English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Ísak Thorvaldsson
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 30.08.2024 22:24    Post subject: Reply with quote

Oppdaget nå at Thorvaldsson i forkant av forrige sak hadde bekreftet påstanden i podkasten:

Voru einhver samtöl um að mögulega kalla þig til baka?

„Já, það hafa verið samskipti, bæði milli klúbbana og svo milli mín og þeirra, verið nóg af samskiptum. Mig langar að klára mótið hér og býst við því að klára mótið hér."

„Rosenborg vildi fá mig til baka í glugganum, en mér fannst ég ekki vera kominn í þann takt sem ég vildi vera í, og ákvað því að klára tímabilið hér."

„Þeir spurðu hvað ég vildi gera, ég sagði þeim það og fékk svo frá þeim að þeir vildu gera þetta (fá Ísak til baka). Þetta fór svona á milli og niðurstaðan varð sú að ég vildi vera hér og Rosenborg sagði já við því."

Rosenborg vildi fá Ísak til baka en hann valdi að vera áfram

Google-oversetteren wrote:
"Were there any conversations about possibly calling you back?

"Yes, between the clubs and then between me and them, there has been enough communication. I want to finish the tournament here and expect to finish the tournament here."

"Rosenborg wanted me back in the window, but I didn't feel I was in the rhythm I wanted to be in, so I decided to finish the season here."

"They asked what I wanted to do, I told them and then got from them that they wanted to do this (get Ísak back). It went like this and the result was that I wanted to stay here and Rosenborg said yes to it."
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 28.09.2024 18:10    Post subject: Reply with quote

Gunnar Birgisson og Tómas Steindórsson voru gestir þeirra Helga Fannars Sigurðssonar og Hrafnkels Freys Ágústssonar í nýjasta þætti af Íþróttavikunni á 433.is.

Það var að sjálfsögðu rætt um toppbaráttuna í Bestu deild karla í þættinum en þar eru Blikar til alls líklegir. Gunnar telur að einn maður hafi þar mikið að segja.

„Innkoma Ísak Snæs, ég fer ekkert ofan af því að mér finnst hann vera besti leikmaðurinn í þessari deild,“ sagði hann, en Ísak kom á láni frá norska liðinu Rosenborg.

Í kjölfarið fóru af stað vangaveltur um framtíð Ísaks, sem á að snúa aftur til Noregs í vetur.

„Hann ákveður að fara ekki til baka úr láninu sínu (í sumar), þeir eru væntanlega ekkert allt of sáttir við það,“ sagði Helgi.

„Ég sé hann ekki spila aftur fyrir Rosenborg. Það er algjört gisk en eins og þú varst að koma inn á held ég að ef báður aðilar hefðu viljað láta þetta ganga upp þá hefðu þeir kallað hann til baka í sumar,“ sagði Gunnar þá.

Vangaveltur um framtíð Ísaks og kenningu fleygt fram – „Þetta er bara gisk“

Gunnar Birgisson and Tómas Steindórsson were the guests of Helga Fannar Sigurðsson and Hrafnkel Freys Ágústsson in the latest episode of Íðróttavikunn on 433.is.

Of course, there was talk about the top fight in the Men's Best Division in the show, but Blikar is most likely there. Gunnar believes that one person has a lot to say.

"The arrival of Ísak Snæs, I don't deny that he is the best player in this league," he said, but Ísak arrived on loan from the Norwegian team Rosenborg.

As a result, speculation began about the future of Ísak, who is to return to Norway this winter.

"He decides not to go back from his loan (this summer), they are probably not too happy about that," said Helgi.

"I don't see him playing for Rosenborg again. It's a complete guess, but as you mentioned, I think that if both parties wanted to make this work, they would have called him back this summer," Gunnar said then.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 28.09.2024 18:54    Post subject: Reply with quote

Sadiku ble solgt for ca tre mill kr, da bør det gå an å få det mangedobbelte for Isak. Må bare håpe på at Isak scorer en del for Breidablikk så attraktiviteten hans øker.
Back to top
View user's profile Send private message
Snabeltann
Veteran

PostPosted: 29.09.2024 23:47    Post subject: Reply with quote

Hjelper ikke å være "the best player in the league" på Island hvis du tilsynelatende rakner fullstendig som idrettsutøver når du forlater komfortsonen. Eventuelle klubber som eventuelt ser på han vil nok stille spørsmålstegn rundt hans evne til å prestere på et høyere nivå mtp at han har prøvd seg utenlands flere ganger uten å være i nærheten av å lykkes. Tror ikke noen pengesterke klubber kommer løpende med det første, men hvis han kommer tilbake til RBK med masse mojo fra en god sesong i Breidablikk og presterer for Rosenborg i 2025 så hadde det vært kult. Men serien på Island er vel ferdig i slutten av oktober, så det er mye dødtid og kjedelig trening frem til seriestart 2025..
Back to top
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 30.09.2024 07:21    Post subject: Reply with quote

Kanskje mora hans kan flytte til Trondheim slik at han kan flytte inn på gutterommet?
BalleK
Veteran

PostPosted: 30.09.2024 07:53    Post subject: Reply with quote

Hvordan er reglene for overgang ved utlån? Kan han da komme og spille for RBK når serien på Island er ferdigspilt, eller er det først når overgangsvinduet åpner at han kan bli spilleklar?

I alle tilfelle bør han komme til Lerkendal så fort som mulig når serien er over på Island - slik at han kommer inn i et treningsregime. Jeg syntes han så litt utrent ut da han kom sist - jeg fornemmer at han kan være en type som ikke er så veldig treningsivrig.
2mas
Sjef

PostPosted: 30.09.2024 20:27    Post subject: Reply with quote

Det er bare ved utlån gjennom den nasjonale ordninga for unge spillere at spillere kan returnere utenom overgangsvinduene.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 19.10.2024 22:32    Post subject: Reply with quote

I årets sesong står Thorvaldsson med 17 seriekamper, hvor han har startet ti av dem og scoret seks mål.

Viktigst av alt er det kanskje at han og Breidblik kjemper om tittelen i det islandske sluttspillet. Med to kamper igjen å spille er de à poeng med Vikingur, som de møter i siste runde.

– Det er ordentlig spennende. Før sesongen var det vi og Vikingur som var ventet å spille om tittelen. Vi har kjempet gjennom hele året, og når ligger det an til en ordentlig finale.

(...)

– Planen er å komme tilbake med Trondheim for å trene med laget. Jeg har ikke noen eksakt dato på når jeg kommer, men jeg tror det blir i starten av november.

Les mer: Endret RBK-planen: - Jeg er takknemlig

De gjorde sitt i kveld og vant 2-1 over Stjarnan.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 20.10.2024 11:03    Post subject: Reply with quote

Jeg var positiv til Isak på denne tida i fjor, men nå har jeg ikke trua. Jeg tror alle parter er inneforstått med at han skal videre.
Back to top
JBH
Senior

PostPosted: 21.10.2024 11:27    Post subject: Reply with quote

Nok et resultat av Rekdals mange rare innkjøp.
Isak Thorvaldson er muligens ikke med i RBKs framtidsplaner, men han er fortsatt under kontrakt med oss. Han er vel god nok for å kunne spille i Eliteserien, og litt mindre klubber som for eksempel Sandefjord, Odd , eller Kåffa hadde kanskje passet bedre for Isak. Kanskje vi til og med kunne fått tilbake noen kroner for han.

Last edited by JBH on 21.10.2024 21:31; edited 1 time in total
Back to top
Ståle
Veteran

PostPosted: 21.10.2024 12:44    Post subject: Reply with quote

Han tikker vel mange av de samme boksene som Noah Holm? Stor, sterk, god feilvendt, men ikke veldig målfarlig? Holm har igjen 8 mnd av kontrakten, så Isak sin fremtid i RBK kan fort være avhengig av hvorvidt Noah signerer ny kontrakt eller ikke.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 21.10.2024 15:30    Post subject: Reply with quote

Noah forlenger, blir vel klart snart med både han, Eddie og Broholm. Bare å selge Isak og Aga asap.
Back to top
kibsgaard
Junior

PostPosted: 28.10.2024 12:56    Post subject: Reply with quote

Avgjorde den islandske ligaen i går med to mål borte mot Vikingur.
Back to top
Duncan
Proff

PostPosted: 28.10.2024 13:04    Post subject: Reply with quote

En frisk og fit Isak kunne jo faktisk passet bra inn i Alfredballen. Spørsmålet er om vi har råd til å ha tre godt lønnede spisser i stallen for å håpe at minst en av dem er frisk til enhver tid Rolling Eyes
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 28.10.2024 19:20    Post subject: Reply with quote

„Til­finn­ing­in er ólýs­an­leg. Ég veit ekki hvað ég á að segja. Þetta var geggjuð liðsheild, vinnslu­sig­ur. Það var ekki metri gef­inn eft­ir, all­ir tank­ar bún­ir. Þetta var geggjaður sig­ur,“ sagði Ísak Snær í sam­tali við mbl.is eft­ir leik.

