View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
fatslick Rutinert
|
Posted: 05.06.2024 18:26 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: | Cannavaro var vell heller ingen utpreget stjernestopper med bøttevis av kvaliteter som 17 åring .
Men jeg skjønner ikke hva du mener her, Kun en kommentar for å kritisere Volden eller var det tilsvar på noe?
Man må ha realistiske forventninger til Volden og se til de andre slik jeg nevner.
Reitan skal ALDRI la Volden ende opp med Kjeldsrud der, det er feigt. |
Bare påpeker at det er ikke et absolutt must å være skyhøy for å være stopper. Men det er klart det hjelper hvis en har spenst i tillegg |
|
Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3653 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 06.06.2024 15:27 Post subject: |
|
|
Puyol var 1,78 men helt sjef i lufta |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.06.2024 17:43 Post subject: |
|
|
Etter det Adresseavisen erfarer har flere Premier League-klubber Voldens navn på blokka.
Blant dem også noen av de absolutt største klubbene i England.
– Jeg får ikke med meg alt av interesse, men selvfølgelig er det artig å høre det og spennende å følge med. Om man må vurdere det eller ikke, er vanskelig å si. Men jeg trives godt her nå og da er det ikke noe vits å snakke om det, sier Volden.
Les mer: Følges av Premier League-klubber |
|
Back to top |
|
 |
otters Rutinert
|
Posted: 06.06.2024 20:09 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | otters wrote: | Volden skal spilles, ferdig snakka | Du har ikke forstått så mye, Volden hadde ikke utmerket seg på Helgådal en gang. |
Når man har et så stort talent som Volden, så må det spilles.
Ja det kan bli noen juniorfeil, men han er rbk fremtid, både på kort og litt lenger sikt.
Man ser jo at storklubbene allerede har begynt å sikle… _________________ vi banker Alltid LSK |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 06.06.2024 21:04 Post subject: |
|
|
Storklubbene har gode data på alle U-landslagspillere, så det er ikke noe nytt. Nesten alle U-landslagspillere får tilbud fra klubber i Europa. De er fornøyd om 1 av 100 Akademispillere slår til, så kan du regne selv på hvor mange norske som har spilt over 20 kamper for klubben som hentet de, de siste 40 år..
Volden er ikke god nok nå, å skal ikke spille, før han forsvare plassen. |
|
Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 30.07.2024 14:54 Post subject: |
|
|
Hvorfor får aldri Volden sjansen på bekostning av Ceide lenger?
Syns ikke Ceide har gjort noe for å forsvare plassen sin, og Voldens prestasjon og selvtillitt i hjemmekampen mot Bodø/Glimt viser hva som bor i gutten  _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 30.07.2024 15:14 Post subject: |
|
|
Jeg tror i utgangspunktet det er smart å matche Volden forsiktig. Han har hatt noen uheldige opptredner. Er enig i at han ikke er et dårligere valg enn Ceide, slik sistnevnte har framstått i det siste. Men jeg tror tilsvarende episoder for Volden fort kan ødelegge utviklingen.
Ideelt for Voldens utvikling ville vært et stabilt og godt stopperpar i Henriksen og Nemcik, hvor Volden kunne fått minutter her og der. |
|
Back to top |
|
 |
Gofoten Proff
|
Posted: 30.07.2024 16:45 Post subject: |
|
|
Eller utlån til en obos klubb hvor han kunne spilt fast. Men det virker ikke som Rbk er interessert i det, ihvertfall ikke for øyeblikket. |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 30.07.2024 16:50 Post subject: |
|
|
Det er vel bare Ranheim,Levanger av Obos som er aktuelle, i tillegg så kan Strindheim og Stj/Blink være aktuellt, så lenge gutten går på Videregående.. |
|
Back to top |
|
 |
fatslick Rutinert
|
Posted: 30.07.2024 17:20 Post subject: |
|
|
Gofoten wrote: | Eller utlån til en obos klubb hvor han kunne spilt fast. Men det virker ikke som Rbk er interessert i det, ihvertfall ikke for øyeblikket. |
Hvis han skal utvikle seg forbi "talentfull" så må han få sjansen på innhopp'
Hvis ikke så få han utlånt til f.eks Ranheim |
|
Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 30.07.2024 18:35 Post subject: |
|
|
Noe av det verste man kan gjøre med unge talenter i forsvar er å hive de inn i et lag som ikke fungerer slik at de får flere dårlige opplevelser. Volden burde helst ha hatt et utlån til en klubb som er i toppen. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 16.08.2024 13:57 Post subject: |
|
|
Hva i alle dager er det Volden har gjort galt siden han ble utelatt fra troppen mot KFUM, mens både Dahl, Sønstebø og Sæveraas fikk være med? _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 16.08.2024 14:19 Post subject: |
|
|
Ingenting galt har vel godeste Volden gjort. Han var heller ikke i troppen til RBK2 dagen etterpå, så gutten var trolig skadet eller syk. |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 16.08.2024 22:42 Post subject: |
|
|
Det var godt å høre. Håper å få se ham på banen igjen snart, det storspillet han viste mot Bodø/Glimt ga virkelig mersmak  _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
|
Back to top |
|
 |
Duncan Proff
|
Posted: 12.09.2024 20:04 Post subject: |
|
|
Noen med litt peiling som kan gi litt status på Volden?
For en utenforstående kan det virke som han ble litt vel revet med av hypen i vår.. Ut ifra klippet fra småbanespill på trening i dag virket det IKKE som en unggutt som gir 100% innsats og jobber for å utvikle seg hver dag  |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 13.09.2024 08:20 Post subject: |
|
|
han hang ikke med på trening nei..Ser ganske klart at mange spillere har tatt steg.
Men han har vel vært borte fra A-lags trening lenge?
Får håp han får trent jevnt med A-laget så han lærer seg og gå i dueller og i stå bare og se på.
Blir alt for junior. |
|
Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 13.09.2024 11:42 Post subject: |
|
|
I den treningsvideoen, så ser dessverre Volden 2-3 hakk svakere ut og på et langt dårligere nivå enn resten av spillerne i seniorstallen. Nå kan det selvfølgelig ha en sammenheng med skader og andre omstendigheter, men det er overraskende at han har falt såpass gjennom i år etter en veldig lovende forsesong. |
|
Back to top |
|
 |
Akademia Junior
|
Posted: 13.09.2024 12:12 Post subject: |
|
|
Kan være at han virker "alt for junior" fordi....vel han er junior.
De aller fleste 17 år gamle fotballspillere vil varier i prestasjonene. Synes det virker som at mange har fått veldig urealistiske krav til hva man kan forvente av unge spillere. Nå har vel Volden i tillegg slitt med skade/sykdom den siste tiden.
Her har vi et kjempetalent som kan bli en klassestopper, men han har fortsatt mange år på å nå det nivået.
Synes kanskje det er rart at han ikke går på et utlån for å få en bedre kamparena. Han trenger spilletid på høyere enn 3.div nivå. |
|
Back to top |
|
 |
Duncan Proff
|
Posted: 13.09.2024 15:18 Post subject: |
|
|
Da misforstår du med vilje.. Siden jeg ikke har annet innsyn enn video fra trening spør jeg de som kanskje vet mer om hva årsakene kan være. Må være lov å undre seg når det går fra en god del spilletid og skryt i media fra trenerteamet, til 0 minutter siden Brann-kampen tidlig i vår.
Håper antagelsene om dårlige holdninger (tatt på tynt grunnlag) blir gjort til skamme av de som er tettere på!  |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 19.09.2024 14:25 Post subject: |
|
|
Akademia wrote: | Kan være at han virker "alt for junior" fordi....vel han er junior.
De aller fleste 17 år gamle fotballspillere vil varier i prestasjonene. Synes det virker som at mange har fått veldig urealistiske krav til hva man kan forvente av unge spillere. Nå har vel Volden i tillegg slitt med skade/sykdom den siste tiden.
Her har vi et kjempetalent som kan bli en klassestopper, men han har fortsatt mange år på å nå det nivået.
Synes kanskje det er rart at han ikke går på et utlån for å få en bedre kamparena. Han trenger spilletid på høyere enn 3.div nivå. |
Volden blir en ny Røsten. Problemet med å låne ut Volden er vel at laget, p.g.a skolen, bør være i nærheten, så da er det ikkse så mange lag å velge mellom, som holder nivået mellom RBK A og RBK2. Det er Levanger, Ranheim, Strindheim og Stjørdals/Blink.. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 16.10.2024 23:10 Post subject: |
|
|
- Det har vært kjedelig å være skadet og mye syk. Det har ikke blitt så mye spilletid som jeg hadde håpet, men det kommer ny sesong og nye muligheter. Jeg får bare jobbe på ut sesongen, slår Volden fast overfor rbkweb.no.
- Har skadeproblemene dine vært relatert til vekst?
- Vekst og vekst. Det har vært noe i lyskene i alle fall. Vi har måttet begynne med belastningsstyrt trening og se på hva jeg tåler og ikke. Det har vært litt mindre i det siste, men det blir mer etter hvert. Det har også vært en del sykdom, som jeg har måttet få kontroll på.
Les mer: - Det kommer ny sesong og nye muligheter
Johansson forteller at Volden kan være aktuell for troppen mot Brann på søndag.
– Han begynner å nærme seg en posisjon der han kan konkurrere om en plass i kamptroppen igjen. Nå er han i hvert fall med i diskusjonene, sier svensken.
Les mer: Stortalentet «forsvant»: – Jeg har lært mye |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 17.10.2024 13:15 Post subject: |
|
|
At volden sliter med vekst er naturlig. Men at spillere er konstant sjuk er IKKE naturlig.
Se i store ligaene..Ser nesten ikke at spillere er syke hele tiden.
Spillere spiller over 50-60 kamper,Uansett om de er unge eller eldre. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.01.2025 18:42 Post subject: |
|
|
– Da jeg opererte mandlene i desember, så fikk jeg en del komplikasjoner. Derfor er mye trening blitt forskjøvet, så jeg føler meg fortsatt ikke hundre prosent. Det begynner å komme seg, men til tider har jeg lite energi og blir ekstra fort sliten.
Komplikasjonene han opplevde handlet om blødninger i halsen i ettertid.
– Det var to blødninger. Jeg ble innlagt på sykehus og spyttet blod, forklarer han.
Dermed ble deler av romjula tilbrakt på sykehus, og uten den treningen han helst skulle begynt med.
Les mer: RBK-talentets jul ble dramatisk: – Jeg spyttet blod |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 16.03.2025 21:35 Post subject: |
|
|
At han spilte G19-kamp i Ålesund i går i stedet for å være med på trening, spillerpresentasjon på avsparksfesten og treningskampen mot Viking er vel tegn på at han er ganske langt unna spilletid. |
|
Back to top |
|
 |
Akademia Junior
|
Posted: 17.03.2025 17:16 Post subject: |
|
|
Utlån til Stjørdals-Blink hadde vel passet bra for alle parter her. |
|
Back to top |