English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kjetil Knutsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 114, 115, 116  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bart1
Veteran

PostPosted: 08.11.2021 19:10    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:

Holder en knapp på Favre da han passer profilen perfekt etter den jobben Farke har lagt ned.
Tror det kommer an på lønnsforhandlinger.

SÅ tipper de kommer med tilbud i følgende rekkefølge.
1. Favre
2. Lampard
3. KK

Oddsen for at KK blir manager i Norwich stiger heldigvis (den er nå på 3,5), så jeg tror den muligheten snart er noe vi kan se bort fra. Favre har forøvrig en odds på 34, så hvis du har noe som helst tro på at han blir manager - ville jeg satset penger.
Back to top
View user's profile Send private message
lightning
Junior

PostPosted: 08.11.2021 21:59    Post subject: Reply with quote

Norwich har ikke mye penger så blir overrasket om de henter inn navn som Favre eller Lampard. I tillegg er sportssjef Webber blant de smartere der borte. Farke ble hentet fra reservelaget til Dortmund, og kommer ganske sikkert til å hente en ny trener med lignende profil. Tror det er en god sjanse at KK er på blokka hans i det minste, men tipper at det dukker opp en ung trener med nokså lav profil fra sentrale deler av Europa nok en gang.
Back to top
ace
Veteran

PostPosted: 08.11.2021 22:01    Post subject: Reply with quote

Favre er ingen billig mann om noen tror det.
Pappelg
Veteran

PostPosted: 08.11.2021 22:20    Post subject: Reply with quote

lightning wrote:
Norwich har ikke mye penger så blir overrasket om de henter inn navn som Favre eller Lampard. I tillegg er sportssjef Webber blant de smartere der borte. Farke ble hentet fra reservelaget til Dortmund, og kommer ganske sikkert til å hente en ny trener med lignende profil. Tror det er en god sjanse at KK er på blokka hans i det minste, men tipper at det dukker opp en ung trener med nokså lav profil fra sentrale deler av Europa nok en gang.

Domenico Tedesco har blitt nevnt flere steder. Trente Schalke04 til 2.plass Bundesliga i 17/18, og nå i år ferdig i Spartak Moskva, ble 2.plass der også. 36 år. Det ville vært en type trener som nok ville passet profilen til Norwich på flere punkter.
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 08.11.2021 22:56    Post subject: Reply with quote

lightning wrote:
Norwich har ikke mye penger så blir overrasket om de henter inn navn som Favre eller Lampard.

Trodde Norwich hadde god økonomi jeg. Rykker opp med jevne mellomrom, bruker forholdsvis lite penger på spillere og selger innimellom for store summer. Kan ikke se for meg at Lampard er veldig dyr
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 08.11.2021 23:02    Post subject: Reply with quote

Alle lag i PL har penger. Lampard har ikke vist noe som trener som tilsier at han krever så enormt mye. Han er vel snarere på et stadie i trenerkarrieren hvor det dreier seg om å bygge erfaring og omdømme.
Back to top
Bart1
Veteran

PostPosted: 09.11.2021 10:50    Post subject: Reply with quote

Det ble spekulert i en sum på ca 10 mill Pund for å kjøpe KK ut av kontrakten, mens andre på forument mente at summen burde være lavere...

Det som er sikkert er at han vil få en ekstremt mye høyere lønn i Norwich enn hos oss...

Jeg tviler forøvrig sterkt på at han blir Norwich trener - det er for mange faktorer som taler imot dette (de trenger ny trenerr nå - nye regler når det gjelder utenlandske trenere, oddsen har økt +++)
Back to top
orkdal,n
Rutinert

PostPosted: 09.11.2021 10:52    Post subject: Reply with quote

-Kjetil Knutsen linkes til England, men etter det Adresseavisen forstår er han stadig i RBKs «finaleheat» om å bli trener.

https://www.adressa.no/sp...estemt-seg
Gofoten
Proff

PostPosted: 09.11.2021 10:58    Post subject: Reply with quote

At det dukker opp nye navn til trenerjobben i rbk tyder vel på at KK ikke kommer til lerkendal.
Back to top
Francisco Clementine
Veteran

PostPosted: 09.11.2021 11:17    Post subject: Reply with quote

AxelRudi på FriDiskusjon postet dette tidligere i dag:
Quote:
Unge Kjetil Knutsen skal ha vært på visning på leilighet i Trondheim, sies det fra meglervenner i Nidelvens rike.
Vet også når og hvor, men det får bare være.

Dette er rykter, slik at vi ikke nå havner på forsiden på vg, sammen med bookmakerne i Norwich Smile
Back to top
Lillegutt11
Junior

PostPosted: 09.11.2021 12:11    Post subject: Reply with quote

Skjønner ikke helt dette oppstyret, Knutsen har takket ja og kommer til å bli treneren vår senest til sommeren 2022.
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 09.11.2021 12:36    Post subject: Reply with quote

Gofoten wrote:
At det dukker opp nye navn til trenerjobben i rbk tyder vel på at KK ikke kommer til lerkendal.

Det betyr et av to ting:

1 At Knutsen har vært tilnærmet klar i en stund, men at Dorsin har fått panikk etter Norwich-ryktene og ringer rundt i hele Allsvenskan.

2. At Knutsen aldri har vært aktuell. Derimot skulle Milos egentlig være assistent for Sinisa Mihajlovic. Men etter at Sinisa takket nei etter at han ikke fikk lov til å gjøre Munkholmen til fristat for krigsforbrytere står Milos igjen som eneste kandidat.
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 09.11.2021 12:39    Post subject: Reply with quote

Jeg ventet til etter at det ble bekreftet at Trump var ferdig som president før jeg feiret med kake, det tok jo sin tid.

Likeså stiller jeg meg avventende inntil ny trener blir offisielt annonsert.
Zarm93
Veteran

PostPosted: 09.11.2021 12:45    Post subject: Reply with quote

Har allerede spist kake, jeg.
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 09.11.2021 12:47    Post subject: Reply with quote

Media henger jo kanskje etter også,det er vel naturlig og prate med flere kandidater selv om knutsen er muntlig klar.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Neeskens
Veteran

PostPosted: 09.11.2021 12:49    Post subject: Reply with quote

Når Knutsen kommer så tror sikkert mange at vi plutselig blir Bodø Glimt og spiller gammel RBK fotball og kjører over motstanderne.Men alt tar tid spesielt det å øve inn relasjoner og samhandling på Glimt nivå. Jeg håper han får den tiden han trenger, men er usikker på det.
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 09.11.2021 12:54    Post subject: Reply with quote

Skulle KK komme, må han selvfølgelig få tid, ja.

Men hva er alternativet?

Jage den treneren som har fått det til med "vår" fotball på dør etter intens jakt for å få ham i klubben, fordi han ikke får det til etter kort tid? Hvem orker det, ENDA en gang?

Jeg snakker ikke for andre enn meg selv, men det jeg ser etter er fremgang i spillet.

Hvis KK kommer i vinter og vi ikke vinner seriegull i 2022 så lever jeg godt med det, så lenge vi ser fremgang, tegn til en plan. 2023 hadde vært en fin tid å vinne noe, derimot. Smile
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 09.11.2021 12:57    Post subject: Reply with quote

At det kan ta litt tid må man regne med. Kanskje spesielt fordi vi har en særs ubalansert spillertropp. Spesielt til å spille slik Knutsen gjør. Vi har bla. en gedigen sverm av defensive midtbanespillere som må ryddes opp i. Får ikke Knutsen-fotball med Skjelbred, Hoff og Henriksen som midtbanetrio for å si det sånn.

Som du påpeker, det sentrale er spillemessig fremgang, og det at man faktisk greier å se hva det er de prøver på. At det ikke lykkes fra dag 1 må man bare regne med.
Back to top
ballbingen
Veteran

PostPosted: 09.11.2021 13:01    Post subject: Reply with quote

Uansett hvilke resultater man oppnår (jeg kan fint være fornøyd uten gull i mer enn 1 sesong), så er det viktigste at man kan se en framgang, og at man kan se gjenkjennbare spillemønstre i laget.
Back to top
eksil
Veteran

PostPosted: 09.11.2021 13:38    Post subject: Reply with quote

Kjetil! Can you hear me! Du skal få tid!

- PÃ¥ vegne av forumet, Eksil
rail
Rutinert

PostPosted: 09.11.2021 14:29    Post subject: Reply with quote

[quote="robbie"]
Gofoten wrote:

1 At Knutsen har vært tilnærmet klar i en stund, men at Dorsin har fått panikk etter Norwich-ryktene og ringer rundt i hele Allsvenskan.

Dorsin har prata med trenere fra Hammarby og Djurgården, men dette ligger visstnok flere måneder tilbake i tid.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 09.11.2021 14:39    Post subject: Reply with quote

Ja, det er jo naturlig at man tar noen telefoner i en kartleggingsprosess. Ifølge Koteng har lista blitt gradvis kortere, så man må anta at det var en del mer.. Alternative navn med i første runde.
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 09.11.2021 14:54    Post subject: Reply with quote

Forsåvidt greit å legge til denne etter gårsdagen.
Quote:
Det har blant annet vært møter med Hammarbys trener MiloÅ¡ Milojević, men i følge mine kilder skal serberen trives svært godt i hovedstadsklubben og ikke interessert i en overgang til RBK per nÃ¥.
Back to top
Joestlaachmkr
Rutinert

PostPosted: 09.11.2021 15:07    Post subject: Reply with quote

Lillegutt11 wrote:
Skjønner ikke helt dette oppstyret, Knutsen har takket ja og kommer til å bli treneren vår senest til sommeren 2022.

Hvilke kilder har du for disse påstandene?

Men når det gjelder Norwich og ev Knutsen, så tilsier de mest pålitelige kildene at det står mellom Lampard og Favre.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Zarm93
Veteran

PostPosted: 09.11.2021 15:15    Post subject: Reply with quote

Denne loopen av folk som føler seg sikre på at Knutsen kommer og folk som etterspør kilder på det (som om de i det hele tatt ville vært villig til å røpe det og potensielt sett risikere å miste kilden sin) begynner å bli kjedelig nå.

Hva vil du at han skal si liksom? Skal han gi deg navnet på vedkommende? Det høres kjempesmart ut. Skal han si "en eller annen på brakka"? Ville du følte at det var noe mer eller mindre troverdig i så fall?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 114, 115, 116  Next
Page 36 of 116

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb