English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kjetil Rekdal
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 203, 204, 205  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
O-Rex
Veteran

PostPosted: 27.06.2022 16:22    Post subject: Reply with quote

Det at Hansen (nesten) alltid klinker langt må være den største supportermyten som eksisterer her på forumet. Du må ha på veldig vrange briller for ikke å ha sett at det skjer ikke. Selvfølgelig gjør han det innimellom, men vi prøver veldig ofte å spille oss ut bakfra. Enig at det skjedde ofte i vinter, men da var vi også så shaky der bak at det nærmest var et overgrep mot stopperne våre å gi dem ballen.
oxbailla
Veteran

PostPosted: 27.06.2022 16:50    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:

Ps grunnen til at vi var så dårlige i pre season var jo Rekdal og Frigård. Vi avsluttet året som det 4/5 beste laget i Norge.

Enig i at Rekdal og Frigård må ta hovedansvaret for elendig pre season. Men det neste du skriver er ikke riktig. Hareides RBK avsluttet med 11 poeng på sesongens 10 siste seriekamper.
Bare 6 lag tok færre poeng på siste 10.
Så ja, vi avsluttet som nummer 5 sesongen sett under ett, men vi avsluttet året som ett av Eliteseriens svakeste lag.
Back to top
View user's profile Send private message
martibs
Veteran

PostPosted: 27.06.2022 17:10    Post subject: Reply with quote

pavel londak fan account wrote:
Folk glemmer fort. For en uke siden ble vi rundspilt av Lillestrøm, og for fem dager siden ble vi utspilt av Levanger i 45 minutter. Så kommer en helt OK kamp mot det desidert svakeste laget i serien, og plutselig har vi noe på gang igjen. Det at vi nå teoretisk sett er med i "medaljekampen", viser bare hvor svak utgave av Eliteserien dette er. Dette får meg ikke til å tenke at Rekdal har noe på gang, det får meg til å tenke at med en semi-kompetent trener ville vi vært helt i toppen.

Hvis vi er dårlige, så er det fordi vi er dårlige, og hvis vi er gode, så er det fordi de andre er dårlige. Tommel'n opp!
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 27.06.2022 18:52    Post subject: Reply with quote

Nåssåladden wrote:

Noen kunne beskylde deg for å være historieløs. I første sesongen under Knutsen holdt B/G på å rykke ned.

Etter å ha rykket opp året før, vel å merke. Holdt på å rykke ned eller holdt plassen; to sider av samme sak, men med forskjellig fokus.

Ellers, etter min mening er en god trener en som klarer, gjerne over litt tid, å instruere spillerne tilgjengelig i et system hvor det legges til rette for nøkkelspillere. Det spilles på legets beste ferdigheter, og treneren er i stand til å justere formasjon og taktikk i henhold til disse ferdighetene.

En strålende trener er en som gjør mye av det samme, men er langt mindre avhengig av nøkkelspillere, og bygger et kollektiv som er bedre enn summen av enkeltspillere, og som er uforutsigbart selv om de stort sett alltid gjør det samme. Og ofte ser man endringene i positiv retning fort etter overtakelse.

På en skala fra reaktiv til proaktiv tør jeg påstå at de aller fleste virkelig gode trenere er på sistnevnte ende av skalaen, nærmest uavhengig av nivå. Det blir liksom aldri voldsomt bra om man ikke har en god grunnfilosofi man er trygg på og står hart på omtrent uansett motstand.
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 27.06.2022 19:33    Post subject: Reply with quote

Det er veldig mange nivå imellom Rekdal og Knutsen/Eggen for å si det mildt.

De to ville ikke brukt et halvår, inkludert vintervindu, oppkjøring og nesten 1/3 av sesongen på å finne ut av det som var opplagt for oss glade amatører som satt og så alle kampene live ifjor.

De ville ha sett at en skulle ta grep A, B og C for å luke vekk de enkleste feilene og hente ut kvalitetene som allerede var der.

Eggen i 2010 gjorde det (dog litt for sent for å ta skalpen til FCK vel og merke), Trond Henriksen i 07 og Kåre i 14 gjorde også dette, men da var det vel godeste Eggen som lusket i kulissene, forøvrig Coolen i 18 også, Henriksen igjen i 20. Coolen og Henriksen er ikke på samme hylle som Knutsen som igjen neppe er like god som Eggen var, men når de to klarte å stabilisere ting ganske bra etter henholdsvis Kåre og Horneland sette jo en list som Rekdal ikke har nådd opp til, og jeg er ærlig talt overasket at ting ble enda verre enn forventet. Hadde regnet med at vi var godt organisert, hadde rett presshøyde og intensitet, var sterke på å renske unna i eget felt og gode på å bli tunge i motstanders felt, og at det ville gi godkjent poengfangst får første sesong på ca. 60 uten å imponere. Og så ville det stagnert. Første bit har blitt adskillig verre, og Rekdal har aldri taklet motgang.

Horneland og Rekdal derimot kom inn med en soleklar oppfattning av at fotball skulle spilles på den eneste måten *de selv* har oppnådd noe særlig med, resultatet i begge tilfeller er en elendig sesongstart, men der hvor Horneland i det minste var ydmyk nok til å si at han gjorde en feilvurdering så virker det som om Rekdal går rundt og tror at han er Norges beste trener og at alt skyldes alle mulige andre ting enn seg selv.

Å fjerne Rekdal vil ikke løse noen av de problemene vi har slitt med i årevis, men det vil fjerne det problemet at vi har en trener som ikke representerer en løsning til noe av det.
Nordens Lokomotiv
Veteran

PostPosted: 27.06.2022 20:06    Post subject: Reply with quote

Da har jeg hørt på siste Rasmus og Saga, og med all respekt for Rekdals så er det jo bare svada den mannen kommer mer. Mannen har absolutt nada å gjøre i sjefsstolen.
Neeskens
Veteran

PostPosted: 27.06.2022 20:14    Post subject: Reply with quote

Flere her inne har hyllet vår seier mot KBK som meget bra og nå begynner mye å falle på plass for prosjektet til Obos trenerene våre.
Vel. KBK tapte vel 1-0 for Blink her i pausen!!!
Det er det nivået de har.
Jeg satt på Coop sist og hadde ringside til tidenes sirkus i et elite serie forsvar. Jeg har aldri sett noe verre.

Vi må opp 100% for å kunne kjempe om topp 4 or
I en meget svak eliteserie.
Henri
Legende

PostPosted: 27.06.2022 20:27    Post subject: Reply with quote

Nordens Lokomotiv wrote:
Da har jeg hørt på siste Rasmus og Saga, og med all respekt for Rekdals så er det jo bare svada den mannen kommer mer.

Ja, det var komisk, over én time med kun tomprat av typen "gjøre de dårlige periodene kortere og de bedre lengre", han har virkelig ingenting å komme med.
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 27.06.2022 20:31    Post subject: Reply with quote

På mål 3 mot KBK presenterer stopperen helt upresset å heade ballen inn mot 5 meteren i beina på en RBK spiller. Altså J13 nivå.Så hadde KBK flere fete muligheter.
SÃ¥ ikke la dere lure av den kampen.
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 27.06.2022 21:25    Post subject: Reply with quote

Forstår at det er viktig for mange å påpeke at de lagene vi slår er fryktelig dårlige. At det kun er manglende motstand som gjør at vi tar poeng. Dersom man kjører en liten sammenligning, med samme vinkling, til Eggens glansdager, så kan man vel da hevde det samme. Rosenborg hadde det desidert beste laget, landslagsspillere i omtrent alle posisjoner. Man kjøpte de beste spillerne til motstanderne, og var suverene sportslig og økonomisk. Vi betalte 12 (TOLV) millioner for Morten Knutsen fra Start og omtrent det samme for Christer George. Jeg hverken vil eller ønske å ta noe som helst bort fra Nils Arnes prestasjoner på Lerkendal. De taler for seg selv, og vil alltid stå fast. Samtidig så var det faktisk MYE større forskjell på Rosenborg og de andre lagene den gangen, enn det er mellom Eliteserielagene i dag. Nå har vi knapt en landslagsspiller i troppen. Med unntak av draktene så er ikke situasjonen så svart/hvitt som det kan virke som her inne. Rekdal er ikke Eggen, det er vi alle fullstendig klar over. Tror vi skal være veldig glade for at en umerittert Eggen ikke tok over Rosenborg i dag. Da hadde han nok fått hylekor mot seg, og sparken før moroa begynte. Utfra bøker og dokumentarer så er det mye som tyder på at Eggens lederstil aldri hadde fungert i dagens «krenkelsessamfunn». Ikke mange spillere i dag som hadde tolerert å bli skjelt ut slik mange ble i glansperioden. «Stolt fortid, Stor framtid» står det på en del RBK effekter. Vi må ikke la det bli «Stolt fortid, Stopp toget jeg vil av». Petter Nordtug ble en internasjonal skistjerne, det samme var Bjørn Dæhlie en del år før han. Hadde disse to skiftet tidsperiode, hadde begge mest sannsynlig vært middelmådige. Nye tanker utvikles, kriterier endres. Joda, Kristiansand og Vålerenga har vært dårlige i år. Likevel så leverte RBK 7 flotte scoringer mot disse lagene, og mange sjanser. Mye fint spill også. Det er ikke bare fordi andre er dårlige.
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 27.06.2022 21:39    Post subject: Reply with quote

Ratatorsk
" Tror vi skal være veldig glade for at en umerittert Eggen ikke tok over Rosenborg i dag. Da hadde han nok fått hylekor mot seg, og sparken før moroa begynte.".
Ja nå har lest det også!
Solstikk???
Du må ha meg unnskyldt men hva i alle dager skriver du!!
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 27.06.2022 21:50    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Ratatorsk
" Tror vi skal være veldig glade for at en umerittert Eggen ikke tok over Rosenborg i dag. Da hadde han nok fått hylekor mot seg, og sparken før moroa begynte.".
Ja nå har lest det også!
Solstikk???

Neida. Forventer ikke at alle skal være enig, mye fordi vi VET hvordan de gikk med Eggen i Rosenborg. Han tok vel over klubben i 71, og vant serien. Så vant han ikke før i 88. Var ikke alle årene i RBK, men ikke mange titler på disse årene. Klar over at han tok gull med Moss i 87. Ikke så sikker på om fansen hadde tatt imot Kjetil Knutsen med åpne armene heller, om han hadde kommet hit fra Åsane, i stedet for Bodø/Glimt! Det er merkelig hvordan man kan endre mening, når man har fasit i hånd! Helt andre krav fra fansen i dag, enn det var på 80-tallet før man ble «bortskjemt» med titler.
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 27.06.2022 22:13    Post subject: Reply with quote

@Ratatosk

Det der er en vegg av synsing og irrelevanse.

Og trolldeig etter enkleste oppskrift:
2 kopper mel
1 kopp salt
1 kopp vann
Og hemmelige ingrediens:
1 klype nedsnakk av Eggen

Men ikke noe av det der endrer på at Rekdal har ingenting i RBK å gjøre.
Carl
Veteran

PostPosted: 27.06.2022 22:15    Post subject: Reply with quote

Det er kanskje der noe av problemet ligger. At alt til enhver tid skal sammenlignes med Eggen. Vel, da blir det riv hver gang, ny trener og ny plan hvert år.

Det er vel ingen som påstår at vi vet at Rekdal blir en suksess, eller at vi er blendet av det som er prestert i år. Men at det er bevegelse på skuta, og at den ser ut til å ha en kurs jeg har en voksende tiltro til, det står jeg for. Så synes jo en del her at det går altfor tregt. Rekdal skulle fikset dette i februar om han er den magikeren vi fortjener. Eggen snudde jo opp ned på Hamrens lag i 2010. Vel, utgangspunktet med tanke på spillerstall var kanskje en anelse annerledes enn i dag. Den gangen tapte vi en kamp på to sesonger, og hadde virkelig landslagsspillere i alle posisjoner. Det har vi ikke i dag, selv om enkelte synes å tro det.

Knutsen er en fantastisk trener, det var han vi ville ha. Jeg ble også skuffa da han resignerte i Bodø. Men heller ikke han får helt sving på Glimt i år. Burde ikke han fikset det ganske greit? Eller har de spillerne treneren har tilgjengelig faktisk noe å si for det som presteres? For øvrig kan dere som ikke er gamle nok til å huske, google dere fram til sesongen 1991. Som regjerende seriemester oppnådde vi i de elleve første kampene 3 seire, 5 uavgjorte og 3 tap. Eggen var trener. Starten var altså dårligere enn den Rekdal har nå. For meg betyr imidlertid ikke disse eksemplene annet enn at selv eminente trenere som Knutsen og Eggen kan trenge tid på å få lag til å fungere.

Jeg tror ikke det finnes en quick fix på RBK. Jeg tror vi må ta steg for steg, og at vi må tåle at det vil svinge. Men så lenge jeg synes å se framgang, velger jeg å ha trua. Skulle derimot framgangen flate ut, og vi resten av sesongen er kronisk ustabile, vil jo det selvsagt gjøre noe med tiltroen til trenerteamet.

Last edited by Carl on 27.06.2022 22:30; edited 2 times in total
Back to top
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 27.06.2022 22:29    Post subject: Reply with quote

Takk for oppskrift, Zorbeltuss.
Forøvrig ikke noe forsøk på å snakke ned Eggen. Han er og vil alltid være Norges beste trener gjennom tidene. Poenget mitt er at han startet på andre premisser enn alle andre. Han var nemlig ikke tener etter Legenden Eggen.
Så forbeholder jeg meg retten til å mene at man må gi Rekdal minst en sesong på å stabilisere skuta, når han først har fått jobben.
Back to top
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 27.06.2022 22:45    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Nåssåladden wrote:

Noen kunne beskylde deg for å være historieløs. I første sesongen under Knutsen holdt B/G på å rykke ned.

Etter å ha rykket opp året før, vel å merke. Holdt på å rykke ned eller holdt plassen; to sider av samme sak, men med forskjellig fokus.

Ellers, etter min mening er en god trener en som klarer, gjerne over litt tid, å instruere spillerne tilgjengelig i et system hvor det legges til rette for nøkkelspillere. Det spilles på legets beste ferdigheter, og treneren er i stand til å justere formasjon og taktikk i henhold til disse ferdighetene.

I 2017 var Knutsen assistenttrener? I første sesongen som hovedtrener i B/G så skorte de 32 må og slapp inn 35. Altså ikke noen store tegn på en fotballrevolusjon. Rekdals første hele sesong med Hamkam(2021) endte med 62 skorte mål og 21 innslupne i Obos.

De færreste hadde Rekdal på noen liste før han kom hit. Så ingen grunn til å lage stråmenn med om at Rekdal var ønsket av noen som helst. Meeen nå er mannen her så la han få en reel sjanse istedenfor å gjøre oss til en tyrkisk tegneserieklubb som skifter trener etter hvordan vinden blåses. Og mannen gjør da noen bra grep som har vært etterlyst lenge. Det er ingen som har klippekort, unge spillere brukes mer enn på mange tiår. Etternavn betyr ingenting. Om det ikke er særlig bedring etter neste overgangsvindu så får man finne på noe annet.
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 27.06.2022 22:49    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Dersom man kjører en liten sammenligning, med samme vinkling, til Eggens glansdager, så kan man vel da hevde det samme. Rosenborg hadde det desidert beste laget, landslagsspillere i omtrent alle posisjoner. Man kjøpte de beste spillerne til motstanderne, og var suverene sportslig og økonomisk.

Jeg synes dette blir en uredelig sammenligning. Du beskriver situasjonen etterhvert under Eggen, en situasjon han skapte selv. Det blir som å si at det ikke er rart Knutsen lykkes i 2019 med det laget han rådet over. Rosenborg var ingen ting spesielt før Eggen gjorde dem til det. Det økonomiske og sportslige fortrinnet ble bygget og opprettholdt nitidig av samme mann.

Vi kjøpte gode spillere fra andre lag, men svært sjelden fra det man noenlunde seriøst kan omtale som konkurrenter. Vi hentet heller ikke mange landslagsspillere, men Eggen gjorde flere av de vi hentet til det. Kort sagt; Eggen bygget og vedlikeholdt dette fantastiske eventyret, og han begynte mer eller mindre på scratch.

Dette vedlikeholdet er et nøkkelord, for ingen har hittil vært i nærheten av å gjenta dette med tanke på kvalitet og/eller tid. Og vi har jo selv sett hvor lett det er å drite seg ut med vedlikeholdet selv med de beste forutsetninger.

Vi får neppe noen ny Eggen; det er svært urealistisk å holde det kaliberet over tid og for den saks skyld er det fryktelig sjelden det i det hele tatt dukker opp. Det er imidlertid ikke til å stikke under stol at også Rekdal kom til mer dekket bord enn Eggen selv gjorde, selv om utgangspunktet naturligvis har blitt progressivt dårligere for omtrent hver nye trener med unntak av etter Ingebrigtsen. Og Rekdal leverer fortsatt svært dårlig utifra forutsetningene han er gitt. Og det er dessverre lite som tyder på at det er vesentlig bedring på horisonten.
moomoo
Veteran

PostPosted: 27.06.2022 22:50    Post subject: Reply with quote

Jeez Neeskens har du spilt fotball????

Vi er uenige om mye, enige om litt, men denne heksejakten her er jo bare helt bak mål....

"Kan bare glemme å skape overtall sentralt"

Motstanderen har forskjellige formasjoner og om vi klarer å få midstopper til å gå forbi pressledd så faller jo dette på sin egen logikk.. Rogers har jo gjort dette flere ganger allerede og er bevis på at det funker.

Når det kommer til å slakte Rekdalball før vi i heletatt har forsøkt oss mot europeisk motstand så er det urettferdig.

Roma vant EL (Riktignok med en god del bedre individualister enn det vi har) med samme formasjon!

Nå er det langt imellom merrits på Reka og Mourinho, men også langt imellom muligheten til å hente spillere RBK vs Roma.

At Glimt gjorde det så bra kommer av at de hadde null respekt og spilte sitt spill for å lage problemer for motstander ( så der er du definetivt inne på noe!!!)

MEN, la oss vente å se, jeg er helt enig i at ansettelsen ikke er i tråd med den fotballen vi har blitt flasket opp på og sådeles svært skuffet, men det er nå det det er og selv om jeg blir eiotrende provosert av rævva prestasjoner og tilter left and right så må man være blind for ikke se at ting blir bedre, stein for stein.

Rekdal har justert laguttak og finner mer og mer ut av hvordan han skal bygge laget, til motsetning fra f.eks Fagermo som er en 4-3-3 mann men er helt på bærtur i Oslo (der er det ikke annet enn eksosbær!)

Vi kan være så misfornøyde vi bare vil, vi kan påpeke,sutre og ikke mindst føle oss sviktet av klubben, men faktum er at om man ser tilbake mot starten med Rekdal så ser det unektelig mye mere sammenhengende ut nå, selv om vi sliter litt med å heve bunnivå og prestere jevnere.

Har ikke ståltrua, langt derifra, men har spilt nok fotball å er nøktern nok til å forstå at dette er ute av mine hender og jeg velger å sutre i kamptråden spontant og krysse fingrene for at dete blir bedre etterhvert (slik det faktisk har blitt!).

Save him, not hang him
Save him not, hang him

Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 27.06.2022 23:24    Post subject: Reply with quote

Sammenligningen du viser til Zorac, handler ikke om Eggen og Rekdal, men om å konsekvent si at man vinner på grunn av at andre er så dårlige. Det har ingenting med laget som Eggen bygget, men styrkeforholdet på det laget og de andre. Er enig i at sammenligningen er «uredelig» dersom man sammenligner lagets tilstand når man overtar og utviklingen. Mulig jeg burde formulert meg annerledes. Poenget var i allefall at det blir for dumt å si at alle gode prestasjoner Rosenborg gjør kommer som et resultat av at andre er dårlige. Eggen gjorde RBK gode, det var ikke de andre lagene som var så dårlige at Eggens lag ble bra. Man må kunne forvente lik «dømming» av Rekdal. Om RBK spiller bra, så handler det ikke bare om at de andre er ræva! Det blir for lettvint!
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 27.06.2022 23:29    Post subject: Reply with quote

Du har Gasperini's måte å spille 3-4-3 på, Ajax har vel holdt på med det til tider, og det er den skolen Eggen selv sverget til...så ja, det skal i prinsippet gå fint med det i RBK også.

Rekdal sin tolkning er bare en variant av knokkelfotballen Horneland først trodde at det var meningen han var ansatt for å spille, før han etter hvert innså at det ble feil. Og der ligger problemet med ansettelsen, og i motsetning til Horneland så er Rekdal en arrogant drittsekk som legger skylden på omgivelsene når det går galt, så den mannen er neppe i stand til å innrømme til seg selv en gang at det han holder på med er noe som han ikke kommer til å lykkes med fordi han kommer aldri til å ha så mye bedre spillere enn konkurrentene som kreves for å ta seriegull slik han holder på.

Ingenting ville gledet meg mer enn at jeg tar feil, men for å være ærlig så har Rekdal prestert vesentlig verre enn det jeg hadde regnet med, og det jeg hadde regnet med ville ikke vært godt nok det heller.
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 27.06.2022 23:33    Post subject: Reply with quote

Ja, det største og mest avslørende problemet er at vi ikke spiller så voldsomt godt eller med gjentagende suksessfaktorer. Hvilke lag vi slår er ikke definitivt bevis på noe i Eliteserien, det svinger jo hele veien med formkurver. Men vi har alt i alt hatt litt flyt i disse kampene vi vinner; vi scorer på gunstige tidspunkt, mens motstander blåser mange av sine.

Det viktigste her er imidlertid dette med manglende gjenskaping. Det er absolutt ingen ting som tilsier at det er urealistisk at vi nå får juling av Viking. Og når vi ikke har et snev av stabilitet; prestasjonene svinger voldsomt fra kamp til kamp og også i kampene, vitner det for meg om at manenten trener for dårlig, har spillere som ikke kan ta instrukser, eller trenere som er for dårlige til å formidle - eventuelt at planen er mangelfull. Så kan det selvsagt være en kombinasjon av flere av disse.

Bottom line for meg er at vi uavhengig av alt annet har en stall som skal være i stand til å levere både bedre og mer stabilt enn vi gjør satt opp mot konkurrentene. Og dét klarer jeg ikke se at noen andre enn trenerteamet ha ansvar for.
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 28.06.2022 07:33    Post subject: Reply with quote

Bare som et innspill til akkurat diskusjonen om at vi ikke kan forklare våre seire i år med om motstanden er god eller ikke. Her er en litt pride-aktig tabell som viser utfallet av seriekampene våre så langt. Den observante leser kan muligens finne et mønster.

Megafritz
Veteran

PostPosted: 28.06.2022 07:47    Post subject: Reply with quote

Ja, vi vinner hjemme og sliter mer borte Wink

Tror faktisk vi vil ende opp med en ganske ok hjemmestatistikk i år basert på det vi har vist til nå. Fyller vi de tre hvite nederste med grønnfarge de neste rundene så kan det hende vi klarer å henge greit med selv om taper borte mot lagene i toppen.
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 28.06.2022 08:12    Post subject: Reply with quote

Man kan selvfølgelig se på det som en hjemme/borte-greie, selv om man skulle håpe vi endelig var ferdig med kunstgresspøkelset og var på vei til å bli litt jevnere. Men er ikke HELT komfortabel med den forklaringen heller.

Vår resultatmessig beste kamp var borte mot vif på kunstgress. Hjemme mot FKH hadde vi flaks som klarer uavgjort (her kan man selvfølgelig diskutere endringene som ble gjort i pausen vs. hvor komisk dårlig FKH forsvarte seg på våre scoringer). Hjemme mot Odd parkerte vi bussen på 1-0.

Jeg tror vi ender på øvre halvdel, men det overrasker meg ikke mye om uavgjort-kolonna kommer til å dominere våre resultater på årets tabell. Vi er for lette å kjempe ut av stilen for halvgode lag.
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 28.06.2022 08:34    Post subject: Reply with quote

Flaks mot Haugesund vil jeg ikke akkurat si. Haugesund startet med å score på en gavepakke av et straffespark.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 203, 204, 205  Next
Page 95 of 205

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb