View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
Tangvik |
|
0% |
[ 0 ] |
Pereira |
|
4% |
[ 2 ] |
M. Ceide |
|
0% |
[ 0 ] |
Nemcik |
|
10% |
[ 5 ] |
Jenssen |
|
8% |
[ 4 ] |
Väänänen |
|
0% |
[ 0 ] |
Tagseth |
|
15% |
[ 7 ] |
Nypan |
|
0% |
[ 0 ] |
Broholm |
|
28% |
[ 13 ] |
Holm |
|
26% |
[ 12 ] |
Reitan-Sunde |
|
0% |
[ 0 ] |
E. Ceide |
|
0% |
[ 0 ] |
Selnæs |
|
6% |
[ 3 ] |
|
Total Votes : 46 |
|
Author |
Message |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 04.09.2024 12:58 Post subject: |
|
|
georgios wrote: | Kan ikke ha skjedd ofte at far og sønn er involvert i samme kamp, men for hvert sitt lag i Eliteserien? |
Tenker du på Lundamo? Mener senior har sluttet i RBK? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 04.09.2024 13:00 Post subject: |
|
|
Noah Jean og David Nielsen |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 04.09.2024 13:03 Post subject: |
|
|
Uten å ha tatt noe dypdykk har vel det samme muligens skjedd med Lars- og Emil Bohinen også. Emil spilte i Stabæk fra 2015-21 og Lars trente Sandefjord og Aalesund i samme periode. |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 04.09.2024 14:41 Post subject: |
|
|
Tenkte på Noah og David ja, og virker å ha skjedd oftere enn jeg klarte å tenke meg frem til. |
|
Back to top |
|
 |
Sobchak Proff

|
Posted: 04.09.2024 14:53 Post subject: |
|
|
Lillestrøm bytter altså trener fra Gjermund Åsens svenske fetter til Noah Holms far. Har noe lignende skjedd før? |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 04.09.2024 15:23 Post subject: |
|
|
Ja. I 2017 byttet vi ut KÃ¥re Ingebrigtsen med hans Evil Twin. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 04.09.2024 16:10 Post subject: |
|
|
 _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 04.09.2024 22:43 Post subject: |
|
|
Sobchak wrote: | Lillestrøm bytter altså trener fra Gjermund Åsens svenske fetter til Noah Holms far. Har noe lignende skjedd før? |
Jeg er usikker på hvor mange av Gjermund Åsens fettere som bor i Sverige og hvor mange fedre Noah Holm har. Men jeg blir overrasket dersom Lillestrøm har byttet ut en svensk fetter av Gjermund Åsen med en av Noah Holms fedre før. Jeg tror i hvert fall ikke det har skjerdd mange ganger.
Men korriger meg gjerne om jeg tar feil. _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 09.09.2024 09:04 Post subject: |
|
|
Er det noen som har vært på treningsfeltet og sett hvordan gutta ser ut på feltet den siste uken?
Satser på samme laget som mot M***e, never change a winning team
Tangvik
Adrian Pereira - Mikkel Ceide - Tomas Nemcik - Ulrik Yttergård Jenssen
Santeri Väänänen (Emil Ceide 46) - Ole Selnæs - Edvard Tagseth
Marius Broholm - Noah Holm (Ole Sæter 72) - Jesper Reitan-Sunde _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 09.09.2024 09:39 Post subject: |
|
|
Nypan med hattrick i forrige kamp mot LSK. Er vel liten grunn til at han skal sitte på benken her. Ut med Väänänen, som hadde en svak kamp sist. |
|
Back to top |
|
 |
JBH Senior
Joined: 13 Sep 2022 Posts: 239 Location: Toril, Davao City, Philippines
|
Posted: 09.09.2024 10:42 Post subject: |
|
|
Hadde jo vært maksimalt om vi klarte å slå LSK på Åråsen til helga , men med 6 strake tap for fugla kommer de til å gjøre alt for å forhindre 7 på rad. Jeg er litt bekymra for at dette kan bli en tøff knokkelkamp, med høy temperatur og røde kort. Det ligger liksom litt i kortene at Gjermund Åsen ødelegger moroa for oss.
Tror ikke vi taper kampen, men jeg er redd det blir uavgjort.
Noah Holm tegner seg selvsagt på scoringslista mot klubben til sin far. _________________ RBK i medgang og motgang. En ekte supporter svikter aldri sitt lag. |
|
Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2819 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 09.09.2024 14:50 Post subject: |
|
|
JBH wrote: | Det ligger liksom litt i kortene at Gjermund Åsen ødelegger moroa for oss.
(...)
Noah Holm tegner seg selvsagt på scoringslista mot klubben til sin far. |
Vi snakker fort mål av Åsen, Hoff og Lundemo, og så Holm. Så... tap 1-3?  _________________ "En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 09.09.2024 15:23 Post subject: |
|
|
Hvorfor skulle Åsen, Hoff og Lundemo plutselig skinne når de ble totalt avkledd og rundspilt av oss på Lerkendal?  _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
|
Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 09.09.2024 16:22 Post subject: |
|
|
JBH wrote: | Jeg er litt bekymra for at dette kan bli en tøff knokkelkamp, med høy temperatur og røde kort. |
Ja, tror denne kommer til å gjøre vondt for mange. Håper vi får en dommer som gir gule og røde kort til motstandere som meier ned våre teknikere da. Espen Ruud skulle vel hatt tre-fire gule mot oss. Hvis vi bevarer fatninga og ikke lar oss terge... vet ikke om Selnæs og Sæter kan fly i flint og pådra seg noe her... |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.09.2024 20:37 Post subject: |
|
|
Torsdag klokka 17.30 åpner dørene på Harde Mottaks utsolgte klassikervorspiel på Folkets Hus - med Pål-André Helland som gjest, Ketil Stokkan som underholder og flere andre overraskelser på lur.
Les mer: Dette skjer i klassiker-uka: Flere hundre barn på torsdagens trening
Får vi se Stokkan og Helland hand i hand på Romeriksporten? |
|
Back to top |
|
 |
JBH Senior
Joined: 13 Sep 2022 Posts: 239 Location: Toril, Davao City, Philippines
|
Posted: 10.09.2024 11:31 Post subject: |
|
|
tigerbart wrote: | Ja, tror denne kommer til å gjøre vondt for mange. Håper vi får en dommer som gir gule og røde kort til motstandere som meier ned våre teknikere da. Espen Ruud skulle vel hatt tre-fire gule mot oss. Hvis vi bevarer fatninga og ikke lar oss terge... vet ikke om Selnæs og Sæter kan fly i flint og pådra seg noe her... |
Ja, det var Selnæs jeg var litt bekymra for med tanke på å pådra seg rødt kort. Han har vært utrolig god for oss i det siste , men han har et uberegnelig temperament , og om han går sur underveis, kan det fort bli stygt. _________________ RBK i medgang og motgang. En ekte supporter svikter aldri sitt lag. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.09.2024 18:01 Post subject: |
|
|
- At vi har forstått at det er alvor. Det har sett sånn ut på treningene nå også. Det har vært mye mer trøkk enn normalt. Rosenborg kommer hit med masse selvtillit, men jeg tror ikke de helt vet hva som møter dem. Vi er minst like sultne som dem, og enda mer desperate. Det kommer til å bli en krig, sier Ruben Gabrielsen.
Les mer: Gabrielsen varsler krig mot Rosenborg
Bortefeltet er utsolgt!  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.09.2024 23:13 Post subject: |
|
|
Danske Nielsen er hyret inn som redningsmann for å hindre at Lillestrøm rykker ned.
Søndag venter hjemmedebuten på Åråsen, med sønnen på motsatt banehalvdel. Det blir deres første møte som motstandere.
– Jeg tror han gruer seg til å møte meg. Det blir litt som Frankenstein som lager monsteret sitt, og så går det utover han selv. Så han skal få se hva han selv har skapt, sier Holm.
Lesmer: – Jeg tror han gruer seg til å møte meg
 |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 12.09.2024 07:00 Post subject: |
|
|
Fargene stemmer. LSK er et bananskall. |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 12.09.2024 07:03 Post subject: |
|
|
Er det noen som har vært på trening denne uken og sett om Sahsah har vært med på spilløkter? Er det noe håp om at han får noen minutter mot LSK eller blir det for tidlig? _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 12.09.2024 07:51 Post subject: |
|
|
Han har vært med på spill, ja. Så kvikk ut. Tipper vi får se han mot Haugesund. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 12.09.2024 08:24 Post subject: |
|
|
Bare jeg som lukter litt at far og sønn ikke har det beste forholdet?  |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 12.09.2024 08:37 Post subject: |
|
|
Jeg vil tro de i alle fall et forhold som er veldig prega av at far har vært trener lenge. |
|
Back to top |
|
 |
Svart og kvitt Junior
|
Posted: 12.09.2024 11:07 Post subject: |
|
|
Ser ut som Lillestrøm spiller 3 bak hvetfall hvis man skal tolke Nielsen sine utalelser om hvordan de skal stoppe Noah |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 12.09.2024 12:07 Post subject: |
|
|
Kamerat Ola wrote: | Jeg vil tro de i alle fall et forhold som er veldig prega av at far har vært trener lenge. |
Litt Ingebrigtsen vibe ja. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
|