View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
Sandberg |
|
0% |
[ 0 ] |
Reitan |
|
0% |
[ 0 ] |
Racic |
|
0% |
[ 0 ] |
Volden |
|
61% |
[ 13 ] |
Mortensen |
|
0% |
[ 0 ] |
Zeidan |
|
0% |
[ 0 ] |
Selnæs |
|
0% |
[ 0 ] |
Sletsjøe |
|
0% |
[ 0 ] |
Reitan-Sunde |
|
0% |
[ 0 ] |
Holm |
|
0% |
[ 0 ] |
Sæter |
|
38% |
[ 8 ] |
|
Total Votes : 21 |
|
Author |
Message |
Putte Veteran

|
Posted: 14.04.2025 14:19 Post subject: Strindheim - Rosenborg |
|
|
Strindheim IL - Rosenborg BK
vs.
Turnering: NM 2. runde
Tid: torsdag 24. april 2025 18:00
Sted: Leangen Bolig Arena
TV: tv2.no og direktesport.no _________________
(delt bruker - PM for tilgang) |
|
Back to top |
|
 |
aalen Proff
|
Posted: 14.04.2025 14:47 Post subject: |
|
|
Ja takk til mer av tropp 2 i denne kampen 👌🏻 |
|
Back to top |
|
 |
aalen Proff
|
Posted: 22.04.2025 08:47 Post subject: |
|
|
Sandberg
Reitan
Racic
Volden
UYJ
Zeidan
Selnæs
Sletsjøe
Sæter
Holm
Reitan Sunde
Benk:
Mortensen(45min for UYJ)
Isak (30min for Sæter/Holm som spares til Molde kampen)
Santeri (20min for Selnæs)
Fossum (20min for Zeidan)
M.Ceide
Broholm
Sanderød (20min for Reitan)
Tangvik |
|
Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
Posted: 22.04.2025 11:07 Post subject: |
|
|
Noen som vet hvordan man skaffer seg billetter til denne kampen. Fant ikke noe på nett. |
|
Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 22.04.2025 14:12 Post subject: |
|
|
Spar så mange som mulig for min del, serie og ecup for alle penga i år |
|
Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 22.04.2025 17:42 Post subject: |
|
|
Vinner av cupen kommer direkte inn i gruppespill i Europa.
Så jeg vil påstå den er like viktig. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.04.2025 23:29 Post subject: |
|
|
Midtbanegeneralen kan endelig starte for Rosenborg mot Strindheim.
- Det får vi se på. Det kan være aktuelt, røper Ole Selnæs overfor rbkweb.no.
- Å starte er det naturlige neste steget i opptreninga for din del?
- Ja, det kan være en fin mulighet for min del.
Les mer: - En fin mulighet for min del |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 23.04.2025 20:42 Post subject: |
|
|
Kjernen:
Med bakgrunn i manglende støtte fra Strindheim til Rosenborgs forslag på forbundstinget 2025, ser vi ingen grunn til å støtte Strindheim gjennom billettinntekter førstkommende torsdag.
Les mer: Andre runde i cupen
Styreleder i Strindheim Fotball, Torgrim Olsen, sier at det er synd at Kjernen ikke kommer på kamp torsdag. Likevel respekterer han deres syn på det. Han forklarer at Strindheim valgte å følge forbundsstyret i forhold til VAR-saken.
– Det er leit at de ikke kommer på kamp, men vi respekterer at vi ser annerledes på akkurat denne saken. VAR er nok en mye større sak i Rosenborg enn Strindheim. Vi driver en klubb på herre- og kvinnesiden og det har ikke vært en bred diskusjon i klubben, slik som det sikkert er i mange andre breddeklubber også, forteller Olsen.
Les mer: Kjernen: – Vi ser ingen grunn til å støtte Strindheim
Väänänen og Emil Ceide blir hvilt, mens Thorvaldsson er leggskadet. Mortensen, Volden og Sandrød fyller opp bruttotroppen, der én spiller ikke blir med i kamptroppen.
Rotsekk har pratet med Mikkel Ceide, Holm, Sæter og Johansson. Sistnevnte bekrefter at Selnæs starter.  |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 23.04.2025 21:06 Post subject: |
|
|
Makan til mer patetisk taperboikott skal man lete lenge etter.
Oppfordrer alle til å dra på kamp i morra og kjøpe billett. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 23.04.2025 21:49 Post subject: |
|
|
puckno wrote: | Makan til mer patetisk taperboikott skal man lete lenge etter. |
Jeg ble litt "tatt på senga" av boikott-aksjonene i fjor, med fiskekaker og triste barn, men jeg har etter hvert innsett at dette er nivået mange voksne mennesker med vitende og vilje har lagt seg på. |
|
Back to top |
|
 |
Votten Senior

|
Posted: 23.04.2025 23:31 Post subject: |
|
|
Greit nok at du ble irritert over fiskekakene.
Men å irritere seg over denne blir for dumt. Kjernen er ikke pliktig å møte opp på fotballkamper.
Strindheim valgte selv å drite i flertallet hos NTF og heller støtte NFF. Da sitter det fort langt inne hos flere å stelle i stand en festaften og pengeinnsprøytning for denne klubben.
Handlinger har konsekvenser. |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 23.04.2025 23:47 Post subject: |
|
|
Støtter Kjernen 100% her. |
|
Back to top |
|
 |
DavidWatts Junior
|
Posted: 23.04.2025 23:54 Post subject: |
|
|
Jeg støtter også Kjernen 100% her. Å gå på kamp er ingen plikt man har, det er et valg. _________________ I wish I could be like David Watts, fafafafafafafafa. |
|
Back to top |
|
 |
kablap Senior
|
Posted: 24.04.2025 00:01 Post subject: |
|
|
Liker ikke helt aksjonen, RBK kan miste litt goodwill her. Men har en viss forståelse for den. Strindheim burde avholdt seg fra å stemme i en sak som ikke berører dem. Det er ikke moralsk greit at Surinam er med å bestemme hvor vinter-OL legges ...
Om lederen fra Strindheim er sitert riktig, styrker han jo tesen om ureflekterte noksagter fra breddeklubbene som blindt støtter NFF og som stemte for VAR på tinget uten å forankre vedtaket i egen klubb. _________________ Kebab og klyster |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 24.04.2025 00:24 Post subject: |
|
|
Jo mer tullball supportergrupperinger ala Kjernen holder på med, jo mer heller jeg mot at Rosenborg bør ha en eierstruktur slik de har i England. Dette er bare tull og vanvittig barnslig. Strindheim gjorde det rette da de stemte for endring av cupen og VAR. Bra at en klubb som Strindheim er voksne, tar ansvar og stemte det rette.
På tide cupen spilles høst/vår og at finalen spilles i mai. |
|
Back to top |
|
 |
rail Rutinert
|
Posted: 24.04.2025 01:32 Post subject: |
|
|
Ja, for du tenker at jo mindre innflytelse supportene får på beslutninger i klubben jo bedre for deg som supporter? Og å vurdere dette annerledes er barnslig. Knall logikk.
Så Strindheim tar ansvar og er voksne fordi de stemmer slik du mener er riktig. Ja, det ville jo vært direkte barnslig å stemme i tråd med hva eliteklubbene, som faktisk opplever VAR til vanlig, mener.
Herregud så mye møl vi har i fanbasen. |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 24.04.2025 08:19 Post subject: |
|
|
Stano_11 wrote: | Jo mer tullball supportergrupperinger ala Kjernen holder på med, jo mer heller jeg mot at Rosenborg bør ha en eierstruktur slik de har i England. Dette er bare tull og vanvittig barnslig. Strindheim gjorde det rette da de stemte for endring av cupen og VAR. Bra at en klubb som Strindheim er voksne, tar ansvar og stemte det rette.
På tide cupen spilles høst/vår og at finalen spilles i mai. |
8000,- for et sesongkort og spille 16.mai i Dubai helst. Ja la oss komme dit.
Strindheim stemte det dem gjorde, da får dem leve med at solidaritet er noe som går to veier og at valget dem gjorde har en konsekvens. _________________ Påmeldt |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 24.04.2025 08:23 Post subject: |
|
|
Støtter i hovedsak Kjernen her, men kunne det vært kommunisert litt annerledes? Syns det ikke kom tydelig nok frem at Strindheim faktisk stemte mot flertallet NTF, og derfor fremstår det som i overkant hardt. Vil tro det kan virke sånn for den allmenne supporter hvertfall. |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 24.04.2025 08:56 Post subject: |
|
|
"– Jeg synes det er et merkelig utsagn å si at Strindheim går imot Rosenborg, sier han."
Er det så merkelig? Stemte dem for eller mot å snu cupen? Stemte dem for eller mot VAR?
https://www.nidaros.no/kj...113-707653 _________________ Påmeldt |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 24.04.2025 09:25 Post subject: |
|
|
Demokrati er visst bare bra hvis den/det du stemmer på, vinner. Taper du, skal du visst straffe meningsmotstanderen. Pent.
Fotballdemokratiet er uansett skjørt og svært sårbart for mobilisering fra sterke grupperinger. Synes det er greit at ikke alle instanser som har stemmerett for store endringer i norsk fotball kan bli like påvirket av mobilisering … |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 24.04.2025 09:40 Post subject: |
|
|
Macha wrote: | derfor fremstår det som i overkant hardt. |
Er det egentlig så hardt? Hvor mange er det plass til på Strindheim? Dette er vell mest en symbolsk handling som om noe går ut over eget lag. |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 24.04.2025 09:45 Post subject: |
|
|
ola. wrote: | Demokrati er visst bare bra hvis den/det du stemmer på, vinner. Taper du, skal du visst straffe meningsmotstanderen. Pent.
Fotballdemokratiet er uansett skjørt og svært sårbart for mobilisering fra sterke grupperinger. Synes det er greit at ikke alle instanser som har stemmerett for store endringer i norsk fotball kan bli like påvirket av mobilisering … |
Handler ikke om å straffe meningsmotstander. Men er det sånn at folk er pliktig til å møte opp uansett? _________________ Påmeldt |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 24.04.2025 10:00 Post subject: |
|
|
ola. wrote: | Demokrati er visst bare bra hvis den/det du stemmer på, vinner. Taper du, skal du visst straffe meningsmotstanderen. Pent. |
Fascinerende at man kan være så engasjert i en sak og likevel ikke ha fått med seg noe som helst av debatten. |
|
Back to top |
|
 |
|