View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 24.03.2007 22:25 Post subject: |
|
|
Det er rimelig tullete å trekke fram Hæstad som synderen. Han har vært en av de beste med sine mange brytninger. |
|
Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 24.03.2007 22:29 Post subject: |
|
|
Hm, Norge spiller ikke veldig bra til å være hjemmekamp mot et reservepreget Bosnia... God start, men ikke fult så bra etterhvert... Luktet faktisk litt oransjt kort av albuen til Gamst mot keeper, men han slipper vel kort i det hele tatt, siden det så ut som en hodeduell fra langt hold... (ref. dommer langt unna). |
|
Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 24.03.2007 22:30 Post subject: |
|
|
Attach, jeg har ikke trukket frem Hæstad som en synder, da misforstår du, jeg synes bare ikke han har vært god i denne kampen. Han får urettferdig mye skryt av kommentatorene i dag. Jeg har ingen problemer med å skjønne hvorfor han ikke spiller i Wigan.
Om du synes han har vært blant de beste i dag, er vi sterkt uenige! Jeg synes for eksempel Strømstad eller Carew har vært langt, langt bedre... |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 24.03.2007 22:35 Post subject: |
|
|
Jeg kan ikke se hvorfor Gamst blir skryt opp i skyene i Blackburn, han er elendig hver gang landslaget spiller. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
Prebba Senior

|
Posted: 24.03.2007 22:35 Post subject: |
|
|
Synes dette har vært en veldig merkelig kamp så langt.. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 24.03.2007 22:36 Post subject: |
|
|
- De bengalske lysene er så små at det var umulig å oppdage dem før supporterne ble sluppet inn på stadion, sa NFF-presiden Ståle Kåfjord til TV 2.
Haahahaha...makan til bullshit. Begynner bli tynne unnskyldninger nå gitt!  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 24.03.2007 22:37 Post subject: |
|
|
Enig med Batigol og Lavik også, Gamsten har heller ikke vært veldig god i dag. Vært litt for omstendelig med ball i beina. Og ikke så bra presisjon på dødballer... Begynner dessverre å virke som det går igjen i landskampene ihvertfall ja... |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 24.03.2007 22:38 Post subject: |
|
|
Haha, jeg som overtalte kompisene mine til at se Norges kamp før vi skal se Danmark - Spania. Jeg fik svi for det forslaget.
Forbanna amatører! _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 24.03.2007 22:40 Post subject: |
|
|
Lavik wrote: | De får ikke ut drillo og semb stilen |
Det er også hovedårsaken til at vi ligger under med to mål mot et lag vi burde kjørt over. Det blir for mye kjemping, direktespill og tidlige innlegg. Hadde vi spilt mer ball langs bakken og satset på kombinasjonsspill ville vi skapt mye mer. Vi skaper sjanser nå også, men de kommer som oftest grunnet feil hos Bosnia og det hele blir veldig hektisk og mye tilfeldigheter. |
|
Back to top |
|
 |
syltynn Proff
|
Posted: 24.03.2007 22:42 Post subject: |
|
|
Synes det skal være litt toill med supportere fra øst-europa. De som burde få kritikken er purken som faen meg står og ser på. Helt latterlig håndtering av bråket, de sto jo å så på. Ikke akkurat ei bombe at det blei bråk?
Uansett har Hæstad vært en av våre bedre spillere, om man hevder noe annet kan man umulig ha sett kampen.. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 24.03.2007 22:42 Post subject: |
|
|
Må si disse Bosniske supporterene snur kappa etter vinden, i starten buet de på sitt eget lag og viste fingeren. Nå som Bosnia leder, så er alt dette mafia greine plutselig helt glemt.  |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 24.03.2007 22:45 Post subject: |
|
|
Jeg synes politiet løste det bra etter at det hele brøt ut. Det var klokt å ikke storme inn i folkemengden med en gang, etter min mening. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 24.03.2007 22:46 Post subject: |
|
|
fra 17. mars:
*** wrote: | håll koll på nyheterna den 24:e boyz..  |
_________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 24.03.2007 22:48 Post subject: |
|
|
Syltynn: Hva gjør Hæstad i kampen? Han har hatt noen ballbrudd, de anser jeg som positive involveringer, han har solgt seg ved flere anledninger, disse anser jeg selvsagt som negative involveringer. Bortsett fra dette har han ikke bidratt med noe spesielt. Andre spillere har langt overgått han på vårt lag... Mulig jeg må skifte linser, men jeg er absolutt ikke enig. Dog har han ikke vært veldig dårlig heller. Tabben til Myhre senker jo ham langt ned i dag, og forsvaret vårt er vaklende som vanlig med en gang det blir satt under litt press. |
|
Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 24.03.2007 22:50 Post subject: |
|
|
Recon eller andre: Hvor små kan disse bengalske lysene bli, siden de sikkerhetsansvarlige bruker dette som unnskyldning for at de ikke ble funnet? Regner liksom ikke med at noen gidder å stappe dem i rumpa si heller, for å få dem med inn på kampen, så de kan da ikke ha vært så vanskelig å finne ved en skikkelig kroppsvisitering...? |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 24.03.2007 22:51 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | fra 17. mars:
*** wrote: | håll koll på nyheterna den 24:e boyz..  |
|
hvilket forum har du dette fra? |
|
Back to top |
|
 |
Lavik Proff

|
|
|
NYDLIG!!! _________________ "Gir meg ikke i en diskusjon selv om jeg har tapt"
Terje Ã… |
|
Back to top |
|
 |
syltynn Proff
|
|
|
Alright! Straffe |
|
Back to top |
|
 |
Lavik Proff

|
Posted: 24.03.2007 22:52 Post subject: |
|
|
carew  _________________ "Gir meg ikke i en diskusjon selv om jeg har tapt"
Terje Ã… |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 24.03.2007 22:58 Post subject: |
|
|
^Mirth wrote: | Recon eller andre: Hvor små kan disse bengalske lysene bli, siden de sikkerhetsansvarlige bruker dette som unnskyldning for at de ikke ble funnet? Regner liksom ikke med at noen gidder å stappe dem i rumpa si heller, for å få dem med inn på kampen, så de kan da ikke ha vært så vanskelig å finne ved en skikkelig kroppsvisitering...? |
Ja, de er kjempesmå. Bare en 3+ cm i diameter og snaut 30 cm lange. Helt umulige å finne altså. Når det er sagt er det null problem å få med seg inn på stadia her i Norge.
p.s uten politimyndighet har ikke sikkerhetsklovnene lov å tafse i skrittet heller ved slike sjekker. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
syltynn Proff
|
Posted: 24.03.2007 23:02 Post subject: |
|
|
Synes politiet burde stilt seg midt oppi gjengen deres med en gang. Ganske sikker på at det hadde slutta da, og kampen ville kommet fortere i gang. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 24.03.2007 23:04 Post subject: |
|
|
Jeg tror du trenger en reality check!
Det er ikke snakk om servile nordmenn dette. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 24.03.2007 23:05 Post subject: |
|
|
Klokt bytte. Jeg tror nok em går her, vi tar nok ikke dette.
Jeg syntest ikke politiet håndterte saken feil når den først skjedde, problemet er at det aldri skulle ha skjedd. |
|
Back to top |
|
 |
syltynn Proff
|
Posted: 24.03.2007 23:07 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Jeg tror du trenger en reality check!
Det er ikke snakk om servile nordmenn dette. |
SÃ¥ snakker ikke jeg om sivile nordmenn heller. |
|
Back to top |
|
 |
Lavik Proff

|
Posted: 24.03.2007 23:09 Post subject: |
|
|
Gamsten og Andresen har vært helt horible denne kampen! dårlige passninger og somling! _________________ "Gir meg ikke i en diskusjon selv om jeg har tapt"
Terje Ã… |
|
Back to top |
|
 |
|