Hann sneri aft­ur til Breiðabliks að láni frá Rosen­borg fyr­ir ný­af­staðið eft­ir að hafa einnig leikið með liðinu árið 2022, þegar Blikar urðu sömu­leiðis Íslands­meist­ar­ar. Ísak Snær hef­ur því orðið Íslands­meist­ari bæði tíma­bil­in sem hann hef­ur leikið með Breiðabliki.

„Það er ekki slæmt það, ekki slæmt! Það er mjög ljúft að vera hérna tvö tíma­bil og ná tveim­ur titl­um. Það er bara eins og það á að vera,“ sagði Ísak Snær.

„Ekki slæmt það!“

"The feeling is indescribable. I don't know what to say. It was a crazy team effort, a process win. Not a meter was given, all tanks were ready. It was a crazy victory," said Ísak Snær in an interview with mbl.is after the game.

He returned to Breiðablik on loan from Rosenborg recently after also playing with the team in 2022, when Blik also became Icelandic champions. Ísak Snær has therefore become Iceland champion both seasons he has played with Breiðablik.

"It's not bad, not bad!" It is very sweet to be here for two seasons and to win two titles. It's just the way it should be," said Ísak Snær.
Back to top
jojojo
Senior

PostPosted: 30.10.2024 17:09    Post subject: Reply with quote

Tilbake i byen. Traff på han i sivil på vei bort Klæbuvegen fra Lerkendal mot byen i halv fire-draget i dag.
Der Kaiser
Veteran

PostPosted: 30.10.2024 17:47    Post subject: Reply with quote

Kan han registreres? I så fall bør han vurderes rett inn i 11eren mot Godset. I kampform og har scoret ok med mål for Breidablikk med 10 mål på 26 kamper i alle turneringer (1 mål per 169. minutt på banen).
Sylta
Veteran

PostPosted: 30.10.2024 17:57    Post subject: Reply with quote

Spillerlisensen kan ikke overføres fra Breidablik tilbake til Rosenborg før neste overangsvindu åpnes.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 30.10.2024 19:06    Post subject: Reply with quote

Om noen lurer: Med på treninga i dag
Back to top
Kal-El
Junior

PostPosted: 30.10.2024 19:48    Post subject: Reply with quote

Selg ASAP mens han fortsatt er «heit». Dårligste spissen i Eliteserien by far.
ballbingen
Veteran

PostPosted: 30.10.2024 20:05    Post subject: Reply with quote

Tviler jeg på...
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 30.10.2024 22:45    Post subject: Reply with quote

Oppdaget nå at Nidaros-saken ikke var så eksklusiv: RBK rapporterte sjøl på Facebook. Embarassed
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 31.10.2024 21:18    Post subject: Reply with quote

– Målet mitt er å være her neste sesong, og jeg har ikke spilt under Alfred enda, så jeg må komme meg kjapt inn i taktikken, og hvordan vi spiller. Jeg så så og si hver Rosenborg kamp da jeg var på Island, og jeg ville komme meg fort tilbake hit for å holde meg i form, og være med så samme plan som resten av spillerne, sier Thorvaldsson.

(...)

En lyskeskade holdt islendingen ute av RBK-laget ved starten av sesongen. Han fikk også en mild hjernerystelse ved midten av sesongen i Breidablik, men mot slutten av låneoppholdet har det gått bedre med fysikken til 23-åringen.

– Hovedmålet var åpenbart å komme meg gjennom sesongen uten noen store skader, det fikk vi til. Første halvdel av sesongen slet jeg på grunn av operasjonen, og med noen hofte- og hodeproblemer. Mot slutten av sesongen har jeg holdt meg frisk og fått scoret noen mål, sier han.

Les mer: Islendingen om RBK-returen: – Mer tro i laget nå

Ikke bra at han fikk enda en hjernerystelse etter det som skjedde i Bodø i fjor.
Back to top
Pirlo
Veteran

PostPosted: 01.11.2024 00:04    Post subject: Reply with quote

Ettersom resten av laget har løftet seg med AJs system, er det vel fair å også gi denne mannen en ny sjanse, selv om han hittil (sammen med Noah Holm) har vist seg å være en fattigmans Dino Islamovic.
Back to top
ballbingen
Veteran

PostPosted: 15.11.2024 22:44    Post subject: Reply with quote

https://www.adressa.no/sp...forandring

Noen som har hørt den, og kan gi en tldr-versjon?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23  Next
Page 20 of 23

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb