| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 29.09.2006 10:53 Post subject: |
|
|
Per Joar Hansen er aktuell som hovedtrener for Djurgården.
Stockholms-klubben ligger på 8. plass i Allsvenskan, noe som har ført til at trener Kjell Jonevret må gå av.
Les mer: Hansen på vei til Djurgården |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
GoldFish Veteran
|
Posted: 29.09.2006 13:03 Post subject: |
|
|
Fuck you I'd rather have some
good good good good
good good
good good good
good Head
 |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Svendsea Senior
|
Posted: 22.11.2006 12:30 Post subject: |
|
|
Hvor på siden finner du den videoen?  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Lavik Proff

|
Posted: 15.03.2007 17:11 Post subject: Norske trenere |
|
|
her er mine meninger om trenerene i tippeligaen:
for Aalesund har vi Per Joar Hansen. Jeg tror denne treneren vil slitte med å holde laget sitt oppe i tippeligaen. han mangler noen nøkkelspillere og nå har han mista Anderson også.
Brann har Mons Ivar Mjelde trent Brann en god stund nå. Har mange gode spillere, men har fått noen imot seg. tror de bør skal satse på medalje.
Anders Grønhagen ny FFK trener vet veldig lite om han. kan bli spennende å følge FFK i år, men de har mistet sin beste utespiller Simen Brenne.
LSK har Nordlie, blir spennende om de får den såkalte Nordlie effekten.
De har henta Simen Brenne fra Fredrikstad, men mista Robert Koren. uansett er dette ett lag som må satse topp tre,
Lyn's Henning Berg har ett av de beste forsvarene i ligaen og den beste spissen i Edu. store svakheten til Berg og Lyn tror jeg ligger i midtbane spillet.
Sandstø skal nok slite med å holde Odd Grendland oppe i år, men de har sin styrke på keeperplassen med Jarstein i mål og forsvaret med Nilsson. tror likevell det skal holde hardt.
Så RBK vi får håpe at Tørum klarer å gjøre det han gjorde i fjord, svakheten i laget ligger i forsvaret, men med litte skader tror jeg det skal bli gull i år også. Tørum er uerfaren og vi får se hvordan det går.
Sandefjord har "mirakelmannen" Thor Thodesen, lurer på om han klarer å holde de oppe i år også. Sandefjord mangler noen typiske nøkkelspillere. de skal kjemper hardt mot nedrykk i år også.
Stabæks Jønsson har Norges beste spissduo Nannskog og Gunnarson. Dette laget vil garantert kjempe i toppen av tippeligaen i år. tror de vil slitte med mange baklengs i år.
Start med Bjørnebye har fått inn to Brasilianere og vil håpe på en topp 5 plassering regner jeg med. De har mista 2 av sine 3 beste spillere (Hæstad og Johnsen) men går alt veien vil de være med helt i toppen.
Strømsgodset har Fagermo vet ikke helt hvor god han er, men ser han har klart å få inn mange gode spillere. Med det laget han har klart å sette sammen bør de satse på øvre delen av tabellen.
Tromsø har Steinar Nilsen har gode spiss par, men også dette er ett lag som jeg tror vil kjempe i bunnen av tabellen, men Nilsen har gjort det godt med Tromsø før og kan bli en overaskelse.
Viking har den tyske "djevelen" Røsler. Han vil garantert satse på å gjøre laget sterkt fysisk. De får Norges beste keeper (Myhre) tror de mangler noen nøkkelspillere uansett. skal bli spennende å se hva Røsler kan gjøre utover sesongen.
Vålerenga har Petter Myhre, han var norges nest beste trener i høstsesongen i fjord. Vålerenga vill garantert satse på 1 plassen i årets tippeliga. Myhre har en av de sterkeste stallene i ligaen i år.
noen meninger om hvem som vil ryke først? _________________ "Gir meg ikke i en diskusjon selv om jeg har tapt"
Terje Ã…
Last edited by Lavik on 15.03.2007 18:27; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Kvaki Senior

|
Posted: 15.03.2007 18:10 Post subject: |
|
|
| rimlig sikker på at Per roar Hansen blir sparka fort |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 15.03.2007 18:13 Post subject: |
|
|
Sett fra to skritt avstand:
Du sier jo ikke så mye om hva du mener om trenerne og deres styrker/svakheter; mer om hvordan lagene blir påvirket av hvilke spillere de har mistet. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 15.03.2007 18:14 Post subject: |
|
|
| tipper jønsson og stabæk kommer til å slite i år....han får nok fyken før sommern......i tillegg tror jeg nordli og perry lever farlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 15.03.2007 18:20 Post subject: |
|
|
| Brann går på en smell i år ==> Mjelde får sparken. |
|
| Back to top |
|
 |
Lavik Proff

|
Posted: 15.03.2007 18:22 Post subject: |
|
|
Personlig er jeg enig med Kvaki jeg tror Per Roar vil få det tøft. _________________ "Gir meg ikke i en diskusjon selv om jeg har tapt"
Terje Ã… |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 15.03.2007 18:22 Post subject: |
|
|
| ikke umulig d heller |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 15.03.2007 18:25 Post subject: |
|
|
| Lavik wrote: | | Personlig er jeg enig med Kvaki jeg tror Per Roar vil få det tøft. |
Eventuelt Per Joar som han heter. |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 15.03.2007 18:25 Post subject: |
|
|
slike ting ler jeg høyt av  |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 15.03.2007 18:33 Post subject: |
|
|
| spællåtmæ wrote: | | tipper jønsson og stabæk kommer til å slite i år....han får nok fyken før sommern...... |
Jeg har vært så heldig å sett flere stabæk treninger i det siste. Det er uten tvil forskjell på de med og uten nannskog og pall. Det er vel snakk om øvre halvdel, eller nedrykkstrid. Holder de to fjorårsnivået, kan de gjøre det bra. I.A. Olsen er også keen på forsterkninger men ser ikke ut som det skjer. Vi skal også huske at Stenersen var jævelig god i fjor. Funker ikke han i år kommer de også til å slite. Han sto for de fleste pasningene til de to spissene. Tror ikke Jønsson får sparken før ferien, og det skal mye til for at han gjør det etter også så sant de ikke rykker ned. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 16.03.2007 10:19 Post subject: |
|
|
Tørum, Perry, Rekdal og Solbakken og åtte andre trenere skal videreutdannes:
NFF har bygget sitt opplegg rundt eksisterende utdanning og fikk sitt opplegg godkjent på alle tre nivåer i 2000, da også de første trenerne for PRO-lisensnivået ble utdannet.
Det profesjonelle lisensopplegget består av Trener-III-kurset (D-kurset) samt et nytt Trener-IV-kurs.
- I utgangspunktet er 20 trenernavn vurdert. Av disse har Topptrenerkomiteen tatt ut 12 deltakere en mener er godt kvalifiserte til å delta på kurset. Dersom noen av disse ikke tar i mot invitasjonen, vil Topptrenerkomiteen eventuelt gjøre en supplerende vurdering, sier Morisbak.
(...)
Temaområdene i Trener-IV-kurset er som følger:
- Fysiske ressurser og toppfotball
- Læring av ferdigheter og samhandling
- Trenerens lederskapsrolle
- Planlegging av trening og spillerutvikling
- Hvordan forholde seg til media
- Organisasjon og drift av toppklubber
- Relevante kunnskaper om etikk og fair play i tilknytning til toppfotball
- Observasjon og analyse av nasjonal og internasjonal toppfotball
- Skadeproblematikk og idrettsmedisin relatert til fotball
- Spiller- og kampanalyse
- Loggføring av praksis i en måned i egen klubb som grunnlag for fremlegging og diskusjon på kurset.
Les mer: Trenerkompetanse på ypperste nivå |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.05.2007 13:55 Post subject: |
|
|
Jørn Andersen overtar Skoda Xanthi i gresk toppserie.
- Målet blir å kvalifisere seg for UEFA-cupen neste år. Klubben var med i fjor og året før det, men i år ser det ikke ut til at det blir europacupspill, sier han.
Les mer: Jørn Andersen blir trener i Hellas |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 19.05.2007 21:18 Post subject: |
|
|
| Rekdal klarte det umulige i kveld. Lierse vant 4-1 over Lokeren. Mens Beveren tapte 3-2 for St. Truiden. Og dermed rykket Lierse opp til kvalikkplass... |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 19.05.2007 21:24 Post subject: |
|
|
| Fan, unner ikke Rekdal noe. |
|
| Back to top |