View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
WT62 Veteran
|
Posted: 08.10.2023 19:55 Post subject: |
|
|
Hvit mann som pusher 50 wrote: | WT62 wrote: | At Maalen ikke får tilbud om permanent stilling er bankers,det sier seg selv. |
Hvorfor sier det seg sjøl? Har det kommet noen som helst form for signal fra styret på at de er misfornøyd med Maalen? |
Vi har sett mye rart fra RBK styrene, men at de mener at Maalen er rett mann etter gjentatte katastrofer på bortebane med negativ utvikling?
Det tror jeg ikke |
|
Back to top |
|
 |
Riversen Proff
|
Posted: 08.10.2023 20:01 Post subject: |
|
|
Det er noe fundamentalt tafatt, lite ambisiøst og stusselig ved Maalen. Det oser ikke skuffelse ved tap, det virker liksom greit. Det er der vi står sier han. Virket ikke sånn da han tok over, da skulle det angripes. Offensiv. Man kan ikke mene alvor om man ansetter han fast. Da er det over. Vi må klare å skrape sammen noe bedre enn dette. Det er bare å forberede seg på noen år med ørkenvandring. |
|
Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 08.10.2023 20:03 Post subject: |
|
|
La Koteng bli investor, dropp stoltheten og få denne klubben opp og gå igjen rent sportslig. Det kan bli dyrere å la vær. _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7250 Location: South-west coast exile
|
Posted: 08.10.2023 20:07 Post subject: |
|
|
Nei. |
|
Back to top |
|
 |
Connect Senior

|
Posted: 08.10.2023 20:08 Post subject: |
|
|
WT62 wrote: | Vi har sett mye rart fra RBK styrene, men at de mener at Maalen er rett mann etter gjentatte katastrofer på bortebane med negativ utvikling?
Det tror jeg ikke |
Skulle ønske jeg delte din optimisme. Vi må huske at Maalen prater fint om offensiv fotball, dessuten er det jo fryktelig mye arbeid med å ansette en ny trener.
Spesielt om ingen i styret har vedkommende i kontaktlista på mobilen. _________________ RBK og Packers <3 |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 08.10.2023 20:09 Post subject: |
|
|
Maalen sa rbk hadde lært..og så slipper vi inn flere i dag..hahaa |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 08.10.2023 20:10 Post subject: |
|
|
Hvit mann som pusher 50 wrote: | WT62 wrote: | At Maalen ikke får tilbud om permanent stilling er bankers,det sier seg selv. |
Hvorfor sier det seg sjøl? Har det kommet noen som helst form for signal fra styret på at de er misfornøyd med Maalen? |
Så lenge Maalen fortsatt er hovedtrener så ville det vært veldig rart om styret offentlig sa at "nei, Maalen er ikke god nok og ikke rett mann". Hva de sier på bakrommet er nok noe helt annet. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 08.10.2023 20:12 Post subject: |
|
|
Driblevækk wrote: | La Koteng bli investor, dropp stoltheten og få denne klubben opp og gå igjen rent sportslig. Det kan bli dyrere å la vær. |
Nei. Når alt annet rakner, så skal stoltheten og verdiene hvert fall stå stødig. _________________ Alle må gå. |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 08.10.2023 20:17 Post subject: |
|
|
Mikkelsen wrote: | mirar wrote: | https://www.youtube.com/watch?v=cR75MLERWbw
Trønderfotballpraten - Svein Maalen (25 min) |
Mange mener Maalen er lik Eggen. Jeg mener det ikke nødvendigvis er sant. For alt vi vet, så kan han også bare være en som kopierer Eggen mest mulig. Det er jeg redd for. Vi trenger ikke flere wannabe-trenere ala. Perry og Horneland. Vi trenger noen med pondus. Noen som tar tak. Vi trenger en manager ala Eggen (i RBK), OGS (i MFK) og Ståle (i FCK). En som ikke bare er trener på feltet, men vet hva han vil. Også på spillerfronten og setter klare mål. Det er ganske mange aspekter vi ikke kjenner til Maalen, og han får uforjent mye skryt allerede. Sier ikke at man ikke skal glede seg og være spente, men for høye forventninger er ikke sunt det heller. Selv om jeg gjerne ser at Maalen får minst like stor suksess som Kjetil Knutsen. |
Tror ALLE ville ha Maalen utenom meg. Nå er ikke dette kun Maalen sin feil, da RBK ansatte får "gratis" med penger uten å inneha nok kompetanse. Bomma ekstremt med overgangsvinduet. Men ja, nok engang tok jeg rett. |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 08.10.2023 20:17 Post subject: |
|
|
Ja, du er et orakel. _________________ Alle må gå. |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 08.10.2023 20:25 Post subject: |
|
|
Det er bare piss, Mikkelsen. Det var mange som ikke ville ha Maalen. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 08.10.2023 20:36 Post subject: |
|
|
Flere som var skeptiske til det. Men når mannen først var ansatt så må han jo få en sjanse. Når det viste seg å ikke gå som man håpte, så finner man et annet alternativ.
Den neste treneren har en stor oppside og muligheter for utvikling til neste år med spillere som Sæter, Henriksen, Nypan og en Selnæs på plass. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Bedreviteren Proff
|
Posted: 08.10.2023 20:51 Post subject: |
|
|
Jeg har vært en tydelig motstander av Maalen fra dag 1. Det er det gode grunner til.
1. Han har ingen erfaring med å lede en stor klubb.
2. Han har en naiv tilnærming til spillet og er for lite pragmatisk.
3. Han har ikke et edruelig forhold til egen kompetanse.
Rosenborg - der de et nå - trenger en klassetrener. En trener som nesten er «for god» for Rosenborg.
Alt er ikke Maalen sin feil. Men oppgaven er alt for stor for han. Slik Rosenborg fremstår pr i dag, er det så mange som ikke fungerer, at man trenger en skikkelig bauta - en som kan trylle litt.
Laget er middels, styret og ledelsen et under middels - da må i hvert fall treneren være svært kompetent. |
|
Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 08.10.2023 20:53 Post subject: |
|
|
Det var nå et klokkeklart nei fra Steffen Iversen og Micke Karlsen på spørsmål om Maalen kan være trener neste år. |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 08.10.2023 20:55 Post subject: |
|
|
Ingen av de to sitter vel i styret (dessverre?)? _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 08.10.2023 21:02 Post subject: |
|
|
Det blir nok Maalen, dessverre.
Han sier selv han er rett mann i Nidaros nå. _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 08.10.2023 21:02 Post subject: |
|
|
Vi har vel tapt halvparten av kampene under Maalen (7 av 13) Tallene snakker for seg selv og spillerne ser uorganiserte og rådville ut. Det blir ikke Maalen til neste år. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7250 Location: South-west coast exile
|
Posted: 08.10.2023 21:17 Post subject: |
|
|
Goran wrote: | Det blir nok Maalen, dessverre.
Han sier selv han er rett mann i Nidaros nå. |
Så klart blir det ikke det. Han prøver nok bare febrilsk å posisjonere seg så godt han kan. Alle ser jo at dette ikke fungerer. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 08.10.2023 21:23 Post subject: |
|
|
Men hvem vil ta over dette makkverket? Som noen skrev her forleden, jeg frykter at åpenbare førstevalg takker nei og da står vi der igjen med at vi må satse på et spennende, men ubeskrevet blad fra typ Lyngby eller Varnemo. Da blir det skeptiske innlegg etter første dårlige treningskamp. |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 08.10.2023 21:27 Post subject: |
|
|
Enn å seriøst innbille seg at styret i det hele tatt har vurdert andre navn enn Maalen.... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 08.10.2023 21:34 Post subject: |
|
|
Det har de garantert ikke. Selv om han taper alle de resterende kampene og rykker ned, så blir det Maalen. |
|
Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 08.10.2023 21:35 Post subject: |
|
|
Mikkelsen wrote: | Tror ALLE ville ha Maalen utenom meg. |
Flere har vel uttrykt skepsis til Maalen, også da han ble ansatt? Jeg tok en kikk på "Innsiden" like etter ansettelsen (7.7.) og samla opp noen uttalelser fra Maalen's strategiprat. Dessverre framstår han utydelig og utrygg:
"vi kjæm te å spæll fotbaill som .... har fokus på fræmoverspæll ... vi kjæm te å spæll fotbaill som har fokus på angrepsspillet ... vi snakke my om angrepsspillet, vi øve my på angrepsspillet"
"vi ... vi ... må bruk mæst ti på det ... det e det vi dyrke mæst ... det e det vi ska vær mæst opptatt av ... og da sa æ ingenting om at forsvarsspillet e uviktig"
"det bli en sånn ganske tydelig greie"
Dessverre er det mye som tyder på at forsvarsspillet har vært ganske uviktig, og Maalen har heller ikke lyktes med å tydeliggjøre sitt prosjekt, eller er det nettopp det Maalens prosjekt har blitt? "en sånn ganske tydelig greie" |
|
Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 08.10.2023 21:45 Post subject: |
|
|
Hvit mann som pusher 50 wrote: | Enn å seriøst innbille seg at styret i det hele tatt har vurdert andre navn enn Maalen.... |
Det er så idiotisk og lite konstruktivt innelgg.. SELVFØLGELIG har de det, og det vet alle. Hvis du ikke gjør det så bor du under en stein!
Kan selvfølgelig skje at det BLRI Maalen som tar over, men tror det først og fremst vil være dersom man ikke når fram med 1/2/3 valg, litt som med Horneland... |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 08.10.2023 22:08 Post subject: |
|
|
Tror kampen i dag satte to streker over Maalen som kandidat til fast jobb som hovedtrener neste år.
Når det gjelder ansettelsen så mener jeg fremdeles det var den beste løsningen på gitt tidspunkt og planen de ahr lagt/legger inneholder helt sikkert mere merriterte trenere enn Maalen.
Trro neppe han blir ny hovedtrener, men jeg synes vi også skal stikke fingeren i jorda og erkjenne at målet er å berge plassen og å forsøke å utvikle yngre spillere mot neste år.
Hadde neppe sett så galt ut med Børkis eller Henrix tilgjengelig i disse kampene. At Røsten var fryktelig svak i dag skal vi tillate, men at UYJ ikke tar mere ansvar og styring synes jeg ikke vi skal tillate, det er han som først og fremst må ta et steg fram og lede i disse tider. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 08.10.2023 22:49 Post subject: |
|
|
Lord Oakley wrote: | Hvit mann som pusher 50 wrote: | Enn å seriøst innbille seg at styret i det hele tatt har vurdert andre navn enn Maalen.... |
Det er så idiotisk og lite konstruktivt innelgg.. SELVFØLGELIG har de det, og det vet alle. Hvis du ikke gjør det så bor du under en stein!
Kan selvfølgelig skje at det BLRI Maalen som tar over, men tror det først og fremst vil være dersom man ikke når fram med 1/2/3 valg, litt som med Horneland... |
Det blir Maalen, 99 % sikker.
Selnæs ønsker Maalen som hovedtrener, han spiller 433 og er den mest bærekraftige løsningen økonomisk sett.
Tviler på at det er noen andre i dansen.
Så får du mene herfra til månen at det ikke er konstruktivt. Men sant er det vel? _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
Back to top |
|
 |
|