English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Noah Jean Holm
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 50, 51, 52  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 13.05.2024 21:27    Post subject: Reply with quote

– Det går veldig bra. Jeg føler at jeg klarer å stå fulle treninger nå. Det begynner å se veldig bra. Jeg koser meg veldig med å være tilbake, deler en entusiastisk Holm.

(...)

– Han er veldig nærme. Vi må bare se til at vi har den beste planen for han den kommende uken. Så det er litt tidlig å svare på. Torsdag kan bli for tidlig, sier Alfred Johansson etter mandagens trening på spørsmål om hvor nærme Noah Holm er en kamptropp.

Les mer: Trener seg opp til kamptropp: – Han er veldig nærme
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Neeskens
Veteran

PostPosted: 13.05.2024 22:28    Post subject: Reply with quote

Da er det nok ikke lenge til Sæter blir super sub.
Det kan kle ham godt.
josinho
Veteran

PostPosted: 13.05.2024 22:46    Post subject: Reply with quote

Holm er jo veldig bra på målpoeng......, nei! Sæter er nok førstevalg fremover hvis konkurrenten heter Noah Holm.
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 13.05.2024 23:17    Post subject: Reply with quote

Handler mest om å ha to spisse som kan levere, ikke bare en. Om Noah holder seg skadefri og i form, så vil han gi Sæter god kamp om spissplassen. Det trengs. Sånn det er nå, har Sæter ingen reell konkurrent.
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 15.05.2024 10:46    Post subject: Reply with quote

Holm vil gjøre laget bedre. Ikke sikkert han vil score flere enn Ole men laget vil score flere mål totalt sett
Han er vesentlig flinkere på det som gjør er lag bedre enn løven
Snabeltann
Veteran

PostPosted: 15.05.2024 11:09    Post subject: Reply with quote

Absolutt ingen grunn til å tro at Holm er en reel utfordrer på spissplass enda. Sæter scorer mål og er den store stjerna. Sæter vil ikke bli droppet så lenge han er skadefri og nogenlunde i form. Holm derimot har knapt spilt fotball siden 2021, og til og med da så var han ikke all verden.
Back to top
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 15.05.2024 11:42    Post subject: Reply with quote

Han må nesten klare å holde seg skadefri i minst en uke før han overhodet kan regnes med som en spiller i stallen. Jonathan Augustinsson er også vår spiller men han er jo alltid skadet så kun en utgifstspost.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 15.05.2024 11:43    Post subject: Reply with quote

Neeskens så du tror det?

Kunne ikke vært mere uenig. Ole er blandt de beste spissene i TL, og selv om Noah helt klart kan gjøre en jobb så tipper jeg Alfred gjerne vil ha ES mestscorende spiss (forruten Heggebø) på laget Wink
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
enojado
Veteran

PostPosted: 15.05.2024 15:31    Post subject: Reply with quote

Så god sæter var mot molde, både med og uten ball, er det vanskelig å vrake sæter i form. Han har ikke bare en skuddfot men svært flink til å vende blikket og få med flere spillere. Som lagspiller har Sæter hatt en vanvittig utvikling siden han kom til klubben. Tror nok holm fort kan være en blanding av ving og spiss, og at laget spiller en litt skjev 433. Dersom holm har en like god fotballforståelse, kanskje bedre nå enn før alle skadene så kan han fort danke ut en av vingene i stedet. Synes han så ganske hurtig ut på trening også.
Back to top
O-Rex
Veteran

PostPosted: 15.05.2024 19:20    Post subject: Reply with quote

Håper han kommer i form. Blir fett å ha han på banen i de kampene vi trenger biff på banen. Og de kampene Singsakers pelsrakett ikke kan spille. Holder katten fra Nedre alle(?) over Noah enda. Så kan sønn av det sorte svin bare kjøre på og kjempe for spissplassen.
TAF
Veteran

PostPosted: 16.05.2024 16:31    Post subject: Reply with quote

O-Rex wrote:
biff på banen

O-Rex wrote:
Singsakers pelsrakett

O-Rex wrote:
katten fra Nedre alle

O-Rex wrote:
sønn av det sorte svin

Hva i alle dager?

Jeg er like glad i flåseri som de fleste andre, men dette ble vel i meste laget på en gang?
E.C. Dahls
Junior

PostPosted: 17.05.2024 20:40    Post subject: Reply with quote

Hva er status her? Kan han spille fra start på mandag?
Back to top
Vegard2711
Legende

PostPosted: 17.05.2024 20:45    Post subject: Reply with quote

Når han ikke har vært i kamptropp enda så er han ikke det. Men han må da vel være klar for en kamptropp og innhopp nå i dagene og ukene fremover skulle man tro, i og med at han trener for fullt nå.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 27.05.2024 22:14    Post subject: Reply with quote

– Det var utrolig deilig å få komme ut til fansen igjen. Det har motivert meg hver eneste dag under opptreningen, sier Holm.

(...)

– Jeg ble overrasket, jeg har ikke spilt på lenge og de viste at de har ryggen min. Jeg vil løpe gjennom veggen for dem. Det varmet et drammenshjerte, sier Holm smilende.

Les mer: Det RBK-supporterne gjorde, overrasket Noah: – Tok meg på senga. Det varmet

Han mistet store deler av høstsesongen i fjor, og fikk et tilbakefall rett før årets oppkjøring skulle begynne.

– Jeg hadde ikke sett for meg det, men har vokst utrolig mye på det både som person og spiller. Den seieren i dag var verdt hver eneste intervall og styrkeøkt inne på den forbanna gymmen.

– Har du noe regnskap på antall timer du har i gymmen?

– Nei, jeg har ikke noe regnskap på det. Jeg har stort sett ikke hatt en dag fri etter jeg kom tilbake til Rosenborg. Det blir et stort regnestykke for meg som droppet ut etter ungdomsskolen, ler han.

Les mer: Øyeblikket rørte ham: - Har vært et helt forjævlig år personlig
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
BalleK
Veteran

PostPosted: 28.05.2024 06:46    Post subject: Reply with quote

Holm versus Sæter. Hvem skal spille? Hvem skal evt. byttes inn?

Historien har vel vist at dette ikke er en praktisk problemstilling. Den som er skadefri spiller. Den som er på vei tilbake fra skade byttes inn. Sannsynligheten for at begge to samtidig er skadefri og i kampform er nokså liten.

Når skadehistorikken er som den er så er det jo greit å ha to spisser.
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 28.05.2024 07:38    Post subject: Reply with quote

Om begge er 100% mener jeg Holm, helt klart. Bidrar mer i oppbygging enn Sæter, ikke at det skal så mye til.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 28.05.2024 07:45    Post subject: Reply with quote

Holm har ikke bevist noe som helst som skal tilsi at han bør være foran Sæter i køen. Han har kanskje potensiale nok til det, men han har mye å bevise.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
BDESupermanStrand
Proff

PostPosted: 28.05.2024 07:52    Post subject: Reply with quote

Var helt rå da han kom inn på søndag. Gledelig! Ser frem til å se han på topp mot Fredrikstad. Deilig med en brutal spiss på topp, det skal bli vondt å spille mot oss fremover 🙏
Back to top
siggen1
Proff

PostPosted: 28.05.2024 08:01    Post subject: Reply with quote

Jeg tenker at her handler det om å bruke de riktig. De er gode på hver sin måte,Sæter er en målmaskin,mens Holm er en bulldog som jager på.
Her må vi finne riktig balanse mellom spilletid og restitusjon,90 min med en av de på banen til enhver tid er gull verdt for Rosenborg.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 28.05.2024 08:03    Post subject: Reply with quote

Holm kan være en bulldog som jager på, men for oss har han stort sett vært en labrador som har stått og sett på. Vi har sett han på sitt beste og da er han rå, men det har vært sånn 10% av minuttene han har vært på banen. Det mentale er hovedutfordringen med Holm.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Fosningen
Rutinert

PostPosted: 28.05.2024 08:33    Post subject: Reply with quote

Både Holm og Sæter har sine styrker og svakheter. Men det aller viktigste for en spiss er å score mål. Det gjør Sæter. Men som balleK sa, de er neppe skadefrie samtidig uansett. Den som er frisk spiller.
Back to top
Zarm93
Veteran

PostPosted: 28.05.2024 10:53    Post subject: Reply with quote

Jupp. Vi har et lag som mangler naturlige målscorere og da blir det dumt å benke den ene spilleren vi har som faktisk scorer mål. Det målsnittet som Sæter har i Rosenborg er noe Holm aldri kommer til å være i nærheten av å matche. Han har i hvert fall ikke vist noe som kan tilsi at han kommer dit.

Men det vi trenger er faktisk en spiss som ikke blir skadet annenhver kamp og som scorer mål.
enojado
Veteran

PostPosted: 28.05.2024 14:11    Post subject: Reply with quote

Det sæter har vist i år når han har vært skadefri, og sett bort fra første kampen (selv om klassemål), har vært høy standard og tidvis klasse. Presser riktig, oppspillspunkt, meget god til å ta med lagkamerater, godt blikk, gode basisferdigheter, håndterer kjøttpuddinger i rygg og viser meget god fotballforståelse. Minner meg mer meg og mer om en light-utgave av Bendtner. Er Sæter skadefri og i form, så skal man være god for å utkonkurrere han.
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 28.05.2024 15:21    Post subject: Reply with quote

Da har vi ikke sett samme spiller.
Back to top
mirar
Veteran

PostPosted: 28.05.2024 16:59    Post subject: Reply with quote

Noah har nok mye mer og tilføre enn Isak Thorvaldsson enn kontrakten.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 50, 51, 52  Next
Page 36 of 52

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb