View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 27.12.2021 18:39 Post subject: |
|
|
Mene mindre og spille bedre, høres ut som en omskriving av "prate som en gud men spælle som ei fett". Og det gikk jo ganske bra for den spilleren etter at han ble trener også. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Last edited by Mustrum Ridcully on 27.12.2021 18:40; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
JER Senior
|
Posted: 27.12.2021 18:40 Post subject: |
|
|
https://direkte.vg.no/spo...=share-btn
– Det var noe med Vålerenga som trigget meg veldig. Alle har et forhold til denne klubben, enten på godt eller vondt. Jeg har spilt foran Vålerengas supportere flere ganger, og nå gleder jeg meg veldig til å ha Klanen i ryggen, sier Hedenstad til klubbens hjemmeside.  |
|
Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 28.12.2021 11:58 Post subject: |
|
|
Who cares, karen er jo fra gamle Hedmark. Litt skuffende at han ikke stakk til Hamar nå som de er oppe for en gangs skyld. |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 28.12.2021 13:07 Post subject: |
|
|
Hva skulle han ha sagt? "Vålerenga er egentlig en møkkaklubb og jeg hater klanen, men jeg fikk ikke noe bedre tilbud"? _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 28.12.2021 16:07 Post subject: |
|
|
Ola Solbakken linkes til både Tyrkia og Venezia. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.12.2021 12:43 Post subject: |
|
|
I to år har han spilt for Shonan Bellmare, hvor han like før jul kunne returnere til Norge etter at klubben sikret ny kontrakt i den øverste ligaen.
(...)
– Det var Hedda som tok avgjørelsen. Hun har fulgt meg over alt gjennom karrièren og hadde et ønske om at vi skulle bli i Japan. Vi stortrives veldig godt der nede, sier Tarik som har signert en ny toårskontrakt med den japanske toppklubben.
Les mer: Derfor valgte Tarik (33) å bli i Japan
11. december 2021 vil formentlig altid være en speciel dag for Malte Amundsen.
Den dag blev New York City FC amerikansk mester efter at have slået Portland Timbers med 4-2 på straffesparkskonkurrence, efter ordinær og forlænget spilletid var sluttet 1-1.
(...)
36 kampe står venstrebacken noteret for, hvilket jo umiddelbart lyder ganske fint for en debutsæson på et andet kontinent.
Men året startede faktisk langt fra efter planen, da den amerikanske ambassade i Danmark viste sig sværere at danse med grundet coronasituationen.
- Jeg skrev under i februar og havde så to måneder, hvor jeg gik og ventede på at få en tid på ambassaden herhjemme. Det var meningen, at jeg skulle komme direkte ind og være med til hele deres pre-season, men jeg kom så to måneder ”for sent”, fordi jeg ikke kunne få en tid på ambassaden grundet corona. Så jeg endte med at komme en uge inden sæsonstart.
Læs mere: Amundsen er MLS-mester: Største oplevelse |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 03.01.2022 15:48 Post subject: |
|
|
Ifølge TV2 var Matti før jul i samtaler med Vålerengen om en assistenttrenerjobb, men samtalene strandet da han ønsker å fortsette spillerkarrieren. |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 03.01.2022 17:06 Post subject: |
|
|
35 år om noen uker. Har sikkert nivået inne til å spille ett par sesonger til på Island. Deretter kan han få komme og jobbe i et RBK team som har startet å samle gull igjen. _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.01.2022 18:57 Post subject: |
|
|
Medan avisa følger toppfotballsjefen rundt bana, driv ein traktor og måkar snøen av bana. Føraren stoppar for å helse på Klaveness.
Dei to snakkar varmt og mykje om korleis det pleidde å vere på bana før i tida og korleis det er no.
Det er nemleg Trond Egil Soltvedt som har stoppa for praten – han er ein tidlegare norsk fotballspelar, og tilflyttar til Nordhordland. I tillegg er han dagleg leiar ved Meland aktiv og Idrettslaget Kvernbit.
– Han har blitt ein enorm pådrivar her ute. Det er så mykje som blir gjort i klubben når han tek tak. Det trur eg Kvernbit skyldar han mykje for.
Les meir: Lise Klaveness returnerte til gamle trakter: – Eg hugsar framleis kjensla |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.01.2022 17:26 Post subject: |
|
|
– Status er at jeg nå er arbeidsledig. Jeg snakket så vidt med klubben før jul, og tilbakemeldingen var at det er en del usikkerhet i klubben når det kommer til budsjett og rammer for det sportslige i 2022. Derfor er det usikkert hvordan de har tenkt å bygge opp det sportslige apparatet denne sesongen. Klubben har startet en prosess for å finne ut av disse tingene, og så skal de komme med en tilbakemelding til meg. Det har det ikke gjort ennå, sier Loberto.
Les mer: Brann-treneren er arbeidsløs: – Den brutale siden av fotballen
Dette sier den tidligere AaFK-spilleren om å få Rekdal som ny sjef
– Jeg har sagt at jeg kan hjelpe til i en periode. Åkra har havnet i en vanskelig situasjon, og jeg bryr meg om Åkra, sier Karl Oskar Emberland til Haugesunds Avis mandag kveld.
Da hadde Åkra IL nylig meldt på Facebook at Geir Egil Høvring trer til side som A-lagstrener for Åkra i 3. divisjon.
Les mer: Emberland overtar Åkra
Ellers verdt å nevne at Farmen Kjendis med Mini begynner neste tirsdag. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 04.01.2022 20:52 Post subject: |
|
|
Noen som vet status på JOhn Hou Sæter?
Ikke sett ham spille noe særlig for Beijing GOan ei heller på benken, men gjorde det jo veldig bra der før han forsvant helt.
kontrakt til '22 _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 05.01.2022 00:09 Post subject: |
|
|
Han er skadet. Vært ute med skade siden september 2020. 16 måneder. Det er en kneskade som virker å ha krevd i hvert fall 2 operasjoner da han ble operert på ny i juli i fjor. Siste oppdateringen hans på Instagram viste at han var i gang med balltrening igjen for en uke siden.
Tipper han kommer tilbake til Norge med pengesekken full på slutten av året. Har jo ikke spilt noen stor rolle i klubben så da blir det neppe forlengelse. Men i og med at han har kinesisk statsborgerskap kan det jo dukke opp andre klubber, da trolig på nivå 2. Gitt at han kommer seg ordentlig i gang etter kneskaden igjen da. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.01.2022 12:28 Post subject: |
|
|
Etter 24 år i Rosenborg bytter Harald Pedersen til Kolstad. I likhet med det som var arbeidsområde i RBK, skal Harald i Kolstad fungere som spillerkoordinator, foreløpig i en deltidsstilling.
Les mer: Fra RBK til Kolstad
Arbeidskontrakten i RBK krevde at han måtte gi seg da han fylte 70 år. |
|
Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 08.01.2022 20:08 Post subject: |
|
|
Mikael Tørset Johnsen på prøvespill hos bodøglimt... _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4069 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 08.01.2022 22:04 Post subject: |
|
|
2 år så blir han solgt igjen for 50 mill tenker jeg. Stort talent vi har skuslet bort der også. _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 09.01.2022 13:50 Post subject: |
|
|
Nå ja, han fikk vel bare ca. 450 minutters spilletid på reserverlagsnivå i Nederland de årene han var der nede også, så det er vel egentlig lite som tyder på at han har samme talent som f.eks. broder Dennis inne... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 09.01.2022 14:14 Post subject: |
|
|
Jeg tror at Botheim er VIF-spiller om to-tre år. En svipptur innom en random belgisk klubb først samt et mislykket låneopphold i Odense før han blir Norges beste spiss" i Vålerenga.
Han har fortsatt ikke bevist at han er en toppspiss, ikke en gang i Norge. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
27Sapara Proff
|
Posted: 09.01.2022 14:41 Post subject: |
|
|
Vålerengaspiller, med leilighet på Aker brygge og Rolex på hånda  |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 09.01.2022 15:15 Post subject: |
|
|
Leo Hjelde debuterer fra start av for Leeds i dagens FA-cupkamp mot West Ham!!! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.01.2022 19:42 Post subject: |
|
|
Artig!
Markus Henriksen tror ikke laget har sett det siste av Pedersen.
– Harald er en fantastisk mann som er behjelpelig med rett og slett alt. Stiller opp for alle i alle døgnets tider. Han er en veldig viktig mann for spillerne og fruene med det sosiale og det praktiske. Han vil bli veldig savnet, men kjenner jeg han rett så får vi se han mye fortsatt, sier Henriksen.
Keeper André Hansen har også kun gode ord om 70-åringen.
– Den jobben Harald har gjort, i hvert fall den tiden jeg har vært i klubben, er ekstremt viktig. De funksjonene han har hatt er veldig viktig at blir ivaretatt i fortsettelsen også. Det er alltid greit å ha en mann som virkelig brenner for jobben, og det har Harald virkelig gjort, sier Hansen.
Les mer: Harald (70) må gi seg etter over 20 år i RBK: – Det er spesielt |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 09.01.2022 20:20 Post subject: |
|
|
Er det Jamtfall som skal ta over for Pedersen? Store sko å fylle, men å ivareta det sosiale for "fruene" går kanskje bra  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 09.01.2022 20:21 Post subject: |
|
|
Avgangen til Harald Pedersen har ikke fått mye oppmerksomhet? Ikke så mye som en liten takk på rbk.no en gang? (som jeg har fått med meg). _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
Pappelg Veteran

|
Posted: 09.01.2022 20:37 Post subject: |
|
|
Trønderen imponerte mot Premier League-stjernene: – Meget, meget spennende.
Leo Fuhr Hjelde fikk debuten sin for Leeds, og høster lovord for prestasjonen.
Les mer: https://www.aftenposten.n...eget-spenn |
|
Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 10.01.2022 09:30 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | – Harald er en fantastisk mann som er behjelpelig med rett og slett alt. Stiller opp for alle i alle døgnets tider. |
Det er jo litt søtt. Er det egentlig noen annen vanlig jobb hvor ansatte kan forvente en dedikert koordinator som skulle stille opp med både det ene og det andre for den ansatte og hans/hennes familie døgnet rundt? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.01.2022 18:00 Post subject: |
|
|
Han puster ut og lader batteriene på hytta i Kvitfjell. Avslutningen på 2021 endte med at seriegullet ble innkassert i siste serierunde på Consto Arena i Mjøndalen. Deretter bar det til Tyskland og noen fridager hos kompis Erling Braut Haaland. Noen få dager senere satte han igjen kursen til Tyskland. Da for å signere sin ferske 3,5-årskontrakt med Krasnodar.
- Jeg visste om at det vare interesse fra flere klubber, men jeg ønsket å ha fokus på sesongavslutningen med Glimt. Derfor tok vi ikke tak i disse tingene før etter sesongslutt, og etter det har ting skjedd veldig fort, erkjenner Botheim.
- Har du rukket å reflektere hvordan det er mulig å komme gratis til Glimt, for så å bli solgt for sånne svimlende summer 10 måneder senere?
- Jeg er bare glad for at Glimt får mye penger. Det har klubben fortjent. Jeg har egentlig alt å takke Glimt for, erkjenner 21-åringen som har bursdag 10. januar.
Om en ukes tid skal han slutte seg til sine nye lagkamerater i den russiske toppklubben. Mens hans gamle venner i Glimt skal lade opp til møtet med Celtic på spansk jord, skal Erik Botheim møte til treningsleir i Dubai.
- Det blir rett på treningsleir i to ukers tid, bekrefter han.
Les mer: Botheim prater ut om den svimlende overgangssummen: - Glimt har fortjent det |
|
Back to top |
|
 |
|