| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Strand Veteran

|
Posted: 05.03.2007 22:42 Post subject: |
|
|
| Han eksisterer ikke i FM... |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 06.03.2007 00:25 Post subject: |
|
|
Åjoda, fant han jeg. Nå skal man selvsagt ikke bruke FM som vurderingsgrunnlag, men der blir han sammenlignet med Henning Hauger. Men statsene hans var ikke veldig imponerende, 13 var vel det høyeste, på kreativitet og lagånd.
Men som sgat, man skal ikke bruke FM som kvalitetsvurdering.. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 06.03.2007 03:30 Post subject: Re: Alexander Themte |
|
|
| SpUrS wrote: | | Hva med å hente ungutten Alex Themte til klubben. Et stort tallent som kommer fra Mjøndalen.. Spilte ifjor for stabæk og har iår gått til Godset. Han er født i 91 og er nå på treningsleier på la manga med A-laget til godset. Har også g15 og g16 landskamper. Må jo være en spiller for fremtiden. |
At han er med i A-stallen til Godset er jo et godt tegn.
Men hvorfor lot Stabæk ham gå hvis han er så lovende?
Dessuten må jeg beklage "joko-"s negative stil, velkommen til forumet, SpUrS!
Lurer litt på hvilket engelsk lag du støtter!  |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 06.03.2007 17:07 Post subject: Martin Andresen |
|
|
Martin Andresen landet på Værnes i dag.
Ikke det at jeg ikke trives når jeg vanligvis kommer hjem til trøndersk jord, men det å se ham der gjorde hele opplevelsen litt bedre.
Så da er spørsmålet mitt: Skal han hit for å utrede ryggproblemet sitt? Eller for å gå i samtaler med Rosenborg?
Rosenborgklinikken er vel mest kjent for sine kunnskaper om knær, ikke så mye for rygg? En annen ting jeg ikke liker er at Hege Riise også var på flyplassen. Er det hele noe greier i regi av NFF eller kretsen? Jeg har ikke funnet noe info om det på nettet. Sikkert bare en tilfeldighet. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 06.03.2007 17:12 Post subject: |
|
|
| Hvis Andresen blir byttet mot Solli er det tidenes kupp. Landslagskapteinen mot en tydeligvis full passasjer. |
|
| Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 06.03.2007 17:14 Post subject: |
|
|
| Nå kommer vel folk til Trondheim i andre ærend enn RBK. Tror det er like lite sannsynlig at Andresen byttes mot Solli som at Berit Riise blir vår nye sportsdirektør. |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 06.03.2007 17:17 Post subject: |
|
|
Jada. Men se litt på tidpunktet. Andresen nekter å forlenge i Brann. Brann er interessert i Solli. Rosenborg har vært interessert i Andresen. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 06.03.2007 17:46 Post subject: |
|
|
Martin Andresen er ikke god nok for en første-11'er i Rosenborg. Noen indreløper blir han aldri, og sentralt har vi Marek Sapara.
Noen vil kanskje si at vi skal flytte Sapara på indreløperplass, men hva da med Tettey/Skjelbred? Her må vi passe på å ikke ødelegge utviklingen til de enorme talentene vi har i klubben.
Kjøp nye forsvarsspillere fremfor en midtbane der vi har bra nok dekning fra før. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 06.03.2007 18:04 Post subject: |
|
|
Du sier det jeg tenker. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Davy Wathne Senior

|
Posted: 06.03.2007 18:04 Post subject: |
|
|
Martin Andresen er norges beste sentrale-midtbane spiller, jeg er ikke i tvil om at han er god nok. Men er enig med deg at det kan ødelegge for ciljan/tettey.
Men det er opptill Bratseth og avgjøre om han "skal" komme, viss det er noe ryktene. _________________ Rosenborg Ballklub <3 |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 06.03.2007 18:12 Post subject: |
|
|
Dævven, asså. Alle vil jo at Tettey og Ciljan skal lykkes. Men hvis det er på bekostning av Rosenborg som klubb, så er det feil.
Hva slags sentimentale brødhuer er det som ikke vil like å ha Andresen i stallen? Hvis kombinasjonen Sapara, Andresen, X er best, så er det best for Rosenborg at de spiller.
(Man kan jo anta at Skjelbred vil ta en Strand, og bli værende. Men det vil IKKE Tettey.) _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 06.03.2007 18:15 Post subject: |
|
|
| eivindwb wrote: | | Dævven, asså. Alle vil jo at Tettey og Ciljan skal lykkes. Men hvis det er på bekostning av Rosenborg som klubb, så er det feil. |
Det er akkurat her vi da er uenige. Jeg begrunner det i akkurat det, jeg tror det vil være best for klubben å satse på de unge midtbanespillerne vi allerede har i klubben. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 06.03.2007 18:35 Post subject: |
|
|
| andresen er utvilsomt god nok for 11`rn. likevel hersker det en viss risiko ved han, med tanke på at han er mye skadet. vi kan risikere at andresen håver inn 3- 4 mill i året mens han sitter på ergometersykkelen. |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 06.03.2007 18:59 Post subject: |
|
|
| Andresen har helt klart vært en forsterkning for Rosenborg. Ingen tvil om det. Men jeg tror nok han mest sannsynlig skal på klinikken. Er ikke sikkert det er Rosenborg klinikken heller. Kan være Stokkan Klinikken hvis det er snakk om rygg. De er spesialister på det etter deg jeg vet. Mener Bjørn Dæhlie ble opperert der for ryggen i sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 06.03.2007 19:09 Post subject: |
|
|
| spællåtmæ wrote: | | andresen er utvilsomt god nok for 11`rn. likevel hersker det en viss risiko ved han, med tanke på at han er mye skadet. vi kan risikere at andresen håver inn 3- 4 mill i året mens han sitter på ergometersykkelen. |
Er helt enig, er svært skeptisk til å hente Andresen til klubben pga alle skadene han sliter med. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 06.03.2007 19:42 Post subject: |
|
|
| Ifølge bataljonen er Andresen i trønderhovedstaden pga skaden. Har vistnok en lege her oppe han har benyttet før. |
|
| Back to top |
|
 |
SpUrS Junior
|
Posted: 06.03.2007 19:52 Post subject: Re: Alexander Themte |
|
|
| SpUrS wrote: | | Hva med å hente ungutten Alex Themte til klubben. Et stort tallent som kommer fra Mjøndalen.. Spilte ifjor for stabæk og har iår gått til Godset. Han er født i 91 og er nå på treningsleier på la manga med A-laget til godset. Har også g15 og g16 landskamper. Må jo være en spiller for fremtiden. |
Grunnen til at han dro fra stabæk var at han bodde i mjøndalen og gikk på ungdomskole der. Blei veldig stress for gutten å dra inn til oslo hver dag. så valget var enkelt når godset meldte interesse. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 06.03.2007 22:50 Post subject: |
|
|
| Hvor mye betalte Godset for ham? |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 07.03.2007 08:22 Post subject: |
|
|
Marin Andresen's skadehistorikk tilsier at det ikke er kjempesmart å signere han.... Dessuten er han snart over toppen og på tur ned... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 07.03.2007 12:58 Post subject: |
|
|
| Hva med midtstopperen Steffen Hagen hos Odd? Har ikke hørt stort om ham, men artikkelen var spennende. Noen som kjenner til ham? |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 07.03.2007 14:47 Post subject: |
|
|
Irrelevant kanskje, men ettersom jeg innledet med Martin Andresens Trondheimbesøk tar jeg det likevel:
Satt på Krambua og hadde akkurat skrevet et blogginnlegg om Martin Andresen, da han kom inn og bestilte seg mat. Jeg tok høflig kontakt, og han leste innlegget mitt og vi pratet løst om Rosenborg. Spesielt snakket vi om Sapara som han mente hadde en enorm offensiv kraft og som jeg mente hadde et bra overblikk og en glimrende pasningsfot. Jeg nevnte at vi ønsket at han (Andresen) skulle komme, og at vi håpte han skulle komme i bytte med Solli. Han lurte på hvem "vi" var, og jeg tok meg den frihet å si fansen på rbkweb. Han sa at det ikke hadde blitt diskutert, men at alt var mulig.
Da han hadde spist og var på vei for å gå, ønsket jeg ham velkommen tilbake. Så får vi krysse fingrene =) _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 07.03.2007 16:36 Post subject: |
|
|
Haavarl,
jeg har hørt at Steffen Hagen er temposvak.
Riktig nok står det i artikkelen at han har utviklet seg tempomessig, men jeg tror fortsatt ikke mye på at han er spesielt temposterk. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 07.03.2007 18:41 Post subject: |
|
|
Steffen Hagen var vel så vidt jeg husker omtrent like ettertraktet som Tore Reg var før han kom til Odd. Det er omtrent det jeg veit om han, også. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 07.03.2007 18:47 Post subject: |
|
|
| han er for øvrig misjonærsønn og spilte litt gatefotball på madagaskar fra han var 10 til 15 år |
|
| Back to top |
|
 |
|