| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
attityd! Proff
|
Posted: 15.12.2021 13:04 Post subject: |
|
|
Få vedkommende til å si noe om hva som skjedde på styremøtet i går, og hvorfor Rekdal nå fremstår som eneste kandidat  |
|
| Back to top |
|
 |
Trolling? Senior
|
Posted: 15.12.2021 13:37 Post subject: |
|
|
Rosenborg skal ha mistet tålmodigheten med KK, som signaliserte at han ønsket å fortsette i Glimt frem til kontrakten går i sommer. Mye på grunn av Europa eventyret. Der av den midlertidig løsningen var aktuell helt til det siste. Midlertidig løsningen skal ha vært Henriksen og Maalen i tospann.
Så har Brann har kastet seg inn i kampen om KK igjen etter at de har sikret seg midler fra investorer/næringsliv. Kampen i kveld kan avgjøre valget om å flytte hjem til familien og ta over Brann.
Samtidig sies det at avstanden mellom Reka og Rbk skal være noe større en det media melder om, men at begge parter har som mål om å løse dette. Dorsin på sin side skal være sterkt uenig i ansettelsen, så siste ord et nødvendigvis ikke sagt.
Med mer tålmodighet og en grundigere jobb så kunne vi altså endt opp med Knutsen, men igjen vil styre haste avgjøre disse spørsmålene etter at de har hatt ett halvt år på seg. _________________ Rosenborg! |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 15.12.2021 13:39 Post subject: |
|
|
| Synd at personen som skulle hatt øverste sportslige ansvar reelt sett ikke har en dritt å si for hvem som faktisk ansettes. |
|
| Back to top |
|
 |
BGFE_1916 Proff
|
Posted: 15.12.2021 13:43 Post subject: |
|
|
| Trolling? wrote: |
Så har Brann har kastet seg inn i kampen om KK igjen etter at de har sikret seg midler fra investorer/næringsliv. Kampen i kveld kan avgjøre valget om å flytte hjem til familien og ta over Brann.
|
Veldig rart om ikke dette hadde lekket til media om det var sant. |
|
| Back to top |
|
 |
Trolling? Senior
|
Posted: 15.12.2021 13:49 Post subject: |
|
|
| Kamerat Ola wrote: | | Synd at personen som skulle hatt øverste sportslige ansvar reelt sett ikke har en dritt å si for hvem som faktisk ansettes. |
Enig, tydelig at Dorsin sitt klare valg var Milos, men det ble sablet rett ned av styret. Så det er stor uenighet mellom styret og Dorsin nå også.. Så blir det spennende å se om det kan få konsekvenser. _________________ Rosenborg! |
|
| Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 15.12.2021 13:50 Post subject: |
|
|
| Dorsin blir nok sagt opp eller sier opp grunnet uenigheter, tenker jeg. Kan ikke ha en SL som vil føre klubben en annen vei enn de "folkevalgte" i styret. Alternativt må styret kastes. Vet hva jeg foretrekker. |
|
| Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 15.12.2021 13:51 Post subject: |
|
|
Gode artikler hos VG og Adressa som sier litt om prosessen rundt ansettelsen nå. TV2 sin journalist hevder at avstand nå handler om kontraktslengde. _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 15.12.2021 13:54 Post subject: |
|
|
Dersom det som skrives her stemmer så blir jeg matt.
Vi har klart oss uten Knutsen i 105 år, da tror jeg vi fint klarer oss i 6 mnd til. Det må jo være at han ikke er lysten på jobben som gjør at det har dratt sånn ut i tid.
Det som provoserer meg mer er artikkelen i VG hvor det står at styret oppfatter at vi ikke har hatt særlig alternativer til Knutsen, og dermed overkjører alle og går for Rekdal for å redde ansikt.
OG ikke minst den arrogante måten styret håndterte kritikken fra medlemmene på i går. Selv har jeg ikke skrevet under, men behandle nå medlemmene med respekt framfor å bare koste det under teppet som om ingenting hadde skjedd.
Gleder meg til årsmøtet 2022. Forventer det kommer forslag om å kaste alle styremedlemmer, også de som ikke er på valg.
Om Dorsin er den eneste som er uenig i potensiell ansettelse av Kjetil Rekdal, så tror jeg Dorsin er den nye helten min. Bedre å bruke mer tid på å finne riktig trener, framfor å panikkansette "en som kjenner norsk fotball".
Faen altså. Dra til helvete hele gjengen. #rant |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 15.12.2021 14:02 Post subject: |
|
|
Fullstendig forståelig at ikke Knutsen går til oss. Med eller uten styrets framtoning. Det var jo alltid et rykte som hørtes for godt ut til å være sant, og jeg tror vi skal avvente hva bergenseren faktisk gjør neste år, og eventuelt hvorfor, før vi feller noen dom over rekrutteringsjobben rundt ham.
Det som er utilgivelig er at vi ikke har klart å supplere jakten på drømmetreneren med et troverdig alternativ, og i stedet velger noe som ikke er klubben verdig, på ren magefølelse, i siste liten. Det er dét, ikke det faktum at Knutsen-sagaen endte i fiasko, som ødelegger de neste sesongene for vår del. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 15.12.2021 14:11 Post subject: |
|
|
| Quote: |
Veldig rart om ikke dette hadde lekket til media om det var sant.
|
Ryktene om dette begynte vel å svirre like etter Brann berget kvalikk-plassen. det kan jo forøvrig også forklare hvorfor KK angivelig bruker så voldsomt med tid på å underskrive ny kontrakt med BG.
| 6Strand wrote: |
Om Dorsin er den eneste som er uenig i potensiell ansettelse av Kjetil Rekdal, så tror jeg Dorsin er den nye helten min. |
Enig. Dersom noe av dette medfører riktighet håper jeg ikke Dorsin sier opp nå, men heller venter til vi får kastet styret i februar slik at han faktisk kan gjøre jobben sin. |
|
| Back to top |
|
 |
Dortmund99 Junior
|
Posted: 15.12.2021 14:17 Post subject: |
|
|
Har folket her inne omsider innsett at KK ikke kommer til Lerkendal, eller er det fortsatt noen her som har "sikre kilder" på at han allerede har signert/kommer til å signere med oss de nærmeste dagene?  |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 15.12.2021 14:22 Post subject: |
|
|
| mens Kjetil Rekdal blir presentert så kommer det følgende innlegg på denne tråden: ifølge mine kilder er dette bare ett strategisk trekk fra RBK, vi lurer Glimt til å tro at vi har gitt opp KK bare for å hente han til sommeren. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKgutt Senior
|
Posted: 15.12.2021 14:24 Post subject: |
|
|
Nei, det er nok ikke så mye håp igjen i denne tråden nå. menmen det var "gøy" så lenge det varte. Spenningen er nå sendt over til Brann  |
|
| Back to top |
|
 |
BGFE_1916 Proff
|
Posted: 15.12.2021 14:28 Post subject: |
|
|
| Noen burde laga en "best of"-post. Som han som trodde KK var den som sto for årets spillerlogistikk hos RBK som et grunnlag for fremtidig trenergjerneing, samtidig som han var Glimt-trener. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 15.12.2021 14:28 Post subject: |
|
|
| Bakklandet_Baill wrote: | | Trolling? wrote: |
|
Veldig rart om ikke dette hadde lekket til media om det var sant. |
Dette har det vært skrevet om tidligere også. Milliardær-Mohn har veldig sansen for Kjetil Knutsen, og da er ikke penger noe tema lenger. _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
BGFE_1916 Proff
|
Posted: 15.12.2021 14:33 Post subject: |
|
|
| Jeg står på mitt. Om investorer og næringsliv hadde spytta inn penger for å hente KK kort tid etter at han takket nei, og Horneland forlenga, så ville dette havna i klikk-hungrige aviser, ikke bare rykter og "sikre kilder" på nettforum. |
|
| Back to top |
|
 |
Saltfjellet Proff
|
Posted: 15.12.2021 14:41 Post subject: |
|
|
| Det lakk rimelig kjapt at Glimt skulle få bistand fra eksterne til å dekke lønna. Ser ikke for meg at Brann, av alle klubber, skulle klare å holde kjeft om slikt |
|
| Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 15.12.2021 14:49 Post subject: |
|
|
| Enten vil du trene Rosenborg, eller så vil du ikke. Det er ikke vanskeligere enn det. Burde være mulig å avgjøre det fra sommeren og fram til desember! Glem Knutsen. Han hadde skrevet under for lenge siden om han virkelig ville trene klubben. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 15.12.2021 15:07 Post subject: |
|
|
Dortmund99
Du vet ikke hvilke kilder de enkelte har og har hatt. Jeg tenker du bør være litt forsiktig med å latterliggjøre de som har fortalt det de har blitt fortalt. Du kjenner ikke til prosessen fra innsiden. Hadde jeg fortalt deg om en av mine kilder ville du kanskje ha kommet med en unnskyldning.
Så sånn er det _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKgutt Senior
|
Posted: 15.12.2021 15:12 Post subject: |
|
|
| Nå har det vel kommet greit frem at det har vært veldig mange svigninger i denne saken, så det er jo da naturlig å tro at mye av det som har kommet fra disse kildene var korrekt i det de kom ut, men så har det endret seg etter hvert. |
|
| Back to top |
|
 |
Dortmund99 Junior
|
Posted: 15.12.2021 17:02 Post subject: |
|
|
| Neeskens wrote: | Dortmund99
Du vet ikke hvilke kilder de enkelte har og har hatt. Jeg tenker du bør være litt forsiktig med å latterliggjøre de som har fortalt det de har blitt fortalt. Du kjenner ikke til prosessen fra innsiden. Hadde jeg fortalt deg om en av mine kilder ville du kanskje ha kommet med en unnskyldning.
Så sånn er det |
Aner ikke hvilke "kilder" den enkelte har hatt, men mange av de har tydeligvis vært kraftig på villspor.
Skråsikkerheten fra enkelte her inne tidligere i høst, om at KK har vært mer eller mindre klar siden i sommer er jo helt latterlig, så da er det på sin plass med noen sånne:
Det var i alle fall ikke noe problem for folk her å gjøre narr av de som satt på litt motstridene info i forhold til "hallelujagjengen" |
|
| Back to top |
|
 |
Dortmund99 Junior
|
Posted: 15.12.2021 17:03 Post subject: |
|
|
| RBKgutt wrote: | | Nå har det vel kommet greit frem at det har vært veldig mange svigninger i denne saken, så det er jo da naturlig å tro at mye av det som har kommet fra disse kildene var korrekt i det de kom ut, men så har det endret seg etter hvert. |
Svingningene har vel i all hovedsak vært her inne og på styrerommet... |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 15.12.2021 17:09 Post subject: |
|
|
Dortmund 99.
Så hvis KK har fortalt at det går mot at han drar fra Bodø til et forum medlem så tenker du det ikke er særlig gode kilder ?.
Du vet ikke hva du snakker om her dessverre. _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 15.12.2021 17:15 Post subject: |
|
|
| Dortmund99 wrote: | | Neeskens wrote: | Dortmund99
Så sånn er det |
Aner ikke hvilke "kilder" den enkelte har hatt, men mange av de har tydeligvis vært kraftig på villspor.
Skråsikkerheten fra enkelte her inne tidligere i høst, om at KK har vært mer eller mindre klar siden i sommer er jo helt latterlig, så da er det på sin plass med noen sånne:
Det var i alle fall ikke noe problem for folk her å gjøre narr av de som satt på litt motstridene info i forhold til "hallelujagjengen" |
Enig, det blir jo nesten så QAnon tendenser der alt skal tolkes i retning av at Knutsen/Trump tilslutt blir å finne i sjefsstolen og deretter redder RBK/Amerika fra fortapelse _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 15.12.2021 17:15 Post subject: |
|
|
Neeskens har du fått bekreftet direkte fra KK at han forlater Bodø? _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
|