| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Messi Veteran
|
Posted: 15.12.2021 14:12 Post subject: |
|
|
| Nå som Rekdal blir trener, så er det bare å gi mannen en ny sjanse. Hvor mange ganger har jeg spurt andre om en ny sjanse, å fått det. Det har jeg ikke tall på. Så hos meg får Rekdal en ny sjanse. Lykke til. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 15.12.2021 14:14 Post subject: |
|
|
Kjetil Rekdal til Rosenborg er et av de mest dødfødte prosjektene som tenkes kan. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 15.12.2021 14:19 Post subject: |
|
|
Har ikke mye tro på at Kjetil Rekdal skal komme hit og lære oss Rosenborg-fotball fordi vi ikke klarer det selv. Så min entusiasme er ganske lav får man si.
Jeg er en dårlig spåmann så skal ikke påstå at jeg vet sannheten om hvordan det vil gå. Hvis Rekdal overbeviser med sitt Rosenborg så er det tipp topp tommel opp. Det er jo faktisk ikke umulig selv om de fleste her er inkludert meg selv mener det er lite trolig.
Enn så lenge er dog entusiasmen for Rosenborg på kanskje 3/10, godt under tallerken. |
|
| Back to top |
|
 |
HanCola Junior
|
Posted: 15.12.2021 14:20 Post subject: |
|
|
Gir opp, nitrist løsning  _________________ Run Forrest, run! |
|
| Back to top |
|
 |
Dr.Ible Proff
|
Posted: 15.12.2021 14:20 Post subject: |
|
|
Regner med 'styret' roter til prosess med Reka også.
Ivar:"Trond, tar du over ei stund' _________________ Fa(a)n siden ca 1976 |
|
| Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1566 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 15.12.2021 14:21 Post subject: |
|
|
| Nåerdetnok wrote: | | Jeg får gjenta min forrige post med litt andre ord: Fortiden til RBK blokkerer nødvendig fornying. |
Slutt å si det når styret ansetter en trener som ikke har noe som helst med Rosenborgs fortid å gjøre, heller det komplett motsatte.
Det er godt mulig å bygge på Rosenborgs fortid - på en god måte, men styret ønsker å gå for noe heelt annet.
Edit: Med mindre det er den fantastiske Curtis-tiden du tenker på, da har du rett.
Last edited by Flaav on 15.12.2021 14:23; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
|
|
Om Reka har litt vett i pæra trekker han seg sjøl, så slipper det nye styret å gi han fyken _________________ De som tror de vet best, er en plage for oss som vet bedre |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
|
|
https://www.adressa.no/sp...-lerkendal
| Quote: | Det skal også være aktuelt at en lokal forankret trener blir med som en av Rekdals to assistenter Dette kan bli en intern løsning. I dag er Trond Henriksen assistent, mens tidligere spillere Roar Strand og Christer Basma er i akademiet.
Samtidig kan et navn som Svein Maalen, tidligere Ranheim-trener, også stå på en slik liste. |
Maalen som assistent kunne jo vært litt interessant. Føler ikke Henriksen utfyller Rekdal like godt.
Last edited by Hedning on 15.12.2021 14:22; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
|
|
Ja, det er håp i hengende snøre. Rekdal er ikke dummere enn at han nå krever langtidskontrakt og monsterlønn fra et styre som beviselig ikke har andre alternativer overhodet. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Saltfjellet Proff
|
Posted: 15.12.2021 14:22 Post subject: |
|
|
Jeg sier ikke velkommen til Rekdal. Uaktuelt.
Jeg sier "lykke til", jeg håper dette går dritbra, at vi begynner å vinne kamper og at han viser seg å være mye bedre på det offensive enn folk gir ham kreditt for.
Jeg klandrer ikke Reka for å ta jobben, men jeg er skikkelig irritert på de som har rotet seg så inn i en blindvei at Rekdal er eneste mulighet ut. Jeg synes også de som driver og lekker fra styrets diskusjoner er skikkelig dumme.
Jeg skulle gjerne sagt hva jeg mener om styret, men da blir jeg vel beskyldt for å ville klubben vondt. |
|
| Back to top |
|
 |
Saltfjellet Proff
|
Posted: 15.12.2021 14:24 Post subject: |
|
|
| Hedning wrote: |
Maalen som assistent kunne jo vært litt interessant. Føler ikke Henriksen utfyller Rekdal like godt. |
Maalen har jo mye riktig tankegods, men jeg synes han fremstår som en lettvekter. Å ta ham inn som assistent, med en plan om å bygge ham opp til å bli arvtaker når Rekdal forsvinner, kan være en måte å få noe positivt ut av dette. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 15.12.2021 14:28 Post subject: |
|
|
Har ikke vi prøvd oss med den der 'assistent-treneren skal lære hovedtreneren å spille 4-3-3' før, mon tro? Nei, takk som byr, henter vi Rekdal skal ikke det være med en sånn sukkerpille til skinnvest-trønderne som liksom skal gi fremtidsutsikter til prosjektet. Da kan heller Frigård og Melgalvis mellomlande her.
Ellers skal jeg også strekke meg til et 'lykke til, og måtte du inneha uante kvaliteter'. Noen får gi beskjed dersom vi skulle finne på å spille sprudlende fotball noen gang igjen, så skal jeg sjekke det ut. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 15.12.2021 14:31 Post subject: |
|
|
I følge denne sagaens oppbygging mangler vi jo bare et Nei fra Reka nå, så vi kan få til litt mer styr? _________________ I kvit å svart.. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 15.12.2021 14:32 Post subject: |
|
|
| Kanskje får vi filmen Rekas Nei i løpet av 2023? |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 15.12.2021 14:34 Post subject: |
|
|
Om dette her virkelig blir endelig løsning og ikke bare er tidenes minst smakfulle aprilsnarr er det slutten på RBK som storklubb.
Dette vil bety at:
- Publikumsfrafallet som allerede er massivt vil øke i styrke (Lerkendal bør trolig bygges ned for å redusere kost, evt bruke en annen arena)
- De få spillerne vi har som faktisk har potensial og ambisjoner vil søke seg vekk ASAP
- De få akademispillerne som kanskje ville gitt oss en mulighet fra før vil nå flykte
- Sponsorer vil redusere kraftig sine summer (gitt manglende interesse og resultater)
- og kanskje verst av alt: REKDAL vil stå i våre farger og snakke på tv og i aviser
Herregud for en nitrist og forferdelig jul det kommer til å bli. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 15.12.2021 14:35 Post subject: |
|
|
| Rekdal må få implementere sin drittfotball, styret må få det de har bedt om; drittfotball, 0-1 og tomme tribuner. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 15.12.2021 14:35 Post subject: |
|
|
Horneland, Perry 2, Janne... alle startet i minus.
Kan likevel ikke sammenlignes med dette.
Hvordan sittende styre har tenkt å gjenreise tillit og entusiasme med dette trekket begriper jeg bare ikke. Hadde avfeid det som en dum vits for fjorten dager siden.
Skjønner heller ikke hvordan Rekdal selv kan ville seg selv så vondt at han takker ja til dette. Det er et umulig prosjekt. Ikke-salgbart.
Jeg kjenner på oppgitthet og resignasjon. Noe til julegave. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 15.12.2021 14:37 Post subject: |
|
|
Covid-restriksjoner og Reka som RBK-trener, mangler bare at kong Harald plutselig dør nå så var jula fullstendig spolert.... _________________ De som tror de vet best, er en plage for oss som vet bedre |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 15.12.2021 14:38 Post subject: |
|
|
NÃ¥ surrer det en anti-Rosenborg-kavalkade i form av Rekdal-intervjuer og studioopptredener i hodet mitt. Rart det der. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
frank Proff
|
Posted: 15.12.2021 14:48 Post subject: |
|
|
Det sies at man alltid skal støtte klubben i sitt hjerte. Men hva om klubben selger sjela si, forkaster sin identitet og pisser på supporternes hjerter?
Er det fremdeles den samme klubben? Og har den fremdeles krav på støtte?
Jeg tror faktisk ikke jeg greier å ønske Rekdal suksess i rbk. Sorry ass, men rosenborg er mer enn bare et fotballag i sorte og hvite drakter som spiller på Lerkendal.
Jeg har akkurat nå innsett at jeg heller tar et idealistisk prosjekt i framoverfotball, med påfølgende dupp ned i OBOS enn et seriegull med Reka. For faen ta, ett sted går grensen. Vinner Reka serien med rbk har de som hevder at seier er det eneste viktige tatt livet av klubbens sjel. Da er ikke rosenborg lengre klubben i mitt hjerte - og det er ikke jeg som har endret meg.
Ryk og reis hele styre og stell. _________________ Å tenke før man prater er som å tørke seg i ræva før man driter. |
|
| Back to top |
|
 |
Saltfjellet Proff
|
Posted: 15.12.2021 14:48 Post subject: |
|
|
| zaphod81 wrote: | Har ikke vi prøvd oss med den der 'assistent-treneren skal lære hovedtreneren å spille 4-3-3' før, mon tro? Nei, takk som byr, henter vi Rekdal skal ikke det være med en sånn sukkerpille til skinnvest-trønderne som liksom skal gi fremtidsutsikter til prosjektet. Da kan heller Frigård og Melgalvis mellomlande her.
|
Joda, jeg er i overkant desp etter et lyspunkt i situasjonen. Slik er det blitt. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 15.12.2021 14:49 Post subject: |
|
|
https://twitter.com/Rekda...78560?s=20
Reka har sleiket Koteng etter ryggen noen år allerede, så de får sikkert til en avtale.
Kan noen væresåsnill å klype meg så jeg våkner?
Trodde virkelig ikke det var noen dypere bunn etter Horneland, men styret overrasker gang på gang............... |
|
| Back to top |
|
 |
germain Proff
|
Posted: 15.12.2021 14:50 Post subject: |
|
|
Her har vi hovedgrunnen til at vi aldri i verden kommer til å få et spennende eller utviklende trenervalg med dagens styre (se utheving): https://www.vg.no/sport/f...lgt-rekdal
| Quote: | VG får opplyst flere faktorer til at RBK-styret tirsdag var enstemmige i valget om å forsøke å signere Rekdal som klubbens nye trener.
Rekdals erfaring
Rekdals kunnskap om norsk fotball
Rekdals vinnermentalitet
RBKs kjennskap til Rekdal, noe de mener begrenser risikoen for et feilvalg
|
|
|
| Back to top |
|
 |
Saltfjellet Proff
|
Posted: 15.12.2021 14:55 Post subject: |
|
|
| Jeg er så jævlig lei av at det som styret diskuterer havner i avisa dagen etter. |
|
| Back to top |
|
 |
|