View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
Tangvik |
|
2% |
[ 2 ] |
Tagseth |
|
9% |
[ 9 ] |
M. Ceide |
|
0% |
[ 0 ] |
Nemcik |
|
11% |
[ 11 ] |
Jenssen |
|
0% |
[ 0 ] |
Väänänen |
|
0% |
[ 0 ] |
Selnæs |
|
36% |
[ 34 ] |
Nypan |
|
37% |
[ 35 ] |
Broholm |
|
1% |
[ 1 ] |
Holm |
|
0% |
[ 0 ] |
Reitan-Sunde |
|
1% |
[ 1 ] |
Zeidan |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 93 |
|
Author |
Message |
Andy Pandy 27 Rutinert
|
Posted: 21.07.2024 20:13 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: | Tragisk utfall og håndtert av NFF, ikke imponert av supporterne heller. Uansett så tror jeg som Robin er inne på at NFF nå fort kan ha laget seg store problemer fremover.
De kan bare høre med sine frender i DFB hva det å gå til krig med supporterne som regel leder til.
https://www.dw.com/en/bun...a-68330351 |
Er helt med på dette, man må se helheten og det er kastet baller inn på norske baner i mange runder nå, så hintet har vært der i lang tid, det er for dumt å reagere før den 15.runde! (inkludert episodene i Tyskland forrige sesong) selv om jeg isolert sett er enig i at det ikke er riktig måte å protestere på og dessverre en dårlig trend i samfunnet at man ikke godtar demokratiske avgjørelser på en adekvat måte. |
|
Back to top |
|
 |
PekeFortsattMotFærøyan Senior
|
Posted: 21.07.2024 20:14 Post subject: |
|
|
Robin wrote: | Jepp, fullstendig tragedie og meningsløst å avlyse en kamp på grunn av dette. Skyter spurv med kanoner NFF nå.
|
Den må du utdype. Hvordan skulle kampen få fullført når det kastes ting på banen gang på gang, og hvordan skal spillernes sikkerhet ivaretas? |
|
Back to top |
|
 |
MartinF Junior
|
Posted: 21.07.2024 20:15 Post subject: |
|
|
For noe forbanna idioti fra Kjernen og KF. Dette er på nivå med de klima-idiotene som bare ødelegger for vanlige folk. De kommer ikke til å oppnå noe som helst med dette.
VAR er (selvfølgelig) kommet for å bli. |
|
Back to top |
|
 |
Knutsen92 Junior
|
|
|
Hvis eliteserien skal bli anerkjent som en seriøs liga så er ikke å legge ned VAR løsningen. Gjør heller VAR bedre. Man skal protestere, ikke sabotere. Kjernen får ta sin del av æren for nedrykk i år _________________ Smell the space behind! |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
|
|
Robin wrote: | Jepp, fullstendig tragedie og meningsløst å avlyse en kamp på grunn av dette. Skyter spurv med kanoner NFF nå.
Og ja, så var det DUMT av supportergruppene å gjenta proteste gang etter gang, det hadde holdt lenge med en gang, da hadde man fått frem meningen sin. Men nå... Tipper jeg alle kamper fremover vil bli avlyst om NFF skal reagere så voldsomt. |
Det er klart, blir det faktisk en endring her nå og man på ett eller annet vis klarer å storytell’e det slik at RBK (og LSK) var klubben som fikk det til kan det nesten bli litt som da RBK var klubben som bygget opp 16.mai som fotballens nasjonaldag. Og det må vel være et best case scenario nå, mdn jeg er usikker og akkurat nå fremstår det som et elendig protestforsøk på alle mulige vis. |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
|
|
Og ja, så var det DUMT av supportergruppene å gjenta protestene gang etter gang, det hadde holdt lenge med en gang, da hadde man fått frem meningen sin. Men nå... Tipper jeg alle kamper fremover vil bli avlyst om NFF skal reagere så voldsomt. |
Hva faen slags alternativ skulle NFF og Saggi ha? Annonsere at de avlyser VAR fordi publikum ikke kan respektere spillet?
De fikk FIRE sjanser. Og likevel fortsatte.
NFF gjorde helt riktig og håper klubben vår blir straffet hardt for dette her. Jævla idiotsupportere |
|
Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 21.07.2024 20:16 Post subject: |
|
|
VAR er så viktig for fotballen at hvis det blir fjernet fyller jeg sekken med fiskekaker, tennisballer og bluss helt til det blir gjeninnført. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 21.07.2024 20:17 Post subject: |
|
|
Hedning wrote: | Dette er det verste jeg har opplevd som RBK-supporterne i mitt liv. For en gjeng med jævla idioter. Så barn gråte utenfor Lerkendal. Folk har avbrutt ferien for å ta med barna på kamp. Så møtes de med dette. Legg ned hele driten. Jeg kommer ikke tilbake på kamp etter dette. Jeg har bedre ting å bruke tiden min på. |
Støttes  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Robin Rutinert
|
Posted: 21.07.2024 20:18 Post subject: |
|
|
dobbelpost
Last edited by Robin on 21.07.2024 20:20; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 21.07.2024 20:19 Post subject: |
|
|
Idioter!
Har generelt respekt for kjernen og arbeidet de gjør, men dette var helt bak mål. Skammer meg litt over å være rbksupporter i dag pga dem. |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 21.07.2024 20:19 Post subject: |
|
|
machiavelli wrote: | Hvit mann som pusher 50 wrote: | Spørs vel hvilke supportere som anses å ha starta det? Kan fort bli 3-0-seier til LSK dette.... |
Speaker gav HELT KLAR beskjed om at kampen blir avlyst hvis de fortsetter. Og Øvre Øst bombarderte banen med tennisballer. |
Blir vel fort 3-0 til LSK da, etter NFF sitt regelverk...
Ja ja, vi får jo i det minste den største stadionen i OBOS i 2025 _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Robin Rutinert
|
Posted: 21.07.2024 20:20 Post subject: |
|
|
machiavelli wrote: |
Hva faen slags alternativ skulle NFF og Saggi ha? Annonsere at de avlyser VAR fordi publikum ikke kan respektere spillet?
NFF gjorde helt riktig og håper klubben vår blir straffet hardt for dette her. Jævla idiotsupportere |
Selvsagt ikke... De burde stoppet kampen midlertidig, fjernet fiskekakene og satt i gang kampen igjen uten å lage mer drama ut av det enn det. Å sende spillerne i garderoben (mot deres vilje) og late som om fiskekaker er farlig er for dumt. Tipper det da hadde stoppet ved denne ene protesten, muligens ikke. Men igjen, stopp spillet midlertidig, rydd, sett i gang igjen. Nå går NFF i skyttergravene og "erklærer krig" mot supportergruppene i Norge.
Og å håpe på at egen klubb blir straffet hardt... Vet ikke hva jeg skal respondere på slikt. |
|
Back to top |
|
 |
TomBoy Proff
|
Posted: 21.07.2024 20:22 Post subject: |
|
|
Kan garantere at gruppa som nå er for VAR er mangedoblet etter dagens utflukt fra barnehagene, så det skal slite hardt å få gjennomslag på neste årsmøte. |
|
Back to top |
|
 |
Frank1 Proff
|
|
|
Robin wrote: | WT62 wrote: | Virkelig pinlig. Er Kjernen såpass lobotomisert at de tror de kan endre dette med pøbelstreker? Og bøflene fra Romerike er like ille.
Hvem gidder å møte opp og reise langt når slikt kan skje ? |
Her kan det virke som NFF har tre valg. Tillate protester uten overreaksjoner. Skrote VAR. Eller avlyse sesongen.
For ja, kjernen og kanarifuglene er nå i ferd med å endre dette. Og de vil antagelig få følge av alle andre lags supportere. Nå har NFF driti seg loddrett ut. |
Er du så skrekkelig naiv??? Ikke rart det kommer denne typen idiotiske protester hvis du og flere tror på det vaset du skriver. Det vi risikerer er tomme tribuner og et hat mot supportergrupper fra alle andre på stadion
Last edited by Frank1 on 21.07.2024 20:23; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
NÃ¥erdetnok Veteran
|
|
|
Jeg registrerer at de såkalte supporterne er mer opptatt av å stoppe kamper enn å se fotball. Dette er ikke måten å stoppe VAR på.
Dette er ingen seier for noe som helst. Det er et tap for fotballen.
Last edited by NÃ¥erdetnok on 21.07.2024 20:23; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 21.07.2024 20:23 Post subject: |
|
|
Robin wrote: | machiavelli wrote: | Robin wrote: | Jepp, fullstendig tragedie og meningsløst å avlyse en kamp på grunn av dette. Skyter spurv med kanoner NFF nå.
Og ja, så var det DUMT av supportergruppene å gjenta protestene gang etter gang, det hadde holdt lenge med en gang, da hadde man fått frem meningen sin. Men nå... Tipper jeg alle kamper fremover vil bli avlyst om NFF skal reagere så voldsomt. |
Selvsagt ikke... De burde stoppet kampen midlertidig, fjernet fiskekakene og satt i gang kampen igjen uten å lage mer drama ut av det enn det. Å sende spillerne i garderoben (mot deres vilje) og late som om fiskekaker er farlig er for dumt. Tipper det da hadde stoppet ved denne ene protesten, muligens ikke. Men igjen, stopp spillet midlertidig, rydd, sett i gang igjen. Nå går NFF i skyttergravene og "erklærer krig" mot supportergruppene i Norge. |
Ut fra kommentarene i forumet her så virker det som at dette ikke støttes i det hele tatt. Så hvorfor mener du at en liten gruppe skal få ødelegge for folk som har gledet seg til kamp i lang tid og kanskje brukt hundrevis av kroner for å komme seg på kamp. Hvordan er det mulig å forsvare det? Kanskje var dette kampen en tiåring som bor langt unna kom for å se og så ødelegger en gjeng med pubertale egoister på tribunen for opplevelsen. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 21.07.2024 20:23 Post subject: |
|
|
Skulle kastet ut både fugla og kjernen og utestengt dem fra fotball i noen runder. |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 21.07.2024 20:24 Post subject: |
|
|
Nåssåladden wrote: | Ut fra kommentarene i forumet her så virker det som at dette ikke støttes i det hele tatt. Så hvorfor mener du at en liten gruppe skal få ødelegge for folk som har gledet seg til kamp i lang tid og kanskje brukt hundrevis av kroner for å komme seg på kamp. Hvordan er det mulig å forsvare det? Kanskje var dette kampen en tiåring som bor langt unna kom for å se og så ødelegger en gjeng med pubertale egoister på tribunen for opplevelsen. |
Dette! _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
fatslick Rutinert
|
Posted: 21.07.2024 20:26 Post subject: |
|
|
Da blir det kinavirus-kamper-igjen. Begynner med RBK-suportere og småfugler |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 21.07.2024 20:27 Post subject: |
|
|
Robin wrote: | machiavelli wrote: |
Selvsagt ikke... De burde stoppet kampen midlertidig, fjernet fiskekakene og satt i gang kampen igjen uten å lage mer drama ut av det enn det. Å sende spillerne i garderoben (mot deres vilje) og late som om fiskekaker er farlig er for dumt. Tipper det da hadde stoppet ved denne ene protesten, muligens ikke. Men igjen, stopp spillet midlertidig, rydd, sett i gang igjen. Nå går NFF i skyttergravene og "erklærer krig" mot supportergruppene i Norge.
Og å håpe på at egen klubb blir straffet hardt... Vet ikke hva jeg skal respondere på slikt. |
Men de gjorde jo det! Ikke mindre enn tre ganger. Hvorav to ganger gikk spillerne i garderoben. Og publikum fikk en siste advarsel og likevel klarte faen ikke å oppføre seg.
Det er ingen som skal sitte igjen her og være forundret over hvorfor denne kampen ble avlyst.
Banen ble ryddet minst to ganger. Publikum gjorde det veldig tydelig at de aldri kom til å respektere spillerne eller kampledere og når de fikk et ultimatum kjørte de på likevel. |
|
Back to top |
|
 |
Robin Rutinert
|
|
|
Nåssåladden wrote: |
Ut fra kommentarene i forumet her så virker det som at dette ikke støttes i det hele tatt. Så hvorfor mener du at en liten gruppe skal få ødelegge for folk som har gledet seg til kamp i lang tid og kanskje brukt hundrevis av kroner for å komme seg på kamp. Hvordan er det mulig å forsvare det? Kanskje var dette kampen en tiåring som bor langt unna kom for å se og så ødelegger en gjeng med pubertale egoister på tribunen for opplevelsen. |
Ingen (tror jeg) vil jo at kampen skal avlyses. Derfor NFF burde gjort som jeg sa, tatt en midlertidig pause, ryddet bort fiskekaker osv. og så satt i gang kampen igjen. Nå derimot, ved å (over)reagere så voldsomt, så tror jeg mange supportergrupper får blod på tann. Og når NFF reagerer slik i denne kampen, så blir det vanskelig å reagere på en annen måte i neste kamp... NFF gikk nettopp i skyttergraven nå. Blir veldig vanskelig for dem fremover, for Kjernen får nok sympati fra alle andre supportergrupper nå og aksjonene vil holde frem og kanskje til og med eskalere.
(Dere ser jo hvordan KF feirer på tribunen) |
|
Back to top |
|
 |
Oppkast Proff
|
|
|
Hvor mye snakker vi i tapte billettinntekter her utover høsten? Fytti helvete, for en gjeng med jævla idioter. |
|
Back to top |
|
 |
Knutsen92 Junior
|
Posted: 21.07.2024 20:29 Post subject: |
|
|
Ja da dropper jeg å dra på kamp neste runde. Vet jo ikke om jeg får sett kampen _________________ Smell the space behind! |
|
Back to top |
|
 |
eksiltrøndern Veteran

|
Posted: 21.07.2024 20:30 Post subject: |
|
|
Jeg tenker at om jeg har valget mellom dette og VAR så tar jeg faktisk VAR.
Om dette skjer igjen stemmer jeg for VAR ved neste årsmøte.
Edit: stemte altså mot ved forrige årsmøte.
Last edited by eksiltrøndern on 21.07.2024 20:31; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Knutsen92 Junior
|
Posted: 21.07.2024 20:31 Post subject: |
|
|
HÃ¥per de drar en spansk en. NÃ¥r stadion er tom kommer kampen i gang igjen _________________ Smell the space behind! |
|
Back to top |
|
 |
|