| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
longns Veteran
|
Posted: 14.02.2007 18:30 Post subject: |
|
|
| Ja, Tettey er en fantastisk duelspiller... herlig hvordan han stikker ut rompa for å skjerme ballen i enhver duell. |
|
| Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 14.02.2007 18:34 Post subject: |
|
|
Ok, hva har det med saken å gjøre? Har det med å være en god duellspiller med hvor mye du stikker ut rompa eller om du faktisk vinner ballen? Slik jeg ser på dueller, er Tettey en god duellspiller. _________________ Simon - Barcelona og RBK
-------------------------------
PlanetBarca
``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 14.02.2007 18:35 Post subject: |
|
|
| En duelspiller som ikke klarer å heade, kan umulig være en spesielt komplett duelspiller. |
|
| Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 14.02.2007 18:46 Post subject: |
|
|
Sånn jeg ser saken har Tettey mange fine egenskaper, men har mye å gå på innen de klart viktigste egenskaper da det kommer til fotball uavhengig av possisjon. Som: Teknikk, passninger(som også forbedres med bedre teknikk) og spilleforståelse. Sånn jeg ser det passer han perfekt som en defensiv sentral ryddemann i 4-4-2. Men Rosenborg vil ha en blanding av playmaker og ryddemann, og da passer ikke Tettey helt spør du meg. Og angående det at Riseth skal spille sentralt i år............. FAEN! (sorry) Tørum må det for H****** tørre å risikere dårlige resultater i treningskamper for å finne en spillende sentral midtbane. Jeg blir rett og slett lei meg. Selv om Rosenborg har driti seg ut litt med å la en spiller med potensial (Solli) få tillit over tid, så kan de jo ikke slutte med det! La Konan få tillit sentralt i alle treningskampene! La Konan spille sentralt i TRENINGSkampene. |
|
| Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 14.02.2007 19:01 Post subject: |
|
|
| joko- wrote: | | En duelspiller som ikke klarer å heade, kan umulig være en spesielt komplett duelspiller. |
Jeg sa han var en god duellspiller når det gjaldt å vinne ballen, det kan du umulig være uenig i.. _________________ Simon - Barcelona og RBK
PlanetBarca
``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 14.02.2007 19:24 Post subject: |
|
|
| Jo, det kan jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 14.02.2007 19:27 Post subject: |
|
|
| Det er vel ikke akkurat Makelele-klasse over ballvinningene hans nei..Men det kan vi heller ikke forvente. |
|
| Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 14.02.2007 19:42 Post subject: |
|
|
Men du (bommel) er vel enig i at Tettey er en god ballvinner?
Ikke Makelele klasse, da hadde han kanskje ikke spilt i RBK. _________________ Simon - Barcelona og RBK
PlanetBarca
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 14.02.2007 19:58 Post subject: |
|
|
| Han er en helt grei ballvinner. Personlig tror jeg det er vondt som helvete å springe på tettey, han ser litt knoklete og sterk ut, men han mangler litt på det å gå kontant inn i dueller for å vinne ballen, det blir noenganger litt løping ved siden av. |
|
| Back to top |
|
 |
Vakker Blomst Rutinert
|
Posted: 14.02.2007 22:29 Post subject: |
|
|
jeez.. Der ble det en Tettey debatt igjen gitt. jaja, du forsvarer ham med nebb og klør, Simon. Men jeg spør meg dette; hvem av RBKs midtbanespillere er dårligere, sånn helhetlig sett, enn Tettey? Satt å tenkte litt på dette og jeg finner at jeg rangerer Strand, Sapara, Ciljan, Riseth og tilogmed Solli høyere enn Tettey. Konan og Traore har jeg sett for lite til for å gjøre en vurdering enda, men jeg blir ikke overrasket hvis jeg finner at også de er bedre fotballspillere enn unge Alexander.
Når det er sagt vil jeg si at jeg liker å se Tettey på banen, han kan finne på å gjøre noen skikkelig bra kamper inni mellom. Men jeg synes ikke han forsvarer en fast plass på laget.. enda i allefall.. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 14.02.2007 23:43 Post subject: |
|
|
Ser poenget ditt Good Apollo, men at Solli er bedre enn Tettey er vel å dra den litt vel langt? _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Bruttern Proff

|
Posted: 15.02.2007 10:41 Post subject: Førsteellevern |
|
|
attach skrev:
Per idag er dette det beste laget:
Hirschfeld
Strand - Koppinen - Nordvik - Dorsin
Skjelbred - Sapara - Tettey
Storflor - Kone - Traore
Jeg er enig. Per i dag er det disse som leverer. _________________ Mamma, æ kjæm itj hjem på ei uke! |
|
| Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 15.02.2007 13:18 Post subject: |
|
|
| Good Apollo wrote: | jeez.. Der ble det en Tettey debatt igjen gitt. jaja, du forsvarer ham med nebb og klør, Simon. Men jeg spør meg dette; hvem av RBKs midtbanespillere er dårligere, sånn helhetlig sett, enn Tettey? Satt å tenkte litt på dette og jeg finner at jeg rangerer Strand, Sapara, Ciljan, Riseth og tilogmed Solli høyere enn Tettey. Konan og Traore har jeg sett for lite til for å gjøre en vurdering enda, men jeg blir ikke overrasket hvis jeg finner at også de er bedre fotballspillere enn unge Alexander.
Når det er sagt vil jeg si at jeg liker å se Tettey på banen, han kan finne på å gjøre noen skikkelig bra kamper inni mellom. Men jeg synes ikke han forsvarer en fast plass på laget.. enda i allefall.. |
Ja, jeg forsvarer han, men det er fordi jeg virkelig mener han fortjener plassen. Jeg håper ikke han blir benket og mister selvtilliten så han forsvinner, utifra det jeg så i serien av han synes jeg han fortjener den plassen  _________________ Simon - Barcelona og RBK
PlanetBarca
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 15.02.2007 14:56 Post subject: |
|
|
| joko- wrote: | | Jo, det kan jeg. |
Hvordan begrunner du at Tettey ikke er god til å vinne tilbake ballen? _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 15.02.2007 19:33 Post subject: |
|
|
Han begrunner det med at han bare springer ved siden av som en tilskuer. _________________ Simon - Barcelona og RBK
PlanetBarca
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 15.02.2007 22:18 Post subject: |
|
|
Synes også at Tettey fortjener plassen på laget. Han er sterk og jobber mye hele tiden. I motsetning til f.eks. Solli som stort sett ikke gjør noe på eget initiativ. _________________ Never argue with an idiot... you'll
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 15.02.2007 23:10 Post subject: |
|
|
Takk, ha har du min respekt  _________________ Simon - Barcelona og RBK
PlanetBarca
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 16.02.2007 00:13 Post subject: |
|
|
Pssst... På tide å oppdattere avataren din...  _________________ Never argue with an idiot... you'll
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.02.2007 17:52 Post subject: |
|
|
| henning wrote: | | Bare ta det med i ro. I morgen trykker Adressa en sak om at Solli er det nye ankeret, og på lørdagen er det Basma. |
Adressa er ofte veldig gira på å slå fast saker og ting, slik som at "Riseth blir midtbaneanker i 2007" osv.
Heldigvis var det tilsynelatende feil også denne gang. På RBK-TV virker jo Tørum ut til å ha Sapara som favoritt i øyeblikket, med en viss åpning for Riseth. |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 19.02.2007 18:02 Post subject: |
|
|
Igjen, Kone er en artig fyr  |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 24.02.2007 18:55 Post subject: |
|
|
Eggen: - Langt unna internasjonalt nivå!
Gamlesjefen savner et klarere spillemønster i Trondheim, halvannen måned før seriestart.
Jeg er helt enig med gamlefar, men tror dette bedrer seg etter et par kamper. |
|
| Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 24.02.2007 18:57 Post subject: |
|
|
| Eggen er latterlig, synes han skal holde kjeft når han uttaler seg om dette, etter å kun ha sett 1-3 kamper på La Manga. |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 24.02.2007 19:25 Post subject: |
|
|
Tja. Man kan jo diskutere om far for ofte blander seg inn i diskusjoner han ikke har så mye med lenger, men det han sier har han jo helt rett i. Jeg er utrolig glad for at RBK ikke skal ut å spille CL kvalifisering til uka. Pr. i dag er vi i en oppkjøringsfase, og ting sitter ikke som de skal. Det Eggen ikke bør glemme er at han selv har trent RBK årganger som ikke akkurat har storspilt i starten av sesongen. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 24.02.2007 19:30 Post subject: |
|
|
Det tar tid å bygge opp et lag som skjønner begrepet 'samhandling'. Det er ikke gjort over natta, og jeg husker selv hvor lang tid det tok før det begynte å sitte under Eggen.
Spesielt med noen nye afrikanere, vil det ta tid før Rosenborg kan begynne å hevde seg i Europa igjen. Jeg tviler på om CL-spill blir noen suksess for oss i år. Først om et par år, tror jeg vi når målet vårt om å være blant de 30 beste klubbene i Europa.
2007 blir som sagt litt for tidlig, men greier laget å bli skikkelig samkjørt med få eller ingen utskiftinger, kan dette laget bli til noe. For potensialet er uten tvil svært høyt. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 24.02.2007 19:45 Post subject: |
|
|
| WegHard wrote: | | Pr. i dag er vi i en oppkjøringsfase, og ting sitter ikke som de skal. Det Eggen ikke bør glemme er at han selv har trent RBK årganger som ikke akkurat har storspilt i starten av sesongen. |
Nettopp derfor bør gamlefar Eggen holde kjeft. |
|
| Back to top |
|
 |
|