English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Troillprat
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 62, 63, 64  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 15.12.2021 14:01    Post subject: Reply with quote

Ganske spesielt at Koteng velger å dra frem kanonen. Ett feilskjær, og man "vil ikke klubben godt", selv om man har lagt ned et par timer innspilling omtrentlig 130 ganger, pluss redigering siden 2014.

Det var jo ikke måte på hvor viktig engasjementet var og hvor hyggelig det var da han var gjest for et par år siden, men ved første tegn på "uvøren" motstand, skal altså all jobben og hele konseptet diskrediteres.

Det er selvsagt lov å reagere på det som ble sagt, men måten Koteng reagerer på illustrerer - ironisk nok, kanskje - mye av problemet til styret.
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 15.12.2021 14:06    Post subject: Reply with quote

Jeg kjenner at jeg er ORDENTLIG sint for måten Koteng velger å bruke dette i media. Fullstendig fuckings uakseptabel oppførsel av en valgt styreleder i en klubb som er så heldig å ha en så utrolig dedikert supporter som Orion.

MÃ¥tte alle hans hus og hoteller brenne, monopol-style.

Bra for alle at det ikke er ny podcast i dag, for å si det sånn.
SteinarG
Rutinert

PostPosted: 15.12.2021 14:28    Post subject: Reply with quote

Enig zaphod81.

Hørte ikke episoden og vet ikke hva som ble sagt i detalj, men uansett sier uttalelsene til Koteng at han ikke forsøker det grann og forstå frustrasjonen og irritasjonen fra RBK supportere, som ender opp med slike raseriutbrudd.

Nesten uansett hva som ble sagt, vet jeg godt at jeg sannsynligvis kunne sagt akkurat det samme i ett øyeblikk av galskap og engasjement, i raseri over at det er mulig å rasere en klubb på denne måten.

I tillegg bruker nå Koteng dette så godt han kan for å skape mer splid, i ett forsøk på å ta fokus vekk fra styret og deres latterlige handtering av trenerjakten.
Back to top
View user's profile Send private message
Rexalor
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 14:28    Post subject: Reply with quote

Koteng virker jo helt blottet for forståelsen av at kritikk betyr at man faktisk bryr seg og at man har et ønske om at ting skal bli bedre
Back to top
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 14:29    Post subject: Reply with quote

Regner i grunn med at han får all den hjelpen han trenger med at Nidar sjokoladeavis kun har vist han ting ut av kontekst. Det eneste de ønsker er jo, som stortsett alle aviser, å skape drama så de får klikk og da fins det ingenting bedre enn å kunne bruke ting ut av kontekst.

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
Francisco Clementine
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 14:30    Post subject: Reply with quote

Skuffende av Nidaros. Har sagt opp abonnementet mitt og sendte dem en mail og forklarte hvorfor. Klovner.
Back to top
Bremsen
Junior

PostPosted: 15.12.2021 14:36    Post subject: Reply with quote

Forbanna drittsak av Nidaros. Nå får vi den vanlige ‘så fælt å være oss siden vi har fått trusler’ avsporingen. Dette får de null sympati for!

MÃ¥ jo se an kontekst da for svarte f
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 15.12.2021 14:44    Post subject: Reply with quote

Og dette kan kanskje enkelte journalister som muligens sveiper innom denne siden tenke litt over.
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 14:46    Post subject: Reply with quote

Jeg har også, for 2 minutter siden, sagt opp mitt abonnement på Nidaros.

Han soppen som kaller seg journalist, som tidligere var 2mas sin assistent, han skal dere få billig av meg! Vet ikke om han er her inne...
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 15.12.2021 14:50    Post subject: Reply with quote

Nå gikk jeg dessverre glipp av denne episoden, typisk nok. Det hadde gjort godt å høre den utblåsningen.
Saltfjellet
Proff

PostPosted: 15.12.2021 14:57    Post subject: Reply with quote

Slartibartfast wrote:
Mulig å se videoen noe sted, så jeg kan bestemme meg for hvem jeg skal være sur på?

Tenker du kan være sur på Orion for at han mistet besinnelsen. Og så kan du være sur på Koteng for at umiddelbart hopper på det og skal vri det til at kritikere ikke vil RBK noe godt, og at det er så vanskelig å få til noe for klubben når det skal være slik.
Back to top
Ellepo
Proff

PostPosted: 15.12.2021 15:00    Post subject: Reply with quote

Da har jeg også sagt opp mitt Nidaros abonnement gitt. Det er en dårlig avis uansett, men har abonnert i et ønske om at vi trenger et alternativ til Adressa. Velvel.

Viste seg at neste abonnementtrekk kom i morra. God timing! Penger spart før jul!
Back to top
waterfalls
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 15:41    Post subject: Reply with quote

Nidaros bør i alle fall konfrontere Koteng med at personen har uttrykt et ønske om å beklage, og selv tatt ansvar for å fjerne videoen. Synes Nidaros fungerer som et mikrofonstativ for Koteng i denne saken!!

Hvis Nidaros leser her inne: dette er dårlig håndverk, ikke la Koteng få bruke en feil i mot medlemmene som ønsker endring. Eller utfordre klubben på om de har tenkt å la personen få beklage seg!
Back to top
Svovel
Proff

PostPosted: 15.12.2021 16:04    Post subject: Reply with quote

Ja det var egentlig bare offerrollen som manglet nå ja. Fyyyyyy faen for en kjip gjeng det styret er. At det skortet på MYE var allerede rimelig åpenbart, men her er det jo null gangsyn.

Koteng kan late som så mye han vil, men han bryr seg jo egentlig fint lite om RBK. Han bryr seg om å kunne smykke seg med sin posisjon i RBK. Det har han bekreftet om og om igjen, f.eks. som gjest i aktuelle podcast da han ikke en gang kunne navnet på spillere i førsteelleveren.
Back to top
tobbis1
Senior

PostPosted: 15.12.2021 17:18    Post subject: Reply with quote

Nidaros er herved sagt opp.Da jeg gikk inn på min side for å avslutte abonnementet så jeg til min store skuffelse at det allerede var sagt opp,men fortsatt løp fram til juni -22.Trykket da på "angre oppsigelse" slik at abonnementet ble gyldig igjen,så fikk jeg gleden av å si det opp!Utblåsningen til egg med sjegg synes jeg var på sin plass!
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 15.12.2021 17:25    Post subject: Reply with quote

Skal du si opp TV2 også?
Back to top
vegardj
Rutinert

PostPosted: 15.12.2021 18:21    Post subject: Reply with quote

TV2 sin vinkling var i grunnen ganske grei. Det lengste de går er å kalle det "voldsom aggresjon", "snakket seg varmere og varmere" og "følger opp med en enda kraftigere tirade", noe jeg vil si ikke bare er fair, men kanskje til og med i overkant snilt Razz
Back to top
Sobchak
Proff

PostPosted: 15.12.2021 18:44    Post subject: Reply with quote

Saltfjellet wrote:
Tenker du kan være sur på Orion for at han mistet besinnelsen.

Nå hørte jeg bare starten av podkasten i går, og kan ikke si med sikkerhet at jeg vet hva det siktes til, men nyhetsinnslaget var i alle fall saftig, men uten trusler, så vidt jeg vet. Jeg lo i alle fall så jeg holdt på å miste headsettet i gulvet. Og det må uansett være rom for å trå feil. Det er nok mye frustrasjon for tida for mange av oss. Ingenting å være sur på noen for. Det jeg derimot reagerer på er at Nidaros gjør opptak av podkasten og sender det til Rosenborg i håp om å blåse det opp og få en reaksjon som genererer klikk.
Back to top
waterfalls
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 19:41    Post subject: Reply with quote

Må også si at det er litt spesielt at Koteng ikke har fått med seg at over 100 medemmer har signert et opprop som kritiserer styre, men at en supporter (visstnok) tråkket over streken i en supporter-podcast. Spesiell prioritering av klubb også, og som sagt svakt av Nidaros å ikke utfordre Koteng i større grad på kritikken mot styret men i stedet la han "henge ut" en supporter som han allerede har beklaget.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 15.12.2021 19:47    Post subject: Reply with quote

Jeg vil for øvrig, på generelt grunnlag, anstendig be seere/lyttere om å ikke klippe ut deler av sendingene og publisere disse alene. Nå hadde neppe det som kom ut i går vært innafor uansett setting, men kontekst betyr noe. Og vi fikk i hvert fall frem i et annet segment konkret og saklig kritikk om hvorfor vi er forbannet på styret i Rosenborg.

Live pod er risikosport, og her så man tydelig hva som kan skje når man opererer uten filter. For et par år siden ville ikke dette skjedd, da vi den gang kun publiserte ferdig redigerte sendinger.

Vi har hatt sleivspark i tidligere sendinger - undertegnede inkludert, og det er sånt som skjer når det går live, men vi trenger ikke hjelp til å få ut dumskapen i lettomsettelige forpakninger.
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 15.12.2021 20:31    Post subject: Reply with quote

Jeg støtter Orion 100%, og jeg gir faen i hva som har blitt sagt så lenge det ikke er noe ulovlig.

Det første tegnet på et autoritært regime er at man ikke evner å ta til seg kritikk.
Pappelg
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 22:36    Post subject: Reply with quote

Måtte lese meg opp her. Jøsses jaha ja. Ser som dere at det bare er improvisert tirade-humor som kommer litt vel sterkt ut og så når det blir klippet ut av kontekst og feiltolket osv så blir det en løgn i media og blåst opp av alle proporsjoner og brukt i maktkamp. Det er absolutt ingen trussel i Orion's intensjon. Enkelt og greit. Støtter Orion jeg også.
Back to top
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 22:48    Post subject: Reply with quote

Hvis Bratseth, Nidaros eller hvem som helst anser dette som alvorlige trusler eller lignende er det vondvilje hele veien. Samme som rasingen mot Tore Sagen etter han serverte et gjennomironisk kåseri om klima og rase i Radioresepsjonen. Ble såklart klippet ut og spredt. Misbrukt av idioter med en agenda, og misforstått av folk når de ikke får konteksten rundt. Spalten var jo "Flauhetskonkurransen", der målet var å gjøre tilhørerne mest mulig flau av innholdet.

Jeg reagerte ikke spesielt på utbruddene i går. Jeg forstår at det sikkert er lurt å bare fjerne det slik tidsånden har blitt, men dette er jo virkelig en fis av en ikke-sak. Utover IS/fremmedkriger-skjegget er det lite ved Rune J. som virker truende og farlig.
Carl
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 23:10    Post subject: Reply with quote

Har ikke hørt gårsdagens episode, men har jo hørt nok av tidligere episoder til å tenke at Orions utblåsning må tolkes ut fra kontekst. Når han tidligere har gått løs på FIFA, NFF, Terje Hauge og norsk dommerstand, har i hvert fall jeg aldri tenkt at han rent bokstavelig har tenkt å torturere og lemleste dem på det mest sadistiske. Jepp, forbannet og irritert, men utblåsningene er så overdrevne at det blir humor. Dessuten, en trenger ikke høre lenge på Troillprat for å oppfatte Orion som en hyggelig, real og høflig fyr. Full støtte herfra. Tommel'n opp!
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 15.12.2021 23:34    Post subject: Reply with quote

Har ikke hørt innslaget, men ut i fra det jeg har lest her på forumet så er jeg temmelig trygg på at Orion ville gjort en bedre jobb i Rosenborg styret enn Rune Bratseth.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 62, 63, 64  Next
Page 46 of 64

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb