View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 04.02.2022 20:50 Post subject: |
|
|
Rbkforalltid wrote: | Hvem er det som vil ha Strømøy inn? Er det veteranødleggerne? |
Tipper de stiller seg bak VK sin instilling jeg.
Men de kommer nok til å stritte imot hvis det kommer benkeforslag mot Espelund og mistillit mot Bratseth (som jeg synes er en sånn passe reaksjon på rabalderet i Desember). _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 04.02.2022 22:45 Post subject: |
|
|
Syns innstillinga peker på det kanskje beste styret RBK noensinne har hatt. Rett og slett. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 04.02.2022 22:46 Post subject: |
|
|
Satser på mistillitsforslag til Bratseth så kan vi endelig bli kvitt en av de som har vært inventar på å ta dårlige sportslige beslutninger i en årrekke. |
|
Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 05.02.2022 01:13 Post subject: |
|
|
media wrote: | Syns innstillinga peker på det kanskje beste styret RBK noensinne har hatt. Rett og slett. |
Isåfall så har tidligere styrer vært sørgelige greier. Men hvis lista er Koteng eller Svendsen sin regjeringstid så er ikke den akkurat vanskelig å klarere. _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 05.02.2022 10:12 Post subject: |
|
|
Dette Tore Strømøy-opplegget er vel bare et pr-stunt? Trist at klubben brukes til sånt. |
|
Back to top |
|
 |
Rbkforalltid Proff
|
Posted: 05.02.2022 11:13 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: | Satser på mistillitsforslag til Bratseth så kan vi endelig bli kvitt en av de som har vært inventar på å ta dårlige sportslige beslutninger i en årrekke. |
Er det noen organisering på dette? |
|
Back to top |
|
 |
Rbkforalltid Proff
|
Posted: 05.02.2022 11:15 Post subject: |
|
|
media wrote: | Syns innstillinga peker på det kanskje beste styret RBK noensinne har hatt. Rett og slett. |
Hva gjør de til det? Man kunne hatt tilsvarende presentasjon av det nåværende styret. Alle har fokus på veien mot målet når det blåser. Eller hva?
Koten har jo massevis av erfaring. Skapte en virksomhet, mye erfaring fra forretningsdrift. Tydelig. Etc etc. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 07.02.2022 10:04 Post subject: |
|
|
Det jeg liker med det er innstillingen av styreleder, pluss inklusjonen av By Rise og Tore. Såfremt ikke disse også ser Bratseth som en av Norges ledende eksperter på norsk og internasjonal fotball, eller hva det nå var de presterte å si, så fins det i alle fall fotballkompetanse inn. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
orz Proff

|
Posted: 07.02.2022 11:23 Post subject: |
|
|
Det virker i hvert fall som at det er et klart skifte i retning mer fotballkompetanse i styret. Det tror jeg er lurt, særlig med tanke på at styret (dessverre) har ansvar for ansettelse av trenere og sportsdirektør. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 07.02.2022 13:13 Post subject: |
|
|
Det lureste ville vært å ha en sportslig organisasjon, med ansatte, som faktisk kan jobbe med den sportslige satsingen på heltid. Ikke en gjeng hobbyeksperter som sitter i et styre og surrer med dette på fritiden. Inntil så skjer så forblir vi en amatørklubb.
At de tar inn noen som har spilt litt fotball tidligere forandrer egentlig fint lite i så måte. Det er fortsatt folk som ikke er tilstede og jobber i klubben daglig, og har egentlig ikke noe bedre forutsetning for å hverken ansette eller avsette trenere enn det supportere med over snittet interesse for RBK og fotball forøvrig har. |
|
Back to top |
|
 |
ØstlandsJokke Junior
|
Posted: 07.02.2022 13:24 Post subject: |
|
|
Fy f... så flaut hvis noen greier å benke inn Strømøy. Klovn i klovnedrakt.
Argumentet til hans disipler er jo jobben han gjorde i Byåsen for 20 år siden...
En jobb det var mer enn nok baluba rundt. Mer av sånn det har vært her de siste åra også...
Tipper det er et helt reellt scenario at han sparker Reka før han har fått vise hva han duger til og gjeninnsetter Kåre. Lukter konspirasjon lang vei....
Mulig jeg må kaste alu-hatten min og ta noen piller men dette stinker bigtime. |
|
Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 07.02.2022 17:59 Post subject: |
|
|
Heldigvis kan ikke styreleder alene sparket en trener, han må ha flere i styret med seg. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

|
Posted: 08.02.2022 11:30 Post subject: |
|
|
Lenge til årsmøtet, det går an å hindre noen i å benke inn Strømøy. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.02.2022 21:16 Post subject: |
|
|
Vanskelig/ulovlig å forhindre noen i å komme med benkeforslag på årsmøtet, men det er desto viktigere sjøl å være forberedt på å gå på talestolen og fortelle hvorfor man bør stemme på annen kandidat. |
|
Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 09.02.2022 19:41 Post subject: |
|
|
Veteranlauget støtter visstnok Strømøy _________________ Willoch |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.02.2022 19:47 Post subject: |
|
|
Hun har spilt på lag med Steffen Iversen. Hun har seks titler som spiller for Trondheims-Ørn, og fem NM-titler som syklist.
Cecilie Gotaas Johnsen er i dag prosjektleder i Equinor, og er innstilt som ny styreleder i Rosenborg.
I podcasten får vi et innblikk i Gotaas Johnsens RBK-plan, om hun blir valgt på årsmøtet.
Les mer: Vil overta etter Koteng: Her er hennes RBK-plan
Stusser litt på ryktet om samlet Strømøy-støtte i veteranlauget. Mitt klare inntrykk for to år siden var at benkeforslaget var et soloutspill fra Erling Næss. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 09.02.2022 20:01 Post subject: |
|
|
Willoch wrote: | Veteranlauget støtter visstnok Strømøy |
Haha, kan ikke ha noe kvinnfolk som styrer, si! _________________ Influencerâ„¢ |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 09.02.2022 20:44 Post subject: |
|
|
Willoch: Lov å spørre hva det er basert på? Det er en ganske lite homogen masse, tross alt - det er ikke alle som er gamle, regimetro eller blinde følgere der heller, ville vært interessant å høre om de klarte å samle seg om et benkeforslag. Ja, mange av dem støttet så vidt jeg forsto Koteng sist, men da representerte jo han likevel det etablerte.
Hvis de som gruppe har bestemt seg for å støtte Strømøy er det jo bare å reise sirkusteltet for alvor. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 09.02.2022 23:04 Post subject: |
|
|
Det var en spøk ( sikkert en dårlig en). Kjenner ingen i veteranlauget. Snakket med Ødegaard i restauranten før årsmøtet hvor Gjersvold ble vraket. Da virket det klart for meg at de stemte som en blokk for Koteng. Vet ikke hvordan de tenker i dag. Men tror neppe de går for strømøy. Var vel to fra veteranlauget i valgkomiteen nå. _________________ Willoch |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 09.02.2022 23:06 Post subject: |
|
|
Det er kanskje på tide at Veteranlauget får merke at det er flere medlemmer i klubben enn dem. Så vidt jeg skjønner er de 130 medlemmer, og etter jul har det kommet minst 500 nye medlemmer i klubben. _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 09.02.2022 23:14 Post subject: |
|
|
Willoch: Ah, da er jeg med.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 09.02.2022 23:19 Post subject: |
|
|
Hentesveis wrote: | Det er kanskje på tide at Veteranlauget får merke at det er flere medlemmer i klubben enn dem. Så vidt jeg skjønner er de 130 medlemmer, og etter jul har det kommet minst 500 nye medlemmer i klubben. |
Ødegaard sa til meg før det nevnte årsmøte at de var ca 200 mann. Foregikk mye organisering i restauranten før årsmøte. Hvem sier hva, hvem fremmer benkeforslaget osv _________________ Willoch |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 09.02.2022 23:22 Post subject: |
|
|
Da har de godt tilsig av nye medlemmer, for på rbk.no står det at de var 130 18 måneder før det årsmøtet
De har sikkert satt opp noen fine vervepremier  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 09.02.2022 23:42 Post subject: |
|
|
Det var før Gjersvold-årsmøte at dette ble sagt. Vet ikke om det var reelt. _________________ Willoch |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

|
Posted: 10.02.2022 09:39 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Vanskelig/ulovlig å forhindre noen i å komme med benkeforslag på årsmøtet, men det er desto viktigere sjøl å være forberedt på å gå på talestolen og fortelle hvorfor man bør stemme på annen kandidat. |
Hehe, jeg får vel presisere at det går an for medlemmene å forhindre at Strømøy blir benket inn som styreleder, ikke at noen stiller benkeforslag. Det synes såpass ferdig avgjort at det forslaget kommer at man nok måtte tydd til grove ulovligheter, Dexter-style, pluss muligens noen innbrudd, for å forhindre at det forslaget overhodet ble stilt.
Det var altså ingen oppfordring til massedrap, men til å melde seg inn, møte og stemme på årsmøtet  _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
|