi vinner 0-3 på bortebane. Sjokkerende mye slurv, og vi sliter faktisk med å skape det helt store i etablerte angrep. Man trenger gode involveringer fra nøkkelspillere for å ligge i toppen, men vi må også merke oss at det er slik målene våre kom.

Haugesund er så sjokkerende dårlig (klarer ikke å gjenta det nok ganger), at med større kvalitet på oss så burde kampbildet gjenspeile bortimot tosifret antall mål. Ikke at det på noe som helst er et krav, men vi møter et lag som ikke er i nærheten hverken individuelt eller kollektivt. De prøver seg eksempelvis til tider på naive frispillinger og høye press, med altfor høy risiko til det nivået de faktisk innehar. At vi ikke straffer dette opp til flere ganger er for svakt.

Flere spillere leverer en god kamp, men summa summarum så er ikke denne kampen verdt noe som helst annet enn tre poeng og økt selvtillit for oss. Som i seg selv er veldig bra, men vi kan ikke bruke dette som noen målestokk for prestasjonen vår.
Back to top
machiavelli
Veteran

PostPosted: 16.09.2025 15:38    Post subject: Reply with quote

Sjiraff wrote:

For det første, å argumentere at vi scorer tre mål i første når "nr 2" er et utspark fra mål, blir for dumt.

Jeg lener meg ikke alene på xG for å se om vi skaper noe, men den viser jo et bilde av omgangen. Vi scorer 2 mål på skudd som egentlig ikke er sett på som store sjanser. Utover et sinnsykt bra mål av Dino har vi nesten ikke skudd på mål.

Ifølge Fotmob har vi altså 9 skudd i første omgang, og 3 av de går på mål. Og det målet som ikke teller kommer ikke i statistikken. Ja. Det er et problem at vi har spillere som kåler ballen over mål når de kommer i skyteposisjon, men da har vi altså spilt oss inn i posisjoner hvor vi kan ta skudd. Fordi utenom Fossum så er hele RBK totalt motvillige til å prøve skudd utenfor 16. Så vi skal spille oss helt til 5-meteren hver eneste gang. Det er en grunn til at vi har 5. flest berøringer i motstanderens boks i eliteserien, men kun 8. flest skudd på mål. Vi spiller oss inn i 16., men klarer ikke avslutte.

Mål 2 er et mål hvor vi spiller oss rundt på kant og legger inn på en spiss som scorer. Men ballen er noen få cm utenfor streken. Men vi SKAPER da noe. Og vi scorer mål på det vi skaper. Selv om marginene i en situasjon før går imot oss. Du kan si at det ender med utspark, men hvis du skal ignorerer spillet før det og late som vi ikke skaper noe så så blir det jo veldig uærlig.

Sjiraff wrote:

Du må gjerne slå deg til ro med at vi plutselig er så gode fordi vi slår Haugesund 3-0, men jeg klarer ikke det. Har vært kritisk til angrepsspillet til RBK i hele år, og ingenting i denne kampen demper dette. Jeg ser fortsatt de samme feilene, samme slurvet, samme skuddene som går langt over og innlegg som er slapp og dårlige. Ja Ceide klarer å passere sin back flere ganger, det gjør han nesten hver kamp, betyr ikke at sluttproduktet hans var noe bedre i denne kampen, eller har blitt noe bedre utover i sesongen.

Jeg trenger ikke "slå meg til ro med at vi plutselig er så gode", jeg trenger kun å reagere på helt tullete kommentarer som at "vi skaper omtrent ingenting" i en omgang vi scorer 2 mål, får 1 mål annullert og har totalt 9 skudd.

Vi hadde 63% possession og Haugesund lå mesteparten av kampen i en blokk med 11 mann i forsvar. Selvfølgelig blir det ikke nødvendigvis lett å skape noe. Likevel så scorer vi altså 2 (3) mål og spiller oss til mange gode posisjoner. Det er kun Glimt som har vunnet mer enn 3-0 i Haugesund. Og det er flere måneder siden, og et Haugesund som har blitt litt bedre siden da.

Ja. RBK sitt største problem er at vi spiller oss til gode posisjoner og så mangler det på den siste pasningen, eller den siste avslutningen. Men vi spiller oss til veldig gode posisjoner, og i motsetning til de siste to månedene så skaper vi også mye på høyresiden nå. Som har vært helt fraværende siden Broholm forsvant.

Sjiraff wrote:

Det er så merkelig her inne, at jeg nesten ikke har lov til å være kritisk mot laget selv i en seier.

Håper selvfølgelig det løsner nå utover høsten, for vi trenger det desperat for å kunne snuse på fjerde plassen

Du kan godt få lov til å være kritisk, men du får nå jaggu basere kritikken på virkelighet og ikke krisemaksimere.

Grunnen til at jeg reagerer er fordi jeg er så jævla lei av å se den kroniske surmaga sutringen her inne. Og når du presterer å si at vi skaper "omtrent ingenting" i en omgang vi scorer 2 mål og får 1 mål annullert er så utrolig virkelighetsfjernt. Hva er å skape litt da? 4-0 til pause? Skape mye? 6-0 til pause?
Back to top
tigerbart
Veteran

PostPosted: 16.09.2025 16:38    Post subject: Reply with quote

Sjiraff wrote:
Jeg ser fortsatt de samme feilene, samme slurvet, samme skuddene som går langt over og innlegg som er slapp og dårlige

Jeg tror flere ser dette. Men dette går på flere ting, alt ifra angrepsmønster til individuelle ferdigheter. I denne kampen vil jeg også legge til at Duris var så motivert at han hadde en viss overtenning, og noen innlegg og skudd ble litt ville. Men alt i alt så henger det igjen en del slurv fra mange i laget, så det må vi rydde vekk. Hvis det kommer i orden så tror jeg vi kommer til å skåre mye mer, for vi klarer i økende grad å spille oss fram til situasjoner der det mest skorter på siste pasning eller avslutning. Bedringa er i ferd med å skje!
Back to top
FormerlySlaves
Junior

PostPosted: 16.09.2025 17:51    Post subject: Reply with quote

Viktig å ta med det positive. Holdt nullen, og scoret tre mål. Spilte seg greit ut gjennom hele kampen. Må luke bort balltap på egen banehalvdel. Særlig den til Santi og Emil var graverende. Hadde blitt straffet hardt av et bedre lag der. Syntes midtbanen løste det greit, og Fossum var positiv. Ble litt borte utover andre omgang, men godkjent. Simen er det like før det løsner skikkelig for føler jeg. Santi god som sentral. Har troa på at det har snudd nå.
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 16.09.2025 20:29    Post subject: Reply with quote

Veldig hyggelig med seier. En seier som var pari mot et lag som allerede har rykket ned
xG slik at vi scorte flere enn fortjent.
Så er det sånn utifra det spillet
RBK presterte så er det som det har vært.

Så er det de samme som forsvarte rekesmørbrødet som forsvare Affeball. Litt av prinsipp for fotballen de to spiller et veldig forskjellig.
Dette gir maks 3 plass i serien. Slått ut tidlig i cupen og null Europa spill.
Bodø kan vi ta hvis vil er pragmatiske og legger oss på egen 16 meter med 11 mann og satser på kontringer
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 16.09.2025 21:06    Post subject: Reply with quote

ODN wrote:
Haugesund er så sjokkerende dårlig (klarer ikke å gjenta det nok ganger), at med større kvalitet på oss så burde kampbildet gjenspeile bortimot tosifret antall mål.

Noen har sett litt mye Norge - Moldova i det siste. En helt grei bortekamp etter en lang periode med lite kamper. Spiller kontrollert og det var nok også planen, slik det typisk er på bortebane mot "dårlige lag" (som KFUM, Kristiansund, Sarpsborg, osv).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Neeskens
Veteran

PostPosted: 17.09.2025 12:04    Post subject: Reply with quote

Statistikken sier vi hadde 1stor målsjanse.
Litt der Affeball ligger akkurat nå.
Men det blir nok bedre med mere tid og bedre spillere all over.
waterfalls
Veteran

PostPosted: 17.09.2025 16:51    Post subject: Reply with quote

Statistikken sier også 14 skudd, 6 på mål, 3 scoringer (pluss en annullert), 1,73 i xG hvorav 1,38 xG i åpent spill. Den sier videre 227 pasninger på motstanders halvdel, 113 på siste halvdel og 40 berøringer i motstanders boks.

Jeg sier ikke at alt dette er strålende, men jeg er ikke overrasket over at du cherrypicker en enkeltstatistikk som best passer ditt narrativ og ignorerer resten.

Det er selvsagt uredelig og lett å gjennomskue agendaen din, men det er ikke overraskende. Du skader dog bare din egen troverdighet og jo mer du fortsetter i samme spor jo færre kommer til å da innleggene dine spesielt seriøst dessverre. Det er jo synd, i utgangspunktet er det fint med motstemmer på et diskusjonsforum men når alt går på repetisjon og man kun skal fremme negativitet uten å anerkjenne positivitet så går man lei.

Å klare å vise en viss balanse derimot, hvor man er i stand til å anerkjenne både positive og negative sider, hadde styrket dine meninger betraktelig.

Var det en strålende 10/10-kamp borte mot Haugesund? Nei. Men når vi vinner 3-0 borte mot FKH hvor kampen i praksis er avgjort til pause og spesielt etter 60 minutter og har full kontroll så må man kunne anerkjenne at det er godkjent. Vi spiller en god og kontrollert kamp, men selvsagt er fokuset på at man skapte bare en stor målsjanse da det passer ditt narrativ om at Affeball er defensiv og kjedelig best.

At vi scoret tre mål, hadde en scoring annullert og dominerte kampen velger du å ikke nevne fordi det ikke passer ditt narrativ.
Back to top
ODN
Veteran

PostPosted: 17.09.2025 19:10    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Noen har sett litt mye Norge - Moldova i det siste. En helt grei bortekamp etter en lang periode med lite kamper. Spiller kontrollert og det var nok også planen, slik det typisk er på bortebane mot "dårlige lag" (som KFUM, Kristiansund, Sarpsborg, osv).

Til tross for at referansen var mer siktet mot hva et visst lag i nord gjorde, så viser landslagskampen hvor mye man kan dominere for at prestasjonen skal være bra. Nivåforskjellen er vell og merke større i den kampen, men skal man ta med seg noe fra vår forrige kamp, så må man faktisk ta nivået til motstanderen med i betraktning. Selv det du kaller «dårlige lag», er i en helt annen klasse enn det Haugesund er. Vi sliter med å skape noe etablert, utnytter ikke sjansene våre, misbruker kontringer med klart overtall, roter med enkle pasninger. Listen kan fortsette. Eneste grunnen til at vi slipper unna denne kampen med seier, og ikke en reprise av eksempelvis KFUM som du selv nevner, er at vi møter et helt forferdelig dårlig fotballag.
Back to top
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 17.09.2025 19:44    Post subject: Reply with quote

Joa men som noen påpekte er det eneste laget som har vunnet mer enn 3-0 borte mot Haugesund i år Bodø/Glimt, og Haugesund er blitt bedre siden den gang. Da kan man ikke sitte her og si at det er dårlig av oss å ikke vinne mer fordi Haugesund er et såpass dårlig lag, da begynner man å kreve vel mye, spesielt slik formen vår har vært i det siste.
Back to top
ODN
Veteran

PostPosted: 17.09.2025 21:30    Post subject: Reply with quote

Tror nok mye av «uenighetene» her kommer fra misforståelser. Selv blir jeg veldig negativ i kommentarene mine. Seier i seg selv, og ikke minst med de sifrene er bra det. Så oppfatter i alle fall jeg at enkelte blir altfor positive. Ser vi bak resultatet, så burde det;

1. Vært større resultat. Ikke på grunn av at vi var gode, men på grunn av nivået på Haugesund generelt, og at kampen mot oss var et stort steg tilbake fra det de har vist de siste kampene. Vi utnytter veldig dårlig at vi kontrollerer kampen (med reelle trusler fra etablerte angrep), og kaster blant annet bort flere store overgangsmuligheter.

2. Vært en langt bedre prestasjon. Dette er jo det viktigste, men selv med det som på papiret er et mer enn godkjent resultat, så synes jeg ikke at vi er spesielt gode i denne kampen. Hadde vi levert en tilsvarende bortekamp (som egentlig blir helt håpløst å si, men dere forstår nok hva jeg vil frem til), så tror jeg vi skulle slitt mot selv antatt svakere lag.

Og så er det lett å påpeke det negative. På den positive siden så gjør vi det som er forventet av oss, og vi gjør nok Haugesund enda dårligere i flere situasjoner. Flere enkeltspillere leverer en god kamp, og vi tar med oss viktig selvtillit til en ekstremt viktig serieavslutning.
Back to top
waterfalls
Veteran

PostPosted: 18.09.2025 00:26    Post subject: Reply with quote

Haugesund har altså kun tapt med mer enn 3 mål hjemme i en kamp så langt i sesongen, allikevel så burde det vært en større resultat på bakgrunn av Haugesund sitt nivå generelt sett?

De tapte 0-2 hjemme mot Brann, 1-4 hjemme mot Viking.

De siste 5 kampene før de møtte oss var følgende

FKH 0-3 Hamkam
Godset 2-0 FKH
FKH 3-2 S08
FKH 2-3 VIF
FFK 2-2 FKH

Som viser tegn på at de er noe bedre enn hva de var i starten av sesongen også.

Jeg synes det blir litt selvmotsigende å mene at resultatet burde vært større enn 3-0 når de kun har en hjemmekamp hvor de har tapt med større margin og de i tillegg hadde begynt å plukke bittelitt poeng.

Man må huske at det har vært en kampfri pause også, man kan ikke forvente at laget skinner i første kampen etter en pause når det ikke har gjort det tidligere i sesongen heller.

Jeg er enig i noen av betraktningene dine, men jeg er uenig i de to punktene dine om at det burde vært et større resultat på bakgrunn av FKHs generelle nivå (tallene viser jo at det er at av de større tapene til FKH hjemme) og at det burde vært en langt bedre prestasjon.

Det var ikke perfekt, det var ikke strålende men det var godt nok og mer enn godkjent alt tatt i betraktning spør du meg.
Back to top
ODN
Veteran

PostPosted: 18.09.2025 14:47    Post subject: Reply with quote

Om jeg ikke legger nok vekt på det, som jeg prøver i nummereringen; så blir det vanskelig å skulle melde for hardt på resultat i enkeltkamper. Nå har jeg sett ganske lite kamper fra de i år, men i akkurat denne kampen mener jeg at det er ganske overraskende at vi ikke vinner med mer. Så skriver jeg jo også at isolert sett så er det helt greit, og mer enn godkjent.

Det jeg (og muligens flere øvrige kommentarer) reagerer på gjelder mer på prestasjonen. For den synes jeg egentlig ikke er spesielt god. Vi er helt på bølgelengde når det kommer til forventninger av hvor bra vi burde spille, når vi ikke har gjort det tidligere i sesongen. Det er egentlig hele poenget mitt, for grunnlaget gitt hvordan motstanderen både har vært, og fremsto i denne enkeltkampen var så dårlig at det blir vanskelig å ta noe ut fra prestasjonen. Dette var ikke mye mer enn tre poeng, og forhåpentligvis litt økt selvtillit. Så håper vi selvsagt alle sammen på at vi klarer å avslutte sesongen sterkt, og havner på en topp fire plassering, eventuelt en cuptriumf.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Page 5 of 5

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb