View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
Tangvik |
|
10% |
[ 2 ] |
Røsten |
|
0% |
[ 0 ] |
Børkeeiet |
|
0% |
[ 0 ] |
Jenssen |
|
5% |
[ 1 ] |
Nelson |
|
15% |
[ 3 ] |
Skarsem |
|
0% |
[ 0 ] |
Holmen |
|
65% |
[ 13 ] |
Ingason |
|
0% |
[ 0 ] |
Pereira |
|
0% |
[ 0 ] |
Aga |
|
0% |
[ 0 ] |
Sadiku |
|
0% |
[ 0 ] |
Henriksen |
|
0% |
[ 0 ] |
Bjørlo |
|
5% |
[ 1 ] |
Tagseth |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 20 |
|
Author |
Message |
Verstefar Junior
|
Posted: 24.05.2023 20:26 Post subject: |
|
|
Sterk borteseier av Rosenborg mot et langt bedre organisert og mer påskrudd lag.
Godt å se at RBK er gjennomproffe og drøyer tid på slutten.
Jeg har sett samtlige RBKs trenings- cup- serie- og europakamper siste 11 år (minus en treningskamp mot Östersund, da jeg hadde særdeles alvorlig matforgiftning, og tilbragte to uker på en utedo i Finland, i tidenes myggår).
Jeg har ant en smule fremgang de siste kampene, men jeg har sjelden vært så lite imponert som i dag.
Jeg våger å påstå at Ranheim hadde kjørt over T/L. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 24.05.2023 20:34 Post subject: |
|
|
– Jeg har ikke så mye jeg skulle få sagt egentlig. Flaut. Det er på et nivå som du må oppleve for å tro det faktisk. Fra første minutt og egentlig kampen igjennom. Det er noen unntak hos oss som er til stede, men ..., sier Rekdal og fortsetter:
– Skal du lykkes i fotball så må du ha stort hjerte, i dag var det mange som hadde manko på det. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 24.05.2023 20:37 Post subject: |
|
|
Dette er det verste jeg har sett av Rosenborg noensinne. Uten tvil. Man kan si mye om Rekdal, men det vi har drevet med på overgangsvinduet i vinter er fullstendig krise. |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 24.05.2023 20:39 Post subject: |
|
|
Kjempeprestasjon. Det er rett og slett det her vi kan forvente av Rosenborg i år. Her kommer vi til en vanskelig bortekamp og drar i land en seier, samt holder nullen. Folk må slutte å leve i fortiden, vi må være fornøyd når vi er ganske jevne på bortebane mot et godt lag. |
|
Back to top |
|
 |
Brooklynlol Proff
|
Posted: 24.05.2023 20:41 Post subject: |
|
|
Sykeste kampen jeg har sett. Tross for seier så er dette VERRE enn Follo-kampen. At Rekdal skylder på «mangel på hjerte» hos spillerne forklarer alt. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 24.05.2023 20:42 Post subject: |
|
|
Haha,vi har en tropp som ikke er topp proffe! Det ser vi idag også.
RBK driver ikke toppidrett. |
|
Back to top |
|
 |
Bonnien Senior
|
Posted: 24.05.2023 20:50 Post subject: |
|
|
Enig. Det vi har drevet med på overgangsvinduet i vinter er rett og slett sjokkerende. Fy faen for noen ubrukelige spillere vi har hentet. Og sleng med Cornic og Ingason i den samme loopen. Det må være nok nå. Vi er og forblir en 4-3-3- klubb. Og jeg vet mange er uenige, men jeg vil ha Kåre tilbake. Han vet hva RBK er og trenger. Han har garantert lært av sine feil fra sist. Se hvordan han har løftet Ranheim på kort tid. Ranheim var skrekkelige i fjor. Nå spiller de offensive og artig fotball, i motsetning til hva Rekdal/Frigård ikke er i nærheten av etter 1,5 år. I fjor ble vi reddet av Tengstedt og en uttelling langt over forventet. Vi må holde oss til 4-3-3 i hele klubben. Ansette trenere som kan dette. Vi må slutte å endre retning for å ta "nye" steg. Gjør som Ajax og stå for det. 3-5-2 og 3-4-3 funker ikke defensivt eller offensivt. Det er nok nå! La oss finne tilbake til oss selv og røttene. Stå i det og engasjer oss igjen! |
|
Back to top |
|
 |
Francisco Clementine Veteran
|
Posted: 24.05.2023 21:00 Post subject: |
|
|
Søtvatten wrote: | Kjempeprestasjon. Det er rett og slett det her vi kan forvente av Rosenborg i år. Her kommer vi til en vanskelig bortekamp og drar i land en seier, samt holder nullen. Folk må slutte å leve i fortiden, vi må være fornøyd når vi er ganske jevne på bortebane mot et godt lag. |
Det deles ikke ut stilpoeng i fotball! Husk at Trygg/Lade står uten tap denne sesongen. De har vunnet fire og spilt 0-0 mot Ranheim (2) og 3-3 mot Stjørdals-Blink (2). Ikke bare bare å få med seg noe hjem, med andre ord. |
|
Back to top |
|
 |
katalogen Senior
|
Posted: 24.05.2023 21:04 Post subject: |
|
|
Jeg har lenge trodd problemet er Rekdal, men etter dagens kamp er jeg faktisk ikke sikker lenger. Det spillerne leverer, uavhengig av system og trenerteam, er det dårligste jeg har sett av et Rosenborg lag i de 20 årene jeg har fulgt klubben. Uansett hvor dårlig en trener er, og hvor lite spillerne motiveres av trenerteamet, så kan ikke spillerne fremstå så svake. Det er rett og slett ikke godt nok av profesjonelle fotballspillere. |
|
Back to top |
|
 |
Gofoten Proff
|
Posted: 24.05.2023 21:15 Post subject: |
|
|
Vis Rekdal skulle miste garderoben en dag så er det slik laget ville fremstått på banen.. |
|
Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2817 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 24.05.2023 21:21 Post subject: |
|
|
Gofoten wrote: | Vis Rekdal skulle miste garderoben en dag | Tror det toget gikk for et par kamper siden. _________________ "En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 24.05.2023 21:24 Post subject: |
|
|
David Lee Gorgoroth wrote: | Hvis Rekdal bare får nok tid og arbeidsro nå så kan vi slå Trygg/Lade 2-0 neste år |  |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 24.05.2023 21:25 Post subject: |
|
|
Nå har vi to seire på rad så jeg tror det er på tide å friskmelde rbk  |
|
Back to top |
|
 |
Nidarosballklubb Rutinert
|
Posted: 24.05.2023 21:33 Post subject: |
|
|
Spørs om dette var slutten for Rekdal her. Tror han nå blir tredje trener på rad som ikke gidder å ha noe mer med dette laget å gjøre. Horneland orket ikke mer, Hareide orket ikke mer... Det er lett å.glemme at de faktisk slutta frivillig og ikke er en del av sparkehistorikken. |
|
Back to top |
|
 |
BDESupermanStrand Proff
|
Posted: 24.05.2023 21:38 Post subject: |
|
|
Nidarosballklubb wrote: | Spørs om dette var slutten for Rekdal her. Tror han nå blir tredje trener på rad som ikke gidder å ha noe mer med dette laget å gjøre. Horneland orket ikke mer, Hareide orket ikke mer... Det er lett å.glemme at de faktisk slutta frivillig og ikke er en del av sparkehistorikken. |
Utenfra har jeg tenkt på at det er noe pillråttent med hele organisasjonen.. Er mye som skurrer og ikke virker som en proff organisasjon med sult og glød.. Heller stappmett og tilfreds. |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 24.05.2023 21:44 Post subject: |
|
|
Godt mulig Rekdal må gå men burde vært mulig å sparke spillerne og.
Du verden for en giddelaus gjeng helt uten karakter og innstilling. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 24.05.2023 21:51 Post subject: |
|
|
Har ikke sett kampen i dag, det skal sies. Er mange som har påpekt at problemene i denne klubben stikker dypere enn hvem som er trener. Så er spørsmålet om Rekdal får lov, eller gidder å holde på lenger. Tror både Pep og Klopp hadde treng tid på å få denne gjengen på rett spor. Liker ikke holdningen som enkelte spillere viser på banen. Mye halvhjertet. Ser ut som de tror alt kommer av seg selv. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 24.05.2023 21:57 Post subject: |
|
|
Tror ikke det er viljen det står på, det er samspillet og ferdighetene som er problemet. |
|
Back to top |
|
 |
pavel londak fan account Rutinert

|
Posted: 24.05.2023 22:00 Post subject: |
|
|
Jepp. Helt umulig å gjøre det bedre enn dette. Det er faktisk umulig å få til 1% bedring i offensiv samhandling på 1.5 år. Ingen trenere får til det. |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 24.05.2023 22:05 Post subject: |
|
|
Henri wrote: | Tror ikke det er viljen det står på, det er samspillet og ferdighetene som er problemet. |
PÅ meg virker det som om flere kjører helt sin egen egotripp når fløyta går. Som Nelson og Perreira feks.
Ikke at vi skal tilbake til det men Hamren tapte ikke en kamp på en sesong da han forlangte full dedikasjon og attityde av spillerne. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 24.05.2023 22:09 Post subject: |
|
|
Nidaros.no wrote: | – Hvor mange får godkjent?
– Isak (Holmen, journ.anm.), Tobias (Børkeeiet) og Sander (Tangvik). Resten er langt unna nivået sitt. |
Sitat Rekdal. Sjokkerende at han lister opp Børkeeiet. Det jeg så var flere slurvefeil som kunne blitt fatalt. Han var ikke trygg å ha i den bakre treeren … mot et 4. divisjonslag. |
|
Back to top |
|
 |
|