View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
robbie Veteran
|
Posted: 19.11.2021 14:51 Post subject: |
|
|
Paldan wrote: | Horneland blir i Brann ut 2023. Da tar nok Knutsen og Kalvenes 2 Ã¥r til i Glimt før de kommer hjem og gjør byens befolkning stolte. Kanskje perfekt timing mtp ryddejobben som kreves pÃ¥ stadion først. Jeg tror forøvrig at Milojevic kan bli en god erstatning (hvis han ikke glipper) for Hareide, sÃ¥ ingen grunn til Ã¥ deppe 😃 |
Nja. Knutsen er ikke god nok for Brann. Det ville vært bedre å gå tilbake til røttene og hente Teitur. |
|
Back to top |
|
 |
RBKdesi Proff
|
Posted: 19.11.2021 14:51 Post subject: |
|
|
enojado wrote: | Kamerat Ola wrote: | Starten på nedturen til KI kom etter at han skulle ta større hensyn defensivt etter APOEL borte. Han begynte å prøve på ting han helt åpenbart ikke hadde peiling på. |
Handlet vel ikke direkte om apoel-kampen? KI skulle videreutvikle laget til Ã¥ bli et CL lag, som bl.a. Ã¥ spille seg ut bakfra, fÃ¥ et bedre defensivt rammeverk. Ja, det kollapset fullstendig og ble verre enn noen gang. Og det greiene med at Meling skulle gÃ¥ inn fra back posisjon til defensiv midtbane i utspillingsfasen var helt 👉🤦♀️ |
Akkurat det med back til DM er vel ganske likt det Pep gjør med Joao Cancelo i City med godt hell, når sant skal sies. Så muligens Kåre var inne på noe genialt  |
|
Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 19.11.2021 15:01 Post subject: |
|
|
Skal vi hente Ingebrigtsen nå plutselig? Så ikke den komme _________________ I kvit å svart.. |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 19.11.2021 15:12 Post subject: |
|
|
Det trekket hadde han faktisk direkte fra Cruyff så helt idiotisk var det ikke, men det fungerte hvertfall ikke i RBK. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran
|
Posted: 19.11.2021 15:20 Post subject: |
|
|
Kåre har jo snakket en del om bilturen sin til Tyskland i 2014 hvor han ble blendet av Guardiolas Bayern. Han stjal ganske mye fra det laget. Blant annet hvordan Selnæs droppet ned mellom stopperne, og hvordan Mikkelsen og Helland kopierte hoftefestet til Ribery og Robben.
Problemet var at de kopierte trekkene mest handlet om å kopiere Guardiola for å framstå mest mulig fancy. Jeg tror ikke Kåre var faglig sterk nok til å forstå hvorfor Guardiola gjorde nettopp de trekkene.
Når Selnæs ble solgt, hadde ikke Kåre noe mottrekk når vi ble stående med helt andre spillertypene til å fylle de samme rollene. |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7061 Location: South-west coast exile
|
Posted: 19.11.2021 15:25 Post subject: |
|
|
Han hadde nok noen gode ideer og, men han var helt åpenbart ikke i stand til å gjennomføre de. Med en gang det ikke funka de to første kampene var det sikkerhet i høysete. Om man ser på lag som skal begynne å spille seg ut bakfra tar det tid å lære det seg, men det er jammen meg verdt det når det først sitter. |
|
Back to top |
|
 |
Paldan Junior
|
Posted: 19.11.2021 15:34 Post subject: |
|
|
Kai88 wrote: | Drittfotball er Branns DNA. Bare å akseptere først som sist at Knutsen ikke er interessert eller kompatibel.  |
Skal innrømme at Brann ikke er bedre enn det tabellen tilsier nå. Men det er jammen ikke RBK heller, og vel så det. Det vises tydelig når dere møter litt bedre motstand. Presterer greit mot middelmådige lag.
I Brann starter ryddingen nÃ¥, dere er velkomne pÃ¥ dugnad her nÃ¥r dere er ferdige pÃ¥ brakka. For det er nok ikke bare hos oss det trengs opprydding. Noe sier meg at det kan være litt spindelvev og spøkelser i skapene pÃ¥ brakka ogsÃ¥. Skulle heller ikke forundre meg om gamlefar eggen henger i et horn pÃ¥ veggen 😬 |
|
Back to top |
|
 |
RBKgutt Senior
|
Posted: 19.11.2021 15:36 Post subject: |
|
|
Hvorfor er du på dette forumet?
Det er også fint om denne tråden kan handle om Knutsen og ikke om KI og Hornis. |
|
Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 19.11.2021 15:38 Post subject: |
|
|
Nå, nå. Vi har da alltid hatt rom for supportere av andre lag her, så lenge de har en grei tone og ikke bevisst går inn for sjitprat når de skal diskutere. Poenget ditt står derimot, det er av liten interesse å prate om Brann i Kjetil Knutsen-tråden, for dit skal han beviselig ikke i den nærmeste fremtid. Kanskje aldri. _________________ Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså. |
|
Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 19.11.2021 16:27 Post subject: |
|
|
– Når forventer du å ta en avgjørelse?
– Det skal jeg gjøre når jeg hører de riktige rumlelydene i magen, sier Kjetil Knutsen, og ler hjertelig.
Foreløpig må altså aktuelle klubber vente på signaturen til Knutsen
https://www.an.no/dette-s...509585[/i] _________________ I kvit å svart.. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 19.11.2021 16:43 Post subject: |
|
|
Paldan wrote: |
Skal innrømme at Brann ikke er bedre enn det tabellen tilsier nå. Men det er jammen ikke RBK heller, og vel så det. Det vises tydelig når dere møter litt bedre motstand. Presterer greit mot middelmådige lag.
|
Hjertens enig, men du sparker inn vidåpne dører. Jeg har til gode å høre at årets sesong - eller de foregående for den saks skyld - er i nærheten av brukbart. Det blir imidlertid nye kluter hos oss neste år åkke som. Dere kjører med i samme spor. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
DarthJohansen Proff
|
Posted: 19.11.2021 20:14 Post subject: |
|
|
Paldan wrote: |
I Brann starter ryddingen nå, dere er velkomne på dugnad her når dere er ferdige på brakka. For det er nok ikke bare hos oss det trengs opprydding. |
Hvilken opprydning er det som starter i Brann nå? Spillerstallen? Der tok vel Kåre ei opprydning når han kom, må det ryddes igjen? Hvem skal dere ha ut i så fall? Sportslig ledelse? Dere har ansatt han som var assisten og sist midlertidig trener, og dere fikk inn ny sportssjef nettopp. Ingen av de skal ut vel? Er det i ledelsen det skal ryddes? Er det noe som tyder på at folk i ledelsen er på vei ut? Hvem har dere på vei inn som skal erstatte V. Johannesen? |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 19.11.2021 23:34 Post subject: |
|
|
Først og fremst trenger de vel å rydde etter all festingen. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 19.11.2021 23:38 Post subject: |
|
|
SISTE NYTT:
- KK er fremdeles Glimt Trener
- RBK er interesserte i hans tjenester
- Glimt/KK Har ikke avvist RBK
Have faith.... _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 20.11.2021 21:10 Post subject: |
|
|
Tipper han kommer om vi klarer Europa. _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 20.11.2021 21:15 Post subject: |
|
|
Vi får no sjå... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 20.11.2021 21:25 Post subject: |
|
|
Jeg tror det er en fordel for han (og ikke usannsynlig at han tenker det selv) om vi ikke når Europa for neste år. |
|
Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
Posted: 20.11.2021 22:04 Post subject: |
|
|
Nei. Det blir for defensivt, og sånn tror jeg ikke han tenker. Knutsen ser nok helst RBK i Europa neste år, men jeg tror ikke det avgjør om han kommer eller ikke. |
|
Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 20.11.2021 22:05 Post subject: |
|
|
Skulle vi havne utenfor europa neste år vil jeg tro det har betydning for overgangsbudsjettet. Mindre penger, større utfordring å fikse stallen. |
|
Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 20.11.2021 22:06 Post subject: |
|
|
Jeg tror han kommer om han har lyst til det.. |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 20.11.2021 23:13 Post subject: |
|
|
Så lenge ingenting er signert er jo allt helt åpent. Men at det skulle dukke opp helt nye kandidater som ikke har vært oppe vil overraske stort.
Så hva med en liten poll på hvem av kandidatene forumet ønsker?? _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
Robert81 Rutinert

|
Posted: 20.11.2021 23:37 Post subject: |
|
|
Det hadde nok blitt fryktelig tungt på den ene siden. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.11.2021 23:58 Post subject: |
|
|
JohnTiger wrote: | Tipper han kommer om vi klarer Europa. |
Knutsen krever etter sigende lang kontrakt, så det ville overraske meg stort om det i så fall står og faller på hvor man er i forhold til Europacup neste år. Da kan han jo heller bli i Bodø. Jeg synes heller at dette vitner om en mann med (i fotballsammenheng) langsiktig plan hvor han vil bygge og forme laget i flere år før han går videre. Med en - post Kåre - standardisert toårskontrakt hadde jeg vært langt mer med på argumentet. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 21.11.2021 02:40 Post subject: |
|
|
Knaskje vært mer interessant med hvem folk tror det blir? Som nevnt over her så tror jeg at det hadde blitt tungt på ene siden hvis spørsmålet er hvem folk ønsker. |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 21.11.2021 11:42 Post subject: |
|
|
Tror ikke det er noe krav til europa.
Uten europa, får han masse med tid til å bygge opp ett slagkraftig lag, med ett seriegull. Ikke så mye som skal til for å vinne gull i norge. _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
|