| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Saltfjellet Proff
|
Posted: 14.12.2021 09:28 Post subject: |
|
|
| Goran wrote: | Det snakkes mye om lekkasjer, men nå har det blitt veldig stille.
Helt umulig å si hva som skjer på bakrommet nå.
Seigpining! |
Kilden i alt oppstusset rundt MM har fått det som de ville, MM er ikke lenger aktuell for klubben.
Skjønner at Koteng var forbannet, for å oppføre seg som dette er uhørt. |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 14.12.2021 09:28 Post subject: |
|
|
Enig i motivasjonen. En Knutsen på 96% motivasjon vil jeg rett og slett ikke ha han hit. Forhåpentligvis er snakket om familie bare et skalkeskjul å gjemme seg bak for å forklare hvorfor han forlater BG. _________________ I kvit å svart.. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKgutt Senior
|
Posted: 14.12.2021 09:35 Post subject: |
|
|
| Syns det er litt urovekkende at han sier at hvis det hadde vært opp til han så hadde han ikke vært i tvil (hadde valgt Glimt), men at det er flere som må ha et ord med i spillet. Virker som han gjør det som er best for familien og ikke det han selv har mest lyst til. Så får vi se hva som kommer ut av det møtet de skal ha i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 14.12.2021 09:42 Post subject: |
|
|
Hvis han selv helst skulle bli værende i Bodø, men at familien kan overtale han til å dra andre steder, er det garantert ikke til Trondheim de presser han. I såfall må han bare få kommunisert avgjørelsen sin så fort som mulig, slik at også vi kan intensivere jakten på treneren vi skal ha. Det kan selvsagt være marginalt bedre flyforbindelse til Trondheim, og litt kortere reisetid. Men både Brann og friår (et meget spesielt valg) vil være mye mer attraktivt for familien enn RBK. Om noe, så tror jeg RBK-treneren er den fotballpersonen i Norge som har minst tid til å pleie familielivet.
Jeg tror fortsatt at nærhet til familien først og fremst dreier seg om han skal takke ja til en jobb i utlandet eller ikke. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 14.12.2021 09:53 Post subject: |
|
|
Til julenissen.
I stedet for sokker og slips til jul, ønsker jeg heller at Kjetil Knutsen skriver kontrakt med Rosenborg.
Sokkene kan du gi til Rune Bratseth. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 14.12.2021 09:53 Post subject: |
|
|
Slipper så mange utenlandsturen om han kommer hit da om ikke annet..
En fotballtrener har nok lite fri, men et familieråd kan like så godt være så enkelt som hvor de skal bo. Bartebyen kan sikkert tilby noen annet enn Bodø hva gjelder utdanning, jobb til kona, eventuelle kjentfolk etc.. Så rene Se og Hør spekulasjoner rundt denne sagaen _________________ I kvit å svart.. |
|
| Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 14.12.2021 09:54 Post subject: |
|
|
Altså... en 96% motivert Knutsen framfor en 1000% motivert Rekdal tar jeg 10 av 10 ganger. En 96% motivert Knutsen tar jeg også framfor en 1000% motivert Maalen eller hvem det nå måtte være av halvt tilgjengelige trenere med norsk pass.
En 96% motivert Knutsen får et 100% motivert og gjennopplivet trøndersk publikum i ryggen. En 1000% motivert Rekdal er heldig om han arver det trønderske publikumet som Hareide hadde i ryggen i siste kamp...
Enkel logikk dette. Dessverre er nok uansett det løpet om Knutsen kjørt så jeg vet ikke helt hvorfor jeg egentlig orker å bli engasjert rundt dette spørsmålet... |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 14.12.2021 10:07 Post subject: |
|
|
Med de alternativene vi presenterer er jo valget veldig enkelt. Jeg tar heller en i utganspunktet 70% motivert Knutsen på en grassal lønn enn Rekdal, for motivasjonen hans kan vi jo faktisk påvirke.
Han vil nok fort merke at det å ha hele Trondheim og Trøndelag i ryggen og et fullsatt Lerkendal i debuten gjør noe med følelsene hans, gammel Rosenborg- og Eggen-beundrer som han er. Vi har også en spillergruppe som vil ta imot ham som en frelser, og et potensiale i laget som tørster etter å bli hentet ut.
Det er mulig jeg er foliehatt nå, men jeg tror kanskje han er en type som trigges like mye av mulighetene i å sette i gang noe nytt, den utviklingsfasen, med noe som har enda større potensiale, som han er av å vedlikeholde et prosjekt som allerede har passert toppen. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
PekeFortsattMotFærøyan Senior
|
Posted: 14.12.2021 10:10 Post subject: |
|
|
| Du tenker på de 1500 som var på kamp på søndag? Det har ikke vært over 10000 på lerkendal siden 2018. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

|
Posted: 14.12.2021 10:12 Post subject: |
|
|
Men det hadde det blitt dersom Kjetil Knutsen tok over laget nå. Det er jo poenget. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 14.12.2021 10:25 Post subject: |
|
|
| PekeFortsattMotFærøyan wrote: | | Du tenker på de 1500 som var på kamp på søndag? Det har ikke vært over 10000 på lerkendal siden 2018. |
Jo, det var det mot Sandefjord for noen få uker siden. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 14.12.2021 10:28 Post subject: |
|
|
Tar heller "RBK styrt via 3 faksmeldinger fra KK i året" enn Rekdal 100% av tiden.
Klarer ikke å forstå hvordan noen andre enn nettroll kan mene at Reka er et alternativ. Fullstendig latterlig |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 14.12.2021 10:33 Post subject: |
|
|
| RBKgutt wrote: | | Syns det er litt urovekkende at han sier at hvis det hadde vært opp til han så hadde han ikke vært i tvil (hadde valgt Glimt), men at det er flere som må ha et ord med i spillet. Virker som han gjør det som er best for familien og ikke det han selv har mest lyst til. Så får vi se hva som kommer ut av det møtet de skal ha i dag. |
Han er jo del av et trenerteam. Jeg regner med at både Knutsen selv, Kalvenes, Fru Knutsen og Fru Kalvenes må bli enige sammen. Om en av de er fristet av Trondheim, mens den andre vil bli i Bodø, mens den tredje vil ha et friår, høres det egentlig fornuft ut å sitte seg ned og ta denne beslutningen sammen.
Det vil også forklare hvor kildene spriker i alle retninger. Selv så involverer jeg alltid samboeren min når jeg bytter/vurderer å bytte jobb. Dette er ganske naturlig i og med at det er noe som påvirker hennes liv i like stor grad som mitt. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKgutt Senior
|
Posted: 14.12.2021 10:45 Post subject: |
|
|
| robbie wrote: | | RBKgutt wrote: | | Syns det er litt urovekkende at han sier at hvis det hadde vært opp til han så hadde han ikke vært i tvil (hadde valgt Glimt), men at det er flere som må ha et ord med i spillet. Virker som han gjør det som er best for familien og ikke det han selv har mest lyst til. Så får vi se hva som kommer ut av det møtet de skal ha i dag. |
Han er jo del av et trenerteam. Jeg regner med at både Knutsen selv, Kalvenes, Fru Knutsen og Fru Kalvenes må bli enige sammen. Om en av de er fristet av Trondheim, mens den andre vil bli i Bodø, mens den tredje vil ha et friår, høres det egentlig fornuft ut å sitte seg ned og ta denne beslutningen sammen.
Det vil også forklare hvor kildene spriker i alle retninger. Selv så involverer jeg alltid samboeren min når jeg bytter/vurderer å bytte jobb. Dette er ganske naturlig i og med at det er noe som påvirker hennes liv i like stor grad som mitt. |
ja, du har selvfølgelig rett i det. Man får litt tunnelsyn av hele prosessen her
Har egentlig glemt Kalvenes oppi det hele. Blir uansett spennende å se hva som kommer av info etter møte i dag. Noe lekkes vel uansett tenker jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

|
Posted: 14.12.2021 11:06 Post subject: |
|
|
Ja, det er jo flere interessante perspektiver med Morten Kalvenes:
- Knutsen vil ha med seg Kalvenes videre, men vil Kalvenes fortsette som assistent?
- Er Kalvenes Glimts foretrukne arvtaker dersom Knutsen forsvinner?
- Hvis ja, hvordan påvirker det Knutsens valg? Kalvenes sine bidrag i valgprosessen?
- Hvis ikke: hva gjør det med Kalvenes sin motivasjon?
- Glimt tilbyr Knutsen monsterlønn for å forlenge, men hva tilbyr de assistenten?
- Hva tilbyr vi assistenten? _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 14.12.2021 12:20 Post subject: |
|
|
DEt er vell ingen som tviler på at KK vil trene RBK, men vil han det mer enn å prøve å løfte Glimt enda et hakk og jobbe litt lengere i et miljø som har vært bra for samtlige han selv inkludert? OG så spilelr familien selvfølgelig inn masse!
Helt naturlig det spør du meg, kan jo baree sammenligne det med en fotballspiller som kan bytte klubb og bli lovet stjernestatus. KAnskje får han litt mere lønn, men vil hjan egentlig bytte fra en garderobe og et lag han kanskje møter en gang i sitt liv som spiller?
fremdeles 51% sikker kontra mine 50% tidligere  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 14.12.2021 12:32 Post subject: |
|
|
Kan vanskelig tolke det intervjuet på Eurosport på annen måte enn at det står mellom Rosenborg og Bodø/glimt. Selv om han sier: «det er ikke en kamp mellom Rosenborg og Bodø/glimt som veldig mange tror, det er andre forhold som spiller inn» med det mener han kanskje at det er ikke en kamp mellom klubbene om og overby hverandre, men og bli enig med familien hva neste skritt er. Kanskje er det et sterkt ønske både fra han og familien at de skal bo sammen igjen. Og at det av forskjellige årsaker er lettere i Trondheim enn Bodø. Vet ikke hva konen jobber med, men det hadde vært interessant å vist.
Han sier selv at hadde det vært opp til han hadde han blitt i Bodø. Så det må jo være noe her. Ett friår virker jo helt usannsynlig når han kan tjene 8-10mill i året. _________________ Alfredbørs 1-10: 3 |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 14.12.2021 12:40 Post subject: |
|
|
| Om knutsen vil være i glimt,kan han få holde seg der.Sjansen er liten han kommer til rbk da. |
|
| Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 14.12.2021 12:48 Post subject: |
|
|
| Ingen som kan tilby kona jobb i byen da? |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

|
Posted: 14.12.2021 12:51 Post subject: |
|
|
Det kan jo hende det er kona til Kjetil som sitter og venter på aksept på et jobbtilbud i Trondheim, Bodø eller et annet sted da? _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
BGFE_1916 Proff
|
Posted: 14.12.2021 12:55 Post subject: |
|
|
| Familien flytter ikke fra Bergen. Mao er det enklere med to sesonger til i Bodø enn fem i Trondheim slik det tidligere har vært diskutert. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 14.12.2021 13:02 Post subject: |
|
|
| Det er jo han selv som har ønsket fem år. |
|
| Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 14.12.2021 13:13 Post subject: |
|
|
| Bakklandet_Baill wrote: | | Familien flytter ikke fra Bergen. Mao er det enklere med to sesonger til i Bodø enn fem i Trondheim slik det tidligere har vært diskutert. |
Hvorfor er det så vanskelig å bestemme seg da? _________________ Alfredbørs 1-10: 3 |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 14.12.2021 13:16 Post subject: |
|
|
| Grunnen til at han vil ha 5 år er fordi 5 x 7 000 000 er 35 000 000, mens 2 x 7 000 000 er 14 000 000. Men han sliter tydeligvis om å overtale Kalvenes som sikkert ikke får en like lukrativ avtale |
|
| Back to top |
|
 |
Lillegutt11 Junior
|
Posted: 14.12.2021 13:18 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Det er jo han selv som har ønsket fem år. |
Hvor stammer det ryktet fra? Som alt annet som er sagt om denne saken så tror jeg ingen ting på det. Svært rart at ikke Glimt også tilbyr han 5 år hvis det er det han ønsker. |
|
| Back to top |
|
 |
|