View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Henri Legende

|
Posted: 19.12.2021 16:13 Post subject: |
|
|
En bekmørk dag i klubbens historie. |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 19.12.2021 16:30 Post subject: |
|
|
Koten og resten av styret bør gå langt unna RBK. Det de gjør burde vært ulovlig. De tjener ulovlig mye til å ikke gjøre en jobb i det hele tatt. De har vist i hele år at Åge er ferdig. De eneste som stod på trenerlista var KK og Milos. |
|
Back to top |
|
 |
Trolljkar Rutinert
|
Posted: 19.12.2021 16:33 Post subject: |
|
|
Fuck it. Gjort er gjort, så holder vi oss optimistiske.
Last edited by Trolljkar on 19.12.2021 16:41; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 19.12.2021 16:33 Post subject: |
|
|
De her inne som tror at ALLE RBK-supportere er imot ansettelsen av Rekdal tror jeg tar fullstendig feil! Jeg tror at svært mange mener at Rekdal er en trener som kan tilføre vinnerkultur og fandenivoldskhet igjen. Om det blir vakkert og underholdende er en annen sak, og kanskje ikke det viktigste akkurat nå.
Ja, Rekdal har mange ganger vist seg som en kødd, men nå blir han «vårres kødd»
Når det gjelder styrets arbeidsmetoder og prosesser så er jeg enig med mange her inne. Jeg har meldt meg inn i klubben, og bestiller flybillett opp til årsmøtet dersom det blir fysisk møte. Jeg er iallfall klar til å bidra til endring! _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Trolljkar Rutinert
|
Posted: 19.12.2021 16:40 Post subject: |
|
|
Hentesveis wrote: | Jeg tror at svært mange mener at Rekdal er en trener som kan tilføre vinnerkultur og fandenivoldskhet igjen. Om det blir vakkert og underholdende er en annen sak, og kanskje ikke det viktigste akkurat nå. |
Han er jo ikke totalt inkompetent, men han er 3-valget vårt.
Tror han som du sier kan komme med vinnerkultur, kynisme og arbeidsmoral.
Men det kjedelige spillet vi fortsetter med da
Tror tribunene blir ganske så tomme på vårparten, før man eventuelt vinner 6 strake.
Med mindre Rekdal kan klinke til med ordentlig Rosenborg fotball som vi ser konturer av allerede i oppkjøringen, hvem vet. Han VET ihvertfall hvordan vi vil spille, så får vi se hva han går for.
Jeg er rolig optimist, men hadde forventet mer fra styret og stell. |
|
Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 19.12.2021 16:43 Post subject: |
|
|
Det er faktisk fullstendig absurd hele greia - det rene vanvidd. Først trosser det sittende styret klubbens sportslige leder, for så å velge en fullstendig atypisk trener med tanke på klubbens uttalte spillestil og filosofi. For å toppe galskapen, så forhandler de frem en fullstendig ræva avtale som kvitter oss med fire millioner kroner i en tid der klubben er litt på tannkjøttet økonomisk.
Håper og tror på høylytte protester og opprørsk stemning under det kommende årsmøtet. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 19.12.2021 16:45 Post subject: |
|
|
Fy faen,er de helt gale i styret..snakk om overpris.Ikke rart RBK lekker penger. |
|
Back to top |
|
 |
Brera Proff
|
Posted: 19.12.2021 16:46 Post subject: |
|
|
For en absurd prosess. Lurer på hva spillerne tenker nå. |
|
Back to top |
|
 |
Trolljkar Rutinert
|
Posted: 19.12.2021 16:49 Post subject: |
|
|
3.6 millioner for Frigård, for ett kupp!  |
|
Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 19.12.2021 16:52 Post subject: |
|
|
Mikkelsen wrote: | Koten og resten av styret bør gå langt unna RBK. Det de gjør burde vært ulovlig. De tjener ulovlig mye til å ikke gjøre en jobb i det hele tatt. De har vist i hele år at Åge er ferdig. De eneste som stod på trenerlista var KK og Milos. |
Ã… sitte i styret i RBK er vel et ubetalt verv? |
|
Back to top |
|
 |
RBK Patriot Senior
|
Posted: 19.12.2021 16:53 Post subject: |
|
|
Vel, dersom Rekdal kommer. Må vi jo alle bare håpe han leverer. Jeg kommer til å gi han en sjanse 1 sesong. 1 plass og til nøds topp 3 blir mine forventninger , siden styret er så sikker. Leverer han ikke resultater må styret se til Bergen og gå av..... dersom dette blirven ny "perry periode " det vi skal opp på hesten osv ..... blir det tøft for klubben i årene som kommer frykter jeg.... _________________ ZZzzzzzzzz |
|
Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 19.12.2021 16:57 Post subject: |
|
|
Dette blir så bra så!
Koteng driter penger, ikke noe bekymre seg for. _________________ I kvit å svart.. |
|
Back to top |
|
 |
blubbin Rutinert
|
Posted: 19.12.2021 17:09 Post subject: |
|
|
Ratatosk wrote: | Helt greit at man ikke liker Rekdal, men det blir litt snodig å påstå at han ikke har fått til noe som helst. Mannen har tross alt 2 opprykk fra OBOS, 2 cupgull og et seriegull i Norge. I tillegg har han tatt 4. plass med Aalesund. Hvor mange trenere i Eliteserien har bedre resultater? |
Er jo de som mener Perry var en bedre ansettelse. Forstå det den som kan. Rekdal har også en del middelmådige prestasjoner, men da også med middelmådige klubber/mannskap. I sesongen han rykket ned med Start havnet de på 7. plass på «Rekdal-tabellen», dvs de siste 18 kampene.
Last edited by blubbin on 19.12.2021 17:17; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 19.12.2021 17:11 Post subject: |
|
|
Koteng driter nok ikke penger i klubbens hesthandlarpung dersom han blir kastet  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 19.12.2021 17:14 Post subject: |
|
|
Det nye styret bør i hvert fall få fullmakt til å søke ekstern økonomisk assistanse til både å finansiere sluttpakkene til Rekdal+Frigård og det beløpet Knutsen nå måtte forlange for å tiltre fra og med 1/7. _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 19.12.2021 17:17 Post subject: |
|
|
Altså, prosessen har vært særdeles avslørende for hvor inkompetent styret til RBK er - den har bare bekreftet og understreket med dobbel linje alle mistanker fra tidligere "prosesser".
Men nå som tiden har løpt ut og avtalen tydeligvis blir umulig å stoppe så får vi kjøre Rekdal-show neste år. Håper det blir suksess, så vi slipper flere trenersparkinger pga tilskuersvikt, og elendige utsikter til medaljer og internasjonale bedrifter... |
|
Back to top |
|
 |
blubbin Rutinert
|
Posted: 19.12.2021 17:19 Post subject: |
|
|
tr0ndern wrote: | Det nye styret bør i hvert fall få fullmakt til å søke ekstern økonomisk assistanse til både å finansiere sluttpakkene til Rekdal+Frigård og det beløpet Knutsen nå måtte forlange for å tiltre fra og med 1/7. |
Hvorfor skulle Knutsen ønske å gå til en p.t. dårligere klubb som er kjent for å sparke trenere som vinner serien flere år på rad? Knutsen er det bare å glemme, ev. penger i Rosenborg frister neppe så mye, mannen tjener fett i Bodø/Glimt og er i følge skattelistene en formuende mann. |
|
Back to top |
|
 |
blubbin Rutinert
|
Posted: 19.12.2021 17:22 Post subject: |
|
|
Sjekker man skattelistene er det også lett å skjønne at Rekdal ikke bare har sportslige motiver for å være interessert. Noe med 800.000 i skattbar inntekt og 0 i formue i 2020. |
|
Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 19.12.2021 17:45 Post subject: |
|
|
Hentesveis wrote: | Koteng driter nok ikke penger i klubbens hesthandlarpung dersom han blir kastet  |
Han har vel aldri driti penger i klubbkassa og kommer heller aldri til å gjøre det, så det blir en meningsløs kommentar.
Det er nok nå. På tide å få inn en profesjonell styreleder, og et kompetent styre. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

|
Posted: 19.12.2021 17:57 Post subject: |
|
|
Det blir en meningsløs kommentar når du ikke skjønner at det var et svar på en annen kommentar. _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 19.12.2021 18:09 Post subject: |
|
|
Det skjønte jeg. Men det forandrer jo ikke det faktum at han ikke spytter penger inn i klubbkassa okke som. Skjønner at du har en agenda med å få gjenvalgt Koteng, men prøv å ikke bli helt Trump. |
|
Back to top |
|
 |
blubbin Rutinert
|
Posted: 19.12.2021 18:15 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: |
Hadde faktisk vært en bedre løsning å gitt jobben til Skjelbred og Tettey enn det de lander på nå. Nå får vi en løsning som over 20 år har bevist at han ikke passer til kravspesifikasjonen. |
Å la folk uten trenererfaring få «leke trener» er høyst risikabelt. Virkelig ikke noe godt forslag.
I det store og hele er det svært få gode alternative forslag her inne. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 19.12.2021 18:18 Post subject: |
|
|
Hehe, om vi hadde ansatt Idi Amin så hadde det vært en gjeng her inne som hadde vært positive og ment at det ikke er gode alternativer. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

|
Posted: 19.12.2021 18:19 Post subject: |
|
|
6Strand wrote: | Det skjønte jeg. Men det forandrer jo ikke det faktum at han ikke spytter penger inn i klubbkassa okke som. Skjønner at du har en agenda med å få gjenvalgt Koteng, men prøv å ikke bli helt Trump. |
Du er så langt ute på vidda at du aner det ikke selv! Du må ha ligget under ei rot i skogen i lang tid når du kan komme med en sånn kommentar.
Jeg anbefaler deg å iallfall forsøke å sette deg inn i hva andre på forumet mener før du slenger ut av deg slike tåpeligheter! _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 19.12.2021 18:27 Post subject: |
|
|
Sirkus Rosenborg! lets goo.
bønn til mods: kjør en poll på om reka fullfører 3års kontrakten. |
|