English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Emil Frederiksen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 09.02.2024 00:52    Post subject: Reply with quote

– Det går fremover, og som vi har planlagt. Jeg merker ikke noe i lysken nå, så det er jeg veldig glad for. Jeg er i full trening, sier han.

– Når er du klar for vanlig kampbelastning?

– Vi har ikke lagt noen plan for det. Vi tar en uke om gangen, så får vi se hvor langt jeg når denne uken. Akkurat nå går det fint, og jeg håper på litt spilletid fredag, og at jeg er hundre prosent når vi skal på treningsleir til Spania. Da ønsker jeg selvfølgelig å være klar for å vise meg fram, sier Frederiksen.

Les mer: Kvitt plagene – nå er RBKs danske tydelig: – Det er målet mitt, først og fremst
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 24.03.2024 17:06    Post subject: Reply with quote

- Først fikk jeg noe med lysken, og så fikk jeg en smell i kneet. Det har ikke vært optimalt, men jeg må bare prøve å gjøre det beste ut av det. Jeg må prøve å komme i så god form som mulig, sånn at jeg forhåpentligvis er klar for å spille den første kampen, innleder Frederiksen til rbkweb.no.

(...)

- Det er perfekt timing at du rekker den siste treningskampen?

- Jeg vet ikke om det er perfekt timing. Jeg er glad for at jeg forhåpentligvis får spille litt i morgen, men jeg skulle gjerne ha spilt noen flere kamper. For det er ikke er så mange kamper jeg har spilt i opptakten.

Les mer: - Jeg skulle gjerne ha spilt noen flere kamper
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 07.05.2024 18:38    Post subject: Reply with quote

- Det har ikke vært så bra som jeg ønsket. Det er opp til meg selv å stå på videre. Jeg håper at det snur på et tidspunkt. Jeg gjør mitt beste, og så får vi se det kommer til å gå for meg. Men det viktigste er hvordan det går for laget. For vi må ta flere poeng, for vi skal være med i toppen, innleder Frederiksen til rbkweb.no.

Les mer: - Det er opp til meg selv
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 08.05.2024 12:18    Post subject: Reply with quote

Litt overrasket over svak start, jeg trodde at en fotball med mindre hurtige kontringer ville gjøre at vi i større grad fikk skjult svakheten hans på hurtighet.
Back to top
View user's profile Send private message
andrezinho
Veteran

PostPosted: 19.05.2024 18:13    Post subject: Reply with quote

Er han fortsatt småskadet? Hvordan går det ann at Broholm/Sunde foretrekkes foran han?
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 19.05.2024 19:07    Post subject: Reply with quote

Synes Broholm ser mer interessant ut, men enig i at Frederiksen (eller Nelson) burde blitt foretrukket foran Sunde mot KFUM. Sunde er en sympatisk spiller, men er helt naken med ball, og særlig hjemme kan vi ikke velge vinger som er best defensivt.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 23.06.2024 15:19    Post subject: Reply with quote

Emil Frederiksen har nå fått undersøkt lysken i Oslo.

- Det var i går. Det gikk bra, røper Johansson.

- Hva er prognosen?

- Han trente i dag. Så nå skal vi bare fase ham inn med gradvis økning i belastning. Det kan bli vanskelig å få med ham mot Viking, men vi får se i slutten av neste uke hvordan han har det.

Les mer: - Det er kjempemye sykdom
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 30.07.2024 13:20    Post subject: Reply with quote

Jobbe rbk med selge emil fredriksen også? Hva skjer i klubben? Er vi konkurs?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Bakke
Junior

PostPosted: 30.07.2024 13:21    Post subject: Reply with quote

Quote:
Tromsø har vært på jakt etter en back den siste tiden og nå er Oslo-gutten Cornic på vei inn dørene. For RBK sin del er Cornic den første av potensielt flere spillere som kan være på vei ut dørene. Nettavisen er kjent med at det også jobbes med en overgang for danske Emil Frederiksen.

https://www.nettavisen.no...95-1935476
Back to top
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 30.07.2024 13:24    Post subject: Reply with quote

EspN wrote:
Jobbe rbk med selge emil fredriksen også? Hva skjer i klubben? Er vi konkurs?

Han får jo knapt spille, og er en av få spillere man faktisk kan få litt betalt for. Men vil gjerne beholde han i klubben!
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 30.07.2024 13:35    Post subject: Reply with quote

Støtter salget. Har for lite fart, nå også for lite selvtillit. Ikke vært god i år og begge parter fortjener bedre enn å ha han sittende på benken.
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 30.07.2024 13:42    Post subject: Reply with quote

Synes han er mye bedre indreløper enn tagseth. Mye mer kreativ. Mangler såklart fart,men vi bør få inn noe kvalitet når vi selger unna så mange.
Back to top
Troillongan
Veteran

PostPosted: 30.07.2024 13:47    Post subject: Reply with quote

Trist. Absolutt en vi burde satse på. Fryseboks taktikken til Dorsin fungerer for å presse frem salg, men taper såklart masse penger på dette kontra en spiller som hadde fått jevnt med spilletid.
Hedning
Legende

PostPosted: 30.07.2024 13:49    Post subject: Reply with quote

Det er ikke Dorsin som bestemmer hvem som spiller.
Back to top
trøndergutten
Rutinert

PostPosted: 30.07.2024 13:56    Post subject: Reply with quote

Troillongan wrote:
Trist. Absolutt en vi burde satse på. Fryseboks taktikken til Dorsin fungerer for å presse frem salg, men taper såklart masse penger på dette kontra en spiller som hadde fått jevnt med spilletid.

Er det Dorsin som har bestemt at han ikke skal spille?
Back to top
Troillongan
Veteran

PostPosted: 30.07.2024 14:00    Post subject: Reply with quote

Om en spiller står på selge-lista blir han naturligvis ikke brukt fremfor de som skal satses på. Det var Dorsin som kjørte fryseboks stuntet på Bjørlo også, ref ikke med på treningsleir osv.
27Sapara
Proff

PostPosted: 30.07.2024 14:05    Post subject: Reply with quote

Er det noen som fortjener å havne i fryseboksen i Rosenborg så er det Dorsin. En sportsdirektør som ikke evner å gjøre noe riktig. Det er faktisk sjokkerende at han faktisk sitter i jobben. Dorsin er selve symbolet på nedturen til Rosenborg.
RBK
Back to top
trøndergutten
Rutinert

PostPosted: 30.07.2024 14:17    Post subject: Reply with quote

Vi kan gjerne for meg få inn en bedre sportsdirektør hvis vi finner en og har råd til det, men at Dorsin har vært så dårlig det siste knappe året er jeg ikke med på. Det før det da hovedtrener hadde hovedansvaret teller jeg ikke med.
Back to top
trøndergutten
Rutinert

PostPosted: 30.07.2024 14:21    Post subject: Reply with quote

Troillongan wrote:
Om en spiller står på selge-lista blir han naturligvis ikke brukt fremfor de som skal satses på. Det var Dorsin som kjørte fryseboks stuntet på Bjørlo også, ref ikke med på treningsleir osv.

Den treningsleir-situasjonen med Bjørlo var stygg, men hverken Bjørlo, Cornic eller Fredriksen hadde blitt/blir solgt hvis Alfred hadde ønsket å bruke dem fast.
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 30.07.2024 14:25    Post subject: Reply with quote

Bare vent,fredriksen kommer til og blomste i neste klubb,akkurat som bjørlo gjør.
Vi selger unna alle spillere med kvalitet og sitter igjen med middelmådige spillere uten videresalgs potensiale.

Tagseth er elendig defensivt og offensivt. Reitan er elendig.
Back to top
Kai88
Veteran

PostPosted: 30.07.2024 14:28    Post subject: Reply with quote

Fredriksen var da en av våre bedre spillere i fjor, før skaden. Han trenger tid og gode treninger før han kan prestere igjen. Ikke selg imo.
Back to top
27Sapara
Proff

PostPosted: 30.07.2024 14:30    Post subject: Reply with quote

trøndergutten wrote:
Vi kan gjerne for meg få inn en bedre sportsdirektør hvis vi finner en og har råd til det, men at Dorsin har vært så dårlig det siste knappe året er jeg ikke med på. Det før det da hovedtrener hadde hovedansvaret teller jeg ikke med.
Du kan jo gå igjennom alle kjøpene til Dorsin. Dette fortjener en tråd i seg selv. 90 prosent har vært mer eller mindre en fiasko. Det samme gjelder også de to siste årene til Bjørnebye. Dette er åtte år med innkompetanse på spillerlogistikk, og er hovedårsaken til at Rosenborg er der de er nå både sportslig og økonomisk. Savner at noen i rosenborgsystemet rekker opp hendene og innrømmer dette.
RBK
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 30.07.2024 14:32    Post subject: Reply with quote

Dersom det stemmer at vi selger både Sæter og Fredriksen i dette vinduet så tar vi stor risiko inn i høstsesongen.

Vi ligger per dags dato altså 2 poeng over sisteplass i ligaen.

En angrepsrekke med Sunde-Holm-Broholm lukter ikke akkurat svidd for et lag som trenger poeng i høst.
trøndergutten
Rutinert

PostPosted: 30.07.2024 14:33    Post subject: Reply with quote

27Sapara wrote:
Du kan jo gå igjennom alle kjøpene til Dorsin. Dette fortjener en tråd i seg selv. 90 prosent har vært mer eller mindre en fiasko. Det samme gjelder også de to siste årene til Bjørnebye. Dette er åtte år med innkompetanse på spillerlogistikk, og er hovedårsaken til at Rosenborg er der de er nå både sportslig og økonomisk. Savner at noen i rosenborgsystemet rekker opp hendene og innrømmer dette.
RBK

Dorsin har hatt hovedansvaret for 2 spillere inn: Sandberg og Nemcic. At spillerlogistikken har vært for dårlig er alle enige i.
Back to top
27Sapara
Proff

PostPosted: 30.07.2024 15:32    Post subject: Reply with quote

Den har ikke vært dårlig. Den har vært forferdelig!
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Next
Page 7 of 14

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb