English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Trygg/Lade - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Tangvik
10%
 10%  [ 2 ]
Røsten
0%
 0%  [ 0 ]
Børkeeiet
0%
 0%  [ 0 ]
Jenssen
5%
 5%  [ 1 ]
Nelson
15%
 15%  [ 3 ]
Skarsem
0%
 0%  [ 0 ]
Holmen
65%
 65%  [ 13 ]
Ingason
0%
 0%  [ 0 ]
Pereira
0%
 0%  [ 0 ]
Aga
0%
 0%  [ 0 ]
Sadiku
0%
 0%  [ 0 ]
Henriksen
0%
 0%  [ 0 ]
Bjørlo
5%
 5%  [ 1 ]
Tagseth
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 20

Author Message
Verstefar
Junior

PostPosted: 24.05.2023 20:26    Post subject: Reply with quote

Sterk borteseier av Rosenborg mot et langt bedre organisert og mer påskrudd lag.

Godt å se at RBK er gjennomproffe og drøyer tid på slutten.

Jeg har sett samtlige RBKs trenings- cup- serie- og europakamper siste 11 år (minus en treningskamp mot Östersund, da jeg hadde særdeles alvorlig matforgiftning, og tilbragte to uker på en utedo i Finland, i tidenes myggår).

Jeg har ant en smule fremgang de siste kampene, men jeg har sjelden vært så lite imponert som i dag.

Jeg våger å påstå at Ranheim hadde kjørt over T/L.
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 24.05.2023 20:34    Post subject: Reply with quote

– Jeg har ikke så mye jeg skulle få sagt egentlig. Flaut. Det er på et nivå som du må oppleve for å tro det faktisk. Fra første minutt og egentlig kampen igjennom. Det er noen unntak hos oss som er til stede, men ..., sier Rekdal og fortsetter:

– Skal du lykkes i fotball så må du ha stort hjerte, i dag var det mange som hadde manko på det.

- Torgeir Børven
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 24.05.2023 20:37    Post subject: Reply with quote

Dette er det verste jeg har sett av Rosenborg noensinne. Uten tvil. Man kan si mye om Rekdal, men det vi har drevet med på overgangsvinduet i vinter er fullstendig krise.
Back to top
Søtvatten
Veteran

PostPosted: 24.05.2023 20:39    Post subject: Reply with quote

Kjempeprestasjon. Det er rett og slett det her vi kan forvente av Rosenborg i år. Her kommer vi til en vanskelig bortekamp og drar i land en seier, samt holder nullen. Folk må slutte å leve i fortiden, vi må være fornøyd når vi er ganske jevne på bortebane mot et godt lag.
Back to top
Brooklynlol
Proff

PostPosted: 24.05.2023 20:41    Post subject: Reply with quote

Sykeste kampen jeg har sett. Tross for seier så er dette VERRE enn Follo-kampen. At Rekdal skylder på «mangel på hjerte» hos spillerne forklarer alt.
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 24.05.2023 20:42    Post subject: Reply with quote

Haha,vi har en tropp som ikke er topp proffe! Det ser vi idag også.
RBK driver ikke toppidrett.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Bonnien
Senior

PostPosted: 24.05.2023 20:50    Post subject: Reply with quote

Enig. Det vi har drevet med på overgangsvinduet i vinter er rett og slett sjokkerende. Fy faen for noen ubrukelige spillere vi har hentet. Og sleng med Cornic og Ingason i den samme loopen. Det må være nok nå. Vi er og forblir en 4-3-3- klubb. Og jeg vet mange er uenige, men jeg vil ha Kåre tilbake. Han vet hva RBK er og trenger. Han har garantert lært av sine feil fra sist. Se hvordan han har løftet Ranheim på kort tid. Ranheim var skrekkelige i fjor. Nå spiller de offensive og artig fotball, i motsetning til hva Rekdal/Frigård ikke er i nærheten av etter 1,5 år. I fjor ble vi reddet av Tengstedt og en uttelling langt over forventet. Vi må holde oss til 4-3-3 i hele klubben. Ansette trenere som kan dette. Vi må slutte å endre retning for å ta "nye" steg. Gjør som Ajax og stå for det. 3-5-2 og 3-4-3 funker ikke defensivt eller offensivt. Det er nok nå! La oss finne tilbake til oss selv og røttene. Stå i det og engasjer oss igjen!
Back to top
Francisco Clementine
Veteran

PostPosted: 24.05.2023 21:00    Post subject: Reply with quote

Søtvatten wrote:
Kjempeprestasjon. Det er rett og slett det her vi kan forvente av Rosenborg i år. Her kommer vi til en vanskelig bortekamp og drar i land en seier, samt holder nullen. Folk må slutte å leve i fortiden, vi må være fornøyd når vi er ganske jevne på bortebane mot et godt lag.

Det deles ikke ut stilpoeng i fotball! Husk at Trygg/Lade står uten tap denne sesongen. De har vunnet fire og spilt 0-0 mot Ranheim (2) og 3-3 mot Stjørdals-Blink (2). Ikke bare bare å få med seg noe hjem, med andre ord.
Back to top
katalogen
Senior

PostPosted: 24.05.2023 21:04    Post subject: Reply with quote

Jeg har lenge trodd problemet er Rekdal, men etter dagens kamp er jeg faktisk ikke sikker lenger. Det spillerne leverer, uavhengig av system og trenerteam, er det dårligste jeg har sett av et Rosenborg lag i de 20 årene jeg har fulgt klubben. Uansett hvor dårlig en trener er, og hvor lite spillerne motiveres av trenerteamet, så kan ikke spillerne fremstå så svake. Det er rett og slett ikke godt nok av profesjonelle fotballspillere.
Back to top
Gofoten
Proff

PostPosted: 24.05.2023 21:15    Post subject: Reply with quote

Vis Rekdal skulle miste garderoben en dag så er det slik laget ville fremstått på banen..
Back to top
TAF
Veteran

PostPosted: 24.05.2023 21:21    Post subject: Reply with quote

Gofoten wrote:
Vis Rekdal skulle miste garderoben en dag
Tror det toget gikk for et par kamper siden.
pingvin
Veteran

PostPosted: 24.05.2023 21:24    Post subject: Reply with quote

David Lee Gorgoroth wrote:
Hvis Rekdal bare får nok tid og arbeidsro nå så kan vi slå Trygg/Lade 2-0 neste år
Laughing
Back to top
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 24.05.2023 21:25    Post subject: Reply with quote

Nå har vi to seire på rad så jeg tror det er på tide å friskmelde rbk Smile Very Happy
Back to top
Nidarosballklubb
Rutinert

PostPosted: 24.05.2023 21:33    Post subject: Reply with quote

Spørs om dette var slutten for Rekdal her. Tror han nå blir tredje trener på rad som ikke gidder å ha noe mer med dette laget å gjøre. Horneland orket ikke mer, Hareide orket ikke mer... Det er lett å.glemme at de faktisk slutta frivillig og ikke er en del av sparkehistorikken.
Back to top
BDESupermanStrand
Proff

PostPosted: 24.05.2023 21:38    Post subject: Reply with quote

Nidarosballklubb wrote:
Spørs om dette var slutten for Rekdal her. Tror han nå blir tredje trener på rad som ikke gidder å ha noe mer med dette laget å gjøre. Horneland orket ikke mer, Hareide orket ikke mer... Det er lett å.glemme at de faktisk slutta frivillig og ikke er en del av sparkehistorikken.

Utenfra har jeg tenkt på at det er noe pillråttent med hele organisasjonen.. Er mye som skurrer og ikke virker som en proff organisasjon med sult og glød.. Heller stappmett og tilfreds.
Back to top
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 24.05.2023 21:44    Post subject: Reply with quote

Godt mulig Rekdal må gå men burde vært mulig å sparke spillerne og.

Du verden for en giddelaus gjeng helt uten karakter og innstilling.
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 24.05.2023 21:51    Post subject: Reply with quote

Har ikke sett kampen i dag, det skal sies. Er mange som har påpekt at problemene i denne klubben stikker dypere enn hvem som er trener. Så er spørsmålet om Rekdal får lov, eller gidder å holde på lenger. Tror både Pep og Klopp hadde treng tid på å få denne gjengen på rett spor. Liker ikke holdningen som enkelte spillere viser på banen. Mye halvhjertet. Ser ut som de tror alt kommer av seg selv.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 24.05.2023 21:57    Post subject: Reply with quote

Tror ikke det er viljen det står på, det er samspillet og ferdighetene som er problemet.
Back to top
pavel londak fan account
Rutinert

PostPosted: 24.05.2023 22:00    Post subject: Reply with quote

Jepp. Helt umulig å gjøre det bedre enn dette. Det er faktisk umulig å få til 1% bedring i offensiv samhandling på 1.5 år. Ingen trenere får til det.
Back to top
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 24.05.2023 22:05    Post subject: Reply with quote

Henri wrote:
Tror ikke det er viljen det står på, det er samspillet og ferdighetene som er problemet.

PÅ meg virker det som om flere kjører helt sin egen egotripp når fløyta går. Som Nelson og Perreira feks.

Ikke at vi skal tilbake til det men Hamren tapte ikke en kamp på en sesong da han forlangte full dedikasjon og attityde av spillerne.
ola.
Veteran

PostPosted: 24.05.2023 22:09    Post subject: Reply with quote

Nidaros.no wrote:
– Hvor mange får godkjent?

– Isak (Holmen, journ.anm.), Tobias (Børkeeiet) og Sander (Tangvik). Resten er langt unna nivået sitt.

Sitat Rekdal. Sjokkerende at han lister opp Børkeeiet. Det jeg så var flere slurvefeil som kunne blitt fatalt. Han var ikke trygg å ha i den bakre treeren … mot et 4. divisjonslag.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4
Page 4 of 4

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb