English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2024
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 29, 30, 31  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
josinho
Veteran

PostPosted: 21.11.2023 10:21    Post subject: Reply with quote

Lønnsnivået er høyere i de største israelske klubbene enn i RBK så det er bare å glemme å hente denne spilleren.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende

PostPosted: 21.11.2023 12:42    Post subject: Reply with quote

Nettavisen med en del rykter om vintervinduet. Lite nytt å melde om oss, kanskje bortsett fra at Børkeeiet ryktes ut, men det er jo heller ikke veldig overraskende.
Back to top
kevinpieter
Veteran

PostPosted: 21.11.2023 14:05    Post subject: Reply with quote

Basert på prestasjoner i årets sesong, i alle fall etter Maalens inntog og 4-3-3, vil jeg heller ha Børkeeiet enn Selnæs sentralt på midten. Trist hvis han forsvinner.
Henri
Legende

PostPosted: 21.11.2023 14:13    Post subject: Reply with quote

Tror potensialet til Selnæs er større, dessuten er Børk skadet halve sesongen.
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 23.11.2023 15:40    Post subject: Reply with quote

Børkeeiet er for mye skadet ja. Vi kan ikke fortsette med førstevalg som er ute halve sesongen med skader og sykdom. Sæter er en annen med tilsvarende problem.
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 23.11.2023 16:58    Post subject: Reply with quote

Tror det nesten er fordelaktig om det kommer et passe godt bud på Børkeiet i Januar, han er jo en god fotballspiller, men samtidig så konkurerer han primært med Selnæs og blir nok mye benk hvis han ikke kan gjøre indreløper av seg.
tigerbart
Veteran

PostPosted: 23.11.2023 17:10    Post subject: Reply with quote

Churchill wrote:
Vet ikke om Bjørndalen er den jeg ville satset pengene mine på. Synes han har hatt en negativ tendens lenge nå.

Nja, tenker at Bjørndalen kan oppgradere vår skuddsikkerhet. Har hørt at han er en ordentlig skarpskytter, særlig fra lang distanse, og han er visstnok kjapp i avtrekkeren. Men kan jo hende at han er litt på vei ned etter lang tids dominans?
Back to top
Lord Oakley
Veteran

PostPosted: 26.11.2023 13:26    Post subject: Reply with quote

Perfekt timing Ã¥ fÃ¥ han "hjem" i vinter! Her mÃ¥ vi være pÃ¥ ball! NÃ¥r han fÃ¥r mulighet til Ã¥ signere for favorittklubben sÃ¥ er han sikkert villig til Ã¥ fire litt pÃ¥ kravene 😅

https://www.bodonu.no/tys...7-sEErRRoQ
Back to top
OlsenfraBuran
Senior

PostPosted: 28.11.2023 17:12    Post subject: Reply with quote

Hadde det vært Børkeeiet som har levert kampene til Selnæs i høst hadde det vært ramaskrik. Tobias var, rett før signeringen av Ole, veldig mye bedre enn det Ole har vist etter at han kom. Han har vært småskada, men tror det er veldig dumt å selge en bra 24åring med mer potensiale til fordel for en 29 som har vært ganske dårlig. Særlig når vi ikke vet hvem som trener oss til neste år.
Tror en (forhåpentligvis) bedre versjon av Ole sammen med Tobias er noe av det bedre vi kan stille.

Ikke nødvendigvis som to sittende heller. Toni Kroos er en spiller som ikke er kjempelangt unna det Selnæs er, men spiller dynamisk indreløper.
Modric - Casemiro - Kroos
Nypan - Børkeeiet - Selnæs

Kanskje litt far out, men læl da.
Back to top
Danserud
Rutinert

PostPosted: 28.11.2023 17:37    Post subject: Reply with quote

Å få pasningsfoten til Selnæs høyere i banen i flere situasjoner er absolutt ikke en dum tanke.
Back to top
gm
Veteran

PostPosted: 28.11.2023 17:40    Post subject: Reply with quote

Børkeeiet bør omskoleres til å spille stopper. Bra fysikk, bra i lufta og bra med ballen i beina. Hoftun var omskolert midtbanespiller, og var vel den beste stopperen vi har hatt noen gang. Samme med Staurvik, som kunne blitt fantastisk hadde han bare hatt lyst til å spille stopper den gangen.
Vi MÃ… ha ballspillere bak der.
Men Børkeeiet må selvfølgelig ha hurtighet ved siden av seg.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 28.11.2023 18:40    Post subject: Reply with quote

Nei. Nei. Nei. Nei. Nei. Nei.

Ikke mer omskolering til stopper! Vi trenger en klassestopper inn ved siden av Røsten. Stiller vi med Henriksen - Bjørkeeiet neste år på stopperplass, så gir jeg opp alt fullstendig.
Back to top
1874
Senior

PostPosted: 28.11.2023 19:08    Post subject: Reply with quote

Børkeeiet skal ikke spille midtstopper punktum.
Back to top
gm
Veteran

PostPosted: 28.11.2023 19:21    Post subject: Reply with quote

Jeg er helt enig i at Børkeeiet ikke bør spille stopper sammen med Henriksen.
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 29.11.2023 01:14    Post subject: Reply with quote

Har mer tro på at Børkeiet kan gjøre indreløper av seg en at han løser oppgaven som stopper godt nok til å løfte laget.

Vi har til neste år disse som (jeg tror) har nivået inne til å spille midtbane på et medaljelag i ES:
Børkeiet, Vâananen, Broholm, Nypan, Henirksen, Selnæs.

Stort spørsmålstegn bak Tagseth, men tror ikke noe på det. Bjørlo og Skarsem tror jeg er enda lenger unna.

Utfordring: Av de seks så er det de to yngste som er klareste eksempler på indreløperemner, tre stykker er klart best i en dyp rolle, men kun Selnæs er god som eneste dype dog Børkeiet fikser rollen sånn nogenlunde, kun Väananen er nok til jordfreser til å danne duo med en av de mer kreative. Henriksen er litt joker i så måte.

Kanskje V-en bør snues, men kan isåfall ikke spille med Sælnes og Børkeiet samtidig, må ha Henriksen eller Väananen som makker i toeren. Bra med alternativ som 10-er har en jo. Samtidig så kan vel Vâananen sikkert læres opp til å spille indreløper og Henriksen finne tilbake til gamle kunster, og da har vi to stykk per rolle. I 4-3-3.

Ikke håpløst om Børkeiet blir, men kommer det et godt bud så er han neppe førstevalg uansett.
siggen1
Proff

PostPosted: 29.11.2023 08:18    Post subject: Reply with quote

Børkeiet er vår beste midtbanespiller og skal spille sammen med Vaananen,Nypan og Selnes kanskje i en 4312
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 30.11.2023 00:15    Post subject: Reply with quote

Rasmus Eggen Vinge er kanskje på radaren til RBK virker det som, og at Alte velger en annen klubb enn RBK ifølge Saga. Spent på hvilken ny stopper som kommer.....? Og hvem vi klarer å selge av dem klubben vil selge....
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 30.11.2023 00:49    Post subject: Reply with quote

SKal vi justere midtbanen utifra hva vi besitter så må det være Ole og Santi som er de dype eller Tobias og Santi så kan Nypan bekle den offensive rollen eventuelt Broholm om Nypan blir solgt.

Skal vi dog få det beste ut av utviklingen til Nypan så må han spille indreløper og det motsier eventuelle forandringer i formasjonen, slik jeg ser det.

Jeg står på at jeg tror mye er gjort om vi får inn en ledertype på stopperplass og da gjerne en som er mellom 24-26 ish.

Vingmessig om vi er flinke kan vi få mye ut av Nelson, Broholm, Emil med suplement fra andrelaget. Så får vi heller finsikte litt mere og bruke tid på å bygge opp første 11 videre.
rail
Rutinert

PostPosted: 30.11.2023 02:00    Post subject: Reply with quote

gm wrote:
Jeg er helt enig i at Børkeeiet ikke bør spille stopper sammen med Henriksen.

Jeg har mer tro på at Børkeeiet kan bli en habil midtstopper, enn Henriksen. Men er ikke sånn kjempesterk i troa.
Back to top
Sakshaug
Senior

PostPosted: 05.12.2023 10:46    Post subject: Reply with quote

Inneforstått med at vi må selge før vi kjøper - Joakim Persson fra IK Sirius fremstår som en habil spiller som passer profilen til RBK. Han kan bekle begge vingposisjoner (hvor vi er tynne), samt være spydspiss (hvor vi er skadeutsatt). Han ser veldig kontringssterk ut, og kan skilte med høy fart over lang avstand (likt Nelson). 21 år gammel og ser ut som han har grei teknikk også.

Han har en litt snedig pasnings/skudd-preferanse der han åpner opp kroppen mye og bruker innsiden av foten. 10 mål og 5 assist i allsvenskan i år (21 fra start). Verdi på 500k Euro i. flg. Transfermarkt. Fra Sirius kan også en litt dyrere Tashreek Matthews nevnes.
Back to top
vegran
Veteran

PostPosted: 05.12.2023 11:33    Post subject: Reply with quote

Nok medelsvenssons nå. Se heller mot Danmark.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 05.12.2023 11:42    Post subject: Reply with quote

Trenger vi flere vinger er Rasmus Eggen Vinge fra Stabæk et glimrende alternativ. Er god en mot en og har relasjonelle ferdigheter. har X-faktor og målpoeng. Begge foreldrene er fra Levanger, gutten er RBK-fan og Stabæk må selge spillere etter nedrykket pga økonomien. Kjøpet kan finansieres med salg av noen av disse; Aga, Andersson, Rasmus, Ulrik.

https://www.tv2.no/video/...e/1906593/

Last edited by josinho on 05.12.2023 13:58; edited 1 time in total
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 05.12.2023 12:37    Post subject: Reply with quote

den hiver jeg meg på Josinho!
Vørt en veldig bra og underholdende signering Smile
Minner meg faktisk (SE HER -->) litt (<-- OBS) om Fredrik Gulbrandsen i kropp og spillestil.
TAF
Veteran

PostPosted: 05.12.2023 13:49    Post subject: Reply with quote

Kan også legge til at han er veldig rask. Tommel'n opp!
josinho
Veteran

PostPosted: 05.12.2023 14:01    Post subject: Reply with quote

Sett ham live mot Enga og RBK, et helvete å møte for backene, gjorde hva han ville.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 29, 30, 31  Next
Page 4 of 31

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb