View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
VÃ¥r Herre Proff
|
Posted: 15.12.2021 11:35 Post subject: |
|
|
Det er bare å gi det en sjanse. Stort verre enn den elendigheten som har foregått de siste sesongene blir det ikke uansett. _________________ Herre går bra? |
|
Back to top |
|
 |
Buggen Junior
|
Posted: 15.12.2021 11:38 Post subject: |
|
|
Nitrist. Blir oppriktig fysisk uvell av dette! |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 15.12.2021 11:39 Post subject: |
|
|
SMS fra min mor på 75:
"HERRE GUD Rekdal blir ny Rosenborg trener "
Det oppsummerer godt hvordan dette treffer folkesjela i Trøndelag.
I dag har jeg meldt meg inn i klubben. Gleder meg til neste årsmøte. |
|
Back to top |
|
 |
Loffinj Junior
|
Posted: 15.12.2021 11:40 Post subject: |
|
|
Hvis styret ansetter Rekdal,pisser de faktisk på supporterne.. Fatter faktisk
Ikke at de gjør dette.. Følger de i det hele tatt med på stemninga rundt trenerspørsmålet?
Jeg får ihvertfall nok om dette blir tilfelle. Kutter alt av bånd til klubben og kommer ikke til å se noe hverken på stadion eller tv.
Kona blir ihvertfall fornøyd. Det er da noe.. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 15.12.2021 11:42 Post subject: |
|
|
Ikke gjør det. Meld deg heller inn. Bli med og styrte Bratseth og co nedenfra. |
|
Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 15.12.2021 11:42 Post subject: |
|
|
Kan noen som bor i Trondheim vennligst henge opp et slikt banner på brakka i natt?
https://www.tv2.no/a/3945145
Fremoverrettet og artig fotball ja, takk skal du ha Bratseth!  _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
Back to top |
|
 |
BBQsaus Rutinert

|
Posted: 15.12.2021 11:43 Post subject: |
|
|
Buck Dancer wrote: | Da sier jeg takk og farvel til klubben etter 32 år - dette gidder jeg ikke lenger.
Apatien som har oppstått de siste to-tre årene tar med dette fullstendig overhånd, og jeg gidder rett og slett ikke å bruke engasjement eller tid på et Rosenborg med Rekdal som trener. Sesongkortet sendes i retur. |
Enig i at det er lett å si takk og farvel. Men jeg ville heller kjempet for klubben, og få ut alle menneskene som er i ferd med å ødelegge den. Kast styret, få ut Rekdal, start på nytt. Og senk forventningene fremover |
|
Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 15.12.2021 11:44 Post subject: |
|
|
selv om reka var en kopi av Eggen så ville jeg aldri har gått for han, bare det han gjorde i Start er nok til vite at dette er feil mann for rbk. |
|
Back to top |
|
 |
Kafanskavimedhan Rutinert

Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
Posted: 15.12.2021 11:44 Post subject: |
|
|
*Går inn på kjøkkenet. Popper popcorn nok for en uke. Holder inne F5 og koser meg med den underholdningen som denne tråden kommer til å by på i minst en uke fram i tid.
Om ett par år jubler vi sammen for hvordan Rekdal har ryddet opp i klubben og tatt oss tilbake till toppen av tabellen. _________________ Bring him home! |
|
Back to top |
|
 |
frank Proff
|
Posted: 15.12.2021 11:45 Post subject: |
|
|
Kan noen forklare meg hva Kjetil Rekdal har gjort det siste tiåret som gjør at han er kvalifisert for denne jobben? Han har ikke filosofien, han er langt unna de verdiene klubben skal bygge på.
Jeg ser "tatt Kamma opp til eliteserien", og høyner med "sparket i Enga og gått fra Start i skam"
Hva i helvete er det som gjør denne mannen egnet? _________________ Å tenke før man prater er som å tørke seg i ræva før man driter. |
|
Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
|
|
En spillegal Rekdal som heller tipper på Oddsen enn å følge med på trening..... Og som ikke akkurat er en sprudlende spennede type. Jeg har også gang etter gang etter gang vært uenig med han når han har rabla frem noe i media eller i studio på TV. Triste greier.
Han scorer dårlig på engasjement
Han scorer dårlig på det fotballfaglige
Han scorer dårlig på det medmenneskelige (virker det som på personalsaker han har hatt på seg bl.a.)
Han scorer dårlig på å være en likandes person
Han scorer bra på autoritet?
Det her hadde jeg aldri trodd, aldri håpt, og forskjellen på å signere Reka og Knutsen er for meg helt himmel og helvete.
