| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 10.12.2021 18:05 Post subject: |
|
|
Det er kanske på tide med en skikkelig markering fra ØØ på søndag, og da mener jeg SKIKKELIG markering.. Det hjelper ikke med 100 kaill som står å gauler.. Opp med banner , og sitt ned, vær knepptyste, eller kjør pipekonsert hele første omgang . La klubben få merke at fansen er missfornøyde med styret, og den jobben som har blitt utført.
Noen må få beskjed at dette ikke er greit for supporterne . _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
| Back to top |
|
 |
ibejnar Veteran
|
Posted: 10.12.2021 18:35 Post subject: |
|
|
| 6Strand wrote: | | For det første så er han en +/- 80 år gammel mann. For det andre så har alle, uavhegig av hvor de bor eller kommer fra, rett til å uttale seg fritt innen lovens grenser. Jeg vil heller ha meg frabedt slike uttalelser. |
Det er på ingen måde for at være nedladende eller andet og jeg har stor respekt for de resultater manden har leveret igennem årene, men han er langt oppe i årene og har ikke trænet noget hold meget længe. Det er som om Rosenborg kun kan trænes af nogen han har sagt god for. Jeg tænker det kan blive meget svævetsynet at dvæle så meget ved fortiden. Der er løbet meget vand igennem åen siden og spillet er et helt helt andet og det er trænerne altså også. Altså han sagde jo også god for Åge. Vi har som klub brug for alle øjne her, men man må ikke være så snævertsynet at det kun duer hvis Eggen har sagt god for det. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 10.12.2021 18:41 Post subject: |
|
|
| JB wrote: | Det er kanske på tide med en skikkelig markering fra ØØ på søndag, og da mener jeg SKIKKELIG markering.. Det hjelper ikke med 100 kaill som står å gauler.. Opp med banner , og sitt ned, vær knepptyste, eller kjør pipekonsert hele første omgang . La klubben få merke at fansen er missfornøyde med styret, og den jobben som har blitt utført.
Noen må få beskjed at dette ikke er greit for supporterne . |
Hva skal det stå på disse bannerne da, synes du? |
|
| Back to top |
|
 |
Joestlaachmkr Rutinert
Joined: 25 Oct 2019 Posts: 900 Location: En by på Sørlandet
|
Posted: 10.12.2021 19:05 Post subject: |
|
|
Kjernen burde ta og se litt på hvordan Arsenal fansen agerte mot Kroenke og/eller Wenger/Emery, eller Newcastle fansen mot Mike Ashley.
Det gjelder avsky på en bestemt og tydelig måte. |
|
| Back to top |
|
 |
Trondhjemsen Proff
|
Posted: 10.12.2021 19:08 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: |
Hva skal det stå på disse bannerne da, synes du? |
«At nånn tørs komma hit» _________________ Fem, fem, ti - done deal |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 10.12.2021 19:10 Post subject: |
|
|
SÃ¥ da skal vi slakte styret for at de har snakket med et utvalg av trenere?
(vi bør ha en bra liste med trenere når vi jakter ny trener, men gud forby å snakke med dem for å bli bedre kjent) _________________ I kvit å svart.. |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 10.12.2021 19:12 Post subject: |
|
|
| Troillongan wrote: | SÃ¥ da skal vi slakte styret for at de har snakket med et utvalg av trenere?
(vi bør ha en bra liste med trenere når vi jakter ny trener, men gud forby å snakke med dem for å bli bedre kjent) |
Ja det blir helt håpløst. Man må faktisk snakke med folk for å finne ut om de er riktig person til å trene klubben. _________________ Sesongkortholder på oppsigelse. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.12.2021 19:12 Post subject: |
|
|
| Diskuter kandiaturet til Rekdal i egen tråd: Kjetil Rekdal |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 10.12.2021 19:39 Post subject: |
|
|
Rekdal-tråden hører strengt tatt hjemme i garderoben. Uansett hvor aktuell han måtte være. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 10.12.2021 19:43 Post subject: |
|
|
| Foreslår gapestokken tråden. |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 10.12.2021 21:26 Post subject: |
|
|
| ibejnar wrote: | | 6Strand wrote: | | For det første så er han en +/- 80 år gammel mann. For det andre så har alle, uavhegig av hvor de bor eller kommer fra, rett til å uttale seg fritt innen lovens grenser. Jeg vil heller ha meg frabedt slike uttalelser. |
Det er på ingen måde for at være nedladende eller andet og jeg har stor respekt for de resultater manden har leveret igennem årene, men han er langt oppe i årene og har ikke trænet noget hold meget længe. Det er som om Rosenborg kun kan trænes af nogen han har sagt god for. Jeg tænker det kan blive meget svævetsynet at dvæle så meget ved fortiden. Der er løbet meget vand igennem åen siden og spillet er et helt helt andet og det er trænerne altså også. Altså han sagde jo også god for Åge. Vi har som klub brug for alle øjne her, men man må ikke være så snævertsynet at det kun duer hvis Eggen har sagt god for det. |
Mulig det ble misforstått, ibejnar, men mitt svar var ikke rettet mot deg. Min kommentar var myntet på «Tuggen». Jeg forsøkte å forsvare din rett til å uttale din mening.
| Tuggen wrote: | | ibejnar wrote: | | Det vetoer en 80 årig gammel mand så øjensynligt. Nu siger styret og den ældre mand så pludselig samstemmende at Rekdal er (...) |
Helt ville tolkninger som virker kun basert på overskriftene i Adressa. Den som omtaler Eggen som "en 80 år gammel mand" kan veldig gjerne holde meningene sine hjemme i Danmark. |  |
|
| Back to top |
|
 |
Motgangssupporter Junior
|
Posted: 10.12.2021 21:31 Post subject: |
|
|
Det er skremmende at mannen som gjester Rasmus&Saga i denne episoden skal bestemme hvem som blir vår neste trener. Går kaldt nedover ryggen min når jeg hører han I denne episoden.
https://open.spotify.com/...=copy-link |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 10.12.2021 21:42 Post subject: |
|
|
| Etter nok et skuldertrekk av en sesong, kan man vel si at det ikke er kjedelig å følge rbk. Kaos, ja, men kjære vene for et trykk det er om dagen. Krysser fingrene for at vi får en god trener som evner å samle spillerne mot et felles mål, og evner å gjennomføre idéer på banen gjennom «attraktiv og angrepsvillig fotball». |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 10.12.2021 21:46 Post subject: |
|
|
Rekdal på bordet nå. Kan for ordens skyld nevne Tom Nordli og Trond S. så er vi der vi pleier å være når vi søker trener. Deila er vel opptatt. Hva med det nye stjerneskuddet Jon Arne Rise?
Kjenner jeg blir mer og mer lysten på Maalen. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
| Back to top |
|
 |
ibejnar Veteran
|
Posted: 10.12.2021 21:53 Post subject: |
|
|
| fair nok - men kan vi blive enige om at det har udviklet sig til en farce ? Det lader efter alt at dømme til at det nu er tilfældigheder (og Eggen) der afgør hvem der bliver næste RBK træner. Det er simpelthen for snævertsynet hvis man kun kan komme op med Rekdal som muligt emne. Jeg håber så inderligt for klubbens skyld at KK springer på. |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 10.12.2021 22:34 Post subject: |
|
|
| Er på mange måter enig i det. Samtidig må vi vel alle trekke pusten og se hva som kommer den dagen det blir offentliggjort. Fasit er ofte en god rettesnor. |
|
| Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 10.12.2021 22:35 Post subject: |
|
|
| RBK_1917 wrote: | | rail wrote: | Tja. Kan tyde på at han hadde ca 40.000 Euro i måneden i Ludogorets, som han forlot i oktober i fjor. Dette burde vi vel kanskje kunne matche? Finner ingenting på hva han evtl har i Plzen.
https://twitter.com/shuma...74?lang=en |
Ja, og med en kontrakt som går ut i juni 2022 bør han ikke være særlig dyr å kjøpe ut heller.
I følge denne artikkelen tjener han 1 million tsjekkiske kroner (392.000 norske kroner i måneden) i Sparta Praha, altså det samme som i Ludogorets: https://www.newsy-today.c...in-sparta/
4,7 mill i året burde ikke være noe problem å matche i grunnlønn. Legger vi til bonuser for seriemesterskap, Europa etc. burde det ikke være noen utfordring å lokke ham hit. Rosenborg har fortsatt et stort navn i Øst-Europa
Som Trond Sollied sa en gang, betaler man med peanøtter så får man apekatter… Rosenborg må forstå at kvalitet koster penger, og Pavel har gjentatte ganger bevist at han har både spillestil og erfaring fra Europa som passer Rosenborg som hånd i hanske  |
Tar opp igjen dette forslaget jeg, er det noen med kontakter i klubben som kan tipse om denne mannen?  _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 10.12.2021 23:06 Post subject: |
|
|
| Sorry, men han er fra Tsjekkia og skal sikkert ha med seg to tsjekkiske assistenter, så han er ukvalifisert. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 10.12.2021 23:13 Post subject: |
|
|
Og hvilket språk tenker han på? _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 10.12.2021 23:15 Post subject: |
|
|
| Uvisst, men kulturen er uansett for ulik. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: 10.12.2021 23:25 Post subject: |
|
|
Han har 4 seriegull i Tsjekkia, 1 seriegull i Slovakia, 1 seriegull i Bulgaria og en rekke deltakelser i Champions League. Han koster det samme som Kjetil Knutsen opprinnelig fikk tilbud om (5 mill i året), spiller konsekvent 4-3-3 med fremoverrettet fotball. Hvordan kan han ikke være aktuell for oss?  _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 10.12.2021 23:34 Post subject: |
|
|
| Fordi vi har det styret vi har. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 10.12.2021 23:36 Post subject: |
|
|
| Han er trener i en mye, mye, mye bedre klubb enn oss. Derfor. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: 10.12.2021 23:38 Post subject: |
|
|
Money talks. Tilbyr vi 7 mill i året (50% lønnsøkning) er det, i tillegg til navnet Rosenborg fortsatt har i den delen av Europa, mer enn nok til å friste ham
over hit  _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
|
| Back to top |
|
 |
50prosenNT Rutinert
|
Posted: 10.12.2021 23:43 Post subject: |
|
|
Lever dere fortsatt i år 2000?
Hvorfor skulle noen komme hit fra Sparta Praha? Får ikke engang trenere fra Bodø eller Sverige til å gidde engang! _________________ but but |
|
| Back to top |
|
 |
|