View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
Tangvik |
|
3% |
[ 1 ] |
Andersson |
|
6% |
[ 2 ] |
Ceide |
|
0% |
[ 0 ] |
Nemcik |
|
26% |
[ 8 ] |
Pereira |
|
0% |
[ 0 ] |
Tagseth |
|
3% |
[ 1 ] |
Selnæs |
|
20% |
[ 6 ] |
Nypan |
|
0% |
[ 0 ] |
Broholm |
|
0% |
[ 0 ] |
Sæter |
|
30% |
[ 9 ] |
Nelson |
|
0% |
[ 0 ] |
Väänänen |
|
6% |
[ 2 ] |
Holm |
|
0% |
[ 0 ] |
Reitan-Sunde |
|
3% |
[ 1 ] |
|
Total Votes : 30 |
|
Author |
Message |
kilik Junior
|
Posted: 11.08.2024 19:12 Post subject: |
|
|
Blir nok rekordjevnt på siste halvdel av tabellen. Tror man må ha 33 poeng for å berge plassen i år. Vi er nødt til å vinne hjemmekampene mot LSK og Haugesund. |
|
Back to top |
|
 |
Looney Senior

|
Posted: 11.08.2024 19:12 Post subject: |
|
|
Hva er oddsen for at podcasten Rotsekk fortsetter å puse rundt med spillere som Tangvik og Tagseth? Spillere som enkelt og greit ikke holder mål om dagen.
Tangvik er et talent, men han har vært utrolig svak i år, sprer masse usikkerhet bakover. _________________ Eh...what's up, doc?", |
|
Back to top |
|
 |
Jan Erik Rutinert
|
Posted: 11.08.2024 19:18 Post subject: |
|
|
Blir gøy i OBOS neste år. Vi har iallfall et spill som passer mer nivået der. _________________ Det står då før svarte faen ingen mål i skauen! |
|
Back to top |
|
 |
spamannen Junior
|
Posted: 11.08.2024 19:19 Post subject: |
|
|
Der røk sjansen til Europacup i 2025 vil jeg tro.
For å være sikker på ny kontrakt må en dose kynisme inn, Fagermo ? |
|
Back to top |
|
 |
Fosningen Rutinert
|
Posted: 11.08.2024 19:20 Post subject: |
|
|
Dommeren dømte frispark for keeper. Så målet ville blitt annullert uansett, både med eller uten VAR... Det største problemet er elendige dommere, både på og utenfor banen. Det sagt, annulleringen var jo helt håpløs, og burde blitt rettet opp i "bussen". Sterkt kritikkverdig av dommerne.
Den største årsaken til tapet var generelt elendig spill. Skal jo ikke være mulig å prestere slik, på dette nivået. |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 11.08.2024 19:22 Post subject: |
|
|
Håper spillere, trenere og sportslig ledelse har et oppvaskmøte etter dette her. Noe er galt med hvordan vi fremstår. Greit at vi har unge spillere etc, men det er ingen energi, ingen initiativ, ingen glede å spore. Forstår dem ikke hva AJ prøver på? Har dem ikke trua på det? Selnæs ser i hvert fall ikke ut til å ha trua på det, står overhode ikke frem som en leder og hærfører når vi sårt trenger mål og poeng. Hadde vi bare klart å fått inn humør og spilleglede (nei jeg mener ikke Kåre), så er jeg sikker på at det hadde sett bedre ut enn det vi holder på med nå.
Nei fytti så skuffende dette var.. hvor lenge varer engasjementet hos den jevne supporterne for det vi blir servert? _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 11.08.2024 19:25 Post subject: |
|
|
Det er ekstra skuffende når vi ser hvor lite vi har fått ut av spillere som spilte i dag - som Pereira, Selnæs, Holm, Nypan, Nemcik, Nelson og Sæter, som alle har stort potensial.
Sammenlignet med hva Moesgaard har oppnådd med spillere som mange allerede hadde avskrevet, blir det tydelig at vi ikke har klart å utnytte ressursene våre godt nok.
Han har fått maks ut av det han har, mens vi sliter med å få disse talentene/spillerne til å prestere i nærheten av det nivået vi vet de kan. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 11.08.2024 19:29 Post subject: |
|
|
Robin wrote: | gisp! wrote: | Det er spillere her som slett ikke fortjener RBK-lønn. Dorsin bør fortelles dette og få ordre om å kvitte seg med mye av det han har rasket inn og/eller gitt or gode kontrakter. |
Forsåvidt enig, men har vel ikke råd til hente noen nye. Det er mye av problemet. Elendig økonomisk styring over lang tid. For inntektene er det ikke noe galt med, i forhold til andre klubber. |
Ja, det er derfor noen må holde Dorsin i hånda og hjelpe ham med å få solgt unna de som ikke fortjener å være her og som ødelegger det økonomiske handlingsrommet. Dorsin klarer dessverre ikke raskt nok å selge/avhende de han har gitt for gode kontrakter. Det har han vist over tid. Her må flinkere folk trå til. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
stenex Rutinert
|
Posted: 11.08.2024 19:30 Post subject: |
|
|
Jeg ser heller på Andrew Tate Cameltoe Compilation (10 hours) enn denne innkokte røyskattnyra av et fotballag. |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 11.08.2024 19:32 Post subject: |
|
|
Link? _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
stenex Rutinert
|
Posted: 11.08.2024 19:34 Post subject: |
|
|
Nei, jeg har blitt banna før bare for å beskrive Perry's holdninger til analbleking |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 11.08.2024 19:35 Post subject: |
|
|
Du verden,dette var virkelig dårlig av oss.
Vi har en fryktelig lang vei å gå og vi kan rykke ned
RBK har vært en lærebok på hvordan rasere en klubb.
Så er det kanskje slik jeg og noen til mente at Maalen med riktige assistent vill vært det beste for RBK. Men det får vi aldri svaret på. RBK har store økonomiske utfordringer og er på vei nedover mot Obos.
Vi taper fortjent mot KFUM....
Valgkomiteer, styrer, administrasjoner, trenere og sportsligledere har alle feilet 100,% i mange år nå
Trist _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 11.08.2024 19:36 Post subject: |
|
|
Er ingen spillere glede i klubben lenger. Ingen som går i krigen.
Helt tafatt klubb. |
|
Back to top |
|
 |
Duncan Proff
|
Posted: 11.08.2024 19:39 Post subject: |
|
|
Flaut hvordan vi spiller de siste 30 med en mann i overtall! Hvorfor i helvete slutter vi å spille fotball??? Måker innlegg fra 40 meter nede i banen, og forventer at det skal skape farligheter.. håpløst!! Kunne og burde tatt dette om vi hadde spilt tålmodig og mye smartere! |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 11.08.2024 19:44 Post subject: |
|
|
Ja. Tror vi kunne spilt inn i evigheten uten å score mål i denne kampen.
Dårlige innlegg mot spillere som scorer maks en gang hver tiende kamp. Det går jo ikke. _________________ Alle må gå. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 11.08.2024 19:46 Post subject: |
|
|
Duncan wrote: | Flaut hvordan vi spiller de siste 30 med en mann i overtall! Hvorfor i helvete slutter vi å spille fotball??? Måker innlegg fra 40 meter nede i banen, og forventer at det skal skape farligheter.. håpløst!! Kunne og burde tatt dette om vi hadde spilt tålmodig og mye smartere! |
Helt sykt og se på..vi går aldri på overlapp og skaper overtall heller.
Backene våre står grodd fast og ser på.
Savner meling og svensson,var mareritt og spille mot oss da. |
|
Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 11.08.2024 19:52 Post subject: |
|
|
Var på kamp og overhørte mange som sa høyt det jeg selv tenkte. At nå er det slutt på å bruke tid og penger på bortekamper, det er rett og slett ikke gøy lenger. _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
Back to top |
|
 |
bommel1 Rutinert
|
Posted: 11.08.2024 19:52 Post subject: |
|
|
Jeg skjønner ikke at det går an å slutte å spille fotball slik som vi gjorde når de fikk en mann utvist. Utligner nærmest mannsforskjellen når vi nekter å doble på kant eller kombinere gjennom midten.
Jeg vil faktisk ikke skylde på Dahl for at vi nærmest ummidelbart begynte å slå langt, det så ut som om han ble puttet inn for nettop det |
|
Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 11.08.2024 19:54 Post subject: |
|
|
... For et bunnivå. Går aldri bra når jeg er helt sikker på seier 🙃 |
|
Back to top |
|
 |
Der Kaiser Veteran

|
Posted: 11.08.2024 19:57 Post subject: |
|
|
1) Det er den dårligste bortekampen jeg har sett av RBK noen gang. For et forferdelig lag vi taper mot og vi gjør det til og med mot 10 mann. Vi var bedre da vi serverte 0-3 borte mot HamKam i fjor.
2) VAR må bort. Det fungerer jo ikke en gang når det skal fungere. Annulleringen er helt vanvittig.
3) Så en fyr med Even Hovland-drakt på tribunen. Blir svett.
4) Hvis taktikken mot dype lag som ligger i blokka på 16 meter er å slå innlegg fra vanskelige vinkler, så kan vi i hvert fall sette våre beste føtter til det. Selnæs burde blitt dytta ut der Dahl endte opp.
5) Kan vi kjøpe en spiller som kan drible?
6) Adam Andersson. Hvordan kan du være en mer begrenset fotballspiller enn Erlend Dahl Reitan?
7) Jeg har aldri sett et lag stå så merkelig med den bakre fireren at motstanderen klarer å slå rett i bakrom fra keeper opptil flere ganger.
8 Kan vi selge Nypan snarest? Vi trenger nye spillere.
9) Agon Sadiku, hvis du leser her så er det i hvert fall en som tenker på deg - meg. Enn å være fjerdevalg som spiss på det laget her. Jeg kan ikke tenke meg en større fuck you enn det. Føler med deg. _________________ "Avløsning, Ernst! Avløsning!"
Last edited by Der Kaiser on 11.08.2024 21:27; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 11.08.2024 20:02 Post subject: |
|
|
Jeg synes vi var mye bedre i de første trenings kampene enn hva vi er nå.
Vi spiller anderledes nå og har større avstander i laget.
Kanskje vi ikke er like lojale lengere mot systemet?.
Det er et virkelig svakt lag altså.
De kan ikke skape målsjanser og er mega ustrukturert i forsvar. Selv det å falle av eller gå inn å dekke ledig rom klarer de ikke
Nå har også Tangvik begynt å sla lange høye baller mot en enslig Jayson!!;
Full kollaps _________________ Medløpere.
Last edited by Neeskens on 11.08.2024 20:08; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 11.08.2024 20:06 Post subject: |
|
|
Litt vanskelig med den vinden og etterhvert tørre banen å spille pasninger, MEN spillerne jobber jo ikke med det mentalt. De ligger jo bare der og gosser i sirupssboksen!
Og dertil får IL deres komme raskere ut i press.
Det er jo helt utrolig at det er Ole som skal stå midt i banen å slå innlegg.
Broholm kunne slått kjappere inn når han går litt innover der, kjørt høyrevenstre å pang innlegg, men der er jo ingen vinnervilje.
Også MÅ noen gå på forstang!
Med Pereira der i 1.omg burde vi gjort det mye vanskeligere for dem i feltet (!)
Ellers er det jo det samme spes på høyresiden med masse småfjas. Ingen som starter inn bak. Broholm som aldri går rett på backn og utfordrer skikkelig.
Det er håpløst at vi har ball der ute/nede også havner ballen hos stopper så ofte.
Glimt har en helt annen holdning til angrepsfotball.
Last edited by håpløs on 11.08.2024 20:25; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 11.08.2024 20:10 Post subject: |
|
|
Nok er nok. Alfred Johannson og Aleks Tettey ut. |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 11.08.2024 20:11 Post subject: |
|
|
Neeskens wrote: | Jeg synes vi var mye bedre i de første trenings kampene enn hva vi er nå.
Vi spiller anderledes nå og har større avstander i laget.
Kanskje vi ikke er like lojale lengere mot systemet?.
Det er et virkelig svakt lag altså.
De kan ikke skape målsjanser og er mega ustrukturert i forsvar. Selv det å falle av eller gå inn å dekke ledig rom klarer de ikke
Nå har også Tangvik begynt å sla lange høye baller mot en enslig Jayson!!;
Full kollaps |
Har AJ mista garderoben? :/ _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Batigoll Junior
|
Posted: 11.08.2024 20:25 Post subject: |
|
|
Jeg er så lei dårlige norske dommere og VAR teamet som heller ikke gjør jobben sin. Skandale dømming.
Ellers så blir det for pent og forsiktig.
Fortsette å øve og trene. |
|
Back to top |
|
 |
|