English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kjetil Rekdal
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 203, 204, 205  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Danserud
Rutinert

PostPosted: 20.12.2021 11:26    Post subject: Reply with quote

Da er det vel bare å krysse fingrene for at han motbeviser all skepsis og lykkes som faen.
Back to top
View user's profile Send private message
BGFE_1916
Proff

PostPosted: 20.12.2021 11:26    Post subject: Reply with quote

feilpost
Back to top
MockFrog
Junior

PostPosted: 20.12.2021 11:28    Post subject: Reply with quote

MariusM wrote:

Stiller meg bak den nye treneren vår, alt annet ødelegger for klubben. Nå er han treneren vår, ikke noe å gjøre med d annet enn å støtte han.

SÃ¥ fundamentalt feil tankegang...
Det som ødelegger for klubben er å akseptere dette. Du gir da full støtte til det inkompetente styret, støtte til hvordan klubben har blitt styrt de siste 10 årene, og støtte til at man går helt bort fra langsiktig utvikling og går for en diametralt forskjellig spillestil enn det man har uttalt man skal ha i RBK.
Om man har hjerte for klubben og er en god supporter, burde man faktisk IKKE støtte klubben hverken på stadion eller ellers, før styret, trener og alt av inkompetanse og innavl er luket ut.
Back to top
SvennO
Rutinert

PostPosted: 20.12.2021 11:29    Post subject: Reply with quote

Rekdal ga et ærlig og veldig godt inntrykk på intervjuet på RBK.no

PÃ¥ tide vi samles bak RBK igjen.

PS det er absolutt ikke alle som elsker Antonio Conte i de klubben han har vært heller. men resultater har han skapt.
Jeg håper de er lik på den måten
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 20.12.2021 11:32    Post subject: Reply with quote

Lykke til Rekdal! Det bør trigge deg ekstra at du nå endelig og noe uventet får den store sjansen din

Og håper de mest negative holder seg rolig til det som presteres på banen er så skralt at tynen er fortjent RBK
Back to top
Captain
Veteran

Da er det vel bare å ønske Kjetil velkommen. Dette blir bra!
Carl
Veteran

Ikke det jeg ønsket, men nå er han her som trener for RBK, og da støtter jeg både lag og trener. Lykke til. Styret, derimot...
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 20.12.2021 11:34    Post subject: Reply with quote

Det går jo ikke an å laste han for å takke ja til jobben. Det er de som har tilbudt han jobben som først og fremst må ta konsekvensene av det.
Back to top
Saltfjellet
Proff

PostPosted: 20.12.2021 11:35    Post subject: Reply with quote

JW wrote:
At vi ender opp med 3.valget bør ikke være noen overraskelse og heller ingen eller katastofe.

Tviler på at han var tredjevalg. Jeg tror ikke han var på listen en gang før det skar seg med de to øverste kandidatene.
Back to top
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 20.12.2021 11:36    Post subject: Reply with quote

Fatter ikke hvorfor de signerer en 3årskontrakt. Etter Kåre var det jo helt bestemte på at den tiden er forbi, og så velger de altså å gjøre det igjen med en kandidat som med 99% sikkerhet får fyken før det har gått 3 år. Idioti.
Back to top
VÃ¥r Herre
Proff

PostPosted: 20.12.2021 11:37    Post subject: Reply with quote

Rekdal har i alle fall alltid hatt et ønske om å trene et lag som RBK og ha midler og fasiliteter en toppklubb verdig. Sleivspark og drittslenging har alltid eksistert i fotballen blant harde konkurrenter og rivaler, så det burde ikke diskvalifisere noen. Smått absurd er det likevel å se Rekdal i RBK-logo og snakke om "vi". Dette blir spennende.
Zarm93
Veteran

PostPosted: 20.12.2021 11:39    Post subject: Reply with quote

OK. Rekdal i RBK-klær. Det er noe helt surrealistisk over det.
RbkUrge
Veteran

PostPosted: 20.12.2021 11:44    Post subject: Reply with quote

Det positive her må være at Rekdal nok setter mye prestisje i å lykkes med Rosenborg. Som han sier selv er det første gang han overtar et topplag, og han føler vel virkelig at han nå har sjansen til å skape suksess over tid. I tillegg virker han veldig motivert. Velger å ha trua, selv om det ser helt absurd ut å se på Rekdal i RBK-klær. Det er litt som da Trump ble innviet som president. Man tror det liksom ikke før man ser det.
Hedning
Legende

PostPosted: 20.12.2021 11:49    Post subject: Reply with quote

Bananskrue wrote:
Fatter ikke hvorfor de signerer en 3årskontrakt. Etter Kåre var det jo helt bestemte på at den tiden er forbi, og så velger de altså å gjøre det igjen med en kandidat som med 99% sikkerhet får fyken før det har gått 3 år. Idioti.

Det som var idioti var hele denne trener er øverste leder og ansettes for ett år av gangen så det skal bli lettere å gi de sparken-strategien.
Back to top
enojado
Veteran

PostPosted: 20.12.2021 11:52    Post subject: Reply with quote

Han har blitt en god del eldre, forhåpentligvis klokere, lært mye og er ekstremt motivert til å gjøre det bra. Har samtidig mange år igjen som trener, og lykkes han hos oss vil han dra til utlandet og vi være mer attaktiv for nye trenere.
Vil tro vi får en Hamren v.2 hvor vi vinner kjemper i toppen igjen basert på attitude og gode prestasjoner. Finspillet får komme senere.

Etter vi har seilt akterut og Knutsen glapp, og i kombinasjon med skylapper kun for det nordiske markedet tør jeg påstå at Rekdal er klart en beste kandidaten.

Se fra 2:36 og pÃ¥følgende kommentar fra reka 😂😂
https://www.youtube.com/w...lefaen1234
Back to top
Sletto
Proff

PostPosted: 20.12.2021 11:56    Post subject: Reply with quote

Hva Reka har sagt om RBK før er lite relevant. Jeg er gammel nok til å huske hva Hareide hadde ut av seg på 90tallet, da han trente Molde, og han har vært trener i RBK i 2 omganger etter det.

At det føles som en episode av twilight zone å se reka I RBKtøy er en helt annet side av saken.
Jeg har ikke trua på at dette blir severdig fotball. All historie tilsier at reka kommer til å spille alt annet enn angepsvillig og artig fotball. Jeg syntes det var dritt kjedelige med Hamren. Fordi fotballen han sto for var søvndyssende. Og reka har stått for enda værre fotball i hele trenerkarrieren sin. Et ektefødt barn av drillofotballen. Eller enda værre av Sembfotballen.

Jeg flytter fokus fra RBK til Ranheim, KBK og B/G inntil reka har vist hva han står for, selv om det gjør vondt 45år etter at jeg så min første kamp på Lerkendal og fikk et svart og hvitt hjerte....
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 20.12.2021 12:04    Post subject: Reply with quote

Deilig å starte dagen med 15 minutter ferdigskrevet propaganda
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 20.12.2021 12:07    Post subject: Reply with quote

Dumper RBK for Ranheim, Bodø Glimt OG KBK faktisk, den var ny 😂

Bon voyage.
Back to top
Howie
Junior

PostPosted: 20.12.2021 12:14    Post subject: Reply with quote

Hjernen min returnerer fortsatt "Invalid argument" når jeg forsøker å prosessere kodesnuten

SET VAR $RBK_Coach == "Kjetil Rekdal";

men jeg jobber steinhardt med å finne en måte å få det til å kjøre på.

Ellers så skal han ha for intervjuet og fyren virker oppriktig motivert i motsetning til de siste par trenerne som har vært innenfor døra. Høy motivasjonsfaktor må vel være et pluss...?

#griperetterhalmstrå
Hedning
Legende

PostPosted: 20.12.2021 12:15    Post subject: Reply with quote

Utrolig mye mer sjarmerende enn Hareide ihvertfall.
Back to top
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 20.12.2021 12:16    Post subject: Reply with quote

Skifte favorittlag på grunn av treneren, det er tynt. Da kan man, etter mitt syn, knapt kalle seg supporter.
Back to top
apresthus
Proff

PostPosted: 20.12.2021 12:17    Post subject: Reply with quote

Om ikke annet så synes jeg det er gøy å ha en trener som er så happy for å bli Rosenborg trener. Det lyser jo av fyren at han virkelig er gira på jobben.

Som jeg har sagt før så faller Rekdal inn "blant resten" når vi først ikke fikk den ideele kandidaten i KK. Jeg har lave forventninger slik jeg har hatt for hver ny trener siden 2005. Jeg kommer ikke til å hoppe over til KBK selv om jeg er halvt Kristiansunder, eller Glimt eller Ranheim for den del. Håper selvfølgelig han lykkes, for da lykkes Rosenborg.
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 20.12.2021 12:18    Post subject: Reply with quote

Han er langt fra treneren jeg ønsket, men han er kanskje treneren som trengs, gitt den suppa klubben har havnet i. Håper han lykkes som faen med å gjenreise "Fort Lerkendal", nå som han er her.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 20.12.2021 12:20    Post subject: Reply with quote

Blir deilig med en trener som har lyst til å være her og har lyst til å vinne. Det har vi jo ikke hatt siden Kåre hvis man ser bort fra midlertidige løsninger.
Back to top
hatemolde
Senior

PostPosted: 20.12.2021 12:22    Post subject: Reply with quote

Vi er altså kommet dithen i Norges største klubb at den nye hovedtreneren må forklare hva som skjedde galt i Start og komme med en lovnad på at han har sluttet og gamble!

Vet ikke om jeg skal le eller gråte
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 203, 204, 205  Next
Page 57 of 205

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb