| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
RBKgutt Senior
|
Posted: 15.12.2021 10:23 Post subject: |
|
|
| Nå blir det spennende å se hvor Knutsen ender opp. Jeg kan fortsatt ikke tro at vi skal ansette Kjetil Rekdal som trener for RBK. Det er ingen logikk i det og det er ingen langtidsplan bak det. Det er helt sjukt. |
|
| Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 15.12.2021 10:26 Post subject: |
|
|
Ifølge kilde fra styrerommet nå så er det kun Knutsen og rekdal som er inne i bilde. Venter på at Knutsen skal ta en avgjørelse. _________________ Alfredbørs 1-10: 3 |
|
| Back to top |
|
 |
attityd! Proff
|
Posted: 15.12.2021 10:30 Post subject: |
|
|
| Utdyp gjerne. Avisenes kilder sier at man går enstemmig for Rekdal? |
|
| Back to top |
|
 |
RBKgutt Senior
|
Posted: 15.12.2021 10:30 Post subject: |
|
|
| bongo wrote: | | Ifølge kilde fra styrerommet nå så er det kun Knutsen og rekdal som er inne i bilde. Venter på at Knutsen skal ta en avgjørelse. |
haha dette skal ingen ende ta! Så det som er er at styret er enstemmig på at de går for Rekdal HVIS KK sier nei? Trodde det var helt avgjort jeg nå. |
|
| Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 15.12.2021 10:31 Post subject: |
|
|
Det er en stk mellom meg og styremedlemmet, men kilden er veldig troverdig. _________________ Alfredbørs 1-10: 3 |
|
| Back to top |
|
 |
bæærnt Rutinert
|
Posted: 15.12.2021 10:41 Post subject: |
|
|
| bongo wrote: | | Ifølge kilde fra styrerommet nå så er det kun Knutsen og rekdal som er inne i bilde. Venter på at Knutsen skal ta en avgjørelse. |
Og da er det en skrell fra Jerv som alle venter på skal skje og tippe loddet i vår favør ? |
|
| Back to top |
|
 |
Tyholt Proff
|
Posted: 15.12.2021 10:55 Post subject: |
|
|
| Vær så snill, slutt. Vi får ikke Knutsen. Steng tråden. |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
SteinarG Rutinert
|
Posted: 15.12.2021 11:13 Post subject: |
|
|
| Om Knutsen fremdeles var med i bildet hadde ikke Hamkam bekreftet at rosenborg idag har tatt kontakt med dem om Rekdal... |
|
| Back to top |
|
 |
m1chael Senior

|
Posted: 15.12.2021 11:24 Post subject: |
|
|
| bongo wrote: | | Det er en stk mellom meg og styremedlemmet, men kilden er veldig troverdig. |
Det gir mer mening enn de tabloide overskriftene all den tid Knutsen ikke har tatt noe valg. Rekdal lever sikkert fint med å være 2. fiolin i denne prosessen og det blir en "vinn - vinn" for Styret. De kan ha Rekdal på gress frem til Knutsen tar en avgjørelse og Rekdal tar garantert ballen om Knutsen takker nei. Da har de en trener de ønsker skal komme men som det er usikkerhet omkring, også har de en trener som aksepterer å være kandidat 2 frem til det foreligger en avgjørelse. Det formelle er sikkert på plass i tilfellet Knutsen skulle takke nei
Jeg håper og tror dette er løpet de legger opp til. _________________ Turn up the good, turn down the suck
Last edited by m1chael on 15.12.2021 11:25; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Ville Lehtinen Junior
|
Posted: 15.12.2021 11:24 Post subject: |
|
|
| Tyholt wrote: | | Vær så snill, slutt. Vi får ikke Knutsen. Steng tråden. |
 |
|
| Back to top |
|
 |
RBKgutt Senior
|
Posted: 15.12.2021 11:28 Post subject: |
|
|
| m1chael wrote: | | bongo wrote: | | Det er en stk mellom meg og styremedlemmet, men kilden er veldig troverdig. |
Det gir mer mening enn de tabloide overskriftene all den tid Knutsen ikke har tatt noe valg. Rekdal lever sikkert fint med å være 2. fiolin i denne prosessen og det blir en "vinn - vinn" for Styret. De kan ha Rekdal på gress frem til Knutsen tar en avgjørelse og Rekdal tar garantert ballen om Knutsen takker nei. Da har de en trener de ønsker skal komme men som det er usikkerhet omkring, også har de en trener som aksepterer å være kandidat 2 frem til det foreligger en avgjørelse. Det formelle er sikkert på plass i tilfellet Knutsen skulle takke nei
Jeg håper og tror dette er løpet de legger opp til. |
Håper virkelig du har rett her. Det gir mening. - Men nå må KK få ut finger'n her. |
|
| Back to top |
|
 |
BGFE_1916 Proff
|
Posted: 15.12.2021 11:34 Post subject: |
|
|
Ganske sykt at du velger å trolle medsupportere i en sådan stund. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 15.12.2021 11:52 Post subject: |
|
|
Venter Knudsen på at Brann ev skal berge plassen.. Jeg tror det. Han komner ikke til å fortsette i Glimt i 2,5 år til !! _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
Vestland Junior
|
Posted: 15.12.2021 12:00 Post subject: |
|
|
Siden jeg er ny her på forumet:
Mine sikre kilder på RBKWeb har informert meg om at vi allerede har signert Kjetil Knutsen som har valgt å bli igjen i Bodø mens han trener Brann fram til familien hans flytter til København.
Har ikke så mye å bidra med på følgende tidspunkt.
Fikk endelig satt opp brukerkonto etter å ha brukt for mye tid her inne for å bli kjent med alle sammen på god avstand. Fortsatt for mye avstand til at jeg kan fysisk bli med på medlemsmøter, men meldte meg også inn i klubben.
Skal heller bidra til diskusjonen når jeg har noe å si. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKgutt Senior
|
Posted: 15.12.2021 12:01 Post subject: |
|
|
| Sliter med å skjønne at KK skal signere for glimt nå som det har gått så lang tid. Mye tyder på at det er Brann han venter på og evt tar en avgjørelse etter i kveld. Selv om det er sykt hvis han ender opp i Brann etter alt dette. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 15.12.2021 12:01 Post subject: |
|
|
Han velger nok Brann om de berger. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 15.12.2021 12:02 Post subject: |
|
|
| Kjetil Knutsen skal ha absurde mengder cred fra meg iallefall om han ender opp med å ta over Brann, av alle ting. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKgutt Senior
|
Posted: 15.12.2021 12:04 Post subject: |
|
|
| haha ja, blir greit kaos neste år med Reka som trener for rbk, Fagermo for VIF og Knutsen for Brann. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 15.12.2021 12:05 Post subject: |
|
|
...og Solskjær som trener for orkene i Mordor? _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
| Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 15.12.2021 12:06 Post subject: |
|
|
| Vestland wrote: | Siden jeg er ny her på forumet:
Mine sikre kilder på RBKWeb har informert meg om at vi allerede har signert Kjetil Knutsen som har valgt å bli igjen i Bodø mens han trener Brann fram til familien hans flytter til København.
Har ikke så mye å bidra med på følgende tidspunkt.
Fikk endelig satt opp brukerkonto etter å ha brukt for mye tid her inne for å bli kjent med alle sammen på god avstand. Fortsatt for mye avstand til at jeg kan fysisk bli med på medlemsmøter, men meldte meg også inn i klubben.
Skal heller bidra til diskusjonen når jeg har noe å si. |
Vi, som i Brann?  _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 15.12.2021 12:10 Post subject: |
|
|
Den eneste "bekreftelsen" her er at HamKam selv går ut å bekrefter at vi har tatt kontakt med dem igjen. Hvilke eventuelle andre vi også snakker med vet vi ingenting om. Sitter rolig i båten inntil videre. Denne sagaen har hatt så mange fasetter at tar ingenting for gitt før en pressekonferanse. _________________ I kvit å svart.. |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 15.12.2021 12:17 Post subject: |
|
|
| m1chael wrote: | | bongo wrote: | | Det er en stk mellom meg og styremedlemmet, men kilden er veldig troverdig. |
Jeg håper og tror dette er løpet de legger opp til. |
Det gir jo absolutt ikke mer mening, det framstår jo mer eller mindre som en konspirasjonsteori. Til ditt forsvar er det jo menneskelig å tro på ting vi vil skal være sant. _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
m1chael Senior

|
Posted: 15.12.2021 12:36 Post subject: |
|
|
| PauloSilas wrote: | | Det gir jo absolutt ikke mer mening, det framstår jo mer eller mindre som en konspirasjonsteori. Til ditt forsvar er det jo menneskelig å tro på ting vi vil skal være sant. |
Tja, det er vel ikke mer konspirasjonsteori enn alt annet som surrer og går her inne, det er dog en logisk tilnærming til en sak fra mitt ståsted basert på det som kan tilsies å være fakta i denne saken. Du må gjerne komme med noe bedre ut over din eminente debatteknikk. Den siste setningen din er jo bare helt nydelig..
Det er rimelig opplest og vedtatt at Knutsen er kandidat 1 og så lenge det ikke foreligger en avklaring på hvor Knutsen skal være i 2022 gir det ingen mening av Rekdal plutselig skal være kandidat 1 med mindre Knutsen har gitt RBK nei på henvendelsen. Kilden som henviser til et styremedlem har en mer troverdig vinkling til saken og i mitt hode en logisk tilnærming enn at Rekdal plutselig er kandidat 1 før det foreligger en avklaring med Knutsen slik media skal ha det til
Så frem til det foreligger en avklaring så sitter jeg rolig i båten til denne sagaen får en avslutning.
Er det fremdeles slik at Knutsen er kandidat 1 og Rekdal er nr 2 lever jeg veldig godt med det. Og ender vi opp med Rekdal så er jeg spent på hva vi klarer å utrette med han. Jeg HÅPER og TROR at vi ikke kan komme værre ut enn årets sesong, men hva vet jeg. Jeg er jo bare konspiratorisk og overtroisk..
Hvis det å prøve å ha en jordnær tilnærming til saken er overtro så tar jeg heller det enn å være grinebittern med eminent debatteknikk. _________________ Turn up the good, turn down the suck |
|
| Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 15.12.2021 12:43 Post subject: |
|
|
| Bakklandet_Baill wrote: | | bongo wrote: | | Ifølge kilde fra styrerommet nå så er det kun Knutsen og rekdal som er inne i bilde. Venter på at Knutsen skal ta en avgjørelse. |
Ganske sykt at du velger å trolle medsupportere i en sådan stund. |
Ganske sykt at du tar det for gitt at det er trolling.
Det er en kilde som jeg stoler 100% på, og som jeg vet gjengir det som styremedlemmet har sagt. Sjekket opp med vedkommende nå og han hadde snakket med styremedlemmet i helgen. Og da var dette situasjonen. Det kan jo ha endret seg fram til styremøte i går. _________________ Alfredbørs 1-10: 3 |
|
| Back to top |
|
 |
|