| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Francisco Clementine Veteran
|
Posted: 10.12.2021 21:29 Post subject: |
|
|
| Gi Knutsen 10 mill i året. Å ansette Rekdal blir adskillig dyrere. |
|
| Back to top |
|
 |
attityd! Proff
|
Posted: 10.12.2021 21:33 Post subject: |
|
|
Hahahhahahahahaha Rekdal. Hahahahhahahahahhaha. Hva er det som skjer?!
Vi var en toppklubb, i europeisk målestokk liksom. Og nå er vi der vi er. Hvordan går det an? Hahahhaha
Hjelp |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 10.12.2021 21:39 Post subject: |
|
|
En toppklubb var vi nok ikke.. Men, blant de nest beste? Dette hvis man tenker på Real Madrid, Manchester United etc som toppklubber...
Rekdal har vel tatt tre cupgull og et seriegull som trener, for lag som aldri har vært i nærheten av å være noen topplag (VIF og Ålesund).
Last edited by Bart1 on 10.12.2021 21:40; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Joestlaachmkr Rutinert
Joined: 25 Oct 2019 Posts: 900 Location: En by på Sørlandet
|
Posted: 10.12.2021 21:39 Post subject: |
|
|
| attityd! wrote: | Hahahhahahahahaha Rekdal. Hahahahhahahahahhaha. Hva er det som skjer?!
Vi var en toppklubb, i europeisk målestokk liksom. Og nå er vi der vi er. Hvordan går det an? Hahahhaha
Hjelp |
Vil nå si at Rosenborg har vært en middelmådig klubb selv i nordisk standard under de siste 10-15 åra. |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 10.12.2021 21:44 Post subject: |
|
|
Vunnet nær halvparten av seriemesterskapene de siste 15 årene så vil si vi er ganske gode til å være middelmådige. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Energislangen Junior
|
Posted: 10.12.2021 21:57 Post subject: |
|
|
Ja, det er akkurat det. Mange vil sikkert si at eliteserien ikke har vært på sitt ypperste nivå de siste 10-15 årene heller. Så det å vinne eliteserien for oss burde være rimelig enkelt. Vi knuser jo alle på budsjett og tilskuertall, og i så måte vil vi kunne kjempe i toppen nesten uansett hvem som trener laget.
Jeg skal overleve Rekdal. Jeg bare gruer meg til Tom Nordlie plutselig sitter på brakka. _________________ Nils Arne er sexy! |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 10.12.2021 22:37 Post subject: |
|
|
| Bart1 wrote: | En toppklubb var vi nok ikke.. Men, blant de nest beste? Dette hvis man tenker på Real Madrid, Manchester United etc som toppklubber...
Rekdal har vel tatt tre cupgull og et seriegull som trener, for lag som aldri har vært i nærheten av å være noen topplag (VIF og Ålesund). |
Nr 6 i verden i 96/97 ifølge CNN. Men ja, vi er flinke til å se bakover i denne klubben. |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 10.12.2021 22:58 Post subject: |
|
|
Tviler på at KK kommer til RBK dersom det stemmer at vi har gitt tilbud til MM. Da har det gått en eller annen frist, for det er utenkelig at vi har to tilbud om samme jobb ute samtidig. Og dersom det er slik at KK ikke har sagt nei, men at RBK har fått kalde føtter, så kan han umulig ha lyst på jobben nå etter at Sirkus RBK har dratt i gang for alvor.
Må innrømme at jeg er litt matt, men samtidig så orker jeg ikke å forholde meg til det.
Er det resignasjon det kalles? |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 10.12.2021 23:12 Post subject: |
|
|
| 6Strand wrote: | | for det er utenkelig at vi har to tilbud om samme jobb ute samtidig. |
Jeg hadde ikke blitt sjokkert. |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 10.12.2021 23:16 Post subject: |
|
|
| Du sier noe der. |
|
| Back to top |
|
 |
Nidarosballklubb Rutinert
|
Posted: 11.12.2021 00:44 Post subject: |
|
|
| Glimt kaller inn til pressekonferanse i morgen før kampen. Frykter KK skal annonsere at han blir i Glimt for Ã¥ gi laget ekstra energi før kampen 😫 |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 11.12.2021 00:56 Post subject: |
|
|
Hvis KK velger Glimt so fuc...K IT. Vi tar det i 2022 og kjører over dem neste år. _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
Slartibartfast Proff

|
Posted: 11.12.2021 01:02 Post subject: |
|
|
Det eneste som mangler er vel at KK velger å bli i Glimt etter å ha sett hvilket kaos av en organisasjon Rosenborg fremstår som.. At han faktisk var i tenkeboksen, men at de siste dagers avsløringer ble det som veide i Glimts favør. _________________ It's hope in a hanging snore......
Fishing snore! |
|
| Back to top |
|
 |
rail Rutinert
|
Posted: 11.12.2021 01:04 Post subject: |
|
|
| Nidarosballklubb wrote: | | Glimt kaller inn til pressekonferanse i morgen før kampen. Frykter KK skal annonsere at han blir i Glimt for Ã¥ gi laget ekstra energi før kampen 😫 |
Da er det jo kjørt. De kan si mye på den PK. Men aldri i verden om de legger en PK rett før kampen og annonserer at KK går til RBK. Da ville nok den PK åpenbart vært i etterkant. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 11.12.2021 01:51 Post subject: |
|
|
| De kjører pressekonferanse pga covid. Enhver smitte i et lag før søndag medfører utsettelse av runden. Greit å unngå en til en intervjuer da. |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 11.12.2021 17:04 Post subject: |
|
|
Noen som vet når det berømte styremøte i morgen er? Ser det ryktes om KK svar etter kampslutt. Ikke utenkelig at det er det svaret som skal behandles i vårt styremøte, om det er godt utpå kvelden. _________________ I kvit å svart.. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 11.12.2021 17:20 Post subject: |
|
|
Knudsen skal vel si ja eller nei i morgen sikkert.
Sier han nei så blir det vel Rekdal nå da han har rykket opp til 2 plass. _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 11.12.2021 18:14 Post subject: |
|
|
Rbk eller Brann eller en fotball pause..
På mandag har vi nok svaret. Glimt blir det ikke _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.12.2021 18:18 Post subject: |
|
|
Var noen interessante uttalelser på pressekonferansen. Blant annet:
15:38:
- Det kan være at spillergruppen trenger noe nytt - en ny stemme eller litt nytt tankegods, som gjør at klubben kan gå videre og utvikle seg enda mer. Sånn er mekanismene. Så gjelder det å finne timingen; når er det riktig? Det som er fantastisk i Bodø/Glimt, er at vi kan prate om sånne ting.
- Jeg håper at det ikke er noen som skal fortelle det til meg - "Knutsen, nå er tiden inne"; at jeg heller gjør det sjøl. Det er litt viktig. Derfor er det av og til viktig at man evaluerer det arbeidet som man har gjort og tenker gjennom ting. Er man ærlig utad, må man også være ærlig mot seg sjøl. Det har vært viktig for meg.
33:09:
- Det har vært en utrolig gøy sesong. Jeg takker alle som er en del av Glimt for at jeg har fått være en del av den. Det har vært en fantastisk lærerik reise. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 11.12.2021 18:23 Post subject: |
|
|
2mas den satt! _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Paldan Junior
|
Posted: 11.12.2021 18:40 Post subject: |
|
|
Noen som fremdeles tror jorden er flat? Knutsen kommer ikke til RBK, om det ikke har vært helt avgjort tidligere sÃ¥ har RBK iallefall klart Ã¥ rote det til nÃ¥. Brann fremstÃ¥r jo som et mønsterbruk i forhold 😄
Lukter hvileår etter kontraktens utløp i juni om han ikke forlenger 1-2 år i glimt. Den neste norske klubben Knutsen trener blir nok Brann.
Koteng kan kanskje trene RBK? SÃ¥ slipper han styret med Ã¥ sende smser underveis til kampleder 🤭 |
|
| Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 11.12.2021 18:53 Post subject: |
|
|
| Hadde jeg vært deg så hadde jeg konsentrert meg mer om den lille klubben din som er på vei ned til OBOS for andre gang på fem år, istedenfor å henge rundt på et RBK-forum. |
|
| Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 11.12.2021 18:55 Post subject: |
|
|
Jeg synes det er merkelig at det er så mange supportere fra andre lag som føler behov for å logge på her og fortelle oss at Knutsen ikke går til RBK... Vi får se.
Er vel uansett noe mer interessant å gå til RBK enn å gå til Brann i Obos. I tillegg har han vel ikke all verdens gode opplevelser fra sitt hjemsted etter behandlingen av R.Bruun-Hansen heller, om man googler litt. Ikke at RBH har noen rolle i Brann nå(?), men mulig det sitter litt i...? _________________ "Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson" |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 11.12.2021 19:40 Post subject: |
|
|
| Paldan wrote: | Noen som fremdeles tror jorden er flat? Knutsen kommer ikke til RBK, om det ikke har vært helt avgjort tidligere sÃ¥ har RBK iallefall klart Ã¥ rote det til nÃ¥. Brann fremstÃ¥r jo som et mønsterbruk i forhold 😄
Lukter hvileår etter kontraktens utløp i juni om han ikke forlenger 1-2 år i glimt. Den neste norske klubben Knutsen trener blir nok Brann.
Koteng kan kanskje trene RBK? SÃ¥ slipper han styret med Ã¥ sende smser underveis til kampleder 🤭 |
Fjortispuling på Stadion er ikke mønsterbruk. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
|