View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 16.03.2022 23:29 Post subject: |
|
|
Nå ligger Jensen an til å danne en midtbaneduo med Tobias Børkeeiet, en duo Jensen allerede har funnet seg til rette i.
– Det er nok planen. Den største utfordringen er at vi bare er to sentrale, siden jeg har vært vant til tre. Jeg har funnet en god dynamikk med Tobias, sier Jensen.
Jensen kan også bekle en kantrolle i RBK, men Holse mener det er viktig at Jensen brukes sentralt i banen.
– Med tanke på de andre sentrale vi har, så er det veldig godt at vi har en type som Victor, som er litt kreativ og kan drible litt. Han er litt mer offensiv i tankegangen, så den konstellasjonen er veldig fin.
– Også får du mindre konkurranse om plassen?
– Ja, men det går nok fint. Jeg tror det er bedre for laget om vi begge spiller, for det handler om relasjoner. Den relasjonen vi har er det ikke mange på laget som har, sier Holse.
Les mer: RBKs to dansker: – Jeg tror de andre er lei av oss allerede |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 04.04.2022 14:41 Post subject: |
|
|
Må nok terpe på avslutninger fremover. Hadde vel minst to sjanser som burde blitt mål i går. Burde i hvert fall satt en. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 04.04.2022 15:00 Post subject: |
|
|
Veldig puslete på første forsøk, mens jeg synes han gjør det riktig på andre forsøk, og er nær ved å snike ballen mellom beina på Haikin. Så har han enda en ball som han nesten når fra Holse - det lukter scoringer av Jensen, synes jeg. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
ibejnar Veteran
|
Posted: 04.04.2022 15:12 Post subject: |
|
|
Jeg synes bestemt også han klæder holdet. God på bolden og træffer mange gode beslutninger. Det skal nok blive rigtig godt offensivt med tiden. Han er jo også en spiller der er klart bedst når vi har bolden. |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 04.04.2022 16:03 Post subject: |
|
|
Han vil nok score mål for oss etterhvert. Han er ikke super hurtig men har fint driv med ballen. Burde kanskje kommet seg enda mere sentralt inn i banen når Tagseth holder bredden!!. _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 05.04.2022 13:20 Post subject: |
|
|
_S_aphod81 wrote: | Veldig puslete på første forsøk, mens jeg synes han gjør det riktig på andre forsøk, og er nær ved å snike ballen mellom beina på Haikin. Så har han enda en ball som han nesten når fra Holse - det lukter scoringer av Jensen, synes jeg. |
Helt enig. Det første forsøket der var direkte svakt. _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

|
Posted: 05.04.2022 15:25 Post subject: |
|
|
Det tror jeg rett og slett var utfeiging, at han plutselig fikk litt for god tid litt for tidlig, og 'bare' skal putte ballen i mål. Derfra hadde han vel fort scoret på 70-80% dersom han hadde lukket øynene og klinket til. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Hawken Junior
|
Posted: 05.04.2022 15:37 Post subject: |
|
|
Var dere på kampen eller vurderer dere basert på mobilklippet fra Discovery? Finnes det highlights fra første 20 min et eller annet sted. Link gjerne om så! |
|
Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 05.04.2022 16:53 Post subject: |
|
|
Den første ser du her (og to andre sjanser fra starten i samme tråd)
https://twitter.com/Audun...S1zG_LxDEw
Den andre til Jensen ligger på sammendraget RBK har lagt ut på YouTube. |
|
Back to top |
|
 |
Hawken Junior
|
Posted: 05.04.2022 16:55 Post subject: |
|
|
Takk!! |
|
Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 05.04.2022 17:16 Post subject: |
|
|
"The following media includes potentially sensitive content."
 |
|
Back to top |
|
 |
nin Rutinert
|
Posted: 06.04.2022 10:16 Post subject: |
|
|
Den der kan jeg ikke se ligger på FotMob sin xG statistikk? Ikke rart det blir veldig dårlig xG av det da. |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.04.2022 13:25 Post subject: |
|
|
Når RBK har ballen, skal nemlig dansken gå bredt og høyt ut venstre, som en ving.
Mens i forsvar rykker han ned som én av tre sentrale midtbanespillere.
– Det er jo en grunn til at nettopp han har fått rollen, sier Rekdal.
Og utdyper:
– Det handler om løpskapasitet. Victor er en teknisk, offensiv spiller. Men har også så stor motor. Han evner å forflytte seg kjapt nok. Det har vært viktig for oss i disse to kampene.
Jensen selv sier han liker sin nye tilværelse i RBK.
– Det er artig å ha en rolle som er viktig. Jeg er en spilletype som aller helst liker å ha ballen. Men kondisjonen min er også en styrke, sier han.
Les mer: Han har fått spesialrolle av RBK-sjefen |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.05.2022 15:19 Post subject: |
|
|
- Jeg syns det har vært fett. Det er deilig å spille kamper, men jeg er litt lei av at ballen ikke går i mål. Det var tett på sist med tre fine avslutninger, men det var stolpe ut i stedet for stolpe inn, konstaterer 22-åringen overfor rbkweb.no.
Leiesoldaten fra Ajax har etablert seg som venstre indreløper i den nye 3-5-2-formasjonen - i konkurranse med blant andre Carlo Holse.
- Jeg er glad for at jeg kan hjelpe laget på den måten som jeg gjør. Jeg arbeider steinhardt og gjør mitt beste, kommenterer Jensen.
Les mer: - Det er deilig å spille kamper |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 22.05.2022 23:16 Post subject: |
|
|
Avbryt dette lånet. Gir oss ingenting og tar bare spilletid fra spillere som faktisk kan finne på å være her neste år _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 23.05.2022 11:25 Post subject: |
|
|
Jensen virker å være litt ute av form, på tide med Holse nå på startplass. Passer Jensen bedre i front i de kampene det spilles 352? |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 23.05.2022 11:58 Post subject: |
|
|
Jensen lider, som stort sett alle andre, av at vi ikke har noen offensiv plan.
0 samhandling og visjoner om å faktisk skape ting på motstanderen, som da ikke kommer av tilfeller av egen kreativitet fra spillerne. |
|
Back to top |
|
 |
ibejnar Veteran
|
Posted: 23.05.2022 14:33 Post subject: |
|
|
men altså alle kan vel se at han skal spille med Holse - de er de eneste der har blikket på det hold og gerne vil spille andre gode. Det må og skal simpelthen være første skridt i en bedre offensiv plan. Jeg tror faktisk jeg ville spille en af dem som falsk 9,er med mange løb omkring dem. Det ville så koste Noah pladsen - men altså vores spil bliver også så primitivt med ham på banen. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

|
Posted: 23.05.2022 16:34 Post subject: |
|
|
Vecchia er jo en mer naturlig falsk nier, men gjerne med begge danskene rundt seg. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 23.05.2022 16:58 Post subject: |
|
|
En ting er ihvertfall sikkert. Ingen av danskene har et snev av skyld for egne dårlige prestasjoner. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

|
Posted: 23.05.2022 17:10 Post subject: |
|
|
Jo, det har de sikkert. Men det hjelper jo ikke at begge spiller ute av posisjon, akkurat, og det er jo ekstra irriterende når begge er naturlige i en indreløperrolle vi har vært for feige til å bruke i mange år. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 23.05.2022 21:11 Post subject: |
|
|
Han er U21 spiller, kommer fra Ajax så noe må det jo være der av talent.
Men hos oss ser han ikke særlig god ut, helt anonym egentlig.
Men jeg ville veddet mye på at han ville fremstått som vesentlig bedre i Bodø Glimt. _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
ajax1 Senior
|
Posted: 23.05.2022 22:45 Post subject: |
|
|
Jensen og Holse er ganske like, små, svake, lite temposterke, men med kvaliteter fremover som kan benyttes. Skulle ønske vi dro frem litt mer "Godfot" og spilte de i posisjoner de kan lykkes.
Hadde vært interessant med en 4-1-2-2-1 formasjon der vekselvis Perreira/Tagseth/Skarsem/Holse hadde vært midtbane 2’ern og Vecchia/Jensen/Holse den offensive 2’er men smalere i banen for å sette opp flere trekanter med overlappende midtbane og spiss. Ville gitt oss langt flere strenger å spille på enn i dag, samt minst like god kontroll i forsvar. |
|
Back to top |
|
 |
|