View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
Tangvik |
|
2% |
[ 2 ] |
Tagseth |
|
9% |
[ 9 ] |
M. Ceide |
|
0% |
[ 0 ] |
Nemcik |
|
11% |
[ 11 ] |
Jenssen |
|
0% |
[ 0 ] |
Väänänen |
|
0% |
[ 0 ] |
Selnæs |
|
36% |
[ 34 ] |
Nypan |
|
37% |
[ 35 ] |
Broholm |
|
1% |
[ 1 ] |
Holm |
|
0% |
[ 0 ] |
Reitan-Sunde |
|
1% |
[ 1 ] |
Zeidan |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 93 |
|
Author |
Message |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 24.07.2024 18:19 Post subject: |
|
|
machiavelli wrote: | Hedning wrote: | Utrolig at enkelte sliter med å ta innover seg hvor stor skandale dette er, og hvor stor en katastrofe det er for klubben. Og heller velger å fokusere på at folk reagerer med sinne. |
En potensielt katastrofe for klubben i den situasjonen den er i nå og folk klager på at drittslenging er ugreit. |
Hjelpes. Noen katastrofe er det virkelig ikke og drittslenging er ikke greit uansett og man oppnår absolutt ingenting med det. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 24.07.2024 18:25 Post subject: |
|
|
Hvis du ikke skjønner at dette er en katastrofe så vet jeg ikke hva jeg skal si til deg. Pøblene har gjort uopprettelig skade på klubb og andre supportere.
Og de gjemmer seg fortsatt.
Last edited by Hedning on 24.07.2024 18:28; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Votten Proff

|
Posted: 24.07.2024 18:28 Post subject: |
|
|
tigerbart wrote: |
Det er helt merkverdig. Når vi snakker nedrykksfare i slutten av oktober tenker jeg at ting begynner å synke inn. Vi var virkelig på gang i denne kampen, vi har hatt en del uflaks i år, så nå var det kanskje vår tur til å komme skikkelig i gang. Og så blir alt revet i stykker av dette PR-stuntet. Jeg håper det ikke koster oss plassen i ES... |
Å fantasere om en hypotetisk seier og at Øvre Øst har kostet oss tre poeng, og potensielt et nedrykk, blir bare meningsløst. Vi kunne like fullt ha tapt kampen, stillingen var 0-0. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 24.07.2024 18:30 Post subject: |
|
|
Mye nærmere virkeligheten enn å fantasere om at dette ikke er krise for klubben i hvert fall. |
|
Back to top |
|
 |
Votten Proff

|
Posted: 24.07.2024 18:41 Post subject: |
|
|
Hedning wrote: | Mye nærmere virkeligheten enn å fantasere om at dette ikke er krise for klubben i hvert fall. |
Du er nå morsom. |
|
Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 24.07.2024 18:49 Post subject: |
|
|
Votten wrote: | Å fantasere om en hypotetisk seier og at Øvre Øst har kostet oss tre poeng, og potensielt et nedrykk, blir bare meningsløst. Vi kunne like fullt ha tapt kampen, stillingen var 0-0. |
For all del, så spekulerer jeg jo, da vi kan vite lite om alt som skjer de neste månedene. For min del håper jeg at du får rett, og at dette ikke ble "tapte poeng" som sender oss ned.
Men jeg mener at vi i utgangspunktet denne sesongen er vanskelig stilt, og at vi har en veldig jevn ES i år. Dermed kan selv det minste poenget tapt bli utslagsgivende. Men så synes jeg også at vi var litt på gang nå spillemessig, og at vi har fått dårlig betalt i noen kamper, og dermed hadde jeg tro på at vi kunne ta poengene mot LSK. Dermed ble dette stuntet særdeles dårlig plassert. |
|
Back to top |
|
 |
Votten Proff

|
Posted: 24.07.2024 18:55 Post subject: |
|
|
Enig i at vi virket å være påskrudd. Men det vi har lært i år er at vi sjeldent ser påskrudd ut en hel kamp. God tid til kampen skal spilles på ny, kanskje er vi enda mer stabile innen da. Tiden vil vise. |
|
Back to top |
|
 |
HupOranje Senior
|
Posted: 24.07.2024 18:56 Post subject: |
|
|
Josimar har publisert en artikkel om prosessen (ja, ja, eller mangelen av prosess) som skal ha ført til innføringen av VAR. Jeg har inntrykk av at Josimar er redelig, så jeg regner med at dette er en relativt god og nøyaktig artikkel. Med det i mente - ville det ikke vært mer effektivt og hensiktsmessig for Norsk Supporterallianse å ta rettslige skritt mot NFF enn å pælme ting på bane og spillere? |
|
Back to top |
|
 |
HupOranje Senior
|
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 24.07.2024 18:57 Post subject: |
|
|
tigerbart wrote: |
For all del, så spekulerer jeg jo, da vi kan vite lite om alt som skjer de neste månedene. For min del håper jeg at du får rett, og at dette ikke ble "tapte poeng" som sender oss ned. |
En annen ting er jo at man faktisk red litt på en positiv bølge som en følge av en god sportslig prestasjon mot United. Det momentumet der skulle man bygge videre på - noe starten av kampen mot Lillestrøm viste tendenser til. _________________ Alle må gå. |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 24.07.2024 19:00 Post subject: |
|
|
Hedning wrote: | Mye nærmere virkeligheten enn å fantasere om at dette ikke er krise for klubben i hvert fall. |
Javell. Da må du nesten forklare meg hva krisen består i? |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 24.07.2024 19:12 Post subject: |
|
|
De direkte utgiftene klubben er påført i tillegg til at folk vil holde seg unna Lerkendal i fremtiden er krise for en klubb med bunnskrapet kasse. Det er åpenbart. Det er en type omdømmetap, selv om omdømmet ikke går direkte på klubben selv. De som følger klubben er kollektivt påført et enormt tap som ikke vil bli erstattet. Det er i hvert fall ingen ting som tyder på det. |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 24.07.2024 19:44 Post subject: |
|
|
Kamper blir avlyst av og til av andre grunner også. Om det er så bunnskrapt i kassa så vi ikke tåler det hadde det nok raknet uansett. Det er vell heller ingen som vet om folk vil holde seg unna lerkendal i fremtiden pga en avlyst kamp. Helt enig i at det var en dum aksjon, men noen krise er det vitterlig ikke. |
|
Back to top |
|
 |
Ormondroyd Junior
|
Posted: 24.07.2024 20:08 Post subject: |
|
|
Jeg har hatt sesongkort i +20 år og vært på det aller meste av kamper i denne perioden. Jeg velger å holde meg borte fra Lerkendal resten av sesongen så fremt ikke rbk-ledelsen utestenger de ansvarlige for aksjonen i lengre tid. Jeg kan ikke akseptere at en liten gruppe av «supportere» føler de er hevet over resten og derfor kan ødelegge for resten av publikum. |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 24.07.2024 20:40 Post subject: |
|
|
Jeg skjønner ikke logikken i det. Gjennom å holde deg borte så aksepterer du jo nettopp at en liten gruppe får ødelegge for resten. Jo flere som gjør det jo mer vellykket er aksjonen. For enhver som holder seg borte fra Lerkendal pga dette jo mer påvirkningskraft gir man aksjonen. Så gjør man jo også det samme som man kritiserer. Det er ikke rosenborg sin skyld at dette skjedde og ved å holde seg unna går det nok en gang ut over en uskyldig part. Man skader jo klubben ved å holde seg borte. |
|
Back to top |
|
 |
huffameg Rutinert

|
Posted: 24.07.2024 21:01 Post subject: |
|
|
Synes ikke man skal kritisere supportere for å ikke ville komme på neste kamp(er). Det er nok mange supportere som føler på det samme og det er en helt naturlig reaksjon å ikke ville ta nok en bomtur på stadion. Det er et resultat av demonstrasjonene og avlysningen av sist kamp.
For eller mot VAR; demonstrasjonene og avlysningen er ansvarlig for at færre supportere vil komme på neste kamp(er) og det går dessverre utover klubben økonomisk. Dette burde ikke være overraskende |
|
Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
Posted: 24.07.2024 21:08 Post subject: |
|
|
tigerbart wrote: | Hedning wrote: | Utrolig at enkelte sliter med å ta innover seg hvor stor skandale dette er, og hvor stor en katastrofe det er for klubben. |
Det er helt merkverdig. Når vi snakker nedrykksfare i slutten av oktober tenker jeg at ting begynner å synke inn. Vi var virkelig på gang i denne kampen, vi har hatt en del uflaks i år, så nå var det kanskje vår tur til å komme skikkelig i gang. Og så blir alt revet i stykker av dette PR-stuntet. Jeg håper det ikke koster oss plassen i ES... |
Blir interessant å se hvordan dette slår ut. Tror vi hadde prestert godt mot LSK, det lå an til det etter United-kampen, samt ok prestasjoner med dårlig betaling i et par bortekamper. Jeg hadde håpet at LSK-kampen skulle bidra til å få oss i gang. Nå ble det ikke sånn. I stedet har vi en ganske så tøff bortekamp mot FFK. Kan vli tøft, vi er tross alt ligaens dårligste bortelag i år. Håper vi står imot og kan ta poeng etter ei tung uke for klubben. Dette har nok vært en energilekkasje for mange. Ikke optimalt. |
|
Back to top |
|
 |
Votten Proff

|
Posted: 24.07.2024 22:13 Post subject: |
|
|
huffameg wrote: | Synes ikke man skal kritisere supportere for å ikke ville komme på neste kamp(er). Det er nok mange supportere som føler på det samme og det er en helt naturlig reaksjon å ikke ville ta nok en bomtur på stadion. Det er et resultat av demonstrasjonene og avlysningen av sist kamp.
For eller mot VAR; demonstrasjonene og avlysningen er ansvarlig for at færre supportere vil komme på neste kamp(er) og det går dessverre utover klubben økonomisk. Dette burde ikke være overraskende |
«Jeg kommer til å holde meg borte fra stadion resten av sesongen om ikke de ansvarlige får lange utestengelser.»
Den der kan absolutt kritiseres jo.
Med den logikken din kan man jo også si at det er noen som er ansvarlig for at supportere i Norge har begynt å protestere. Rett sinnet og frustrasjonen dit, NFF. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 24.07.2024 22:42 Post subject: |
|
|
Man kan også bruke logikken som denne tråden har gjort siden kampslutt;
De som demonstrativt holder seg borte grunnet aksjonen, er ikke supportere og bør holdes ansvarlig for alle pengene klubben taper på at de og andre holder seg borte. Forventer at de alle starter en kronerulling nå.
I ytterste konsekvens gjør disse terroristene som demonstrativt holder seg borte uopprettelig skade på klubben og sender oss mulig både i konkurs og nedrykk. |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 24.07.2024 22:49 Post subject: |
|
|
Er vi snart oppe og nikker på tidenes lengste kamptråd? Det må vi i hvert fall være den tråden som er lengst før kampen er ferdig.  _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 24.07.2024 23:09 Post subject: |
|
|
Det er sprøtt å ha skrevet 18454 innlegg på et RBK-forum og samtidig fullstendig drite i klubben forumet handler om. Det er tydeligvis ultrasen på ØØ og folk med forkjærlighet for caps som er livsgleden. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 24.07.2024 23:13 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | Man kan også bruke logikken som denne tråden har gjort siden kampslutt;
|
Eller så kan du fokusere på de som saboterer for klubben din.
Folkene som forsvarer dette eller fokuserer på negative reaksjoner til sabotasje av klubben viser bare hvor lite jeg ønsker å assosieres med fotballsupportere lenger. |
|
Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 24.07.2024 23:16 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | Man kan også bruke logikken som denne tråden har gjort siden kampslutt;
De som demonstrativt holder seg borte grunnet aksjonen, er ikke supportere og bør holdes ansvarlig for alle pengene klubben taper på at de og andre holder seg borte. Forventer at de alle starter en kronerulling nå.
I ytterste konsekvens gjør disse terroristene som demonstrativt holder seg borte uopprettelig skade på klubben og sender oss mulig både i konkurs og nedrykk. |
Nei, det blir ikke samme logikk, men så er jo ikke delfiner fra Miami regnet blant de mest intellektuelle.. Dog er dette mest en avsporing.
Det som er vesentlig nå, er å få bermen i tale, få dem til å påta seg et økonomisk ansvar så klubben ikke blir skadelidende, og sørge for at disse påståtte supportergrupperingene gjør tilstrekkelig organisatoriske endringer før de får returnere til stadion, altså de må be noen voksne om å definere kjøreregler for seg. Om de må be foreldre om hjelp, belåne huset eller finne andre måter å skaffe tilstrekkelig med midler på, er i grunnen underordnet, men så lenge de ikke er villige til å ta ansvar, har de ingenting på Lerkendal å gjøre, ei heller om 50år om noen måtte lure.. _________________ mvh HeXX
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 24.07.2024 23:18 Post subject: |
|
|
Votten wrote: | huffameg wrote: | Synes ikke man skal kritisere supportere for å ikke ville komme på neste kamp(er). Det er nok mange supportere som føler på det samme og det er en helt naturlig reaksjon å ikke ville ta nok en bomtur på stadion. Det er et resultat av demonstrasjonene og avlysningen av sist kamp.
«Jeg kommer til å holde meg borte fra stadion resten av sesongen om ikke de ansvarlige får lange utestengelser.»
Den der kan absolutt kritiseres jo.
Med den logikken din kan man jo også si at det er noen som er ansvarlig for at supportere i Norge har begynt å protestere. Rett sinnet og frustrasjonen dit, NFF. |
Nydelig ansvarsfraskrivelse. _________________ Alle må gå. |
|
Back to top |
|
 |
|