| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 06.12.2021 18:52 Post subject: |
|
|
| Hulken wrote: | | Adressa har vel fjernet artikkelen? Kan det bety at det ikke var hold i opplysningene om at Knutsen har sagt nei? |
Det er vel dette som er litt av problemet, alt skal liksom tolkes til RBKs fordel. Hadde jeg stolt på alt som er skrevet, synset og 'erfart' fra folk med innside-info i denne tråden hadde jeg også vært skråsikker på at Knutsen kom. _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 06.12.2021 18:54 Post subject: |
|
|
| Søtvatten wrote: |
Han starter på minussiden fordi hele verden vet at han kun fikk jobben fordi Knutsen ikke ville ha den. På samme måte som Horneland, selv om det der var flere foran. Ellers kan jeg bare snakke for min egen del, men det ville vært langt lettere å være tålmodig med Knutsen enn Milosevic. Sistnevnte må levere første sesong, det måtte ikke Knutsen på samme måte. |
Hylekoret i Trondheim starter før sommeren uansett trener, så lenge man ikke ser en merkbar utvikling. Er det ikke fremgang hjelper det ikke å hete Kjetil Knutsen heller. |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 06.12.2021 18:56 Post subject: |
|
|
| hylekoret er ikke lengre en del av klubben. er forsvunnet såpass mange over de siste år at presset på klubben er merkbart mindre. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 06.12.2021 18:57 Post subject: |
|
|
Nå får det være slutt på snakk om å starte på minusside og boikotte sesongkort osv. vi er RBK-supportere. Vi støtter klubben. Om du skal være surmaga kan du fint gjøre det uten å spre eder og galle til alle rundt deg. Slik jeg har forstått har klubben strukket seg veldig langt for å få Knutsen - at han da velger noe annet er synd, men å klikke i vinkel på klubben har ingenting for seg. Milos virker som en særs dyktig fyr - den typen flere her inne har ettersøkt når man ber klubben lete «utenfor boksen». Vi starter på scratch nå. Alle mann til Lerkendal i 2022!
Ps, faen som en del har tolket seg skråsikre denne høsten. |
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 06.12.2021 18:58 Post subject: |
|
|
| Jo. Knutsen har vist at han kan få til noe vi ikke har sett i Norge siden Eggen. Milos har ikke vist noenting. Et poengsnitt under 2poeng i Allsvenskan er vel det vi kan måle han på? |
|
| Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 06.12.2021 19:03 Post subject: |
|
|
Milos tok over Hammarby noen kamper ut i sesongen. Siste halvdel av sesongen, når ting har satt seg litt, har Hammarby tatt flest poeng i Allsvenskan og skåret flest mål. Og det uten å være den største klubben med de beste spillerne, en pre-season til å terpe spill eller et vindu til å hente spillere som passer hans spillestil.
Men for all del, sammenlignet med Knutsen er det vel bare Tuchel og Ten Hag som har "oppnådd noe". _________________ Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 06.12.2021 19:04 Post subject: |
|
|
| Fra Milos tok over Hammarby i sommer har de tatt flere poeng enn noen andre i AS. Før det ledet en klovn laget. Ifølge Hammarby-supporter på Twitter. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 06.12.2021 19:07 Post subject: |
|
|
| Når han trente Mjällby så rykket han opp til Superettan første sesongen og til Allsvenskan andre sesongen. I tillegg til da å ha flest poeng med Hammarby, hvor han bla. har slått både AIK og Malmö. |
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 06.12.2021 19:15 Post subject: |
|
|
| Sløvsekken wrote: | | Når han trente Mjällby så rykket han opp til Superettan første sesongen og til Allsvenskan andre sesongen. I tillegg til da å ha flest poeng med Hammarby, hvor han bla. har slått både AIK og Malmö. |
Hmm, dette var jeg ikke klar over. Skal lese meg mer opp på ham før jeg uttaler meg videre. Avventende til sesongkort vil jeg nok være uansett. |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 06.12.2021 19:23 Post subject: |
|
|
Ikke uventet dette. Ser at andrekandidaten (Milos) beskrives som tøff og pragmatisk.
Det betyr vel at sportslig leder har som # 1 Eggen 2.0 og som # 2 Ã…ge 2.0.
Ã…ge 2.0 kommer selvsagt fra svensk fotball, det eneste landet Dorsin kjenner til.
Det betyr at styret fremdeles mener at klubben skal styres etter epletreprinsippet ,rist i treet og den første treneren som faller ned definerer spillestil kommende sesong. Dette styret styrer ikke fordi de evner ikke å lære av sine egne feil. |
|
| Back to top |
|
 |
Bedreviteren Rutinert
|
Posted: 06.12.2021 19:37 Post subject: |
|
|
At han kommer fra svensk fotball er for meg revnende likegyldig.
Jeg tror vi supportere må begynne å ha et LITT mer edruelig syn på hvilke trenere som kan være interessert i jobben og følgelig kan hentes.
Jeg er også ganske sikker på at beslutningsgrunnget til Dorsin og styret er vesentlig bedre enn de fleste her på forumet. Det betyr ikke nødvendigvis at han vil lykkes, men håper og tror de har gjort grundig research. Godt utover å telle antall poeng pr kamp, hvilke lag han har vært med og slått, osv.
Vi kjenner ikke til hvordan RBK har søkt (?) og det er helt sikkert slik ar en del som har blitt kontaktet for å sjekke mulighetene, ikke har vært interessert i å være med i vurderingen.
Det blir som når man er i en jobbsøkeprosess så unddrsøker man hvem som er tilgjengelig og kaller de interesserte inn til flere intervjuer. Hva vet vi om dette? Jeg vet ingenting. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 06.12.2021 20:00 Post subject: |
|
|
TV2 melder at Knutsen ikke har gitt endelig svar!
- Har ikke gitt RBK endelig nei eller Glimt beskjed om at han blir værende
- Har alternativer utenlands
- Samtaler med Milos har blitt intensivert
- Samme agent som Vagic og Dino. Stod også bak signeringen av Konate
- Agent har et tett forhold til Dorsin, som er pådriver for Milos
- Spillergruppa ønsker Knutsen sterkt, men ikke fått oppdatering siste dagene |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 06.12.2021 20:07 Post subject: |
|
|
| Nå begynner det å bli påskekrim av dette her. |
|
| Back to top |
|
 |
Tyholt Proff
|
Posted: 06.12.2021 20:13 Post subject: |
|
|
Dorsin pådriver for Milojevic.. Samme agent som Vagic og Islamovic. Gutteklubben grei?
RBK som ikke har tålmodighet lengre og går for Milojevic? |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 06.12.2021 20:34 Post subject: |
|
|
| Det var inkompetansen som lå bak de sprikende kandidatene likevel ja. Gud bedre at de aldri lærer.. |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 06.12.2021 20:35 Post subject: |
|
|
| Tyholt wrote: | Dorsin pådriver for Milojevic.. Samme agent som Vagic og Islamovic. Gutteklubben grei?
RBK som ikke har tålmodighet lengre og går for Milojevic? |
Siste setning her er i allefall riktig ref folk tett på, men fortsatt ikke avgjort. Dog renner tiden ut i nord så vi får se om han kjapper seg litt mer nå. _________________ I kvit å svart.. |
|
| Back to top |
|
 |
bæærnt Rutinert
|
Posted: 06.12.2021 20:41 Post subject: |
|
|
| Sløvsekken wrote: | | Det var inkompetansen som lå bak de sprikende kandidatene likevel ja. Gud bedre at de aldri lærer.. |
Kan være en reell frykt for å miste jobben. Eller at KK har stilt noen ubehagelig men høyst betimelige krav. |
|
| Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 06.12.2021 20:50 Post subject: |
|
|
Milos har allerede ankommet værnes , og er på plass i Trondheim sammen sin agent.. Så da kan vel Knutsentråden legges DØD!! KK kommer ikke til RBK _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 06.12.2021 21:01 Post subject: |
|
|
| Trenger ikke legge noe som helst dødt før det kommer en offisiell bekreftelse tenker jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
mollanius Junior
|
Posted: 06.12.2021 21:03 Post subject: |
|
|
| Jeg har kilder (med peiling) som sier at rbk hverken har fått ja eller nei fra KK, men at de er lei av å vente. I såfall er det skandale |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 06.12.2021 21:06 Post subject: |
|
|
| Bedre at de pusher på Milos og heller avbryter forhandlingene om det ordner seg med Knutsen, enn at man står der på bar bakke om/når Knutsen sier definitivt nei da. Da har man i allefall et alternativ. Absolutt værste scenarioet hadde jo vært nei fra Knutsen, så nei fra Milos fordi man har ventet for lenge, og begynner å surre med Rekdal, Bakke eller noe i ren panikk. |
|
| Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
Posted: 06.12.2021 21:09 Post subject: |
|
|
Faen. Knutsen hadde vært så rett mann.
-Rett spillestil. Prosessorientert. Rolleorientert. Ufravikelig. Offensiv. Tenker kontinuitet og langsiktighet.
-Voksen. Kravstor. Tydelig. Autoritet.
-Ville fått med seg hele Trøndelag, klubb, spillere mm. Alle ville dratt i samme retning.
En stor nedtur om det stemmer at han har takket nei. Timinga var særs god. Når vi nå har ventet i seks måneder, tåler vi å vente til serien er avsluttet til helga også.
Last edited by Carl on 06.12.2021 21:11; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 06.12.2021 21:09 Post subject: |
|
|
| Sløvsekken wrote: | | Bedre at de pusher på Milos og heller avbryter forhandlingene om det ordner seg med Knutsen, enn at man står der på bar bakke om/når Knutsen sier definitivt nei da. |
Vil se fryktelig uprofesjonelt ut. Milos kan jo ikke uten videre dra tilbake til Hammarby nå.
Nå er det etter alle solemerker kjørt med Knutsen. Det er greit om vi var utålmodige, men håper virkelig vi stilte et ultimatum først. |
|
| Back to top |
|
 |
Saltfjellet Proff
|
Posted: 06.12.2021 21:10 Post subject: |
|
|
| Sløvsekken wrote: | | Bedre at de pusher på Milos og heller avbryter forhandlingene om det ordner seg med Knutsen, enn at man står der på bar bakke om/når Knutsen sier definitivt nei da. Da har man i allefall et alternativ. Absolutt værste scenarioet hadde jo vært nei fra Knutsen, så nei fra Milos fordi man har ventet for lenge, og begynner å surre med Rekdal, Bakke eller noe. |
Med tanke på hvordan Horneland snublet seg opp til hovedtrener så er dette fornuftig.
Sitter bare med en magefølelse av at noen føler det er under deres verdighet å måtte vente på svar. Vi har knipset, når han ikke hopper så kan han ha det så godt. |
|
| Back to top |
|
 |
Tyholt Proff
|
Posted: 06.12.2021 21:11 Post subject: |
|
|
Kan det være at vi taper KK på Micke?
DÃ¥rlig kjemi?
Påfallende at Micke går for det kjente via felles agentfelleskap i allsvenskan.
Bjørnebye misset Hjulmand. Micke misset KK. |
|
| Back to top |
|
 |
|