English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kjetil Rekdal
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 203, 204, 205  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
VÃ¥r Herre
Proff

PostPosted: 15.12.2021 11:35    Post subject: Reply with quote

Det er bare å gi det en sjanse. Stort verre enn den elendigheten som har foregått de siste sesongene blir det ikke uansett.
Buggen
Junior

PostPosted: 15.12.2021 11:38    Post subject: Reply with quote

Nitrist. Blir oppriktig fysisk uvell av dette!
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 11:39    Post subject: Reply with quote

SMS fra min mor på 75:

"HERRE GUD Rekdal blir ny Rosenborg trener Sad "

Det oppsummerer godt hvordan dette treffer folkesjela i Trøndelag.

I dag har jeg meldt meg inn i klubben. Gleder meg til neste årsmøte.
Back to top
Loffinj
Junior

PostPosted: 15.12.2021 11:40    Post subject: Reply with quote

Hvis styret ansetter Rekdal,pisser de faktisk på supporterne.. Fatter faktisk
Ikke at de gjør dette.. Følger de i det hele tatt med på stemninga rundt trenerspørsmålet?
Jeg får ihvertfall nok om dette blir tilfelle. Kutter alt av bånd til klubben og kommer ikke til å se noe hverken på stadion eller tv.
Kona blir ihvertfall fornøyd. Det er da noe..
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 11:42    Post subject: Reply with quote

Ikke gjør det. Meld deg heller inn. Bli med og styrte Bratseth og co nedenfra.
Back to top
Kom_igjen_troillan
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 11:42    Post subject: Reply with quote

Kan noen som bor i Trondheim vennligst henge opp et slikt banner på brakka i natt?

https://www.tv2.no/a/3945145

Fremoverrettet og artig fotball ja, takk skal du ha Bratseth! Crying or Very sad

Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE Love
Back to top
BBQsaus
Rutinert

PostPosted: 15.12.2021 11:43    Post subject: Reply with quote

Buck Dancer wrote:
Da sier jeg takk og farvel til klubben etter 32 år - dette gidder jeg ikke lenger.
Apatien som har oppstått de siste to-tre årene tar med dette fullstendig overhånd, og jeg gidder rett og slett ikke å bruke engasjement eller tid på et Rosenborg med Rekdal som trener. Sesongkortet sendes i retur.

Enig i at det er lett å si takk og farvel. Men jeg ville heller kjempet for klubben, og få ut alle menneskene som er i ferd med å ødelegge den. Kast styret, få ut Rekdal, start på nytt. Og senk forventningene fremover
Back to top
henrifei
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 11:44    Post subject: Reply with quote

selv om reka var en kopi av Eggen så ville jeg aldri har gått for han, bare det han gjorde i Start er nok til vite at dette er feil mann for rbk.
Back to top
Kafanskavimedhan
Rutinert

PostPosted: 15.12.2021 11:44    Post subject: Reply with quote

*Går inn på kjøkkenet. Popper popcorn nok for en uke. Holder inne F5 og koser meg med den underholdningen som denne tråden kommer til å by på i minst en uke fram i tid.

Om ett par år jubler vi sammen for hvordan Rekdal har ryddet opp i klubben og tatt oss tilbake till toppen av tabellen.
frank
Proff

PostPosted: 15.12.2021 11:45    Post subject: Reply with quote

Kan noen forklare meg hva Kjetil Rekdal har gjort det siste tiåret som gjør at han er kvalifisert for denne jobben? Han har ikke filosofien, han er langt unna de verdiene klubben skal bygge på.

Jeg ser "tatt Kamma opp til eliteserien", og høyner med "sparket i Enga og gått fra Start i skam"

Hva i helvete er det som gjør denne mannen egnet?
Zzyzx
Veteran

En spillegal Rekdal som heller tipper på Oddsen enn å følge med på trening..... Og som ikke akkurat er en sprudlende spennede type. Jeg har også gang etter gang etter gang vært uenig med han når han har rabla frem noe i media eller i studio på TV. Triste greier.

Han scorer dårlig på engasjement
Han scorer dårlig på det fotballfaglige
Han scorer dårlig på det medmenneskelige (virker det som på personalsaker han har hatt på seg bl.a.)
Han scorer dårlig på å være en likandes person

Han scorer bra på autoritet?

Det her hadde jeg aldri trodd, aldri håpt, og forskjellen på å signere Reka og Knutsen er for meg helt himmel og helvete.
Krisestemning!
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

RBK_1917 wrote:
Kan noen som bor i Trondheim vennligst henge opp et slikt banner på brakka i natt?

Evt kjøre svenskevarianten: https://www.expressen.se/...if-i-natt/
Letterkenny
Rutinert

PostPosted: 15.12.2021 11:46    Post subject: Reply with quote

Bra for reka da! Tenk hvor mange grunker han kan sette på oddsen, hest, formel 1, poker, etc. nå!
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 15.12.2021 11:46    Post subject: Reply with quote

Stort verre? Nei, det blir vel sannsynligvis bare litt verre. Et par plasser til ned på tabellen. Enda litt oftere, men mye mer brutal saging av unge spillere for å forklare dårlige enkeltresultater. Glisende sjølforherligelse hvis vi snur en dårlig kamp og vinner, selv om lagoppstillinga var sjanseløs i utgangspunktet. Ingen offensiv plan, knapt noen defensiv plan. Rykter om slappe og dårlige treninger, og en hovedtrener som involverer seg lite på feltet. Unge spillere forsvinner ut, og erstattes med 'ferdige' spillere som 'vet hva det går i'.

Vi får et grått, kjipt, middelmådig Rosenborg som kjemper rundt Kristiansunds nivå på både tabellposisjon og underholdningsverdi. Det blir neppe noen nedrykkskandidat - det kan selvsagt bli det, men sannsynligvis ikke - men et lag som ingen føler entusiasme eller lojalitet for.

Og hvis nåværende styre forblir i noen form, så vil tålmodigheten med dette være nærmest ubegrenset, for dette valget ligger det stolthet i for enkelte.
puckno
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 11:47    Post subject: Reply with quote

frank wrote:
Hva i helvete er det som gjør denne mannen egnet?

Tipper hans lange erfaring i tysk og belgisk fotball gir plusspoeng i boka til bratseth.
Back to top
enojado
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 11:50    Post subject: Reply with quote

Ja, dette lukter jo offensiv festfotball av... 🤦‍♂️

Da er min lille gnist av engasjement slukket. Vi snakkes om noen Ã¥r! ✌
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 11:50    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Stort verre? Nei, det blir vel sannsynligvis bare litt verre. Et par plasser til ned på tabellen. Enda litt oftere, men mye mer brutal saging av unge spillere for å forklare dårlige enkeltresultater. Glisende sjølforherligelse hvis vi snur en dårlig kamp og vinner, selv om lagoppstillinga var sjanseløs i utgangspunktet. Ingen offensiv plan, knapt noen defensiv plan. Rykter om slappe og dårlige treninger, og en hovedtrener som involverer seg lite på feltet. Unge spillere forsvinner ut, og erstattes med 'ferdige' spillere som 'vet hva det går i'.

Vi får et grått, kjipt, middelmådig Rosenborg som kjemper rundt Kristiansunds nivå på både tabellposisjon og underholdningsverdi. Det blir neppe noen nedrykkskandidat - det kan selvsagt bli det, men sannsynligvis ikke - men et lag som ingen føler entusiasme eller lojalitet for.

Og hvis nåværende styre forblir i noen form, så vil tålmodigheten med dette være nærmest ubegrenset, for dette valget ligger det stolthet i for enkelte.

Bra oppsummert. Vi blir en trøndersk versjon av ViF, Viking eller Brann. Jeg synes du er optimistisk når du sier at vi ikke kommer til å slite med nedrykkskamp innimellom.
Platon.XI.XI
Senior

PostPosted: 15.12.2021 11:51    Post subject: Reply with quote

Til dere som synes Rekdal kan være en god ide. Her har dere et solid argument for hvorfor han ikke skal trene Rosenborg.

Lerkendal en gang i 2022.....

Rosenborg legger på til 5-0 mot det som tilsynelatende er et "kamma" som hadde gitt opp allerede etter 15 minutter.

HamKam-treneren hadde dette å si etter kampen:
"Vi bli snytt for 7 straffe! Heillt klart! Dommeren e skap-rosenborg-fæn. Heilt høplaust!! Jævla typisk ta asså! Hver gang! Holding i fæltet, legging av hundrelappa i BH-stroppen på dommaren unde kampen! Korrupsjon ta! Skulle vunne 5-7 vi!"

Når rekdal får spørsmålet om det er stor forskjell på OBOS -og Eliteserien svarer han kort; "Kjæftn din alkis!"
Asså, hvis du kaille det å bli spællt ut når dem læmpe ballen fra egen 16 og opp i målgården te oss, og slår oss i lufta, da tar du helt feil! Det e æ ikke enig med dæ i, men du må få lov te å ha den meninga.

Nils A. Eggen
Back to top
MockFrog
Junior

PostPosted: 15.12.2021 11:52    Post subject: Reply with quote

Den komplette ydmykelsen av RBK-supportere er et faktum.
Styret gir totalt f... i hva supporterne mener. De forventer at vi fortsatt skal være tilbakestående melkekyr som møter opp på Lerkendal av gammel vane, og betaler i dyre dommer.
Vel. Jeg tror de brenner seg KRAFTIG denne gangen.
Jeg kan bare snakke for meg selv, men har etter over 35 år som blodfan fått totalt avsmak for klubben. Jeg orker ikke å engasjere meg eller se kamper før all d*velskapen i styret og ledelse er rykket opp med roten og brent på bålet.
Back to top
Number10
Veteran

PostPosted: 15.12.2021 11:52    Post subject: Reply with quote

Det holder ikke med å si at Rekdal e en vejldig god trener nå Koteng.
Her skal det faan meg begrunnes hvordan dere i styret, igjen går i mot godfoten og angrepsvillig fotball!!!
Max 2000 mot Strømsgodset , tror dere folk nå er villig til å komme på Lerkendal????
frank
Proff

PostPosted: 15.12.2021 11:53    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:

Jepp. Vi har i tillegg brent mye omdømme i denne prosessen (og forrige prosess), noe som også tilsier at han vil få all verdens tålmodighet.

Koteng var nesten villig til å la skuta gå ned med Horneland, jeg tørr nesten ikke tenke hvor langt han er villig til å gå for å unngå å sparke treneren han ansetter nå.
VÃ¥r Herre
Proff

PostPosted: 15.12.2021 11:53    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:

Er det mange rykter om halvslappe treninger på Briskeby i det siste året? At en elendig drevet klubb som Start valgte å kaste Rekdal har vel ikke ført til umiddelbar suksess i ettertid, slik jeg ser det.
Saltfjellet
Proff

PostPosted: 15.12.2021 11:54    Post subject: Reply with quote

Enstemmig styre for Rekdal melder TV2 og Adressa.

Hva faen er det med alle disse lekkasjene? Sa ikke Koteng i går at nå skulle det bli slutt på det.
Back to top
SteinarG
Rutinert

Tar meg pause fra all Rosenborg engasjement om det blir Rekdal.

Styret lager kravspesifikasjon for RBK fotball, og ender med Knutsen og Rekdal på samme liste.

Styret driter tydeligvis langt i positiv fotball, og anser ikke det som RBK sin identitet. Jeg klarer ikke identifisere meg med en slik klubb... For meg er Rosenborg positiv fotball og morro. Ikke drittfotball for å for enhver pris klare å vinne.

Om vi overasker alle med strålende angrepsfotball er jeg klar for å oppta engasjementet igjen, men nå må klubben først bevise noe...
Back to top
henrifei
Veteran

hva skiller egentlig Reka og Horneland ? blir for meg samme greiene NFF-ball
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 203, 204, 205  Next
Page 25 of 205

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb