English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Simen Bolkan Nordli
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
robbie
Veteran

PostPosted: 21.07.2025 15:14    Post subject: Reply with quote

RÃ¥nny wrote:
Sier i intervjuet at de har diskutert flere roller, men at han mest skal være indreløper/10er.

Om man da kanskje snur Ven som Perry var så glad i å snakke om.

En 4-2-1-3/4-2-3-1

Det trenger ikke bety snudd V. Det kan være så enkelt som at ene indreløperen er mere offensiv enn den andre. Slik Nypan spilte, f eks.
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 21.07.2025 15:16    Post subject: Reply with quote

Topp! Trodde først det var «Balkan» Nordli og at vi hadde fått masse duellkraft på midtbanen, men dette blir bra! Målpoeng på forhånd takk!
Predicted
Veteran

PostPosted: 21.07.2025 15:29    Post subject: Reply with quote

Når vi får penger på bok så kjøper vi plutselig gode spillere. Håper dette ikke blir til hinder for juniorene våre internt.
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 21.07.2025 15:38    Post subject: Reply with quote

Du er vanskelig å tilfredstille Predicted.

Du vil ha så godt RBK-lag som mulig, og du vil ha opp så mange juniorer som mulig.

At RBK har fått opp mange juniorer de siste 15 årene, skyldes at et svakt A-lag. For det er bedtydelig lettere å spille seg inn. Da RBK var med i Champions Leauge hvert år, Så var egentlig RBK 2 godt nok til eliteserien, hvis man fordelte spillerne godt.

Jeg er fornøyd hvis det er 1-3 trøndere på laget, resten norsk om mulig.

Men Bolkan Nordli må være en fin tilvekst, da far Leif kom fra Namsos, kom til RBK og fikk noen kamper, fær han forlatet RBK. Så her kommer det en med trønderblod i allfall.
Back to top
Pirlo
Veteran

PostPosted: 21.07.2025 15:42    Post subject: Reply with quote

Knallsignering, men ble litt skuffet over at han tydeligvis ikke er hentet for å spille ving. Er det ikke der han spilte i Randers?

Omrokkering og posisjonsbytter bygger ikke relasjoner..
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 21.07.2025 15:44    Post subject: Reply with quote

Har spilt venstre i en midtbanefirer i en 442-variant tilsynelatende. Tror dette er en klink indreløper.
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 21.07.2025 15:46    Post subject: Reply with quote

Pirlo wrote:
Knallsignering, men ble litt skuffet over at han tydeligvis ikke er hentet for å spille ving. Er det ikke der han spilte i Randers?

Omrokkering og posisjonsbytter bygger ikke relasjoner..

Han er veldig kjapp med å nevne indreløper i intervjuet. Jeg regner med at dette er en rein erstatter for Nypan som venstre indreløper.

Det må bety at jakten på ny høyreving fortsetter.
Back to top
Sliter
Veteran

PostPosted: 21.07.2025 15:50    Post subject: Reply with quote

Virker som indreløper/offensiv midtbane. Kan minne om Dockal i posisjon, før Hesten ødela. Jeg tar gjerne en Dockal med arbeidsmoral Tommel'n opp!
Back to top
Sliter
Veteran

PostPosted: 21.07.2025 15:52    Post subject: Reply with quote

Da det ikke er kommet noe intervju fra Dorsin ennå, så tyder det på at han er opptatt med andre oppgaver. Ser ikke bort i fra høyreving.
Back to top
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 21.07.2025 15:57    Post subject: Reply with quote

Sliter wrote:
Virker som indreløper/offensiv midtbane. Kan minne om Dockal i posisjon, før Hesten ødela. Jeg tar gjerne en Dockal med arbeidsmoral Tommel'n opp!

Ikke si slike ting! NÃ¥ savner jeg plutselig Docal igjen... og Marek... og Jensen.... Huff fotball er noe dritt. Razz Razz RBK
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 21.07.2025 16:01    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
Det trenger ikke bety snudd V. Det kan være så enkelt som at ene indreløperen er mere offensiv enn den andre. Slik Nypan spilte, f eks.

Eller at høyrekanten jobber mer sentralt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
robbie
Veteran

PostPosted: 21.07.2025 16:08    Post subject: Reply with quote

Han sier indreløper i intervjuet.
Back to top
machiavelli
Veteran

PostPosted: 21.07.2025 16:15    Post subject: Reply with quote

Quote:
- Han kan brukes både som offensiv midtbanespiller og kant og på begge sider. Han har hatt litt litt ulike roller i sine tidligere klubber og gjort det veldig bra. Det er fordi at han er en god spiller og en smart spiller. Treneren får bruke han der det er best for vårt lag, men vi har scoutet han og lenge og vi har sett at hans ferdigheter som spiller passer veldig godt inn hos oss. Både som en offensiv midtbanespiller, men også som en innoverkant eller en bred kant også, sier Dorsin.

Dorsin lanserer han som kantspiller ihvertfall.

Frem til vi får på plass en ving så havner han nok der.

Fremgår jo av intervjuet at det først og fremst er en fremskutt indreløper han er blitt forespeilet og Alfred, Micke og han er blitt enige om at er det som er målet, men at han er fleksibel med tanke på roller etter behov.
Back to top
Bart1
Veteran

PostPosted: 21.07.2025 16:26    Post subject: Reply with quote

Nok en knallsignering. Kunne ikke vært bedre, men tar da for gitt at han spiller ving om det var det han gjorde når han hadde suksess i Danmark (Ref Gofotteorien)?
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 21.07.2025 16:27    Post subject: Reply with quote

Sliter wrote:

Dockal ass, sykt at PJH har fått jobb i fotballen etterpå.
Back to top
Sliter
Veteran

PostPosted: 21.07.2025 16:30    Post subject: Reply with quote

@cyrilp

Bra med målpoeng på 2 av de. Tror ikke vi har hatt en midtbanespiller som røykte 20 om dagen siden Sapara.
Back to top
machiavelli
Veteran

PostPosted: 21.07.2025 16:35    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Nok en knallsignering. Kunne ikke vært bedre, men tar da for gitt at han spiller ving om det var det han gjorde når han hadde suksess i Danmark (Ref Gofotteorien)?

Han har spilt først og fremst venstre kant. Hvis man sammenligner med E. Ceide så har han spilt mye dypere i banen og egentlig vært litt overalt.

Gitt at Sofascore sitt heatmap er riktig, så passer han nok godt inn i en venstre indreløperrolle.

https://www.sofascore.com...dli/930080
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 21.07.2025 16:51    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
Han sier indreløper i intervjuet.

Han sier også 10er-rolle. Denne kan "hentes" som en fremskutt indreløper eller en fri kant. Akkurat nå spiller vi med ti spillere fordi høyrekanten ikke gjør noe, så med Bolkan inn som en fri og aktiv kantrolle er det som om å få en ekstra spiller på banen, sammenlignet med de siste ukene.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
2mas
Sjef

PostPosted: 21.07.2025 19:22    Post subject: Reply with quote

- Vi har snakket om flere posisjoner, men det er kanskje først og fremst indreløper eller framskutt indreløper som kan bli aktuelt. Samtidig kan jeg bekle begge kantene. Det er fint å være anvendelig og kunne spille flere steder, smiler 25-åringen til rbkweb.no.

(...)

- I hvilken posisjon spilte du mest i Danmark?

- Vi spilte på en litt spesiell måte: Vi hadde en utgangsformasjon i 4-4-2 med meg litt ute til venstre, men offensivt spilte vi med to 10-ere, altså at den ene kanten fløt innover. Du kan kalle meg en mellomromsspiller, som jobber mellom motstanderens linjer sentralt i banen. Jeg står ikke så mye helt utpå krittet.

Les mer: - Jobber mellom motstanderens linjer sentralt i banen

Bolkan Nordli sier han snakket mye med Alfred den siste uka.

– Vi har fått god kjemi. Det er spennende å høre hva om planene for hele klubben og sportslig her og nå, sier Bolkan Nordli.

– De ønsker å bygge noe bra her og er på god vei. Det er mulighet for å spille i Europa. En guttedrøm om å spille på Lerkendal. Det er mange faktorer til at jeg valgte nettopp dette.

Les mer: Pappa var RBK-helt for 35 år siden. Nå er sønnen klar for klubben: – Sett mye på pokalene hans på stua

Han flytter til Trondheim sammen med kona Natalie og datteren Millie (2). Huset i Danmark skal selges, og nå skal praktiske ting ordnes i trønderhovedstaden hvor også broren hans, tidligere Ranheim- og Byåsen-spiller Jonas Bolkan Nordli bor.

– Ble det et lite familieråd før du takket ja til Rosenborg?

– Ja. Og kona er kanskje, om mulig, enda mer fornøyd enn jeg med at vi kommer tilbake til Norge.

Etterhvert blir det husjakt.

– Vi har tenkt å kjøpe noe. Akkurat nå bor vi på hotell, forteller Nordli.

Les mer: Hadde lange samtaler med RBK-treneren: – Det trigget meg veldig

Trivelig kar! Håper dessuten at velkomstintervjuet mitt faller i smak. Syns i alle fall sjøl at det var brukbare spørsmål på sparket og gode svar. Cool

Generelt lenge siden at jeg har snakket med ny spiller samme dag som han ble presentert, når jeg tenker meg om. Opplegget med pressekonferanser kom aldri i gang igjen ettter en viss pandemi.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
quentez
Veteran

PostPosted: 21.07.2025 19:28    Post subject: Reply with quote

Eneste negative jeg har og si etter å ha lest intervjuet med han er: hvorfor i helsike har vi ikke hentet han før? Aldri sett han spille, men tror han blir en knallforsterkning.
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 21.07.2025 19:34    Post subject: Reply with quote

Fordi han ikke var ønsket av trenere før nå..
Back to top
machiavelli
Veteran

PostPosted: 21.07.2025 20:16    Post subject: Reply with quote

Bra intervju @2mas

Fint å få avklart litt rundt posisjoner.

Høres ut som han er veldig fleksibel ja og han liker å ha en litt fri rolle i mellomrommet mellom midtbane og forsvar. Så han drifter inn i en 10-er rolle uansett hvor han spiller.

Kjenner jeg gleder meg virkelig til å se han i aksjon.
Back to top
rolfi
Junior

PostPosted: 21.07.2025 20:16    Post subject: Reply with quote

Han har vært ønsket tidligere, før han dro til Danmark, men sa da nei pga trenersituasjonen vår
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 21.07.2025 20:54    Post subject: Reply with quote

Vi trenger ingen klassisk indreløper for vi spiller ikke hurtig i lengderetningen. Slik vi spiller nå vi har tekniske drible sterke indreløpere
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 21.07.2025 21:05    Post subject: Reply with quote

Bra signering RBK
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 7 of 8

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb