English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Kongsvinger
Goto page Previous  1, 2, 3, 4

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
gisp!
Legende

PostPosted: 01.04.2023 18:56    Post subject: Reply with quote

Dette var vel omtrent nivået Rekdal har inne. Spent på om spillerne klarer å lære ham noe i løpet av sesongen.
tigerbart
Veteran

PostPosted: 01.04.2023 19:23    Post subject: Reply with quote

Francisco Clementine wrote:
Endelig er Senadors krisemaksimering legitim. Om noen produserer en Rbkweb-film kommer Woody Harrelson å spille rollen som ham.

Haha, skulle likt å sett den.. synes Woody har noen kule roller..
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 01.04.2023 19:48    Post subject: Reply with quote

Skjønner at folk blir lei negativ holdning, men stiller egentlig samme spørsmål som tidligere i tråden her:
Er det virkelig noen som er fornøyd med fremgangen vi har hatt? Spillet vi presterer?

Det er mulig å mene noe annet enn:
1) Rekdal har full kontroll og dette er bare midlertidig pga alle andre ting enn ham (ung stall, trening, uflaks, vær, ganning, osv)
2) Rekdal er antikrist og vil aldri engang klare å ta på skjorta ordentlig

Gitt spillet vårt (også i 99% av fjorårssesongen, men er spesielt tydelig i oppkjøringen i år) stallens sammensetning og ikke minst hvordan vi konstant forsøker å senke ambisjonsnivået er jeg svært misfornøyd. Jeg ser ingen positiv trend, jeg ser ikke et mål i det fjerne som vil være "verdt det", jeg ser ikke engang illusjonen av dette gjennom Rekdals retorikk. Kun bortforklaring, aldri noe konkret om hva vi egentlig vil og hvordan vi tenker å oppnå det.

Dere som mener dette prosjektet bare trenger tid:
- Hvordan ser vi ut når dette fungerer?
- Hva er et klassisk Rekdalangrep i 2025?
- Hvem skal score for oss i år?
- Hvordan ønsker Rekdal at vi forsvarer oss?
- Er det med vilje at vi presser en mann av gangen til ca 10 meter unna mann?
- osv osv
Back to top
Riversen
Proff

PostPosted: 01.04.2023 19:57    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Men syns du det er rart eller urimelig at det er negativitet etter disse kampene? Syns du det ser ut som vi er klare for gullkamp? Du ser forbedring i spillestil, den offensive samhandlingen? Tryggheten defensivt? Tydelige roller?

Man kan jo selvsagt bare la vær å skrive, men syns du det er urimelig at ikke de fleste supporterne er positive?

Forventer du vi skal ta steg når vi mister hele angrepsrekka vår? Skaper det gode relasjoner? Er det vanskeligere å skape relasjoner med store utskiftninger? Henger dette sammen med utvikling av spillestil? Tar det tid før nye spillere tar steg? Kan man forvente at spillere som er tilbake fra skade er i 100% toppform? Er det urealistisk å forvente gullkamp? Har supporterne tatt innover seg hvor RBK faktisk står? Hvilken hylle vi kan kjøpe spillere fra? Synes du det er urimelig å kreve at man skal levere på et nivå man ikke har hatt forutsetninger for å levere? Hvilke andre trenere tenker du er aktuelle som plutselig løfter laget 20%?

Dette forumet har blitt et eneste stort sort hull. Hele klubben har måtte ta 5 steg tilbake de siste årene pga alt rotet. Jekk ned forventningene og øk de gradvis med stegene laget forhåpentligvis tar.
Back to top
Riversen
Proff

PostPosted: 01.04.2023 19:58    Post subject: Reply with quote

gisp! wrote:
Dette var vel omtrent nivået Rekdal har inne. Spent på om spillerne klarer å lære ham noe i løpet av sesongen.

Er vel ganske lavt nivå på innleggene dine og om dagen. Men klart, Rekdal har skylden for det meste. Så om det mot alle forutsetninger skulle gå bra, så er det sikkert på tross av også.
Back to top
siggen1
Proff

PostPosted: 01.04.2023 20:06    Post subject: Reply with quote

Hvor mye tapte Rosenborg? ser ut som det har vært dødsfall i tråden.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 01.04.2023 20:14    Post subject: Reply with quote

Riversen wrote:

Forventer du vi skal ta steg når vi mister hele angrepsrekka vår? Skaper det gode relasjoner? Er det vanskeligere å skape relasjoner med store utskiftninger? Henger dette sammen med utvikling av spillestil? Tar det tid før nye spillere tar steg? Kan man forvente at spillere som er tilbake fra skade er i 100% toppform? Er det urealistisk å forvente gullkamp? Har supporterne tatt innover seg hvor RBK faktisk står? Hvilken hylle vi kan kjøpe spillere fra? Synes du det er urimelig å kreve at man skal levere på et nivå man ikke har hatt forutsetninger for å levere? Hvilke andre trenere tenker du er aktuelle som plutselig løfter laget 20%?

Dette forumet har blitt et eneste stort sort hull. Hele klubben har måtte ta 5 steg tilbake de siste årene pga alt rotet. Jekk ned forventningene og øk de gradvis med stegene laget forhåpentligvis tar.

Jeg forventer ikke gullkamp. Jeg forventer ikke bra spill. Jeg forventer ikke god offensiv samhandling. Jeg har skrudd forventningene mine i bunn. Vi er ikke uenige om mesteparten.

Men: det underspilles så sykt hvorfor!! Kjetil Rekdal kan ikke gjøre det. Han har ikke klart eller hatt interesse for dette i 20 års karriere. Vi er så elendige på grunn av Rekdal. Det sportslige som leveres er på grunn av Rekdal. Og det er ønsket fra hans side.

At vi ikke kan blåse 30 mill på 1 spiller har selvsagt ikke noe med han å gjøre, men spillet på vanen er trenerteamet sitt ansvar. Og sånn det spilles nå er sånn Rekdal ønsker. Legg opp spillet etter motstander, hold det defensivt og utnytt svakheter han mener han har identifisert hos motstander.

Han er på år 2, og det er dette det øves på. Det er ikke pga unge spillere eller utskifting i troppen at vi ikke leverer gjenkjennelig spillmønster og samhandling, det er fordi det ikke øves på.

Så i sum; jeg forventer ikke gull med dagens stall, men jeg vet det ikke blir noe bedre så lenge Rekdal leder oss.

Og; I Norge har vi nesten 6 måneder oppkjøring, klart vi skal forvente å se noe da! Er jo noe helt annet enn andre ligaer som i prinsippet får 3ish uker.
Back to top
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 01.04.2023 20:28    Post subject: Reply with quote

Riversen wrote:

Man kan jo selvsagt bare la vær å skrive, men syns du det er urimelig at ikke de fleste supporterne er positive?

Forventer du vi skal ta steg når vi mister hele angrepsrekka vår? JA, jeg forventer at vi skal kunne se konturene av et spill selv om spillere forsvinner. Det er hele poenget med en spillestil versus å kun la en rekke enkeltspillere slå seg løs og håpe på det beste
Skaper det gode relasjoner? Å miste spillere skaper åpenbart ikke relasjoner, men er heller ikke relevant for hvorvidt Rekdal tar oss i riktig retning eller ikke. Om noe ville en trener med en visjon sørge for at relasjoner skapes hurtigere siden arbeidsoppgaver er tydelige for både ny spiller og de eksisterende rundt ham

Er det vanskeligere å skape relasjoner med store utskiftninger? Det er vanskeligere, men at du trekker frem relasjoner igjen viser tydelig hva det er du ikke skjønner. Når man snart har jobbet 1,5 år uten å ha engang rammeverket for hvordan vi ønsker å spille er det KUN relasjoner som betyr noe, siden trener ikke bidrar med noe.

Henger dette sammen med utvikling av spillestil?
Tja, til en viss grad sikkert, men som gjentatt over, det er kun en mindre faktor. Rekdal har hatt lang tid til å sette et lag og en spillestil og har aldri klart å få til dette.

Tar det tid før nye spillere tar steg? Igjen.. Ikke relevant for Rekdal. Vi er ikke Aalesund eller Hamkam. Vi kan ha 1-2 spillere som skal "ta steg" - resten bør være på et høyt nivå fra dag 1.

Kan man forvente at spillere som er tilbake fra skade er i 100% toppform?
Er flere og flere selvfølgeligheter jo lenger ut i spørsmålsrekka di jeg kommer.. Såklart ikke, men igjen er det ikke det som er det kritiske her. Selv med spillere i 80% form og 2-3 nye i rekka skal RBK leke med et middelmådig 1 divisjonslag.

Er det urealistisk å forvente gullkamp?
Ja, med Rekdal er det det. Samt det "spillet" han har satt. Med RBK som lag og vår posisjon i Norge? Nei
Med så mye penger og tid som er brukt siden inngangen til Rekdal? Nei
Det blir dog ikke relevant, for om vi ikke skifter asap er det mer nedrykk enn gullkamp som blir diskusjonen

Har supporterne tatt innover seg hvor RBK faktisk står?
Spørs hvilke supportere du snakker om. Virker som du tror det er gitt at vi nå per definisjon kan kjøpe 2 divisjonsspillere som vi skal utvikle. De supporterne som tror aga og Bjørlo er "vårt nivå nå" - nei de har nok ikke tatt innover seg hvor vi står. Total lønn og budsjett for RBK siden Rekdal kom inn er blant de klart største i eliteserien. Vi har vært og burde være et topplag. Om vi hentet noen førstevalg fremfor kun "fremtidsspillere" hadde vi vært på et helt annet sted nå.

Hvilken hylle vi kan kjøpe spillere fra?
Svart på rett over. "Hyllen" vi kan kjøpe fra er ikke - "kanskje vi overlever eliteserien"-hylla

Synes du det er urimelig å kreve at man skal levere på et nivå man ikke har hatt forutsetninger for å levere?
Igjen en selvfølgelighet.. "Forventer du at han skal gå uten ben?" Rekdal har selv hatt mulighet til å trene inn en spillestil i 1,5 år. Han har fått hente bortimot en hel førsteellever med egenvalgte spillere. Sier du at fordi han selv ikke har evnet å 1) sette en spillestil; 2) hente spillere som passer i den; samt 3) lært dem hvordan de skal utføre den, så burde vi mene han gjør en god jobb?

Hvilke andre trenere tenker du er aktuelle som plutselig løfter laget 20%?
Usikker på hvor 20% kommer fra, men enhver trener med en klar og tydelig plan vil i løpet av 1,5 mnd løfte dette laget markant. Det er en grunn til at ingen lag med suksess bare kjøper enkeltspillere og "lar dem få relasjoner" Om du er Barca, City, Napoli eller PSG så putter du disse spillerne i et system og gir dem klare oppgaver (der såklart en spiller i ny og ne har større frihet, men majoriteten har ikke dette) - Så hvem? Tipper det er ca 200 trenere i Norden alene som hadde vært bedre

Dette forumet har en gjeng med confirmation bias fjotter som klenger seg til ethvert argument de klarer å finne for hvorfor dette EGENTLIG ikke er Rekdals feil. Det er som å argumentere med en flat-earther. Ser frem til en fremtid (en eller annen gang neste 5-10 år) der RBK faktisk slumper til å ansette en ordentlig trener igjen. Gud skal vite at det ikke kommer til å være med vilje gitt de siste vi har ansatt

Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 01.04.2023 21:10    Post subject: Reply with quote

Jaja. Jeg er så gammel at jeg husker vi så forferdelige ut under Eggen mange ganger også, både i forsesongen og vårsesongen. Skulle tro vi manglet en plan ofte da også, bare så det er nevnt.

Nå har Rekdal en hel annen tilnærming til spillestil med mye mindre innøvde løp og bevegelser, men det er ikke det samme som at det ikke er en plan om et grunnspill. Det er mer at vi ikke har de riktige typene i helt sentrale roller til å gjennomføre dette. Jeg mener da hovedsakelig midtre stopper og sentral midtbanespiller i 3-5-2. Det er ikke det samme som at de vi har som alternativer i de rollene ikke kan ta steg.

Utfra kampen i dag kan vi ta med oss at de to islendingene og Holse fungerte bra sammen og jeg vil tro at alle spiller fra start mot Viking. Da Holse og Snær gikk ut falt vi kraftig i kvalitet.

There's hope in a hanging Snær.
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 01.04.2023 21:32    Post subject: Reply with quote

Neida, klart at Rekdal også har en plan - alle trenere har en plan. Spørsmålet jeg stiller er vel om hva den planen er? Utover lavrisiko, defensiv, hardt arbeid, lange baller og ønsket om rask gjenvinning?
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 01.04.2023 21:35    Post subject: Reply with quote

Dags
Kan du fortelle oss hva planen er siden du vet det er en?
Hos Eggen kunne det lugge men alle så jo hva planen var og hva de prøvde på og at det ville virke som tusen når det satt. Stor forskjell der.
Mangler spillere? Ja det sa vel også Knudsen når han hadde bare vrakgods i stallen men rundspilte alle likevel
EGA
Veteran

PostPosted: 01.04.2023 22:03    Post subject: Reply with quote

dags wrote:
Jaja. Jeg er så gammel at jeg husker vi så forferdelige ut under Eggen mange ganger også, både i forsesongen og vårsesongen. Skulle tro vi manglet en plan ofte da også, bare så det er nevnt.

Nå har Rekdal en hel annen tilnærming til spillestil med mye mindre innøvde løp og bevegelser, men det er ikke det samme som at det ikke er en plan om et grunnspill. Det er mer at vi ikke har de riktige typene i helt sentrale roller til å gjennomføre dette. Jeg mener da hovedsakelig midtre stopper og sentral midtbanespiller i 3-5-2. Det er ikke det samme som at de vi har som alternativer i de rollene ikke kan ta steg.

Utfra kampen i dag kan vi ta med oss at de to islendingene og Holse fungerte bra sammen og jeg vil tro at alle spiller fra start mot Viking. Da Holse og Snær gikk ut falt vi kraftig i kvalitet.

There's hope in a hanging Snær.

Bra innlegg Dags. Vi får vente med å gi en endelig dom.
SÃ¥ ikke kampen, men ikke uventet det du skriver med Holse og islendingene.
NÃ¥ med den nye finnen tror jeg det offensive kan bli bra.
Mye mer skeptisk til backlinjen. De trønderske alibiene Reitan og Henriksen skuffer meg gang på gang. Men de får ubegrenset tillit av Rekdal.
Back to top
enojado
Veteran

PostPosted: 01.04.2023 22:09    Post subject: Reply with quote

det var noen vårsesonger på slutten eggen-epoken som mente eggen var gått ut på dato og ikke har "skjønt det"...

Uansett. Dagens kamp mot Kongsvinger hadde mye bra og mye dårlig i seg. Hansen må slutte å slå langt. Det er noen merkelige valg han tar.

Skal vi bli flinkere til å slå pasninger presist og hurtig må vi slå på fot. For mange feilpasninger i "antatt" løperetning som ender med for langt, eller for kort. Både Glimt og delvis Molde slår mye på fot, spesielt gjennom ledd. De slår kun løpeballer gjennom forsvarsleddet, eller mot en back som går fremover, ellers er det lite løpeballer. Vi skal slå løpeballer i lengderetning gjennom forsvar midtbane og angrep.

Frispillingsfasen fungerte langt bedre i dag enn tidligere. Mulig fordi motstander er noe dårligere enn andre vi har møtt, men synes Henriksen timet tilbakeløpet for å gjøre seg spillbar fungerte mye bedre enn hva vi har sett med Børkeeiet og Santeri (fikk jo sett det umiddelbart da Santeri tok sentral midt og Henriksen ble sendt tilbake). Cornic tar nye steg og var relativt god. Langt mer presis i dag enn tidligere og forsøkte seg på "riktige" kombinasjoner. Pereira er passelig god, men defensivt og frispillingsfasen er han en Stensaas junior - litt hjertet i halsen inngripner. Santeri er per nu best som indreløper og har ca. samme frekvens som PCS.

Son-ene på topp fungerte bedre enn hva som har vært tidligere. Litt pondus i Thorvaldsson og ser et potensiale med han og Sadiku på topp,

Akkurat nå fremstør PCS, Holse og Broholm som den beste midtbanetrioen.

Stiller spørsmålstegn ved forsvar og keeper. Hansen gjør noen gode redninger generelt i oppkjøringsfasen men er altfor dårlig til å vurdere om han skal spille ut bakfra eller "pole ballen" opp. Reitan Henriksen og Jensen er ruskete bak. Spesielt Reitan må få på plass pasningsfoten og hodet. Rogers mener jeg spilte seg til en plass på benken etter forrige kamp og denne i dag.

Feilene vi gjør får altfor store konsekvenser og blir "til og med" straffet av obos-lag.
Back to top
Trolljkar
Rutinert

PostPosted: 01.04.2023 23:41    Post subject: Reply with quote

RBKSandvika Tommel'n opp!
Back to top
Robin
Rutinert

PostPosted: 02.04.2023 00:24    Post subject: Reply with quote

Ikke veldig lovende, forsiktig sagt. Men nå var vel ikke treningskampene i fjor så bra heller? Hjalp seg jo etterhvert når det ble ordentlige kamper. Satser på at det samme skjer i år. Gjelder å få en god start i alle fall.
Back to top
rail
Rutinert

PostPosted: 02.04.2023 01:09    Post subject: Reply with quote

Trolljkar wrote:
BDESupermanStrand wrote:
Kanskje se noen tellende kamper før man feller dommen...? Er så mye negativitet, ingen som får til noe om man blir snakket ned av omgivelsene til enhver tid.. RBK

Vi så da en haug av tellende kamper i fjor, og antallet godt oppbygde angrep som resulterte i mål kan du telle på 10 fingre. Resten er enkelt prestasjoner om det er fantastiske pasninger fra Holse, eller mål ut av ingeting fra spissene våre.

Vi spilte fortsatt trist Rekefotball med en innprintet tanke om at det er viktigere å ikke tape enn å vinne.

Folk er ikke dritt lei pga. denne ene oppkjøringen, men 400 dager med drit kjedelig fotball og en drøss av unnskyldninger.

- Kommer det til å bli bedre? Ja.
- Kommer vi fortsatt til å spille drit kjedelig fotball? Ja.
- Kan vi ende topp 5 fordi resten av ligaen er elendig? Ja.
- Blir vi ydmyket i Europa? Ja.

Så høsten i fjor var drit kjedelig? Da tror jeg faktisk du skal finne noe annet å bruke tida di på. Kanskje mimre litt med videoer med gyldne øyeblikk fra glanstida for 25 år siden.
Back to top
BDESupermanStrand
Proff

PostPosted: 02.04.2023 09:16    Post subject: Reply with quote

Bra kamp om plassene på topp og i følge Reka er det åpent hvem som skal spille i følge intervju på Nidaros..

_ Nei, det har vi ikke. Vi har nå (Ole) Sæter skadet, Isak (Thorvaldsson) har vært skadet veldig lenge. Agon (Sadiku) kom i går og Oskar (Aga) har vært her i tre uker, så hvem som skal spille med hvem må vi gi litt tid. Det kan bli bytting på det fra kamp til kamp sannsynligvis. De to spissplassene er «up for grabs», sier Rekdal etter generalprøven.

– Ble plassene om spissplassene til seriestart påvirket av prestasjonene i dag?

– Nei. VI skal ha en ny treningsuke nå, og da setter vi oss ned for å se på det, avslutter han med å si.
Back to top
WT62
Veteran

PostPosted: 02.04.2023 10:18    Post subject: Reply with quote

Fikk ikke sett kampen, men virker som den var råtten iflg de fleste på forumet. Hørte Rekdal på Rasmus&Saga og syntes han gjorde en god figur og svarte godt for seg uten å sitte å unnskylde seg.
Jeg tror de trener godt og har en plan. Denne har nok blitt mørbanket i form av stadige skader,spillersalg og erstatninger fra ett par hyller ned.
Vi bør legge bort forventingene om finspill og feiende flott angrepsfotball iallefall første tredjedel av sesongen, slik oppkjøringen har vært er det maten umulig.
Det vi må forvente er ett lag som jobber knallhardt for hverandre og prøver å gjøre hverandre gode, blant annet ved å gjøre seg spillbare slik at vi kan holde i ball og ikke klinke oppover.
Litt for mange som gjemmer seg nå , ligger tilfeldigvis i pasningsskyggen og kan ikke få ball.
Back to top
Trolljkar
Rutinert

PostPosted: 02.04.2023 11:51    Post subject: Reply with quote

rail wrote:
Så høsten i fjor var drit kjedelig? Da tror jeg faktisk du skal finne noe annet å bruke tida di på. Kanskje mimre litt med videoer med gyldne øyeblikk fra glanstida for 25 år siden.

Sa ikke at høsten var drit kjedelig? Sa at fotballen vi spilte var drit kjedelig, det er en vesentlig forskjell mellom disse 2.
Spenningen var om vi passerte B/G, men selve spillet var kjedelig. (La motstander kontrollere kamper, fokusere på det å forsvare eget mål og håpe Holse trer igjennom Tengstedt).

Nå har vi ikke noe magiker på topp (så vidt jeg vet) så da sitter vi igjen med Ham/Kam fotball, også en Holse som forsvinner i sommer.

Vi kommer i bestefall til å ligge midt på tabellen når vi kommer til midten av sesongen, og vi kunne ha unngått det ved å aldri ansette Rekdal som alltid har stått for det eksakt motsatte av hva RBK gjør. Artig og angrepsvillig fotball? Vi ansetter Rekdal som står for Kynisk og defensiv fotball.

Og dersom man tror Rekdal plutselig skulle endre sitt syn på hvordan man skal spille fotball, så tror jeg man bør legge fra seg sprøyta si og komme tilbake til virkeligheten.

Et lag med definerte roller og et definert system hadde ikke måtte startet helt på nytt fordi man mister Vecchia og Tengstedt (Jensen viste vi måtte dra).
Det kommer til å gå til helvette, forhåpentligvis så ser styret det i tide.
Back to top
Kent23
Rutinert

PostPosted: 02.04.2023 12:33    Post subject: Reply with quote

Hadde vi hatt et våkent styre hadde de tatt grep etter tap mot Sarpsborg hjemme i en tellende kamp. De har strøket allerede da de satte fusjon foran fundamentale grep i å drive en klubb bærekraftig.
Back to top
Troillongan
Veteran

PostPosted: 02.04.2023 15:08    Post subject: Reply with quote

Drit i treningskampene, takk. Kvess gjerne knivene, men hold dem i skuffa til poteten slippes i jorda en gang i mai, først da kan vi potensielt se hvor dette bærer.
2mas
Sjef

PostPosted: 02.04.2023 22:25    Post subject: Reply with quote

Årsaken til at Nelson ikke kom innpå, var at han hadde litt murring i låret. Det var planen å hvile Nypan, men han kom altså innpå da Pereira ga seg.

Det var forresten en Kongsvinger-leder som i 2. omgang gikk bort til keeperen og ga ordre:

"Om fem minutter blir du skadet!"

Merkelig å drøye tid ved byttet når man ligger under 1-2 i en treningskamp.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 02.04.2023 23:47    Post subject: Reply with quote

Skal vel trene på å være kyniske da?
enojado
Veteran

PostPosted: 03.04.2023 10:31    Post subject: Reply with quote

Fungerer som "timeout" når laget må samle seg og ta en felles prat. "Skader" gir ofte en slik mulighet Wink
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4
Page 4 of 4

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb