English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kjetil Knutsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 108, 109, 110 ... 114, 115, 116  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
attityd!
Proff

PostPosted: 15.12.2021 13:04    Post subject: Reply with quote

Få vedkommende til å si noe om hva som skjedde på styremøtet i går, og hvorfor Rekdal nå fremstår som eneste kandidat Sad
Back to top
View user's profile Send private message
Trolling?
Senior

PostPosted: 15.12.2021 13:37    Post subject: Reply with quote

Rosenborg skal ha mistet tålmodigheten med KK, som signaliserte at han ønsket å fortsette i Glimt frem til kontrakten går i sommer. Mye på grunn av Europa eventyret. Der av den midlertidig løsningen var aktuell helt til det siste. Midlertidig løsningen skal ha vært Henriksen og Maalen i tospann.

Så har Brann har kastet seg inn i kampen om KK igjen etter at de har sikret seg midler fra investorer/næringsliv. Kampen i kveld kan avgjøre valget om å flytte hjem til familien og ta over Brann.

Samtidig sies det at avstanden mellom Reka og Rbk skal være noe større en det media melder om, men at begge parter har som mål om å løse dette. Dorsin på sin side skal være sterkt uenig i ansettelsen, så siste ord et nødvendigvis ikke sagt.

Med mer tålmodighet og en grundigere jobb så kunne vi altså endt opp med Knutsen, men igjen vil styre haste avgjøre disse spørsmålene etter at de har hatt ett halvt år på seg.
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 13:39    Post subject: Reply with quote

Synd at personen som skulle hatt øverste sportslige ansvar reelt sett ikke har en dritt å si for hvem som faktisk ansettes.
Back to top
BGFE_1916
Proff

PostPosted: 15.12.2021 13:43    Post subject: Reply with quote

Trolling? wrote:

Så har Brann har kastet seg inn i kampen om KK igjen etter at de har sikret seg midler fra investorer/næringsliv. Kampen i kveld kan avgjøre valget om å flytte hjem til familien og ta over Brann.

Veldig rart om ikke dette hadde lekket til media om det var sant.
Back to top
Trolling?
Senior

PostPosted: 15.12.2021 13:49    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:
Synd at personen som skulle hatt øverste sportslige ansvar reelt sett ikke har en dritt å si for hvem som faktisk ansettes.

Enig, tydelig at Dorsin sitt klare valg var Milos, men det ble sablet rett ned av styret. Så det er stor uenighet mellom styret og Dorsin nå også.. Så blir det spennende å se om det kan få konsekvenser.
Kai88
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 13:50    Post subject: Reply with quote

Dorsin blir nok sagt opp eller sier opp grunnet uenigheter, tenker jeg. Kan ikke ha en SL som vil føre klubben en annen vei enn de "folkevalgte" i styret. Alternativt må styret kastes. Vet hva jeg foretrekker.
Back to top
Goran
Proff

PostPosted: 15.12.2021 13:51    Post subject: Reply with quote

Gode artikler hos VG og Adressa som sier litt om prosessen rundt ansettelsen nå. TV2 sin journalist hevder at avstand nå handler om kontraktslengde.
Letterkenny
Rutinert

PostPosted: 15.12.2021 13:54    Post subject: Reply with quote

Dersom det som skrives her stemmer så blir jeg matt.

Vi har klart oss uten Knutsen i 105 år, da tror jeg vi fint klarer oss i 6 mnd til. Det må jo være at han ikke er lysten på jobben som gjør at det har dratt sånn ut i tid.

Det som provoserer meg mer er artikkelen i VG hvor det står at styret oppfatter at vi ikke har hatt særlig alternativer til Knutsen, og dermed overkjører alle og går for Rekdal for å redde ansikt.

OG ikke minst den arrogante måten styret håndterte kritikken fra medlemmene på i går. Selv har jeg ikke skrevet under, men behandle nå medlemmene med respekt framfor å bare koste det under teppet som om ingenting hadde skjedd.

Gleder meg til årsmøtet 2022. Forventer det kommer forslag om å kaste alle styremedlemmer, også de som ikke er på valg.

Om Dorsin er den eneste som er uenig i potensiell ansettelse av Kjetil Rekdal, så tror jeg Dorsin er den nye helten min. Bedre å bruke mer tid på å finne riktig trener, framfor å panikkansette "en som kjenner norsk fotball".

Faen altså. Dra til helvete hele gjengen. #rant
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 15.12.2021 14:02    Post subject: Reply with quote

Fullstendig forståelig at ikke Knutsen går til oss. Med eller uten styrets framtoning. Det var jo alltid et rykte som hørtes for godt ut til å være sant, og jeg tror vi skal avvente hva bergenseren faktisk gjør neste år, og eventuelt hvorfor, før vi feller noen dom over rekrutteringsjobben rundt ham.

Det som er utilgivelig er at vi ikke har klart å supplere jakten på drømmetreneren med et troverdig alternativ, og i stedet velger noe som ikke er klubben verdig, på ren magefølelse, i siste liten. Det er dét, ikke det faktum at Knutsen-sagaen endte i fiasko, som ødelegger de neste sesongene for vår del.
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 14:11    Post subject: Reply with quote

Quote:

Ryktene om dette begynte vel å svirre like etter Brann berget kvalikk-plassen. det kan jo forøvrig også forklare hvorfor KK angivelig bruker så voldsomt med tid på å underskrive ny kontrakt med BG.

6Strand wrote:

Om Dorsin er den eneste som er uenig i potensiell ansettelse av Kjetil Rekdal, så tror jeg Dorsin er den nye helten min.

Enig. Dersom noe av dette medfører riktighet håper jeg ikke Dorsin sier opp nå, men heller venter til vi får kastet styret i februar slik at han faktisk kan gjøre jobben sin.
Back to top
Dortmund99
Junior

PostPosted: 15.12.2021 14:17    Post subject: Reply with quote

Har folket her inne omsider innsett at KK ikke kommer til Lerkendal, eller er det fortsatt noen her som har "sikre kilder" på at han allerede har signert/kommer til å signere med oss de nærmeste dagene? Laughing Laughing
Back to top
henrifei
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 14:22    Post subject: Reply with quote

mens Kjetil Rekdal blir presentert så kommer det følgende innlegg på denne tråden: ifølge mine kilder er dette bare ett strategisk trekk fra RBK, vi lurer Glimt til å tro at vi har gitt opp KK bare for å hente han til sommeren.
Back to top
RBKgutt
Senior

PostPosted: 15.12.2021 14:24    Post subject: Reply with quote

Nei, det er nok ikke så mye håp igjen i denne tråden nå. menmen det var "gøy" så lenge det varte. Spenningen er nå sendt over til Brann Razz
Back to top
BGFE_1916
Proff

PostPosted: 15.12.2021 14:28    Post subject: Reply with quote

Noen burde laga en "best of"-post. Som han som trodde KK var den som sto for årets spillerlogistikk hos RBK som et grunnlag for fremtidig trenergjerneing, samtidig som han var Glimt-trener.
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 14:28    Post subject: Reply with quote

Bakklandet_Baill wrote:
Trolling? wrote:

Dette har det vært skrevet om tidligere også. Milliardær-Mohn har veldig sansen for Kjetil Knutsen, og da er ikke penger noe tema lenger.
BGFE_1916
Proff

PostPosted: 15.12.2021 14:33    Post subject: Reply with quote

Jeg står på mitt. Om investorer og næringsliv hadde spytta inn penger for å hente KK kort tid etter at han takket nei, og Horneland forlenga, så ville dette havna i klikk-hungrige aviser, ikke bare rykter og "sikre kilder" på nettforum.
Back to top
Saltfjellet
Proff

PostPosted: 15.12.2021 14:41    Post subject: Reply with quote

Det lakk rimelig kjapt at Glimt skulle få bistand fra eksterne til å dekke lønna. Ser ikke for meg at Brann, av alle klubber, skulle klare å holde kjeft om slikt
Back to top
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 14:49    Post subject: Reply with quote

Enten vil du trene Rosenborg, eller så vil du ikke. Det er ikke vanskeligere enn det. Burde være mulig å avgjøre det fra sommeren og fram til desember! Glem Knutsen. Han hadde skrevet under for lenge siden om han virkelig ville trene klubben.
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 15:07    Post subject: Reply with quote

Dortmund99
Du vet ikke hvilke kilder de enkelte har og har hatt. Jeg tenker du bør være litt forsiktig med å latterliggjøre de som har fortalt det de har blitt fortalt. Du kjenner ikke til prosessen fra innsiden. Hadde jeg fortalt deg om en av mine kilder ville du kanskje ha kommet med en unnskyldning.
Så sånn er det
RBKgutt
Senior

PostPosted: 15.12.2021 15:12    Post subject: Reply with quote

Nå har det vel kommet greit frem at det har vært veldig mange svigninger i denne saken, så det er jo da naturlig å tro at mye av det som har kommet fra disse kildene var korrekt i det de kom ut, men så har det endret seg etter hvert.
Back to top
Dortmund99
Junior

PostPosted: 15.12.2021 17:02    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Dortmund99
Du vet ikke hvilke kilder de enkelte har og har hatt. Jeg tenker du bør være litt forsiktig med å latterliggjøre de som har fortalt det de har blitt fortalt. Du kjenner ikke til prosessen fra innsiden. Hadde jeg fortalt deg om en av mine kilder ville du kanskje ha kommet med en unnskyldning.
Så sånn er det

Aner ikke hvilke "kilder" den enkelte har hatt, men mange av de har tydeligvis vært kraftig på villspor.
Skråsikkerheten fra enkelte her inne tidligere i høst, om at KK har vært mer eller mindre klar siden i sommer er jo helt latterlig, så da er det på sin plass med noen sånne: Laughing Laughing Laughing

Det var i alle fall ikke noe problem for folk her å gjøre narr av de som satt på litt motstridene info i forhold til "hallelujagjengen"
Back to top
Dortmund99
Junior

PostPosted: 15.12.2021 17:03    Post subject: Reply with quote

RBKgutt wrote:
Nå har det vel kommet greit frem at det har vært veldig mange svigninger i denne saken, så det er jo da naturlig å tro at mye av det som har kommet fra disse kildene var korrekt i det de kom ut, men så har det endret seg etter hvert.

Svingningene har vel i all hovedsak vært her inne og på styrerommet...
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 17:09    Post subject: Reply with quote

Dortmund 99.
Så hvis KK har fortalt at det går mot at han drar fra Bodø til et forum medlem så tenker du det ikke er særlig gode kilder ?.
Du vet ikke hva du snakker om her dessverre.
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 17:15    Post subject: Reply with quote

Dortmund99 wrote:
Neeskens wrote:
Dortmund99
Så sånn er det

Aner ikke hvilke "kilder" den enkelte har hatt, men mange av de har tydeligvis vært kraftig på villspor.
Skråsikkerheten fra enkelte her inne tidligere i høst, om at KK har vært mer eller mindre klar siden i sommer er jo helt latterlig, så da er det på sin plass med noen sånne: Laughing Laughing Laughing

Det var i alle fall ikke noe problem for folk her å gjøre narr av de som satt på litt motstridene info i forhold til "hallelujagjengen"

Enig, det blir jo nesten så QAnon tendenser der alt skal tolkes i retning av at Knutsen/Trump tilslutt blir å finne i sjefsstolen og deretter redder RBK/Amerika fra fortapelse
moomoo
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 17:15    Post subject: Reply with quote

Neeskens har du fått bekreftet direkte fra KK at han forlater Bodø?
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 108, 109, 110 ... 114, 115, 116  Next
Page 109 of 116

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb