View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Kai88 Veteran
|
Posted: 15.12.2021 11:55 Post subject: |
|
|
Gampeball wrote: | hva skiller egentlig Reka og Horneland ? blir for meg samme greiene NFF-ball |
Horneland er sympatisk og hardtarbeidende. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 15.12.2021 11:55 Post subject: |
|
|
Det blir ikke nedrykkskamp neste år, sikkert ikke året etter heller, men dette valget vil nedturen fortsette og det vil tilsutt føre til et nedrykk.
Vi kan håpe han takker nei, mange har jo gjort det de siste årene, regelen har jo blitt at vi må overtale folk til å trene oss  |
|
Back to top |
|
 |
orkdal,n Rutinert

|
Posted: 15.12.2021 11:58 Post subject: |
|
|
Det blir for mye svartmaling nå. Rekdal er en vinnertype som tydelig kommuniserer det han vil. Tror Rbk trenger en fast hånd nå. _________________ Nattbussen går halv ett! |
|
Back to top |
|
 |
dembaba Senior

|
Posted: 15.12.2021 11:58 Post subject: |
|
|
Han glir i det minste godt inn med resten av styre og stell i klubben; en arrogant idiot som ikke har peiling på hva rosenborg er/skal være. |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 15.12.2021 11:59 Post subject: |
|
|
Overraskende valg men gidder ikke å være en del av hylekoret så ønsker Reka velkommen!
Rekdal er muligens nær sin peak trenerkarriere-messig med lang fotball-erfaring ikke ulikt det Eggen var da han kom fra Moss og startet gullalderen i RBK.
Hva skiller? Definitivt spillestil, men Reka er nok en pragmatiker og vet at han må tilfredstille et kravstort publikum og ikke gå for 1-0 seire ved å ta over RBK.
Tilbyr nok et mye mer langsiktig prospekt enn Milos hvis han overlever det første året.
Det kan vanskelig blir verre enn året med Hareide. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 15.12.2021 12:00 Post subject: |
|
|
Poengmessig kan sikkert Rekdal gjøre det greit han. Kan til og med vinne serien. Det er ikke det som er det store problemet her. Han er en ufyselig personlighet, og han spiller drita kjedelig fotball. Det siste RBK trenger når publikumstallene allerede stuper.
Og vi har et styre som setter seg selv og sine egeninteresser foran klubbens beste. Et styre som er blottet for selvinnsikt, og viser null ydmykhet. Et styre som driter i hva flertallet på årsmøtet bestemmer og kjører eget løp. En gjeng korrupte kjøtthuer som ikke har noe som helst i denne klubben å gjøre. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 15.12.2021 12:03 Post subject: |
|
|
Kjør ekstraordinært årsmøte. Dette går ikke. Klubben kan ikke bli mer skakkjørt enn den allerede er. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
Lisa Birgit Holst Junior
|
Posted: 15.12.2021 12:05 Post subject: |
|
|
Altså. Jeg kommer bare på Tom Nordlie som et dårligere alternativ enn dette. Jeg vil mye heller ha Horneland tilbake. Eller Perry. Eller Tørum. Selv VIF-fansen, som har gode minner, vil ikke ha ham tilbake. Helt uforståelig. Vi gambler. På en som gambler. |
|
Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 15.12.2021 12:05 Post subject: |
|
|
Det han over sa! De presterer sikkert å gi han en 5-årskontrakt bare som en fin avskjedsgave tipper jeg! |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 15.12.2021 12:08 Post subject: |
|
|
Vil vi bli som Hamkam!!!!
Dette er bare helt ufattelig.. Hva tenker de
Dorsin du må hjelpe oss..... _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
Org45 Junior
|
Posted: 15.12.2021 12:10 Post subject: |
|
|
SteinarG wrote: | Tar meg pause fra all Rosenborg engasjement om det blir Rekdal.
Styret lager kravspesifikasjon for RBK fotball, og ender med Knutsen og Rekdal på samme liste.
Styret driter tydeligvis langt i positiv fotball, og anser ikke det som RBK sin identitet. Jeg klarer ikke identifisere meg med en slik klubb... For meg er Rosenborg positiv fotball og morro. Ikke drittfotball for å for enhver pris klare å vinne.
Om vi overasker alle med strålende angrepsfotball er jeg klar for å oppta engasjementet igjen, men nå må klubben først bevise noe... |
Tiltredes - med mulig unntak av siste setning, |
|
Back to top |
|
 |
kablap Senior
|
Posted: 15.12.2021 12:11 Post subject: |
|
|
Trist. Føler meg hensatt til da Mourinho tok over klubben min i England, United. Jeg forventa jo gode resultater, men var trist inn i margen av å få inn en ekstremt defensivt anlagt trenertype som brøt med 100 års tradisjon for positiv fotball. Hjelper jo ikke at selsamme trener har en kjip personlighet, men akkurat det er ikke viktig for meg.
Menmen, med de forventnigene Rekdal møtes med, kan det vel bare gå en vei? _________________ Kebab og klyster |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 15.12.2021 12:13 Post subject: |
|
|
Ivar Koteng bekrefter overfor VG at Rosenborg har kommet med en konkret henvendelse til HamKam.
– Ja, vi har bedt om en samtale med Rekdal, sier styrelederen.
HamKam-leder Bent Svele sier klubben har fått en e-post fra RBK.
– Vi har ikke svart Rosenborg på noen ting. Der har hatt ett møte med ham, og nå vil de snakke med ham igjen. Alt annet blir hypotetisk, sier Svele.
– Hva er planen nå?
– Rosenborg har informert oss om det, så får vi se på prosessen.
https://www.vg.no/sport/f...til-hamkam _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 15.12.2021 12:14 Post subject: |
|
|
Rekdal og styret må tåle at det kommer rop om ny trener sekundet laget presterer middels. Dette er ikke en ansettelse i tråd med fansens ønsker, dette er en kriseløsning for å skjule inkompetanse. Hele MM-interaksjonen lukter verre enn dette igjen. Rosenborg er vanskelig å like for øyeblikket.
Last edited by Kai88 on 15.12.2021 12:17; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Platon.XI.XI Senior
|
Posted: 15.12.2021 12:16 Post subject: |
|
|
For denne mannen har det alltid vært viktigere at Rosenborg taper enn at mo**e vinner. Det sier sitt.
#AlleMåGå! _________________ Asså, hvis du kaille det å bli spællt ut når dem læmpe ballen fra egen 16 og opp i målgården te oss, og slår oss i lufta, da tar du helt feil! Det e æ ikke enig med dæ i, men du må få lov te å ha den meninga.
Nils A. Eggen |
|
Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
|
|
Tja, dette kan jo bli spennende, om ikke annet.
Rekdal er en tøff type som helt sikkert kan oppnå resultater. Det er jeg spent på er 1) spiller han en fotball vi vil elske å se på? 2) vil det gå mot en skilsmisse etter ganske kort tid? noe som vel pleier å skje i klubber der Rekdal er trener?
kanskje er dette et midlertidig grep fram til klubben finner seg en ny Knutsen igjen?? |
|
Back to top |
|
 |
Troillongen Senior
|
|
|
Kan vi ikke få en trener med offensiv gladfotball som fokus, kan vi i det minste få en som framstår «likandes» i media. Så ille har det blitt. Men heller ikke der klarer styret å levere... Mitt engasjement for RBK forblir, men den kommende tiden kommer det til å rettes mot en endring av styre og stell, heller enn fotball hvis Rekdal blir en realitet. Snakk om å være på maksimal kollisjonskurs med egne supportere! |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 15.12.2021 12:17 Post subject: |
|
|
Bekrefter ny kontakt
Quote: | – Hva gjør Rekdal til en interessant trener for Rosenborg?
– At han er en god trener.
– Som har de kvalitetene og spiller den typen fotball Rosenborg leter etter?
– Iallfall veldig nære. Angrepsvillig og underholdende fotball, sier Koteng. |
Legg ned a. _________________ Alle må gå. |
|
Back to top |
|
 |
Buggen Junior
|
Posted: 15.12.2021 12:22 Post subject: |
|
|
Hvor melder jeg meg inn for å gå i mot denne galskapen? |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 15.12.2021 12:23 Post subject: |
|
|
Det er vel lønna som trumfer alt. Sikkert ikke mye av det i ham kam selv om Solbakken dekker en del.
På møte den 20 må det sies i fra. Det må ikke spares på noe. Hvem er det de jobber for!!!! Jo oss medlemmer og da har de en plikt til å høre på oss, hvis ikke er det null tillit og rett ut døra. Ingen ansatte kan jobbe mot eierenes ønsker, og ikke et styre heller. _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 15.12.2021 12:24 Post subject: |
|
|
Hahahahaha det svaret fra koteng er virkelig sjukehus. |
|
Back to top |
|
 |
Rbkforalltid Proff
|
Posted: 15.12.2021 12:25 Post subject: |
|
|
Her ser vi jo akkurat det enkelte tidligere har påpekt: Strategien til klubben er for utydelig. Alle legger sin egen mening i «artig og angrepsvillig fotball». Det er ikke definert godt nok eller at styret ikke forstår definisjonen. |
|
Back to top |
|
 |
Awesome Rutinert

|
Posted: 15.12.2021 12:28 Post subject: |
|
|
Min første kommentar her på forumet siden 2012. Reka på Lerkendal = ALLE må gå. Herregud.. _________________ I'm Awesome |
|
Back to top |
|
 |
Ellepo Proff
|
|
Back to top |
|
 |
Platon.XI.XI Senior
|
Posted: 15.12.2021 12:33 Post subject: |
|
|
Sleeper-Cell activated!
#AlleMåGå!!! _________________ Asså, hvis du kaille det å bli spællt ut når dem læmpe ballen fra egen 16 og opp i målgården te oss, og slår oss i lufta, da tar du helt feil! Det e æ ikke enig med dæ i, men du må få lov te å ha den meninga.
Nils A. Eggen |
|
Back to top |
|
 |
|