Krisestemning! |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
|
|
RBK_1917 wrote: | Kan noen som bor i Trondheim vennligst henge opp et slikt banner på brakka i natt? |
Evt kjøre svenskevarianten: https://www.expressen.se/...if-i-natt/ _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 15.12.2021 11:46 Post subject: |
|
|
Bra for reka da! Tenk hvor mange grunker han kan sette på oddsen, hest, formel 1, poker, etc. nå! |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 15.12.2021 11:46 Post subject: |
|
|
Stort verre? Nei, det blir vel sannsynligvis bare litt verre. Et par plasser til ned på tabellen. Enda litt oftere, men mye mer brutal saging av unge spillere for å forklare dårlige enkeltresultater. Glisende sjølforherligelse hvis vi snur en dårlig kamp og vinner, selv om lagoppstillinga var sjanseløs i utgangspunktet. Ingen offensiv plan, knapt noen defensiv plan. Rykter om slappe og dårlige treninger, og en hovedtrener som involverer seg lite på feltet. Unge spillere forsvinner ut, og erstattes med 'ferdige' spillere som 'vet hva det går i'.
Vi får et grått, kjipt, middelmådig Rosenborg som kjemper rundt Kristiansunds nivå på både tabellposisjon og underholdningsverdi. Det blir neppe noen nedrykkskandidat - det kan selvsagt bli det, men sannsynligvis ikke - men et lag som ingen føler entusiasme eller lojalitet for.
Og hvis nåværende styre forblir i noen form, så vil tålmodigheten med dette være nærmest ubegrenset, for dette valget ligger det stolthet i for enkelte. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 15.12.2021 11:47 Post subject: |
|
|
frank wrote: | Hva i helvete er det som gjør denne mannen egnet? |
Tipper hans lange erfaring i tysk og belgisk fotball gir plusspoeng i boka til bratseth. |
|
Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 15.12.2021 11:50 Post subject: |
|
|
Ja, dette lukter jo offensiv festfotball av... 🤦♂️
Da er min lille gnist av engasjement slukket. Vi snakkes om noen Ã¥r! ✌ |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 15.12.2021 11:50 Post subject: |
|
|
zaphod81 wrote: | Stort verre? Nei, det blir vel sannsynligvis bare litt verre. Et par plasser til ned på tabellen. Enda litt oftere, men mye mer brutal saging av unge spillere for å forklare dårlige enkeltresultater. Glisende sjølforherligelse hvis vi snur en dårlig kamp og vinner, selv om lagoppstillinga var sjanseløs i utgangspunktet. Ingen offensiv plan, knapt noen defensiv plan. Rykter om slappe og dårlige treninger, og en hovedtrener som involverer seg lite på feltet. Unge spillere forsvinner ut, og erstattes med 'ferdige' spillere som 'vet hva det går i'.
Vi får et grått, kjipt, middelmådig Rosenborg som kjemper rundt Kristiansunds nivå på både tabellposisjon og underholdningsverdi. Det blir neppe noen nedrykkskandidat - det kan selvsagt bli det, men sannsynligvis ikke - men et lag som ingen føler entusiasme eller lojalitet for.
Og hvis nåværende styre forblir i noen form, så vil tålmodigheten med dette være nærmest ubegrenset, for dette valget ligger det stolthet i for enkelte. |
Bra oppsummert. Vi blir en trøndersk versjon av ViF, Viking eller Brann. Jeg synes du er optimistisk når du sier at vi ikke kommer til å slite med nedrykkskamp innimellom. _________________ Sesongkortholder. |
|
Back to top |
|
 |
Platon.XI.XI Senior
|
Posted: 15.12.2021 11:51 Post subject: |
|
|
Til dere som synes Rekdal kan være en god ide. Her har dere et solid argument for hvorfor han ikke skal trene Rosenborg.
Lerkendal en gang i 2022.....
Rosenborg legger på til 5-0 mot det som tilsynelatende er et "kamma" som hadde gitt opp allerede etter 15 minutter.
HamKam-treneren hadde dette å si etter kampen:
"Vi bli snytt for 7 straffe! Heillt klart! Dommeren e skap-rosenborg-fæn. Heilt høplaust!! Jævla typisk ta asså! Hver gang! Holding i fæltet, legging av hundrelappa i BH-stroppen på dommaren unde kampen! Korrupsjon ta! Skulle vunne 5-7 vi!"
Når rekdal får spørsmålet om det er stor forskjell på OBOS -og Eliteserien svarer han kort; "Kjæftn din alkis!" _________________ Asså, hvis du kaille det å bli spællt ut når dem læmpe ballen fra egen 16 og opp i målgården te oss, og slår oss i lufta, da tar du helt feil! Det e æ ikke enig med dæ i, men du må få lov te å ha den meninga.
Nils A. Eggen |
|
Back to top |
|
 |
MockFrog Junior
|
Posted: 15.12.2021 11:52 Post subject: |
|
|
Den komplette ydmykelsen av RBK-supportere er et faktum.
Styret gir totalt f... i hva supporterne mener. De forventer at vi fortsatt skal være tilbakestående melkekyr som møter opp på Lerkendal av gammel vane, og betaler i dyre dommer.
Vel. Jeg tror de brenner seg KRAFTIG denne gangen.
Jeg kan bare snakke for meg selv, men har etter over 35 år som blodfan fått totalt avsmak for klubben. Jeg orker ikke å engasjere meg eller se kamper før all d*velskapen i styret og ledelse er rykket opp med roten og brent på bålet. |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 15.12.2021 11:52 Post subject: |
|
|
Det holder ikke med å si at Rekdal e en vejldig god trener nå Koteng.
Her skal det faan meg begrunnes hvordan dere i styret, igjen går i mot godfoten og angrepsvillig fotball!!!
Max 2000 mot Strømsgodset , tror dere folk nå er villig til å komme på Lerkendal???? _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
frank Proff
|
Posted: 15.12.2021 11:53 Post subject: |
|
|
zaphod81 wrote: | Og hvis nåværende styre forblir i noen form, så vil tålmodigheten med dette være nærmest ubegrenset, for dette valget ligger det stolthet i for enkelte. |
Jepp. Vi har i tillegg brent mye omdømme i denne prosessen (og forrige prosess), noe som også tilsier at han vil få all verdens tålmodighet.
Koteng var nesten villig til å la skuta gå ned med Horneland, jeg tørr nesten ikke tenke hvor langt han er villig til å gå for å unngå å sparke treneren han ansetter nå. _________________ Å tenke før man prater er som å tørke seg i ræva før man driter. |
|
Back to top |
|
 |
VÃ¥r Herre Proff
|
Posted: 15.12.2021 11:53 Post subject: |
|
|
zaphod81 wrote: | Stort verre? Nei, det blir vel sannsynligvis bare litt verre. Et par plasser til ned på tabellen. Enda litt oftere, men mye mer brutal saging av unge spillere for å forklare dårlige enkeltresultater. Glisende sjølforherligelse hvis vi snur en dårlig kamp og vinner, selv om lagoppstillinga var sjanseløs i utgangspunktet. Ingen offensiv plan, knapt noen defensiv plan. Rykter om slappe og dårlige treninger, og en hovedtrener som involverer seg lite på feltet. Unge spillere forsvinner ut, og erstattes med 'ferdige' spillere som 'vet hva det går i'.
Og hvis nåværende styre forblir i noen form, så vil tålmodigheten med dette være nærmest ubegrenset, for dette valget ligger det stolthet i for enkelte. |
Er det mange rykter om halvslappe treninger på Briskeby i det siste året? At en elendig drevet klubb som Start valgte å kaste Rekdal har vel ikke ført til umiddelbar suksess i ettertid, slik jeg ser det. _________________ Herre går bra? |
|
Back to top |
|
 |
Saltfjellet Proff
|
Posted: 15.12.2021 11:54 Post subject: |
|
|
Enstemmig styre for Rekdal melder TV2 og Adressa.
Hva faen er det med alle disse lekkasjene? Sa ikke Koteng i går at nå skulle det bli slutt på det. |
|
Back to top |
|
 |
SteinarG Rutinert
|
|
|
Tar meg pause fra all Rosenborg engasjement om det blir Rekdal.
Styret lager kravspesifikasjon for RBK fotball, og ender med Knutsen og Rekdal på samme liste.
Styret driter tydeligvis langt i positiv fotball, og anser ikke det som RBK sin identitet. Jeg klarer ikke identifisere meg med en slik klubb... For meg er Rosenborg positiv fotball og morro. Ikke drittfotball for å for enhver pris klare å vinne.
Om vi overasker alle med strålende angrepsfotball er jeg klar for å oppta engasjementet igjen, men nå må klubben først bevise noe... |
|
Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
|
|
hva skiller egentlig Reka og Horneland ? blir for meg samme greiene NFF-ball |
|
Back to top |