| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7326 Location: South-west coast exile
|
Posted: 11.11.2023 21:00 Post subject: |
|
|
| Det sies at det å få fyken her var en utløsende årsak til at han la om måten han ville spille fotball på. Sånn sett hadde ikke Horneland blitt den treneren han er idag uten å få sparken i Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 11.11.2023 21:51 Post subject: |
|
|
Man hadde jo valgt Horneland 7 dager i uka fremfor rekesmørbrødet.
Horneland var en flott type og er nok en dyktig trener nå. Han kom på feil tidspunkt til oss dessverre. _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 11.11.2023 21:58 Post subject: |
|
|
Maalen og Andre bergdølmo ville vært et super team for RBK i 2024. _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 11.11.2023 22:32 Post subject: |
|
|
| Neeskens wrote: | Man hadde jo valgt Horneland 7 dager i uka fremfor rekesmørbrødet.
Horneland var en flott type og er nok en dyktig trener nå. Han kom på feil tidspunkt til oss dessverre. |
Det var noen som påpekte at Horneland hadde kvaliteter da han var her og. Men Horneland kjørte da mer kynisk fotball da han var her enn Rekdal gjorde.
Husker Horneland sto og lagde halvsirkler opp i lufta til Andre Hansen i diverse bortekamper. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 11.11.2023 22:42 Post subject: |
|
|
| Forståsegpåerne her inne så på Horneland som en rakrygget fyr som ikke forsto noe som helst av moderne fotball. |
|
| Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 12.11.2023 13:15 Post subject: |
|
|
| Folk snakker som om Horneland er tapt for oss for alltid. Jeg unner ham suksessen i Bergen, men om han fortsetter utviklingen sin er det lite som hindrer oss å tilby ham en jobb i fremtiden. Ikke i dag, men om 5 år? 10 år? |
|
| Back to top |
|
 |
anders1 Proff
|
Posted: 12.11.2023 13:19 Post subject: |
|
|
| Jeg hadde kjørt Horneland fra Bergen til Trondheim i kveld hvis han ville ha jobben. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.11.2023 20:10 Post subject: |
|
|
Thomas Lagerlöf og Kim Bergstrand fullførte søndag sesongen med Djurgården i Allsvenskan.
Hovedstadsklubben ble nummer fire.
Trenerduoen tok gull med klubben fra Stockholm i 2019, blant annet med Aslak Fonn Witry og Jonathan Augustinsson på laget.
Nå hevder Rotsekk at Mikael Dorsin har snakket med Djurgården og deres trenerduo.
Les mer: Trenerjakten: Hevder Dorsin har møtt disse potensielle RBK-trenerne. |
|
| Back to top |
|
 |
orkdal,n Rutinert

|
Posted: 12.11.2023 20:16 Post subject: |
|
|
Jeg hørte at de sa det på Rotsekk jeg også, men navnet passer på denne gjengen, rotsekker. Det var lite om Rbk, men mye personlig dill og dall, mistede bilnøkler og mye annet vås.
Har hatt samme opplevelse tidligere også, men tenkte jeg skulle driste meg til å høre på de igjen. Langt mellom Rbk-snakk, men alt mulig annet vås om ting innnad i denne klikken. _________________ Nattbussen går halv ett! |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 12.11.2023 20:19 Post subject: |
|
|
| Vær så snill , vi har mer enn nok middelmådige svensker i klubben |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 12.11.2023 20:25 Post subject: |
|
|
| Enig. Svensk klubbfotball er svak, se hvordan Molde knuste Häcken i år og Elfsborg for to år siden (ja de tapte mot Djurgården i fjor, men var uheldig i de kampene). |
|
| Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 12.11.2023 20:32 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | Thomas Lagerlöf og Kim Bergstrand fullførte søndag sesongen med Djurgården i Allsvenskan.
Hovedstadsklubben ble nummer fire.
Trenerduoen tok gull med klubben fra Stockholm i 2019, blant annet med Aslak Fonn Witry og Jonathan Augustinsson på laget.
Nå hevder Rotsekk at Mikael Dorsin har snakket med Djurgården og deres trenerduo.
Les mer: Trenerjakten: Hevder Dorsin har møtt disse potensielle RBK-trenerne. |
Helt fantastisk dersom dette stemmer!
Desidert beste alternativet vi kan få i vår posisjon nå  _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 12.11.2023 21:17 Post subject: |
|
|
| Neeskens wrote: | | Maalen og Andre bergdølmo ville vært et super team for RBK i 2024. |
Dette, barn, er grunnen til at du ikke logger deg på RBKweb når du er dritings. _________________ De som tror de vet best, er en plage for oss som vet bedre |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 12.11.2023 22:01 Post subject: |
|
|
Djurgården trenerne er i agent nettverket til dorsin og da er de aktuelle for ham.
Svenske trenere har vel stort sett vært fiasko i Norge. Unntak hamren/lennartson.
Når vi ser hvor mye bedre Molde var enn hackende er vel ikke nivået til Djurgården noe å skryte av _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 12.11.2023 22:08 Post subject: |
|
|
Hvit man som pushet 50 i iq
Det er vel fra fulle folk og barn man hører sannheten![/quote] _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 12.11.2023 22:21 Post subject: |
|
|
Hvorfor skulle Maalen som du beskrev som en "helt grei" trener for noen uker siden, plutselig bli en god nok trener for RBK fordi Bergdølmo kobles på?
Minner om at vi fortsatt er på nedre halvdel av tabellen. Jeg tror heller ikke at vi rykker ned med Maalen til neste år.
Vi vil sannsynligvis prestere noenlunde som i dag, vinne noen kamper i ny og ne, og Maalen vil hevde at vi blir dritgode i 2025 om han får fortsette. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
trøndergutten Rutinert
|
Posted: 12.11.2023 22:33 Post subject: |
|
|
Her om dagen leste jeg i et kommentarfelt på Facebook en som mente at Mini burde bli hovedtrener med Iversen som assistent. Da snakker løk av dimensjoner.
Jeg kjenner ikke til disse svenskene, men jeg håper dette er noe dette danske selskapet har foreslått, ikke noe Dorsin har kommet med. |
|
| Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 12.11.2023 23:07 Post subject: |
|
|
| trøndergutten wrote: |
Jeg kjenner ikke til disse svenskene, men jeg håper dette er noe dette danske selskapet har foreslått, ikke noe Dorsin har kommet med. |
Fulgte du ikke med i trenerjakten for 2 år siden? Da var disse to svenskene høyaktuelle for Rosenborg, men de takket nei fordi de var i gullstriden i Allsvenskan og skulle ut i Europa med Djurgården.
https://www.eurosport.no/...tory.shtml _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
| Back to top |
|
 |
Laff1 Senior
|
Posted: 12.11.2023 23:22 Post subject: |
|
|
Svenske - duoen er forøvrig linket til jobben som nye forbundskapteiner for det svenske landslaget.
StÃ¥r vel igjen med kun ett navn pÃ¥ overheaden snart, Per Werner! 🤐 |
|
| Back to top |
|
 |
trøndergutten Rutinert
|
Posted: 12.11.2023 23:23 Post subject: |
|
|
| Kom_igjen_troillan wrote: | | trøndergutten wrote: |
Fulgte du ikke med i trenerjakten for 2 år siden? Da var disse to svenskene høyaktuelle for Rosenborg, men de takket nei fordi de var i gullstriden i Allsvenskan og skulle ut i Europa med Djurgården.
https://www.eurosport.no/...tory.shtml |
Ja, men jeg kjenner dem ikke noe godt likevel. Og selv om det trolig var Dorsins forlag den gang, så er det jo muligens et større kvalitetsstempel hvis det er noe danskene har foreslått (eller i det minste har vurdert som et godt alternativ) denne gang. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 13.11.2023 01:13 Post subject: |
|
|
| orkdal,n wrote: | Jeg hørte at de sa det på Rotsekk jeg også, men navnet passer på denne gjengen, rotsekker. Det var lite om Rbk, men mye personlig dill og dall, mistede bilnøkler og mye annet vås.
Har hatt samme opplevelse tidligere også, men tenkte jeg skulle driste meg til å høre på de igjen. Langt mellom Rbk-snakk, men alt mulig annet vås om ting innnad i denne klikken. |
"Krittikkeran får det te å hannjel mæst om sæ sjøl" sier de og fyller i dag 94 minutter med prat om hverandres daglige gjøren og laden og humring over intern banter.
Verdiløst. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 13.11.2023 10:34 Post subject: |
|
|
Tenkte jeg skulle lese meg opp på disse svenskene, og oh boy
| Quote: | | – Man kan säga vad man vill om några hemska människor som levde i Tyskland på 30- och 40-talet, men de fick folk att göra saker i ett sammanhang. Metoder och sådant kan man diskutera, men det finns säkert saker som de också gjorde som man kan ta lärdom av. Eller hur man inte ska göra. Men jag tror att man överallt kan leta ledarskap, säger Bergstrand i intervjun. |
https://www.expressen.se/...ds-onskan/ _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 13.11.2023 10:38 Post subject: |
|
|
Nåsså.
Jeg sier også han må ha en ass som komplimenterer ham.
Dette gjelder i press spillet som er årsaken til at vi lekker som en sil.
Nå ligger vi alt for lavt og venter på motstanderen.
Så er det økonomien som er avgjørende. _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
JER Senior
|
Posted: 13.11.2023 13:05 Post subject: |
|
|
| anders1 wrote: | | Jeg hadde kjørt Horneland fra Bergen til Trondheim i kveld hvis han ville ha jobben. |
https://www.vg.no/sport/f...-horneland
Horneland mulig aktuell for Hammarby, så det løpet er vel kjørt. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 13.11.2023 13:19 Post subject: |
|
|
| anders1 wrote: | | Jeg hadde kjørt Horneland fra Bergen til Trondheim i kveld hvis han ville ha jobben. |
Njaaaa. Nå er det vel på tide å gi Perry en tredje sjanse. Han kan 433. |
|
| Back to top |
|
 |
|